Klinkt heftig.quote:Op woensdag 8 november 2006 17:04 schreef Dubbeldrank het volgende:
Nee, afgelopen weekend aan wortelkanaalbehandeling gehad bij de noodtandarts. Gisteren nog eentje, alles schoongemaakt en een noodvulling erin gezet. Gisteravond begon ik het al weer te voelen en nu doet het al weer verrekte pijn. Morgen gaan ze het van de zijkant open snijden en dan die wortelpunten schoonmaken.
Thanks, volgens mij klinkt het een stuk heftiger dan het is. Mijn moeder heeft het al 3 keer gehad sinds maart (die heeft ook pech zegmaarquote:
Lief voor mij?quote:Op woensdag 8 november 2006 20:02 schreef Jerruh het volgende:
sterkte dubbelbeeb!
en ik ben lief voor n00cl3on geweest!.
Mogguh gozert!quote:Op donderdag 9 november 2006 07:26 schreef Joene het volgende:
Mogguh Brossers.
Met mij is alles primaquote:Op donderdag 9 november 2006 08:43 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Lief voor mij?
Woei... ff checken dan maar he? Thanks alvast!
[..]
Mogguh gozert!
Alles goei?
Jeps.. kon er ook lekker hard doorkrossen.quote:Op donderdag 9 november 2006 08:50 schreef Joene het volgende:
[..]
Met mij is alles primaLekker optijd de fokkerweg gecheckt vandaag
![]()
had je mn berichtje nog gehad ?quote:Op donderdag 9 november 2006 09:04 schreef Armageddon het volgende:
Mogguh brossers! Nachtbraken is géén goed idee als je de volgende dag moet werken.
Zeker je msn niet meer aangehadquote:
Wat een gek zegquote:Op donderdag 9 november 2006 09:35 schreef UIO_AMS het volgende:
Goedemorgen. Helaas was de fruitvoorraad op, dus ik ben zonder fruit naar kantoor gekomen. Gelukkig zit er een AH om de hoek en kan ik zo voor de collega's weer wat fruit halen. Verder ben ik vanmorgen alle kamers (+/- 30 stuks) afgelopen om eenieder goedemorgen te wensen. Ik heb sterk het vermoeden dat het op prijs werd gesteld.
Tuurlijk uit eigen zak. Wat kosten nou een paar appels, peren en bananen? Sinds ik gestopt ben met roken spaar ik zo'n 16 euro per week uit. Daar ga ik lang niet overheen met de aankoop van al dat fruit.quote:Op donderdag 9 november 2006 09:36 schreef Armageddon het volgende:
Wat een gek zeg
Betaal je dat fruit ook uit eigen zak elke dag?
UIO, kun je iets minder blij eikelen zo 's morgens vroeg?quote:Op donderdag 9 november 2006 09:42 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Tuurlijk uit eigen zak. Wat kosten nou een paar appels, peren en bananen? Sinds ik gestopt ben met roken spaar ik zo'n 16 euro per week uit. Daar ga ik lang niet overheen met de aankoop van al dat fruit.![]()
Ow dan mis je het niet inderdaad. Ben je zelf gestopt met roken of met hulpmiddelen?quote:Op donderdag 9 november 2006 09:42 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Tuurlijk uit eigen zak. Wat kosten nou een paar appels, peren en bananen? Sinds ik gestopt ben met roken spaar ik zo'n 16 euro per week uit. Daar ga ik lang niet overheen met de aankoop van al dat fruit.![]()
Zelf gestopt. Realiseerde me hoeveel ik op jaarbasis betaal aan die krengen en dat was voldoende. Wat een vrek ben ik toch af en toe.quote:Op donderdag 9 november 2006 09:44 schreef Armageddon het volgende:
Ow dan mis je het niet inderdaad. Ben je zelf gestopt met roken of met hulpmiddelen?
Goedemorgen vriendin.quote:Op donderdag 9 november 2006 09:44 schreef Ripley het volgende:
UIO, kun je iets minder blij eikelen zo 's morgens vroeg?
Moet zelf ook weer eens een poging wagen. Ik ben zoeen 1500 euro per jaar kwijt aan die handel.quote:Op donderdag 9 november 2006 09:48 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Zelf gestopt. Realiseerde me hoeveel ik op jaarbasis betaal aan die krengen en dat was voldoende. Wat een vrek ben ik toch af en toe.
Daar kun je leuke dingen van kopen. Een luxe weekendje met vriendin in een mooie stad, een mooie fiets, een paar bomen in een oerwoud, vul het maar in.quote:Op donderdag 9 november 2006 10:04 schreef Armageddon het volgende:
Moet zelf ook weer eens een poging wagen. Ik ben zoeen 1500 euro per jaar kwijt aan die handel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |