Ik weet wie je bedoeld maar ik weet niet hoe ie heetquote:Op maandag 6 november 2006 11:25 schreef SaskiaR het volgende:
Nee, degene met wie ze officieel verloofd is bedoel ik.
Ja, ik heb de film nooit helemaal gezien (steeds in slaap gevallenquote:Op maandag 6 november 2006 11:25 schreef SaskiaR het volgende:
Nee, degene met wie ze officieel verloofd is bedoel ik.
Dat klopt, weliswaar geen belasting maar een bezwaring.quote:Op maandag 6 november 2006 11:51 schreef SaskiaR het volgende:
Een belasting die op iemands eigendom ligt; bijv. het recht van overpad (dus ook al is iets je eigendom, je moet dan toch anderen het genot van jouw bezit toestaan). Lastig uit te leggen dit :s
Ongetwijfeld een idiote naam, ik gok Bostonquote:Op maandag 6 november 2006 11:54 schreef SaskiaR het volgende:
Dank je:) Zal ik dan eens een schandelijk niet-historische vraag stellen:
Hoe heet het dochtertje van Tom Cruise en Katie Holmes?
Elkerlijc staat voor iedereen.quote:Op maandag 6 november 2006 12:09 schreef ChopperMick het volgende:
Allegorie slaat op de karakters toch? Lang geleden dat ik dit heb gehad.
Nieuwe vraag....
Ik dacht dat ze zich vernoemd hadden naar 'Like a rolling stone' van Robert Allen Zimmerman?quote:Op maandag 6 november 2006 12:12 schreef ChopperMick het volgende:
De “Rolling Stones” begonnen hun carrière als bluesband. Hun naam ontleenden zij aan het nummer “Rolling Stone” van een blueszanger wiens echte naam Morganfield McKinley was. Wat is de artiestennaam van deze blueslegende?
Ofwel Bob Dylanquote:Op maandag 6 november 2006 12:19 schreef EdwardJobHopper het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze zich vernoemd hadden naar 'Like a rolling stone' van Robert Allen Zimmerman?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |