quote:
Op zondag 12 november 2006 13:02 schreef atmosphere1 het volgende:[..]
er is geen zuurstof van buiten af nodig voor het ontbranden van thermate ,het bevat immers zelf al zuurstof dan aan ijzer gebonden is , ijzer (3)Oxide - FeO3 .
Over thermiet en thermate zelf kan ik trouwens veel vertellen ,omdat ik met die spullen gewerkt heb . Ik denk nie tdat he tin de torens gebruikt is om de vlogende hele duidelijke reden .
Thermiet /thermate geeft niet alleen een enorm exotherme reactie maar maar zend ook een enorme hoeveelheid licht uit !!! Je kunt er lasogen van krijgen . Dus wanneer het in de torens gebruikt was hadden we dat heel duidelijk kunnen zien .Ik heb een maat die bij Pechiney gevraag over gesmolten Aluminium( daar waar de reusachtige hoogovens staan ) het krijgt inderdaad een rode gloed bij ongeveer 850 graden.
Zie 850 graden voor oranje alu ... maar die temparaturen waren in WTC nooit gehaald tocH?
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.