eigenlijk niet, maar hij is toch niet goedquote:Op maandag 6 november 2006 12:36 schreef EdwardJobHopper het volgende:
100 m lopen, hoogspringen, verspringen, polsstokspringen, hinkstapspringen, hamerslingeren, kogelstoten
(ik mag toch nog eens proberen als iemand anders al gepost heeft, hé?)
Ah, okquote:Op maandag 6 november 2006 12:38 schreef ChopperMick het volgende:
[..]
eigenlijk niet, maar hij is toch niet goed![]()
Nee, eigenlijk moet je wachten tot er gezegd is dat het fout is, tenzij je een plotselinge ingeving hebt.quote:Op maandag 6 november 2006 12:36 schreef EdwardJobHopper het volgende:
100 m lopen, hoogspringen, verspringen, polsstokspringen, hinkstapspringen, hamerslingeren, kogelstoten
(ik mag toch nog eens proberen als iemand anders al gepost heeft, hé?)
Die plotse ingeving was dat ze ook wel eens smijten met iets i.p.v. enkel te lopenquote:Op maandag 6 november 2006 12:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk moet je wachten tot er gezegd is dat het fout is, tenzij je een plotselinge ingeving hebt.
quote:Op maandag 6 november 2006 12:40 schreef ChopperMick het volgende:
Edward mag ook nog een keer
Lienekien +1quote:Op maandag 6 november 2006 12:40 schreef Lienekien het volgende:
100 meter, verspringen, hoogspringen, kogelstoten, speerwerpen, 110 m horden, 800 meter lopen
Wás, want ik ken er geenquote:Op maandag 6 november 2006 12:43 schreef Lienekien het volgende:
Welke Brit was legendarisch in de tienkamp?
Zijn jullie daar met twaalf experts om op alle vragen correct te antwoorden?quote:Op maandag 6 november 2006 12:55 schreef Lienekien het volgende:
Delorean.
Ik heb mijn jaren mee. Ik was 16 toen Back to the Future uitkwam.quote:Op maandag 6 november 2006 12:57 schreef EdwardJobHopper het volgende:
[..]
Zijn jullie daar met twaalf experts om op alle vragen correct te antwoorden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |