ja daar heb je wel gelijk in maar ik doelde meer op de argumenten die tijn aanhaalde tegen Mo. Die vond ik best sterk en mevrouw kon die niet hebben of wilde het niet inzienquote:Op maandag 6 november 2006 00:30 schreef Day het volgende:
[..]
Het gaat mij om de manier waarop hij zich gedraagt. Mr. \'ik ga de confrontatie niet uit de weg\'.
En wie loopt er nu weer weg?
Oh god, nu gaat hij zielig op het podium liggen. Je laat je ontzettend kennen, TIjn!
al was het alleen maar om even af te koelen en er dan later op terug te komenquote:Op maandag 6 november 2006 00:32 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
[..]
Als iemand je niet begrijpt na 10x herhalen, dan zou de maat voor mij ook vol zijn.
Ja, Mo begon ook kinderachtig, maar kreeg meer de indruk dat dat de druppel was.quote:Op maandag 6 november 2006 00:31 schreef Bartoli het volgende:
[..]
dat klopt ook wel dat Mo hem daar opwees maar ze betrekt vervolgens weer alles op haarzelf. Kortom ze hebben beide wel gelijk maar vindt wel dat Tijn ook punten scoorde tov Mo. Maar was wel lachuh dat bekvechten![]()
Ik denk dat ze het niet kan inzien. Ze is daar te dom en zelf-ingetogen voor. Althans, zo komt dat bij mij over. Eén van de bewijzen is dat ze haar mening niet goed kan beargumenteren.quote:Op maandag 6 november 2006 00:35 schreef Bartoli het volgende:
Die vond ik best sterk en mevrouw kon die niet hebben of wilde het niet inzien![]()
precies dan komen de lamasegguh weetjewelsquote:Op maandag 6 november 2006 00:38 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het niet kan inzien. Ze is daar te dom en zelf-ingetogen voor. Althans, zo komt dat bij mij over. Eén van de bewijzen is dat ze haar mening niet goed kan beargumenteren.
ik snap die dikke tranen bij een exit toch niet helemaal ,waarschijnlijk moet je er in hebben gezeten om dat te snappen ,maar ik denk dan altijd maar een paar weekjes en dan zie je iedereen weer,maar het zijn misschien de spanningen eromheen ...quote:Op maandag 6 november 2006 00:40 schreef T-lex het volgende:
Doet me een beetje denken aan de theorie: "ruzie maakt een moeilijk afscheid een stuk makkelijker."
nee als ze niet oppast verzuipt ze nogquote:Op maandag 6 november 2006 00:43 schreef schizolientje het volgende:
zou Mo al op bed liggen
mo moet nadenken exit komt dichterbijquote:Op maandag 6 november 2006 00:43 schreef schizolientje het volgende:
zou Mo al op bed liggen
Denk dat ze allemaal afscheid moeten nemen van de relaties zoals zie die binnen de context van het het huis hadden, voorgoed.quote:Op maandag 6 november 2006 00:42 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ik snap die dikke tranen bij een exit toch niet helemaal ,waarschijnlijk moet je er in hebben gezeten om dat te snappen ,maar ik denk dan altijd maar een paar weekjes en dan zie je iedereen weer,maar het zijn misschien de spanningen eromheen ...
Helemaal waar...maar in dit geval ligt het wel gevoelig. Wat die 2 in dat huis hebben...dat zijn ze straks hoe dan ook kwijt. Kzou d'r ook van balen. En zeker als je dan op zo'n manier je laatste dagen moet slijten in dat huis. (Om nog maar niet te beginnen over dat exitdiner.quote:Op maandag 6 november 2006 00:42 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ik snap die dikke tranen bij een exit toch niet helemaal ,waarschijnlijk moet je er in hebben gezeten om dat te snappen ,maar ik denk dan altijd maar een paar weekjes en dan zie je iedereen weer,maar het zijn misschien de spanningen eromheen ...
nou ik niet nee; ik denk rob ook niet.quote:Op maandag 6 november 2006 00:49 schreef T-lex het volgende:
[..]
Helemaal waar...maar in dit geval ligt het wel gevoelig. Wat die 2 in dat huis hebben...dat zijn ze straks hoe dan ook kwijt. Kzou d'r ook van balen. En zeker als je dan op zo'n manier je laatste dagen moet slijten in dat huis. (Om nog maar niet te beginnen over dat exitdiner.)
Mo zal zeer waarschijnlijk toch echt d'r eigen levendje weer oppaken met de kids en Rob....dus zal echt wel pijn doen. Dat ze alleen maatjes zijn dat geloofd toch geen hond.![]()
Is het weer zoverquote:Op maandag 6 november 2006 01:13 schreef neferhone het volgende:
tijn hou op te zeiken
Ik snap dat echt niet. Zonder hem zou je deze beelden niet hebben. Dan had je nu naar slapende mensen gekeken.quote:Op maandag 6 november 2006 01:13 schreef Day het volgende:
Hummie schopt Tijn er echt uit morgen.
lijkt me voor BB en voor Tijn beter. Mo don't give a shit sellfish bitchquote:Op maandag 6 november 2006 01:13 schreef Day het volgende:
Zal wel de hamer op de kop zijnquote:Op maandag 6 november 2006 01:07 schreef Bartoli het volgende:
Mo tegen Tijn "wat doe je nu eikelig"
Tijn is ook wel klaar met Hummie....quote:Op maandag 6 november 2006 01:13 schreef Day het volgende:
Marcia ligt er morgen echt wel uitquote:Op maandag 6 november 2006 01:15 schreef Bartoli het volgende:
[..]
lijkt me voor BB en voor Tijn beter. Mo don't give a shit sellfish bitch![]()
Dat is standaard bij Mon, Sab is nog erger.quote:Op maandag 6 november 2006 01:17 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Mo probeert het goed te maken door het niet uit te praten maar door het te relativeren met dom gelach?
Alleen zal er voor haar veel minder gedingust worden morgen, weetjuhwel lamazegguhquote:Op maandag 6 november 2006 01:18 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Marcia was leuk, oprecht en goed opdreef vandaag (en dat zonder veel alcohol)![]()
quote:Op maandag 6 november 2006 01:20 schreef Morwen het volgende:
[..]
Alleen zal er voor haar veel minder gedingust worden morgen, weetjuhwel lamazegguh![]()
nou vindt jij dat hij niet zeikt dan?quote:Op maandag 6 november 2006 01:14 schreef Morwen het volgende:
[..]
Is het weer zover![]()
*laat de streams maar uit dan.
Ik niet!quote:Op maandag 6 november 2006 01:16 schreef T-lex het volgende:
[..]
Tijn is ook wel klaar met Hummie....![]()
Tijn: "als ik naar al die exitdiner's kijk dan denk ik...waarom the fuck krijg ik dit" (kgeef hem geen ongelijk)
Sorry, maar ik hoop dat Tijn er echt morgen uitgaatquote:
Waar heeft die labiele doos nou weer last van dan?quote:
Waarom denk je dat ik het uit laat dan?quote:Op maandag 6 november 2006 01:21 schreef neferhone het volgende:
[..]
nou vindt jij dat hij niet zeikt dan?
Hummie heeft wel het thema bepaalt, waar hij niets mee heeft.quote:Op maandag 6 november 2006 01:21 schreef Day het volgende:
[..]
Het gaat toch niet om Hummie? Het gaat om de mensen waarmee hij daar in dat huis woont. Maar je hoort weer alleen 'ikke, ikke, ikke'
Tis mij om het even eigenlijk, Tijn kan ik me nog weleens aan ergeren dus laat die er maar in.quote:Op maandag 6 november 2006 01:22 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Sorry, maar ik hoop dat Tijn er echt morgen uitgaat![]()
![]()
![]()
Net daarvoor zat ze te lachen, en denkt nu wat voor een zielige zak is die Tijn tochquote:Op maandag 6 november 2006 01:23 schreef Morwen het volgende:
[..]
Waar heeft die labiele doos nou weer last van dan?
dat weet mo ook donders goed maar tijn zit haar te mannipuleren voor aandacht; ach ik ben zo zielig.quote:Op maandag 6 november 2006 01:21 schreef Day het volgende:
[..]
Ik niet!
Waar het om gaat is dat 5 mensen zich kapot hebben gewerkt om hem een leuke afscheid te geven.
En wat doet hij? Hij mekkert daarover. Het gaat toch niet om Hummie? Het gaat om de mensen waarmee hij daar in dat huis woont. Maar je hoort weer alleen 'ikke, ikke, ikke'.
En hij doet alsof hij 3 dagen alleen heeft gezeten. HIj had Marcia toch? Tijn brengt het alsof hij iedereen miste, maar dat liegt ie. Hij miste Mo, want het waren zijn laatste dagen met haar. HIj weet ook wel dat hij een ontmoetng met haar kan vergeten buiten het huis.
dan kan je fok gelijk opheffen want dan heeft niemand meer wat om over te zeikenquote:Op maandag 6 november 2006 01:22 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ookquote:Op maandag 6 november 2006 01:22 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nou Marcia heeft ook wel een ziek-iets maar dan andersquote:Op maandag 6 november 2006 01:26 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
dan kan je fok gelijk opheffen want dan heeft niemand meer wat om over te zeiken![]()
quote:Op maandag 6 november 2006 01:26 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
dan kan je fok gelijk opheffen want dan heeft niemand meer wat om over te zeiken![]()
Dan moet je naar een ander forumquote:Op maandag 6 november 2006 01:29 schreef schizolientje het volgende:
waar blijven zijn moraliserende verhalen over de honger in de wereld en blij zijn met wat je hebt/krijgt
Dat telt nu niet, hè. Het gaat nu om Tijn.quote:Op maandag 6 november 2006 01:29 schreef schizolientje het volgende:
waar blijven zijn moraliserende verhalen over de honger in de wereld en blij zijn met wat je hebt/krijgt
als Tijn eruit gaat wordt het of Marcia vs Sa of Sa vs Jeroen.. bewoners nemen het luchtig op en gaan weer verder met schaken en slapen. veel plezier ermee danquote:Op maandag 6 november 2006 01:29 schreef neferhone het volgende:
[..]
worden de spanningen beter en dan nog sa er uit: mo vs marcia
En dan dat ziekenfondsbrilletje erbijquote:
Morwen, je hebt teveel gedronkenquote:Op maandag 6 november 2006 01:33 schreef Morwen het volgende:
[..]
En dan dat ziekenfondsbrilletje erbijGotta love him
![]()
slaapverwekkend nuquote:Op maandag 6 november 2006 01:33 schreef Peter6000 het volgende:
Nou, ze levelen behoorlijk, zo te horen.
Bij jou altijdquote:Op maandag 6 november 2006 01:37 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Morwen, je hebt teveel gedronken
Kom je langs dadelijk![]()
nou lijkt mij beter dat de partners worden gesplitst anders wordt het een saaie boelquote:Op maandag 6 november 2006 01:32 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
als Tijn eruit gaat wordt het of Marcia vs Sa of Sa vs Jeroen.. bewoners nemen het luchtig op en gaan weer verder met schaken en slapen. veel plezier ermee dan![]()
Tijn moet niet zo zeiken, het is gvd BB.quote:Op maandag 6 november 2006 01:16 schreef T-lex het volgende:
[..]
Tijn is ook wel klaar met Hummie....![]()
Tijn: "als ik naar al die exitdiner's kijk dan denk ik...waarom the fuck krijg ik dit" (kgeef hem geen ongelijk)
toevoeging: Tijn: "'t had fucking een weekopdracht kunnen zijn dit"
ik niet hoorquote:Op maandag 6 november 2006 02:10 schreef henk.jansen het volgende:
Ik wordt Gvd kotsziekvan die goser TIJN
Moet je die zeikende stem nog maar even aanhorenquote:Op maandag 6 november 2006 02:12 schreef latevogel het volgende:
[..]
ik niet hoor![]()
Was al ziek van al die kotsende mensen in de kroeg (werk)![]()
zit er al een tijdje naar te luisteren maar heb nog steeds geen kotsnijging hoorquote:Op maandag 6 november 2006 02:18 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Moet je die zeikende stem nog maar even aanhoren
Ga je vanzelf kotsen![]()
luister dan niet zou ik zo zeggen..quote:Op maandag 6 november 2006 02:18 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Moet je die zeikende stem nog maar even aanhoren
Ga je vanzelf kotsen![]()
Ik zou r raar van opkijken als Tijn er uitgaat hoor.quote:Op maandag 6 november 2006 08:15 schreef gerxan het volgende:
nee eerder die middag waren sem jeroen en marcia samen, ze verwachten dat tijn eruit gaat..
zoals de broers willen ze nu de zusjes scheiden..
sem en jeroen willen op monique stemmen, marcia twijfelt tussen sabrina en monique..
is t vandaag niet dan volgende week..quote:Op maandag 6 november 2006 08:18 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik zou r raar van opkijken als Tijn er uitgaat hoor.
Welnee. Dan was hij schijnheilig met iemand anders vriendjes geworden.quote:Op maandag 6 november 2006 08:27 schreef gerxan het volgende:
hij weet zelf ook dat hij niet kan winnen.. tis dat mo er nog in zit..
anders was hij al over de schutting gesprongen
Die blijft echt wel vanavond.quote:
Hoop het zo....al is het alleen maar om die verbaasde koppen te zien als Marcia d'r naam genoemd gaat worden.quote:Op maandag 6 november 2006 09:11 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Die blijft echt wel vanavond.
De algemene opinie op het forum zegt in dit geval (denk ik) niets over hoe de tv-kijker zal gaan stemmen.
Denk dat ie weggaat. anders is het vier man tegen twee vrouw. als Tijn weggaat is het drie man tegen drie vrouw.quote:Op maandag 6 november 2006 09:11 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Die blijft echt wel vanavond.
De algemene opinie op het forum zegt in dit geval (denk ik) niets over hoe de tv-kijker zal gaan stemmen.
Maak me meer zorgen om de ongeschreven regel dat er geen koppels in de finale mogen, want dat slaat echt nergens op.quote:Op maandag 6 november 2006 09:38 schreef berney het volgende:
[..]
Denk dat ie weggaat. anders is het vier man tegen twee vrouw. als Tijn weggaat is het drie man tegen drie vrouw.
als dat zo is vliegt vandaag tijn en volgende week mo t bb huis uit.... lijkt me sterkquote:Op maandag 6 november 2006 09:40 schreef T-lex het volgende:
[..]
Maak me meer zorgen om de ongeschreven regel dat er geen koppels in de finale mogen, want dat slaat echt nergens op.![]()
Die regel heb ik officieel nog nergens gehoord, volgens mij hebben ze dat zelf verzonnenquote:Op maandag 6 november 2006 09:40 schreef T-lex het volgende:
[..]
Maak me meer zorgen om de ongeschreven regel dat er geen koppels in de finale mogen, want dat slaat echt nergens op.![]()
Er staat 'ongeschreven' regel'.quote:Op maandag 6 november 2006 09:46 schreef Verida het volgende:
[..]
Die regel heb ik officieel nog nergens gehoord, volgens mij hebben ze dat zelf verzonnen
Juist ja...zou ook niet zo slim zijn als ze dat officieel zouden maken.quote:
Ik ga er toch vanuit dat Talpa zich juridisch goed ingedekt heeft.quote:Op maandag 6 november 2006 09:54 schreef T-lex het volgende:
[..]
Juist ja...zou ook niet zo slim zijn als ze dat officieel zouden maken.![]()
Er zijn al meerdere bewoners die op verschillende momenten het er met mekaar over gehad hebben.
Eerste keer dat ik het hoorde hadden Semih en Mich het er over. De laatste tijd natuurlijk: Mo, Tijn, Sa en Rik.
Zou besproken zijn tijdens de selectieronden...kzie ze er bij BB in ieder geval best voor aan.![]()
En dat BB hier niks over naar buiten brengt dat is dan ook wel logisch natuurlijk...want dat zo betekenen dat BB altijd de uitslag kan beinvloeden.![]()
Als het publiek dat zou willen...so be it.quote:Op maandag 6 november 2006 10:11 schreef berney het volgende:
Ik denk dat ze hun geloofwaardigheid helemaal verliezen als er twee broers/twee zussen in de finale komen.
Zo is dat. Als kijker heb je natuurlijk wel voorkeur voor iemand, maar als het anders loopt? So be itquote:Op maandag 6 november 2006 10:16 schreef T-lex het volgende:
[..]
Als het publiek dat zou willen...so be it.![]()
Kzou er geen probleem mee hebben..best een gezellig cluppie.![]()
Mijn voorkeur om te winnen gaat naar naar Sabrina omdat ik haar een vrolijke meid vind. Ze kan dan dom genoemd worden, maar ik vind Sabrina intelligent vergeleken met haar zus Mo.quote:Op maandag 6 november 2006 10:26 schreef gerxan het volgende:
WAT VIND JIJ?
Wie mag er van jou in het Huis van Big Brother blijven?
Marcia 43%
Tijn 57%
1086 stemmen
Alsof het publiek inbreng heeft.quote:Op maandag 6 november 2006 10:16 schreef T-lex het volgende:
[..]
Als het publiek dat zou willen...so be it.![]()
Kzou er geen probleem mee hebben..best een gezellig cluppie.![]()
van dat gekakel van Mo wordt Sa de dupe denk ikquote:Op maandag 6 november 2006 09:42 schreef gerxan het volgende:
[..]
als dat zo is vliegt vandaag tijn en volgende week mo t bb huis uit.... lijkt me sterk
Tijn en relaties? Ik kan me niet voorstellen dat er iemand is die het bij hem uit kan houden.quote:Op maandag 6 november 2006 11:45 schreef noddy1 het volgende:
Tijn en relaties.....Het lijkt me een typische masturbant.
stemmen voor mars dan toch?quote:Op maandag 6 november 2006 12:20 schreef itsme het volgende:
Ik zie de humor er wel van in.
NU zie je alleen maar Tijn negatief in de uitzending en in het nieuws op de BB site.
Vraag me af of dit is gedaan om meer mensen tot stemmen te krijgen?![]()
wat is een leppeltje?quote:Op maandag 6 november 2006 12:41 schreef T-lex het volgende:
Tijn en Mo liggen er nog steeds knus bij..."leppeltje in leppeltje" is het bijna.![]()
hoe kom je aan dat getal van 23.000 smsers?quote:Op maandag 6 november 2006 12:43 schreef gerxan het volgende:
Wie mag er van jou in het Huis van Big Brother blijven?
Marcia 44%
Tijn 56%
4680 stemmen
bron:talpa
waarom stemt men zo.
a:de anti-tijn stemmers stemmen voor marcia
b:veel zusjesfans stemmen op tijn (vanwege de nominatie ronde)
c: de sms-ende schoolkids moeten nog stemmen
de vorige keer waren er 23.000 smers..
en 22.000 poll stemmers...''normaal gesproken" lijkt de poll dan redelijk betrouwbaar.
Jammer dat E10 er niet meer inzit anders zou die wel ff gaan leppelenquote:Op maandag 6 november 2006 12:59 schreef pepper_961 het volgende:
van dale:
U hebt gezocht op leppel:
lepp-en, lepp-el, leppeltje:
Iemand pogen anaal te nemen in de slaap met de kleren nog aan.
![]()
Hummie was zeker druk met de voorbereidingen van de Live.quote:Op maandag 6 november 2006 13:04 schreef pullup het volgende:
Ok ze worden dus eindelijk door die haan gewekt.
13.00 uur![]()
Hihihiquote:Op maandag 6 november 2006 13:02 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Jammer dat E10 er niet meer inzit anders zou die wel ff gaan leppelen![]()
Zoveel hoeft ze daar niet voor te doen.quote:Op maandag 6 november 2006 13:07 schreef T-lex het volgende:
[..]
Hummie was zeker druk met de voorbereidingen van de Live.![]()
De familie van Tijn uitnodigen.quote:Op maandag 6 november 2006 13:19 schreef berney het volgende:
[..]
Zoveel hoeft ze daar niet voor te doen.![]()
Hij heeft al verteld dat mocht hij eruit gaan hij zowiezo de begeleidende brief die normaal bij het geld zit aan Mo zou willen schrijven.quote:Op maandag 6 november 2006 14:11 schreef gerxan het volgende:
zal me niet verbazen dat zijn laatste stunt t kluisbedrag aan mo geeft als hij er uit moet
Ja...das inmiddels gebeurt...ff voor en achterkant afsoppen vindt Mo ook helemaal niet erg. Tijn krijgt een aardige poetsbeurt.quote:Op maandag 6 november 2006 14:24 schreef NS het volgende:
Staat Mo Adje in te smeren met ontharingscreme?
quote:Op maandag 6 november 2006 13:42 schreef pullup het volgende:
[..]
De familie van Tijn uitnodigen.
Die familie van Marcia ligt waarschijnlijk al weer twee dagen voor de studio om de beste plekjes te bemachtigen![]()
Ja, ze maakt ook nog een broodje voor hem klaar dan heeft hij iets te eten vanavond op weg naar huis.quote:Op maandag 6 november 2006 15:14 schreef schizolientje het volgende:
is mama nu zijn koffertje aan het pakken?
Ja inderdaad.quote:Op maandag 6 november 2006 15:15 schreef Day het volgende:
Leuk dat jurkje/tuniekje wat Rik voor Marcia heeft gemaakt.
Blijf het raar vinden dat iemand die zo creatief is er zelf zo beroerd eruiit kan zien.
quote:Op maandag 6 november 2006 15:44 schreef arneaux het volgende:
Dag Tijn. En we hoeven je nooit meer te zien.
Nope, denk het ook niet.quote:Op maandag 6 november 2006 17:10 schreef Kinga het volgende:
Ik hoop zó dat Tijn oprot. Maar dat gebeurt toch niet.
Viel me ook op.... en we weten dat Semih een tijdje op verlies heeft gestaan, en toen toch blijven mocht.....quote:Op maandag 6 november 2006 17:15 schreef Kinga het volgende:
in de poll op de talpa site liggen ze wel wat dichter bij elkaar dan vorige week ergens, toen stond tjn dik voor...
Ik denk eerder Jeroen en Tijn. Rik en de zusjes op Jeroen, Jeroen en Sem op Tijn. Tijn op Sem. Als Marcia erin blijft, stemt zij op Mon, Jeroen en Sem ook denk ik.quote:Op maandag 6 november 2006 17:15 schreef Suikeroom het volgende:
nu is de kans om Marcia eruit te gooien.. als zij blijft zitten volgende week Jeroen en Sabrina op de bank..
het anti Tijn kamp is idd groter geworden maar ik denk niet dat die mensen echt geld gaan verspillen aan Marcia of je moet wel een heel zielig leven hebbenquote:Op maandag 6 november 2006 17:17 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Viel me ook op.... en we weten dat Semih een tijdje op verlies heeft gestaan, en toen toch blijven mocht.....
Ik houd nog wel rekening met een exit van Tijn, hoor..... Hummie is bang voor de psychische gevolgen van Mo en Rob, vermoed ik....
nee ze heeft gister gezegd dat ze op Sa gaat stemmen samen met Semih, en Rik en waarschijnlijk ook Mo stemmen op Jeroen dan..quote:Op maandag 6 november 2006 17:20 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik denk eerder Jeroen en Tijn. Rik en de zusjes op Jeroen, Jeroen en Sem op Tijn. Tijn op Sem. Als Marcia erin blijft, stemt zij op Mon, Jeroen en Sem ook denk ik.
Lijkt me een spannende bank dan, Sab en Jeroen ontlopen elkaar niet zo veel qua populairiteit denk ik.quote:Op maandag 6 november 2006 17:21 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
nee ze heeft gister gezegd dat ze op Sa gaat stemmen samen met Semih, en Rik en waarschijnlijk ook Mo stemmen op Jeroen dan..
ehm de tafel zit vol en ze eten aan de bar?quote:Op maandag 6 november 2006 17:29 schreef Lady-night het volgende:
Tijn wilde zo graag bij de rest zijn, maar zit wel apart met Mo te eten?? Ik snap het niet
Doen ze speciaal voor iedereen die zit te jenken dat ze Tijn niet meer aan kunnen horen. Ist weer niet goed.quote:Op maandag 6 november 2006 17:33 schreef Nostalgist het volgende:
Tijn is slecht te horen op stream 2...... Regie !
Some people you love to hate.....quote:Op maandag 6 november 2006 17:35 schreef T-lex het volgende:
[..]
Doen ze speciaal voor iedereen die zit te jenken dat ze Tijn niet meer aan kunnen horen. Ist weer niet goed.![]()
Precies ! Heeft ie een keer een goede reden voor nominatie.....quote:Op maandag 6 november 2006 17:37 schreef Day het volgende:
Apart, Tijn geeft heel de week op Jeroen af, maar als hij blijft, stemt hij op Semih.
Tijn is WEL consequentquote:Op maandag 6 november 2006 17:37 schreef Day het volgende:
Apart, Tijn geeft heel de week op Jeroen af, maar als hij blijft, stemt hij op Semih.
Voor Semih heeft tie toch ook een goeie reden. En Jeroen nomineren heeft waarschijnlijk toch geen nut...die krijgt al genoeg stemmen om op de bank te zitten als het een beetje mee zit.quote:Op maandag 6 november 2006 17:37 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Precies ! Heeft ie een keer een goede reden voor nominatie.....![]()
Zei Semih er niets van ?quote:Op maandag 6 november 2006 17:39 schreef Day het volgende:
Wat gaan de zusjes doen met die pompoen? Rauw opeten?
Getverderrie!
quote:Op maandag 6 november 2006 17:40 schreef mazaru het volgende:
Ik hoop echt dat Marcia er uit gaat vanavond, anders stemmen de zusjes weer op haar.
En als ze er uit is, dan stemmen ze op Jeroen.
Dan mag die dooie dodo volgende week gaan wieberen, dan kan ik weer eens de streams aanzetten.
speciaal voor Floris die ze over 4 uurtjes weer zietquote:
as usual....quote:
Ik denk het ook ja en hopelijk niet Tijn op de bank anders krijgen we weer een week een miepende Tijnquote:Op maandag 6 november 2006 17:43 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
speciaal voor Floris die ze over 4 uurtjes weer ziet![]()
Dat overleeft hij dan niet.....quote:Op maandag 6 november 2006 17:45 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik denk het ook ja en hopelijk niet Tijn op de bank anders krijgen we weer een week een miepende Tijn![]()
Denk zowiezo dat als Tijn deze ronde overleefd, hij de volgende keer wat relaxter zit. Hij weet nu totaal niet waar die aan toe is ook omdat Mars er al een paar keer op heeft gezeten. In het huis zien ze haar als een mogelijke winnaar. Dus ja, dat tie een beetje onzeker is vindt ik niet heel raar eigenlijk.quote:Op maandag 6 november 2006 17:45 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik denk het ook ja en hopelijk niet Tijn op de bank anders krijgen we weer een week een miepende Tijn![]()
Hehehe je haalt de woorden uit mijn mondquote:
Ik ben benieuwd hoe een Tijn-loze Mon is.quote:Op maandag 6 november 2006 17:54 schreef Nostalgist het volgende:
Mo begint nu ook wel zenuwachtig te worden.....
Ze hebben daarnet even naast elkaar gezeten met etenquote:Op maandag 6 november 2006 17:57 schreef Peter6000 het volgende:
Zijn Tijn en Monique vandaag ook nog van elkaar af geweest
Vroeg ik me daarnet ook al af en dat laatste denk ik.quote:Op maandag 6 november 2006 17:58 schreef Nostalgist het volgende:
Gaat Tijn nog iets speciaals aantrekken? Of gaat ie eruit in dat tshirtje van een euro ?
Een stuk volwassener, vermoed ik. Dat puber gedoe met Tijn, doet haar geen goed......quote:Op maandag 6 november 2006 17:57 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe een Tijn-loze Mon is.
Ik verwacht dat die envelop weer gewoon de WO inhoud of iets anders, iig niet veel spectaculairs denk ikquote:De elfde live-show gaat van start. Spannend is het altijd, maar vanavond wordt het extra spannend voor Marcia en Tijn. Eén van de twee moet het het Huis verlaten. Maar dat is nog niet alles. Opnieuw worden de Bewoners geconfronteerd met een envelop met onbekende inhoud.
Bron: Talpa
Of iets met de kluisjes.quote:Op maandag 6 november 2006 18:00 schreef BONG4002 het volgende:
Alvast een zeer klein tipje van de sluier voor vanavond:
[..]
Ik verwacht dat die envelop weer gewoon de WO inhoud of iets anders, iig niet veel spectaculairs denk ik
Wat ik gelezen en gezien heb niet. de hele dag apart met zijn tweetjesquote:Op maandag 6 november 2006 17:57 schreef Peter6000 het volgende:
Zijn Tijn en Monique vandaag ook nog van elkaar af geweest
Zo, knulletje, wij moeten eens even praten....quote:Op maandag 6 november 2006 18:04 schreef Lady-night het volgende:
Hoop dat Rob vanavond ons Tijntje opwacht
Rob moet juist zorgen dat die een alibi heeft, en wat vrienden er op af sturenquote:Op maandag 6 november 2006 18:04 schreef Lady-night het volgende:
Hoop dat Rob vanavond ons Tijntje opwacht
Ik verwacht: Bewoner, gefeliciteerd, jij zit sowieso in de finale!quote:Op maandag 6 november 2006 18:00 schreef BONG4002 het volgende:
Alvast een zeer klein tipje van de sluier voor vanavond:
[..]
Ik verwacht dat die envelop weer gewoon de WO inhoud of iets anders, iig niet veel spectaculairs denk ik
Zou opzich best een leuke zijn, mits Jeroen of Sa hem pakt (hoop ik dan)quote:Op maandag 6 november 2006 18:08 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik verwacht: Bewoner, gefeliciteerd, jij zit sowieso in de finale!
Oeeeeeh, spannendquote:Op maandag 6 november 2006 18:08 schreef Kinga het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 november 2006 18:09 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zou opzich best een leuke zijn, mits Jeroen of Sa hem pakt (hoop ik dan)
Dan wel erbij dat hij/zij ook niet meer mag nominerenquote:Op maandag 6 november 2006 18:08 schreef Kinga het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 november 2006 18:09 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zou opzich best een leuke zijn, mits Jeroen of Sa Semih hem pakt (hoop ik dan)
En de rest van de tijd op pindakaas en uien moet levenquote:Op maandag 6 november 2006 18:22 schreef marky het volgende:
[..]
Dan wel erbij dat hij/zij ook niet meer mag nomineren
lounge is verboden wegens noodrantsoen tochquote:Op maandag 6 november 2006 18:30 schreef T-lex het volgende:
En ze mogen weer terug....maar nou mogen ze volgens mij weer niet de lounge in.
quote:Op maandag 6 november 2006 18:36 schreef marky het volgende:
In de envelope zit een brief waarop staat dat de bewoner met het meeste geld een extra nominatie stem kan kopen ha ha ha ha
Nee Jeroen heeft het meeste geld.quote:Op maandag 6 november 2006 18:38 schreef Bartoli het volgende:
[..]
hmm moet Marcia wel eruit want zei heeft het meeste geld (neem aan dat jij op Jeroen doelt)
maar ach liever eerst Tijn weg![]()
Natuurlijk over het geld in de kluis want daar rekent BB mee.quote:Op maandag 6 november 2006 18:41 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ah ja dacht dat Mars met die 15.000 euro wat ze mag houden erboven zou zitten
ja je weet maar nooit met hummerquote:Op maandag 6 november 2006 18:42 schreef marky het volgende:
[..]
Natuurlijk over het geld in de kluis want daar rekent BB mee.
En ik hoop dat mo hem pakt en het iets negatiefs is.quote:Op maandag 6 november 2006 18:33 schreef Bartoli het volgende:
[..]
lounge is verboden wegens noodrantsoen toch![]()
hoop btw dat Jeroen die enveloppe pakt als het iets positiefs is![]()
quote:Op maandag 6 november 2006 18:46 schreef marky het volgende:
Kan natuurlijk ook zijn dat er in die envelope een brief zit met daarop
Aangezien het jullie steeds maar niet lukt om allemaal genomineerd te staan staan jullie deze week allemaal genomineerd.
Of die van, we gaan live nomineren en wel meteen.quote:Op maandag 6 november 2006 18:46 schreef marky het volgende:
Kan natuurlijk ook zijn dat er in die envelope een brief zit met daarop
Aangezien het jullie steeds maar niet lukt om allemaal genomineerd te staan staan jullie deze week allemaal genomineerd.
quote:Op maandag 6 november 2006 18:49 schreef Lady-night het volgende:
Jeroentje kijkt ook weer snugger, ik weet het nu hij heeft een varkenssnuitje en af en toe knort hij ook
Kan hij erg goedquote:
Kei-ongezellig !quote:Op maandag 6 november 2006 19:50 schreef T-lex het volgende:
Dit shot heb ik nog niet veel gezien....zie je gelijk hoe ongezellig hoog dat plafond is in dat huis.![]()
(en volgens mij zie je waar tijdens dat eene feestje Rik het halve plafond eruit schoot....)
[afbeelding]
Brabant is ook al bijna duitslandquote:Op maandag 6 november 2006 19:45 schreef Nostalgist het volgende:
Rik spreekt goed Duits.....
Je bent in de war met Limburg.....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |