wel de naam goed schrijvenquote:Op maandag 6 november 2006 01:37 schreef Prospera het volgende:
En ok zonnegroetjes doen met Eend waren leuk![]()
commentaar Jappie om 22.42:
Nou buuv...wees er maar blij mee...moet je zien wat voor monster duckie is geworden...
Binnen 1 uur tijd is de score:
@ patriciaB. om 21.36
Die gasten zijn zo paranoia als de pest hier
Niks van aantrekken, kom maar lekker bij mij
@ over Patricia's ip nummer 21.41:
Wat is het nu, ze kunnen het wel of niet zien? 82.171.73.145 is mijn ip nummer.
Ik zal van de week is uitzoeken hoe je een fotoboek hier moet maken.
Tot die tijd mag je blijven twijfelen.
Eend: Kan iemand dit even ddossen om te zien of het klopt
@ Patricia B.
Ik wacht op je ok
Na zo een korte tijd al je eerste fok afspraakje
@ Patricia B om 22.21
Ben je er morgen weer dan?
@Neferphone om
Ik wacht op je ok
Na zo een korte tijd al je eerste fok afspraakje
@ Jappie om 22.23:
Gewoon een beetje goedgelovig en lief zijn voor newbies.... alle goede dingen komen terug
@ Neferhone om 22.31:
Jij bent ook lief hoor
pffff hoe deed bommie dat toch, ik ben nu al uitgeput
@Neferhone om 22.41
Zolang zou ik je niet kunnen missen
Doe me dat nooit aan
@puntoortje om 22.41
Bommie is weg he
Dat opend nieuwe mogelijkheden
@buuv om 22.44
Buuv is ook liev
@Neferhone om 22.48
Jij word alleen maar leuker
Joh Eend,![]()
Jij had het zelf verkeerd geschrevenquote:
quote:Op maandag 6 november 2006 01:52 schreef KRIBBET het volgende:
Dus ik moet toch de vorige topic's lezen
![]()
Het moet wel een newbie zijn als ze loopt te geilen op die eend![]()
ja doet er niet toe is nu zo als die isquote:Op maandag 6 november 2006 01:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij had het zelf verkeerd geschreven![]()
Ben al aan het lezenquote:
mee lezen doe ik al heel langquote:Op maandag 6 november 2006 01:54 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ben al aan het lezen![]()
Dat arme kind weet![]()
Je hebt gelijk neverhoonquote:Op maandag 6 november 2006 01:54 schreef neferhone het volgende:
[..]
ja doet er niet toe is nu zo als die is
Ach, ergens mocht je hem wel tochquote:Op maandag 6 november 2006 01:55 schreef PC eend het volgende:
Iedereen jaloers![]()
Had bommie dat ook
Wat loop ik nou te lullen, ik kon hem zelf niet uitstaan![]()
En dan pas 2 maanden meedoenquote:
Dacht het niet.quote:Op maandag 6 november 2006 01:52 schreef KRIBBET het volgende:
Dus ik moet toch de vorige topic's lezen
![]()
Het moet wel een newbie zijn als ze loopt te geilen op die eend![]()
Bommie is heel af en toe best wel OKquote:Op maandag 6 november 2006 01:59 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ach, ergens mocht je hem wel toch![]()
Moet ik ook nog gaan lezen wanneer hij de bank in de ring heeft gegooid![]()
PS, het is weer na 2uur![]()
Als ik eerst hier een tijdje had mee gelezen wist ik wat een zooite het was en was echt niet gaan meedoen, nu kon ik niet meer terugquote:Op maandag 6 november 2006 02:01 schreef neferhone het volgende:
[..]
lang genoeg je kan ook mee lezen zonder ingeschreven te zijn![]()
Wat niet?quote:
nee als het te pesoonlijk word haak ik ook af maar slap ouwehoeren moet kunnen verder nietquote:Op maandag 6 november 2006 02:03 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Als ik eerst hier een tijdje had mee gelezen wist ik wat een zooite het was en was echt niet gaan meedoen, nu kon ik niet meer terug![]()
Maar liefde moet toch van 2 kanten afkomenquote:Op maandag 6 november 2006 02:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Bommie is heel af en toe best wel OK
Maar als je kijkt naar de hoeveelheid liefde die opeens mij kant op komt waaien, hoop ik dat ie wegblijft![]()
valt wel meequote:Op maandag 6 november 2006 02:04 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Wat niet?
Niet terug lezen of ze is geen newbie![]()
Waar heb je het overquote:Op maandag 6 november 2006 02:05 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Maar liefde moet toch van 2 kanten afkomenBen jij altijd zo lief geweest
![]()
Je kan het zo persoonlijk maken als je zelf wilt toch? Of bedoel je het op de man spelen?quote:Op maandag 6 november 2006 02:04 schreef neferhone het volgende:
[..]
nee als het te pesoonlijk word haak ik ook af maar slap ouwehoeren moet kunnen verder niet![]()
Verkeerd gelezenquote:
Hou je van anaal?quote:Op maandag 6 november 2006 02:04 schreef neferhone het volgende:
[..]
nee als het te pesoonlijk word haak ik ook af maar slap ouwehoeren moet kunnen verder niet![]()
Ze is / was geen newbiequote:
quote:Op maandag 6 november 2006 02:08 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Je kan het zo persoonlijk maken als je zelf wilt toch? Of bedoel je het op de man spelen?
Slap OHen is mijn favoriete bezigheid![]()
Wel als ik moet poepenquote:
Ja Stefan, kom maar met je eendenplassertjequote:
Als je bb '99 en '00 hebt gestreamd, dan ben je geen newbie meerquote:Op maandag 6 november 2006 02:04 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Wat niet?
Niet terug lezen of ze is geen newbie![]()
Dan halen we het eind van BB welquote:
Gatver, ik had het niet tegen jouquote:Op maandag 6 november 2006 02:11 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ja Stefan, kom maar met je eendenplassertje![]()
Zover ben ik nog niet met lezen, nu verpest je het eindquote:
Ik zie ANAAL en veer helemaal op van de bankquote:
Ging over jou dan?quote:Op maandag 6 november 2006 02:12 schreef Prospera het volgende:
[..]
Als je bb '99 en '00 hebt gestreamd, dan ben je geen newbie meer![]()
Daarna heb ik een paar bb's overgeslagen.
OOHH je bent nog een echt groentjequote:Op maandag 6 november 2006 02:12 schreef neferhone het volgende:
[..]
op zich wel loop nu een maand of 3 a 4 mee
BB echt heel erg saai dat is jammer maar nu ik dit ook weer heb gevolgd ga ik ook door tot het eindequote:Op maandag 6 november 2006 02:13 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dan halen we het eind van BB wel![]()
Ben blij dat er dit jaar weer een SC was want ik kijk verder niet naar BB dus heb niets te zoeken in die andere topics![]()
quote:Op maandag 6 november 2006 02:15 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
OOHH je bent nog een echt groentje![]()
Ik had het over die nieuwe neuk-eend van PC Eendquote:Op maandag 6 november 2006 02:12 schreef Prospera het volgende:
[..]
Als je bb '99 en '00 hebt gestreamd, dan ben je geen newbie meer![]()
Daarna heb ik een paar bb's overgeslagen.
Gelukkig ben jij nog scherpquote:
kunnen ze toch achterhalen?quote:Op maandag 6 november 2006 02:17 schreef HiDiHo het volgende:
jammer dat je hier niet kunt inloggen met je emailadres, ik heb nog een account op fok staan toen fok nog in de luiers zat. weet alleen me loginnaam niet meer
Gelukkig maarquote:Op maandag 6 november 2006 02:15 schreef neferhone het volgende:
[..]
BB echt heel erg saai dat is jammer maar nu ik dit ook weer heb gevolgd ga ik ook door tot het einde
Ik kijk wel uit, ben bang voor sterke vrouwenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |