wel de naam goed schrijvenquote:Op maandag 6 november 2006 01:37 schreef Prospera het volgende:
En ok zonnegroetjes doen met Eend waren leuk![]()
commentaar Jappie om 22.42:
Nou buuv...wees er maar blij mee...moet je zien wat voor monster duckie is geworden...
Binnen 1 uur tijd is de score:
@ patriciaB. om 21.36
Die gasten zijn zo paranoia als de pest hier
Niks van aantrekken, kom maar lekker bij mij
@ over Patricia's ip nummer 21.41:
Wat is het nu, ze kunnen het wel of niet zien? 82.171.73.145 is mijn ip nummer.
Ik zal van de week is uitzoeken hoe je een fotoboek hier moet maken.
Tot die tijd mag je blijven twijfelen.
Eend: Kan iemand dit even ddossen om te zien of het klopt
@ Patricia B.
Ik wacht op je ok
Na zo een korte tijd al je eerste fok afspraakje
@ Patricia B om 22.21
Ben je er morgen weer dan?
@Neferphone om
Ik wacht op je ok
Na zo een korte tijd al je eerste fok afspraakje
@ Jappie om 22.23:
Gewoon een beetje goedgelovig en lief zijn voor newbies.... alle goede dingen komen terug
@ Neferhone om 22.31:
Jij bent ook lief hoor
pffff hoe deed bommie dat toch, ik ben nu al uitgeput
@Neferhone om 22.41
Zolang zou ik je niet kunnen missen
Doe me dat nooit aan
@puntoortje om 22.41
Bommie is weg he
Dat opend nieuwe mogelijkheden
@buuv om 22.44
Buuv is ook liev
@Neferhone om 22.48
Jij word alleen maar leuker
Joh Eend,![]()
Jij had het zelf verkeerd geschrevenquote:
quote:Op maandag 6 november 2006 01:52 schreef KRIBBET het volgende:
Dus ik moet toch de vorige topic's lezen
![]()
Het moet wel een newbie zijn als ze loopt te geilen op die eend![]()
ja doet er niet toe is nu zo als die isquote:Op maandag 6 november 2006 01:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij had het zelf verkeerd geschreven![]()
Ben al aan het lezenquote:
mee lezen doe ik al heel langquote:Op maandag 6 november 2006 01:54 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ben al aan het lezen![]()
Dat arme kind weet![]()
Je hebt gelijk neverhoonquote:Op maandag 6 november 2006 01:54 schreef neferhone het volgende:
[..]
ja doet er niet toe is nu zo als die is
Ach, ergens mocht je hem wel tochquote:Op maandag 6 november 2006 01:55 schreef PC eend het volgende:
Iedereen jaloers![]()
Had bommie dat ook
Wat loop ik nou te lullen, ik kon hem zelf niet uitstaan![]()
En dan pas 2 maanden meedoenquote:
Dacht het niet.quote:Op maandag 6 november 2006 01:52 schreef KRIBBET het volgende:
Dus ik moet toch de vorige topic's lezen
![]()
Het moet wel een newbie zijn als ze loopt te geilen op die eend![]()
Bommie is heel af en toe best wel OKquote:Op maandag 6 november 2006 01:59 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ach, ergens mocht je hem wel toch![]()
Moet ik ook nog gaan lezen wanneer hij de bank in de ring heeft gegooid![]()
PS, het is weer na 2uur![]()
Als ik eerst hier een tijdje had mee gelezen wist ik wat een zooite het was en was echt niet gaan meedoen, nu kon ik niet meer terugquote:Op maandag 6 november 2006 02:01 schreef neferhone het volgende:
[..]
lang genoeg je kan ook mee lezen zonder ingeschreven te zijn![]()
Wat niet?quote:
nee als het te pesoonlijk word haak ik ook af maar slap ouwehoeren moet kunnen verder nietquote:Op maandag 6 november 2006 02:03 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Als ik eerst hier een tijdje had mee gelezen wist ik wat een zooite het was en was echt niet gaan meedoen, nu kon ik niet meer terug![]()
Maar liefde moet toch van 2 kanten afkomenquote:Op maandag 6 november 2006 02:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Bommie is heel af en toe best wel OK
Maar als je kijkt naar de hoeveelheid liefde die opeens mij kant op komt waaien, hoop ik dat ie wegblijft![]()
valt wel meequote:Op maandag 6 november 2006 02:04 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Wat niet?
Niet terug lezen of ze is geen newbie![]()
Waar heb je het overquote:Op maandag 6 november 2006 02:05 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Maar liefde moet toch van 2 kanten afkomenBen jij altijd zo lief geweest
![]()
Je kan het zo persoonlijk maken als je zelf wilt toch? Of bedoel je het op de man spelen?quote:Op maandag 6 november 2006 02:04 schreef neferhone het volgende:
[..]
nee als het te pesoonlijk word haak ik ook af maar slap ouwehoeren moet kunnen verder niet![]()
Verkeerd gelezenquote:
Hou je van anaal?quote:Op maandag 6 november 2006 02:04 schreef neferhone het volgende:
[..]
nee als het te pesoonlijk word haak ik ook af maar slap ouwehoeren moet kunnen verder niet![]()
Ze is / was geen newbiequote:
quote:Op maandag 6 november 2006 02:08 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Je kan het zo persoonlijk maken als je zelf wilt toch? Of bedoel je het op de man spelen?
Slap OHen is mijn favoriete bezigheid![]()
Wel als ik moet poepenquote:
Ja Stefan, kom maar met je eendenplassertjequote:
Als je bb '99 en '00 hebt gestreamd, dan ben je geen newbie meerquote:Op maandag 6 november 2006 02:04 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Wat niet?
Niet terug lezen of ze is geen newbie![]()
Dan halen we het eind van BB welquote:
Gatver, ik had het niet tegen jouquote:Op maandag 6 november 2006 02:11 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ja Stefan, kom maar met je eendenplassertje![]()
Zover ben ik nog niet met lezen, nu verpest je het eindquote:
Ik zie ANAAL en veer helemaal op van de bankquote:
Ging over jou dan?quote:Op maandag 6 november 2006 02:12 schreef Prospera het volgende:
[..]
Als je bb '99 en '00 hebt gestreamd, dan ben je geen newbie meer![]()
Daarna heb ik een paar bb's overgeslagen.
OOHH je bent nog een echt groentjequote:Op maandag 6 november 2006 02:12 schreef neferhone het volgende:
[..]
op zich wel loop nu een maand of 3 a 4 mee
BB echt heel erg saai dat is jammer maar nu ik dit ook weer heb gevolgd ga ik ook door tot het eindequote:Op maandag 6 november 2006 02:13 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dan halen we het eind van BB wel![]()
Ben blij dat er dit jaar weer een SC was want ik kijk verder niet naar BB dus heb niets te zoeken in die andere topics![]()
quote:Op maandag 6 november 2006 02:15 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
OOHH je bent nog een echt groentje![]()
Ik had het over die nieuwe neuk-eend van PC Eendquote:Op maandag 6 november 2006 02:12 schreef Prospera het volgende:
[..]
Als je bb '99 en '00 hebt gestreamd, dan ben je geen newbie meer![]()
Daarna heb ik een paar bb's overgeslagen.
Gelukkig ben jij nog scherpquote:
kunnen ze toch achterhalen?quote:Op maandag 6 november 2006 02:17 schreef HiDiHo het volgende:
jammer dat je hier niet kunt inloggen met je emailadres, ik heb nog een account op fok staan toen fok nog in de luiers zat. weet alleen me loginnaam niet meer
Gelukkig maarquote:Op maandag 6 november 2006 02:15 schreef neferhone het volgende:
[..]
BB echt heel erg saai dat is jammer maar nu ik dit ook weer heb gevolgd ga ik ook door tot het einde
Ik kijk wel uit, ben bang voor sterke vrouwenquote:
dat bedoel ikquote:Op maandag 6 november 2006 02:19 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Gelukkig maarIk lees geregeld de streamverslagen (meestal zijn het 2 of 3 postings) en voor de rest zal het me aan mijn .... roesten
![]()
Zit dan niet zo te slijmenquote:Op maandag 6 november 2006 02:20 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit, ben bang voor sterke vrouwen![]()
Zou misschien wel kunnen, dan moet ik alleen een lijsje geven met al me (oude)emailadressen.quote:
Vorig jaar heb ik wel meer gezien en had ik zelfs de streams geregeld aan maar die zijn de laatste weken niet meer in beeld geweestquote:
Ik hoop zo dat die Patricia B er morgen weer isquote:Op maandag 6 november 2006 02:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zit dan niet zo te slijmen![]()
Dit is 'mijn' topic![]()
dan kan je het betere laten varenquote:Op maandag 6 november 2006 02:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zou misschien wel kunnen, dan moet ik alleen een lijsje geven met al me (oude)emailadressen.
Ik ookquote:Op maandag 6 november 2006 02:25 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat die Patricia B er morgen weer is![]()
![]()
ja preciesquote:Op maandag 6 november 2006 02:25 schreef neferhone het volgende:
[..]
dan kan je het betere laten varen![]()
Ik heb dat soort dingen in een mapje staan op een schijf waar eens in de week een back-up van gemaakt wordt.quote:Op maandag 6 november 2006 02:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zou misschien wel kunnen, dan moet ik alleen een lijsje geven met al me (oude)emailadressen.
Bestaat compuserve eigenlijk nog?
Kunnen we is vragen of ze een beetje anaal ingesteld isquote:
Heb ik ook, staat nog op mijn oude pc, pc ligt naast me in 10 delen ofzo.quote:Op maandag 6 november 2006 02:27 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik heb dat soort dingen in een mapje staan op een schijf waar eens in de week een back-up van gemaakt wordt.
Kan het van jaren geleden terughalen![]()
ik keek wel streams vorig jaar en daar voor; nu op dit moment ook mo en tijn zijn klef aan het doen en tijn heeft het moeilijk zo als een man en geeuwtquote:Op maandag 6 november 2006 02:24 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Vorig jaar heb ik wel meer gezien en had ik zelfs de streams geregeld aan maar die zijn de laatste weken niet meer in beeld geweest![]()
De live wil ik nog wel aanzetten![]()
Eendje heeft een neukertjequote:Op maandag 6 november 2006 02:29 schreef APK het volgende:
Waar gaat dit over?
Er was eens een newbie en die vond eend wel leuk, en nou is iedereen jaloersquote:Op maandag 6 november 2006 02:29 schreef APK het volgende:
Waar gaat dit over?
Hohoquote:Op maandag 6 november 2006 02:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Er was eens een newbie en die vond eend wel leuk, en nou is iedereen jaloers![]()
![]()
en een gat in hun snavelquote:Op maandag 6 november 2006 02:31 schreef neferhone het volgende:
[..]
eendjes hebben maar een in en uitgang dus![]()
Je hebt cloaca opgezochtquote:Op maandag 6 november 2006 02:31 schreef neferhone het volgende:
[..]
eendjes hebben maar een in en uitgang dus![]()
Wat valt er trouwens jaloers te zijnquote:Op maandag 6 november 2006 02:30 schreef PC eend het volgende:
Er was eens een newbie en die vond eend wel leuk, en nou is iedereen jaloers![]()
![]()
Je kan me wegdragen als het een kloon van Bommie blijkt te zijnquote:
Ik ben gestopt toen Hilde 2 dagen op dezelde plek bleef hangenquote:Op maandag 6 november 2006 02:29 schreef neferhone het volgende:
[..]
ik keek wel streams vorig jaar en daar voor; nu op dit moment ook mo en tijn zijn klef aan het doen en tijn heeft het moeilijk zo als een man en geeuwt
Volgens mij zit die diepvrieskip tegen zichzelf te lullen.quote:Op maandag 6 november 2006 02:34 schreef KRIBBET het volgende:
Je kan me wegdragen als het een kloon van Bommie blijkt te zijn![]()
![]()
![]()
Ze heeft alleen een ovotor en ik hoop dat ie van haar isquote:
Dat was ook meteen het hoogtepunt dit jaarquote:Op maandag 6 november 2006 02:34 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik ben gestopt toen Hilde 2 dagen op dezelde plek bleef hangen![]()
En na morgenavond is ze weer wegquote:Op maandag 6 november 2006 02:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
![]()
beschadig haar niet als je wilt dat ze blijftquote:Op maandag 6 november 2006 02:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze heeft alleen een ovotor en ik hoop dat ie van haar is![]()
Maar het was op zich wel vaag, gewoon een newbie die een kruisverhoor kreeg als ware het een ex bewoonster![]()
En ze gaf zelf haar naam achternaam en IPnummer om te bewijzen dat ze geen kopie was![]()
(kloon had ze nog nooit van gehoord)
Word patricia hier gebashed danquote:Op maandag 6 november 2006 02:36 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En na morgenavond is ze weer wegZe heeft dan hier gelezen
![]()
Jappie heeft het ip nummer bekeken (moet nog even verder lezen) maar het kloptequote:Op maandag 6 november 2006 02:35 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij zit die diepvrieskip tegen zichzelf te lullen.
Is dat die Beatrix92 oidquote:Op maandag 6 november 2006 02:35 schreef PC eend het volgende:
En ze gaf zelf haar naam achternaam en IPnummer om te bewijzen dat ze geen kopie was![]()
Mijn god waar zie jij me voor aanquote:Op maandag 6 november 2006 02:37 schreef neferhone het volgende:
[..]
beschadig haar niet als je wilt dat ze blijft
Als ik een kloon zou zijn (kom maar LS) zou ik ook zeggen dat ik nog nooooit van een kloon had gehoordquote:Op maandag 6 november 2006 02:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze heeft alleen een ovotor en ik hoop dat ie van haar is![]()
Maar het was op zich wel vaag, gewoon een newbie die een kruisverhoor kreeg als ware het een ex bewoonster![]()
Niet alleen het hoogtepunt maar voor mijn ook het stop-puntquote:Op maandag 6 november 2006 02:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat was ook meteen het hoogtepunt dit jaar![]()
Pfffrt, Jappie.quote:Op maandag 6 november 2006 02:38 schreef KRIBBET het volgende:
Jappie heeft het ip nummer bekeken (moet nog even verder lezen) maar het klopte![]()
quote:Op maandag 6 november 2006 02:40 schreef APK het volgende:
[..]
Pfffrt, Jappie.![]()
Goeie gozert, maar die jongen krijgt zijn analoge BMW uit 1987 niet eens aan de gang als de temperatuur in de buurt van het vriespunt komt.
Met HIER bedoel ik het hele BB topic, incl. je gezever in het FB van een paar weken geledenquote:
toen had ik nog hoopquote:Op maandag 6 november 2006 02:40 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Niet alleen het hoogtepunt maar voor mijn ook het stop-punt![]()
quote:Op maandag 6 november 2006 02:38 schreef APK het volgende:
[..]
Is dat die Beatrix92 oid
Heb je een link naar dat IP adres?![]()
quote:Op zondag 5 november 2006 21:37 schreef Patricia.B het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 november 2006 02:34 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Je kan me wegdragen als het een kloon van Bommie blijkt te zijn![]()
![]()
![]()
Oh, ik dat dat je Adje wasquote:
quote:Op maandag 6 november 2006 02:40 schreef APK het volgende:
[..]
Pfffrt, Jappie.![]()
Goeie gozert, maar die jongen krijgt zijn analoge BMW uit 1987 niet eens aan de gang als de temperatuur in de buurt van het vriespunt komt.
Nee patriciaquote:Op maandag 6 november 2006 02:38 schreef APK het volgende:
[..]
Is dat die Beatrix92 oid
Ach, het is hier meestal een stuk leukerquote:
quote:
Staat ook in 1e post van dit topic, eigenlijk niet zo netjesquote:Op maandag 6 november 2006 02:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee patricia![]()
Patricia.B
IP heeft Jappert
Volgens mij blijf jij daar toch een stuk langer over doorzeiken dan mijquote:Op maandag 6 november 2006 02:42 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Met HIER bedoel ik het hele BB topic, incl. je gezever in het FB van een paar weken geleden![]()
daarom kom ik ook mee mutsenquote:Op maandag 6 november 2006 02:47 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ach, het is hier meestal een stuk leuker![]()
quote:
Ping.quote:
Wat niet netjesquote:Op maandag 6 november 2006 02:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Staat ook in 1e post van dit topic, eigenlijk niet zo netjes![]()
IK (Demins zou trots op me zijnquote:Op maandag 6 november 2006 02:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij blijf jij daar toch een stuk langer over doorzeiken dan mij![]()
OMG!quote:
quote:Op maandag 6 november 2006 02:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat niet netjes![]()
Dat APK niet eens even foetsoenlijk de OP leest bedoel je?
Ik ookquote:
Over foetsoenlijk zegt ie niksquote:Op maandag 6 november 2006 02:51 schreef APK het volgende:
[..]
OMG!![]()
Er stond iets in de stemwijzer over dat de MAVO weer terug moest komen ofzo. [afbeelding]
En nu hier nog een keerquote:Op maandag 6 november 2006 02:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Staat ook in 1e post van dit topic, eigenlijk niet zo netjes![]()
quote:Op zondag 5 november 2006 21:37 schreef Patricia.B het volgende:
[..]
Dank jequote:Op maandag 6 november 2006 02:49 schreef APK het volgende:
[..]
Ping.
Veel plezier met jouw nieuwe liefde!![]()
Had moeten zijn zeggen ze niks, maar mijn Nederlands is niet zo bestquote:
Vraag er dan ook niet omquote:Op maandag 6 november 2006 02:56 schreef APK het volgende:
Wat moeten wij nou met dat IP, KRIBBET?
Of kan jij zien of er achter dat IP een lekker wijf zit of een puisterige puber / eend?
quote:Op maandag 6 november 2006 02:38 schreef APK het volgende:
[..]
Is dat die Beatrix92 oid
quote:Op maandag 6 november 2006 02:57 schreef neferhone het volgende:
Prospera
ik ben erg gefrustreerd en durf niet met patricia zelf te praten????????????????????????????????????????????????????
?????????????????????????????????????????????![]()
![]()
![]()
Jij doet lekker wazig mee begrijp ik?quote:
Misschien is het wel een echte kanjer en komt er iets moois uit voortquote:Op maandag 6 november 2006 02:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dank je![]()
Jappert hoopte dat het een Verdonk was, dan klinkt dit toch een stuk sympathieker![]()
als mijn woorden anders neer worden gezet welquote:Op maandag 6 november 2006 03:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij doet lekker wazig mee begrijp ik?![]()
![]()
En je punt isquote:
Lekker wazigquote:Op maandag 6 november 2006 03:04 schreef neferhone het volgende:
[..]
als mijn woorden anders neer worden gezet wel
nou bestaat daar een logboek van? zou wel leuk zijnquote:Op maandag 6 november 2006 03:03 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Misschien is het wel een echte kanjer en komt er iets moois uit voort![]()
Zal wel niet de eerste FOK! relatie zijn toch?
Mijn blow ligt al klaar en dan doe ik met je meequote:
quote:Op maandag 6 november 2006 03:03 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Misschien is het wel een echte kanjer en komt er iets moois uit voort![]()
Het was al wazig genoeg, komt hij ook nog ff langsquote:
Boe's "wie neukt met wie-lijst" Deel 21quote:Op maandag 6 november 2006 03:03 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
We vragen het aan Dannyquote:Op maandag 6 november 2006 03:06 schreef neferhone het volgende:
[..]
nou bestaat daar een logboek van? zou wel leuk zijn![]()
quote:Op maandag 6 november 2006 03:06 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Mijn blow ligt al klaar en dan doe ik met je mee![]()
quote:Op maandag 6 november 2006 03:08 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Boe's "wie neukt met wie-lijst" Deel 21![]()
Ik mis weer ietsquote:
Hoi, welkom in mijn multiseksuele escapades topicquote:Op maandag 6 november 2006 03:08 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Boe's "wie neukt met wie-lijst" Deel 21![]()
dat is schattigquote:Op maandag 6 november 2006 03:09 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
We vragen het aan Danny![]()
Heb heeeel lang geleden in een kroeg gewerkt waar ergens in april allemaal stelletjes bij elkaar kwamen die elkaar daar hadden ontmoet, soms al 25 jaar daarvoor![]()
en tegenwoordig mogen wij ook komen want ik heb mijn vrouw daar ook leren kennen![]()
Mag niet meer aan het verkeer deelnemenquote:
We zijn er stil vanquote:Op maandag 6 november 2006 03:12 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Mag niet meer aan het verkeer deelnemenMaar je kan wel wat komen halen
![]()
Mijn buitenplanten hebben net 2 weken droogtijd achter de rug![]()
quote:Op maandag 6 november 2006 03:12 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Mag niet meer aan het verkeer deelnemenMaar je kan wel wat komen halen
![]()
Mijn buitenplanten hebben net 2 weken droogtijd achter de rug![]()
En waar gebeurdquote:
Verpest nou niet meteen je kansen bij Patriesquote:Op maandag 6 november 2006 03:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hoi, welkom in mijn multiseksuele escapades topic![]()
![]()
Neuken?
Zodra ik hem opsteek ben ik dat ookquote:
Waar moet het gebracht worden, misschien kan ik dit topic toch nog nieuw leven inblazen vanavondquote:Op maandag 6 november 2006 03:16 schreef neferhone het volgende:
[..]
lief hoor regel morgen zelf wel wat
![]()
Volgend jaar 2 stekjes in je tuin zetten en je hebt het hele jaar plezierquote:Op maandag 6 november 2006 03:16 schreef neferhone het volgende:
[..]
lief hoor regel morgen zelf wel wat
![]()
en nu ?quote:Op maandag 6 november 2006 03:17 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En waar gebeurdHeb haar een paar keer Malibu gegeven (tijdens een week of 2) en kreeg eindelijk haar telefoonnummer, na 4 dagen gebeld (nooit te snel bellen) en die dag was de dag, 4 maart 1996
![]()
Later hoorde ik dat als ik die dag niet zo bellen ik de boom in kon![]()
Damn jij sluit gewoon vrijwillig achteraan de rijquote:Op maandag 6 november 2006 03:18 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Verpest nou niet meteen je kansen bij Patries![]()
andere keer graag natuurlijk![]()
![]()
hele jaarquote:Op maandag 6 november 2006 03:19 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Volgend jaar 2 stekjes in je tuin zetten en je hebt het hele jaar plezier![]()
Na een week woonden we samen, 3 jaar later gingen we trouwen en zijn nu bijna 7 jaar getrouwdquote:
quote:Op maandag 6 november 2006 03:22 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Na een week woonden we samen, 3 jaar later gingen we trouwen en zijn nu bijna 7 jaar getrouwd![]()
Nou buitenplanten, kunnen wel eens uitgroeien tot bomen hoorquote:Op maandag 6 november 2006 03:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
hele jaar2 plantjes is hoogstens een week blowe
quote:Op maandag 6 november 2006 03:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nou buitenplanten, kunnen wel eens uitgroeien tot bomen hoor
Toen blowde iedereen toch? of was dat jaren 60?quote:Op maandag 6 november 2006 03:26 schreef neferhone het volgende:
[..]
gaan mijn buren niet goed vinden die leven nog in de jaren 50
![]()
De oogst dit jaar (droog) is 260grquote:Op maandag 6 november 2006 03:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
hele jaar2 plantjes is hoogstens een week blowe
Kon je mij dat niet even eerder vertellen?quote:Op maandag 6 november 2006 03:24 schreef neferhone het volgende:
[..]
dat is wel een mooi verhaal. ik ga volgend jaar trouwen
hier 60 maar gelovig geworden hequote:Op maandag 6 november 2006 03:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Toen blowde iedereen toch? of was dat jaren 60?
2 plantenquote:Op maandag 6 november 2006 03:27 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
De oogst dit jaar (droog) is 260gr![]()
![]()
Echt nooit en te nimmer dat je dat in een week of maand wegkrijgt![]()
quote:Op maandag 6 november 2006 03:24 schreef neferhone het volgende:
[..]
dat is wel een mooi verhaal. ik ga volgend jaar trouwen
ik werd met jou vergelekenquote:Op maandag 6 november 2006 03:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kon je mij dat niet even eerder vertellen?![]()
Ik ben ze maar gaan buigen want ze gingen over de 2 meter heen.quote:Op maandag 6 november 2006 03:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nou buitenplanten, kunnen wel eens uitgroeien tot bomen hoor
mijn halve leven en het was zijn ideequote:Op maandag 6 november 2006 03:30 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Schijnt voor vrouwen anders te zijn dan voor mannen
![]()
Allang bij elkaar??
Mijn buren geven water tijdens onze vakantiequote:Op maandag 6 november 2006 03:26 schreef neferhone het volgende:
[..]
gaan mijn buren niet goed vinden die leven nog in de jaren 50
![]()
Dat is alleen maar gein johquote:Op maandag 6 november 2006 03:30 schreef neferhone het volgende:
[..]
ik werd met jou vergeleken![]()
nou sorry hoor
j
jij ging toch voor patricia
![]()
![]()
Jij hebt P.B te M tochquote:Op maandag 6 november 2006 03:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kon je mij dat niet even eerder vertellen?![]()
Oh, had je mannetjes ?quote:Op maandag 6 november 2006 03:32 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik ben ze maar gaan buigen want ze gingen over de 2 meter heen.
![]()
als ik ze vraag wel maar wiet plantenquote:Op maandag 6 november 2006 03:32 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Mijn buren geven water tijdens onze vakantie![]()
even bloesje uittrekkenquote:Op maandag 6 november 2006 03:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hoi, welkom in mijn multiseksuele escapades topic![]()
![]()
Neuken?
Dat je ging trouwen is nog tot daar aan toe....quote:Op maandag 6 november 2006 03:32 schreef neferhone het volgende:
[..]
mijn halve leven en het was zijn idee
dit vraagt er omquote:Op maandag 6 november 2006 03:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Oh, had je mannetjes ?
De mannelijke planten kun je meestal snel herkennen aan dat ze er niet echt gezond uitzien, en alleen maar in de hoogte groeien en dus niet veel vertakkingen hebben
nou dat begreep ik dus ook niet; ik ga coos ook nog wel vragenquote:Op maandag 6 november 2006 03:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat je ging trouwen is nog tot daar aan toe....
Maar het is dus niet met mij begrijp ik![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Ze gaan allemaal trouwen of weet ik veelquote:Op maandag 6 november 2006 03:34 schreef Prospera het volgende:
[..]
even bloesje uittrekken
[afbeelding]
Herman ben jij dat?
quote:Op maandag 6 november 2006 03:38 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Kijk is op het wiet-forum, buitenplanten, foto's. Je zal versteld staan
![]()
Neeeeeee laat Coos erbuitenquote:Op maandag 6 november 2006 03:38 schreef neferhone het volgende:
[..]
nou dat begreep ik dus ook niet; ik ga coos ook nog wel vragen![]()
Ik steek er nog maar 1 op, je weet niet wat je mistquote:Op maandag 6 november 2006 03:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Oh, had je mannetjes ?
De mannelijke planten kun je meestal snel herkennen aan dat ze er niet echt gezond uitzien, en alleen maar in de hoogte groeien en dus niet veel vertakkingen hebben
Hier zijn ze erg aardig, ze weten dat ik het nodig heb tegen de pijn en zijn ze erg behulpzaamquote:Op maandag 6 november 2006 03:34 schreef neferhone het volgende:
[..]
als ik ze vraag wel maar wiet plantenhelaas mar dat heb ik ze oook nog nooit gevraagt
don't worry mijn geboorte datum klopt wat is die van jou?quote:Op maandag 6 november 2006 03:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
Neeeeeee laat Coos erbuiten![]()
Als die er achterkomt dat je 60- bent, zie ik je nooit meer terug
Nog een? jij kon er toch niet tegen en viel toch na een paar haaltjes in slaap?quote:Op maandag 6 november 2006 03:42 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik steek er nog maar 1 op, je weet niet wat je mist![]()
ah hoe breng je dat met mensen die erg conservatief zijn?quote:Op maandag 6 november 2006 03:43 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hier zijn ze erg aardig, ze weten dat ik het nodig heb tegen de pijn en zijn ze erg behulpzaam![]()
Ziet het er zo uit?quote:Op maandag 6 november 2006 03:42 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik steek er nog maar 1 op, je weet niet wat je mist![]()
Die fout word vaker gemaaktquote:Op maandag 6 november 2006 03:44 schreef neferhone het volgende:
[..]
don't worry mijn geboorte datum klopt wat is die van jou?
Ik kan je veel wijzer maken maar ik kijk wel uitquote:Op maandag 6 november 2006 03:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
laat maar, mij maak je niets wijs.
![]()
4 haaltjes en ik ben weg, 1 haaltje en ik voel het een beetje tintelenquote:Op maandag 6 november 2006 03:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nog een? jij kon er toch niet tegen en viel toch na een paar haaltjes in slaap?
ik heb wel een lekker kontje hoor.quote:Op maandag 6 november 2006 03:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze gaan allemaal trouwen of weet ik veel![]()
Zal je net zien dat ik patricia ook een kerel is, dan blijf ik met jou opgescheept
En dan ben ik nachtzuster ook kwijt, want er zijn natuurlijk grenzen aan het wachten
nee data kilo's vraag ik nietquote:Op maandag 6 november 2006 03:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die fout word vaker gemaakt
Het gaat om de kilo's
Een beetje vet kan net...
Maar wel op mijn bord, en niet in mijn bed,
weet je nog![]()
Mooie leeftijdquote:Op maandag 6 november 2006 03:44 schreef neferhone het volgende:
[..]
don't worry mijn geboorte datum klopt wat is die van jou?
Ik ruik een politiemanquote:Op maandag 6 november 2006 03:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
laat maar, mij maak je niets wijs.
![]()
zelfde datum?quote:Op maandag 6 november 2006 03:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Mooie leeftijd![]()
Ik ben 4 jaar ouder![]()
Heel moeilijkquote:Op maandag 6 november 2006 03:45 schreef neferhone het volgende:
[..]
ah hoe breng je dat met mensen die erg conservatief zijn?
Niet zulke goede wiet dus, ik ruik alleen maar wietquote:
Ga je hier trouwens een reeks van maken?quote:Op maandag 6 november 2006 03:50 schreef Prospera het volgende:
[..]
ik heb wel een lekker kontje hoor.
even voorstellen aan mijn moeder:
[afbeelding]
![]()
Scheelt niet veel.... begin febquote:
Truste kwekquote:
Heeej een politiekloonquote:Op maandag 6 november 2006 03:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Niet zulke goede wiet dus, ik ruik alleen maar wiet![]()
We hebben het er morgen nog wel is over, heb mooie foto's van mijn plantjes, helemaal legaal (gedoogd)quote:Op maandag 6 november 2006 03:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Niet zulke goede wiet dus, ik ruik alleen maar wiet![]()
Is goed, altijd benieuwd naar iemand zijn grow/oogst.quote:Op maandag 6 november 2006 03:54 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
We hebben het er morgen nog wel is over, heb mooie foto's van mijn plantjes, helemaal legaal (gedoogd)![]()
Beroepsdeformatiequote:Op maandag 6 november 2006 03:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Is goed, altijd benieuwd naar iemand zijn grow/oogst.
misvormingquote:
Dat je je werk mee naar huis neemt zeg maarquote:
quote:Op maandag 6 november 2006 04:00 schreef neferhone het volgende:
[..]
nou en dat gaat lukken![]()
en nee ik ben niet van de polietie
![]()
RSIquote:Op maandag 6 november 2006 04:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat je je werk mee naar huis neemt zeg maar
be·roeps·de·for·ma·tie
de beroepsdeformatie (vrouwelijk)
lichamelijke of geestelijke afwijking e.d. als gevolg van het langdurig
uitoefenen van een bepaald beroep
Oh, okquote:Op maandag 6 november 2006 04:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat je je werk mee naar huis neemt zeg maar
be·roeps·de·for·ma·tie
de beroepsdeformatie (vrouwelijk)
lichamelijke of geestelijke afwijking e.d. als gevolg van het langdurig
uitoefenen van een bepaald beroep
Dat neem je ook mee naar huis jaquote:
quote:Op maandag 6 november 2006 04:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Oh, ok
Ik neem helemaal niet van me werk mee, geen grammetje![]()
klopt kost je meer moeite om alles na te lezenquote:Op maandag 6 november 2006 04:08 schreef HiDiHo het volgende:
Tja, wordt al laat he, dan krijg je dat.![]()
Nietsquote:
quote:Op maandag 6 november 2006 04:08 schreef PC eend het volgende:
Ik krijg opeens spontaan een lachkick, volgens mij lult iedereen langs elkaar heen![]()
![]()
Maar het klopt wel![]()
![]()
![]()
is goed maar ik maakte geen grapquote:Op maandag 6 november 2006 04:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Niets
Ik lach om je grap en dan zeg jij dat ik je teleurstel![]()
![]()
quote:Op maandag 6 november 2006 04:11 schreef neferhone het volgende:
[..]
is goed maar ik maakte geen grap![]()
Je dacht echt dat kribs dacht dat je van de politie bent?quote:Op maandag 6 november 2006 04:11 schreef neferhone het volgende:
[..]
is goed maar ik maakte geen grap![]()
Trouwens, die laatste ban die we kregen, was precies om wat we hier nu aan het doen zijnquote:
Dat was toch in de cos? hier mag het toch ?quote:Op maandag 6 november 2006 04:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Trouwens, die laatste ban die we kregen, was precies om wat we hier nu aan het doen zijn![]()
Baggeren in een baggertopic
Laten we het hopenquote:Op maandag 6 november 2006 04:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat was toch in de cos? hier mag het toch ?
quote:
quote:Op maandag 6 november 2006 04:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je dacht echt dat kribs dacht dat je van de politie bent?![]()
Nou,.....![]()
Ah daar ben je, en nou ontopic blijven hequote:
Wat????????!!!!!!!quote:Op maandag 6 november 2006 04:26 schreef neferhone het volgende:
[..]
ik heb net mijn rose rokje aangetrokken en guus kwam langs![]()
donald moest je niet dagobert zijn geluks munt redden?quote:Op maandag 6 november 2006 04:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ah daar ben je, en nou ontopic blijven he![]()
We zitten niet meer in de donald duck slowchatquote:Op maandag 6 november 2006 04:27 schreef neferhone het volgende:
[..]
donald moest je niet dagobert zijn geluks munt redden?
ok, Trek es aan mijn fingerquote:Op maandag 6 november 2006 04:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
We zitten niet meer in de donald duck slowchat
Buk es
Alweerquote:Op maandag 6 november 2006 04:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ok, Trek es aan mijn finger
(nu ben ik eg weg)![]()
jij eerstquote:Op maandag 6 november 2006 04:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
We zitten niet meer in de donald duck slowchat
Buk es
OK maar kom je wel ff met die natte cloaca van je tegen me aan schurenquote:
quote:Op maandag 6 november 2006 04:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
OK maar kom je wel ff met die natte cloaca van je tegen me aan schuren![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op maandag 6 november 2006 04:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe leg ik dit patricia morgen uit?![]()
Ik wou dit topic ff snel vollullen, maar ik vrees dat het niet helpt omdat Kribs en prospera haar met mijn quotes om de oren gaan slaan![]()
![]()
![]()
nou dan voel ik me wel tekort gedaanquote:Op maandag 6 november 2006 04:49 schreef nachtzuster het volgende:
Dit topic he... tis volle maan
ik snap het opeens![]()
Truste HihiHo, neferhone en Eendje![]()
![]()
Ik denk al, wat is het nouquote:Op maandag 6 november 2006 04:49 schreef nachtzuster het volgende:
Dit topic he... tis volle maan
ik snap het opeens![]()
Truste HihiHo, neferhone en Eendje![]()
![]()
ik zal haar niet beschadigen iigquote:Op maandag 6 november 2006 04:51 schreef neferhone het volgende:
[..]
dat is jou probleem
maar volgens mij is ze behoorlijk weerbaar
![]()
Wat heb ik nou weer niet gedaan?quote:Op maandag 6 november 2006 04:52 schreef neferhone het volgende:
[..]
nou dan voel ik me wel tekort gedaan![]()
Nou dat heb ik tochwel genoeg gedaan vandaag, dacht ik zoquote:
Was het niet te merken dan?quote:Op maandag 6 november 2006 05:00 schreef neferhone het volgende:
[..]
ben jij ook met volle maan veranderd![]()
dan mis ik schijnbaar allesquote:Op maandag 6 november 2006 05:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nou dat heb ik tochwel genoeg gedaan vandaag, dacht ik zo![]()
Valt volgens mij reuze meequote:
zoiets ja en een staart en vacht 2x zo grootquote:Op maandag 6 november 2006 05:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Was het niet te merken dan?
Ik had het eerst niet door, maar ik denk hoe kom ik toch aan die baard, ik had me toch geschoren![]()
wat mag dat zijn?quote:Op maandag 6 november 2006 05:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Valt volgens mij reuze mee
Ik heb je nog niet kunnen betrappen op een inorder ofzo![]()
Want?quote:Op maandag 6 november 2006 05:08 schreef neferhone het volgende:
[..]
zoiets ja en een staart en vacht 2x zo grooten ik wou liever een vampier zijn
![]()
quote:Op maandag 6 november 2006 05:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Want?
Je kan mijn bloed wel drinken
Dat mijn staart trouwens opeens 2x zo groot is komt volgens mij meer door jouw dan door de maan![]()
Lang verhaalquote:
nee lees veel mee maar is vaak rommelig en van de laatste weken laat maarquote:Op maandag 6 november 2006 05:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Lang verhaal
Inside joke, als je SC vaak meeleest had je het kunnen weten
quote:Op maandag 6 november 2006 05:12 schreef neferhone het volgende:
[..]
niet door mij en met een staart beboel ik een staart en geen aanhangsel van voren
![]()
waar heb jij het nou opeens over?quote:Op maandag 6 november 2006 05:17 schreef neferhone het volgende:
dan maar newbe en ik probeer me altijd te houden aan de regels
heb je vast wel een oplossing voorquote:Op maandag 6 november 2006 05:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
![]()
Het word wel een beetje laat he, mijn staart begint alweer te krimpen
onzin heeft ook zin zolang het maar leuk blijftquote:Op maandag 6 november 2006 05:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
waar heb jij het nou opeens over?![]()
Ga ik te ver?
Niet voorhanden.....quote:Op maandag 6 november 2006 05:19 schreef neferhone het volgende:
[..]
heb je vast wel een oplossing voor![]()
nou dan niet klagenquote:Op maandag 6 november 2006 05:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Niet voorhanden.....euh ja handen
![]()
Maar als onzin ook zin kan hebben, is het wel een beetje een onzinnig woord, heb je daar wel eens aan gedachtquote:Op maandag 6 november 2006 05:21 schreef neferhone het volgende:
[..]
onzin heeft ook zin zolang het maar leuk blijft
Ja duurt niet lang meerquote:Op maandag 6 november 2006 05:25 schreef neferhone het volgende:
en zo viel iedereen in slaap
jaquote:Op maandag 6 november 2006 05:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar als onzin ook zin kan hebben, is het wel een beetje een onzinnig woord, heb je daar wel eens aan gedacht
Dus dan kan onzin toch geen zin hebben?quote:
moet ik hier nou antwoord op gevenquote:Op maandag 6 november 2006 05:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dus dan kan onzin toch geen zin hebben?
Neequote:Op maandag 6 november 2006 05:33 schreef neferhone het volgende:
[..]
moet ik hier nou antwoord op geven![]()
Een minuut geleden klonk je nog zo positiefquote:
quote:Op maandag 6 november 2006 05:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Een minuut geleden klonk je nog zo positief![]()
Welnee, ik lul ook maar watquote:Op maandag 6 november 2006 05:36 schreef neferhone het volgende:
is bijna vol maar moet dat?
Eendje toequote:Op maandag 6 november 2006 05:37 schreef neferhone het volgende:
[..]
jahoor draai nog wel een shaggy
jij ookquote:Op maandag 6 november 2006 05:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Welnee, ik lul ook maar wat
Maar het was gezellig
Op naar deel 2![]()
Truste nefer![]()
![]()
![]()
Er kan ook niet eens een nachtkusje vanaf he?quote:
he mijn vriend ging net weg heb al aan hem gegevenquote:Op maandag 6 november 2006 05:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Er kan ook niet eens een nachtkusje vanaf he?
To much infoquote:Op maandag 6 november 2006 05:45 schreef neferhone het volgende:
[..]
he mijn vriend ging net weg heb al aan hem gegeven![]()
lukt je echt wel dromen over ..............pquote:Op maandag 6 november 2006 05:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
To much info![]()
Ik moet zo nog kunnen slapen ja![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |