Yup, ben ik ook van overtuigd.quote:Op maandag 6 november 2006 13:30 schreef Gert het volgende:
Die wordt zwaar geinstueerd door de DGK-programmaleiding, nu weet ik het zeker.
"De Gouden Kooi" Het Gouden Theaterquote:Op maandag 6 november 2006 13:36 schreef Gert het volgende:
Ilona spreekt Stephan aan.
Ze is net even "naar achteren" geweest, vertelt ze, en ze mag een videoboodschap voor haar vader maken. "Maar nu willen ze dat ik dan met iemand ga praten en dat ik dan wat over m'n vader vertel... een aangezien ik het er gisteren met jou over gehad heb.... dan zoeken we even een leuk plekje op en als je dan gewoon wat vragen over m'n vader stelt, dan maken zij er een leuk filmpje van."
beter dan streamlock zodat wij die info niet horen,... als ze de boel niet een beetje sturen is het over een maand net zo boring als bij BBquote:Op maandag 6 november 2006 13:44 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
"De Gouden Kooi" Het Gouden Theater
Eensch... Ik vind de interventie van de redactie tot nog toe niet storend. Uitgezonderd de populariteits pol en de daaraangekoppelde stemming. Ik vermoed dat dat een wanhoopsdaad was om ruimte te maken voor een nieuwe bewonder ( ze hebben er nl nog 4 achter de hand ) En ze hopen dat ze de nieuwe bewoner voor iets meer actie/vuurwerk/sensatie.. oftewel aandacht en kijkcijfers gaat zorgen.quote:Op maandag 6 november 2006 13:48 schreef Fikkert het volgende:
[..]
beter dan streamlock zodat wij die info niet horen,... als ze de boel niet een beetje sturen is het over een maand net zo boring als bij BB
Waar komt dat vandaan? Ben het eens, maar vanwaar die opmerking?quote:Op maandag 6 november 2006 13:54 schreef Fikkert het volgende:
whaha,.. die stephan is wel erg nep
`quote:Op maandag 6 november 2006 13:57 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Waar komt dat vandaan? Ben het eens, maar vanwaar die opmerking?
dat bedoel ikquote:Op maandag 6 november 2006 14:25 schreef Leandra het volgende:
Volgens mij is Stephan nu nog nepper dan normaal omdat hij zeker weet dat dit deel voor uitzending gebruikt zal worden. Het is immers een opdracht van de redactie om Ilona zo dr videoboodschap voor dr vader te laten maken.
Op andere momenten weet hij natuurlijk nooit zeker dat zijn actie van dat moment (T&R bespreking met Evilene meestal) zal worden uitgezonden, nu weet hij het wel, en dus is ie nog gladder dan normaal.
Ik vloog ook terug de kamer in!quote:Op maandag 6 november 2006 14:27 schreef Day het volgende:
LOL, de bel gaat en iedereen vliegt naar de woonkamer: de nieuwe bewoner, denken ze. Maar het zijn de boodschappen.
tuurlijk,.. ze hebben gezegd dat ie lekker nep moet gaan doenquote:Op maandag 6 november 2006 14:31 schreef elroy1988 het volgende:
nou stephan is van te voren gevraagd om nep te zijn, omdat het een videoboodschap voor der vader is. Dit is van te voren afgesproken, dus zeggen dat hij nep is dat is natuurlijk ook zo.
quote:Op maandag 6 november 2006 13:52 schreef shmoopy het volgende:
Ik word echt helemaal joekeloerusgestoord van dat nietszeggende geblaat van Ilona met dat afschuwelijke accent.
Nou, min of meer wel ja. Hem is gevraagd om een "spontaan" gesprek met Illona over haar vader te faken. Het ziet er alleen extra glad uit omdat Stefan nu eenmaal een enorme gladjanus ís.quote:Op maandag 6 november 2006 14:34 schreef Fikkert het volgende:
[..]
tuurlijk,.. ze hebben gezegd dat ie lekker nep moet gaan doen![]()
als je lacht/enzoquote:Op maandag 6 november 2006 14:42 schreef Leandra het volgende:
Evilene: "Je kaken gaan gewoon pijn doen omdat je andere spieren gebruikt als je een andere taal spreekt"
Damn..... wat een gelul zeg... Ik heb zelf 2 x een jaar in de VS gewoond en nog nooit last van m'n kaken gehad omdat ik constant Engels moest spreken (en ja, net als Evilene lul ik ook 5 kwartier in een uur)
Ja ze heeft op zo'n Amerikaans kamp natuurlijk wel verplicht moeten glimlachen... Amerikanen raken helemaal van slag als je niet beleefd glimlachend vraagt hoe het gaat.quote:Op maandag 6 november 2006 14:45 schreef Fikkert het volgende:
[..]
als je lacht/enzogebruik je ook veel spieren.... kan me er bij haar wel wat bij voorstellen
inderdaad, stephan zag dit als een mooi moment om bart ff af te kraken (bart was al weg natuurlijk) maar evil verstoorde zn planquote:Op maandag 6 november 2006 14:53 schreef scanman01 het volgende:
Bart zat al lang te studeren in de gameroom en is er nu zo ongeveer weggejaagd door de 4 dames en Stephan. Maar Bart vindt het wel prima en is opgestapt. Eveline gaf Bart maar zo een keer gelijk dat hij wat pissed was.
quote:Op maandag 6 november 2006 14:55 schreef Leandra het volgende:
...
Voor de werkenden die niet kunnen streamen: Bart is met zijn studiemateriaal vertrokken...
Jaquote:Op maandag 6 november 2006 14:58 schreef GGMM het volgende:
Komt er een nieuwe bewoner bij?
Zit Nena bij de Taktiek & Roddel bespreking? Doet ze actief daaraan mee? Of gaat het over die TV Show?quote:Op maandag 6 november 2006 14:55 schreef Leandra het volgende:
T&R in de gameroom, Bart zat daar te studeren, staat op en gaat ff weg en zijn stoel wordt gelijk (door Nena) bij de Taktiek & Roddel bespreking getrokken.
Bart komt terug en wil zijn stoel terug........
Bart: "ik zat hier te studeren, al ver voordat wie dan ook hier zat"
Stephan: "in een gameroom?"
Bart: "ja, in een gameroom"
We weten dus gelijk dat Stephan zijn T&R besprekingen onderdeel van "het spel" zijn.... ze vinden immers plaats in de gameroom.
Voor de werkenden die niet kunnen streamen: Bart is met zijn studiemateriaal vertrokken...
In de gameroom: Evilene, Sylvia, Nena, Ilona en Stephan TV-show bespreking (het idee is dat Nena naast de catwalk gaat lopen en de te plaatsen hond er op)quote:
Het gaat over de tv show, maar ze zegt helemaal niks...quote:Op maandag 6 november 2006 15:03 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Zit Nena bij de Taktiek & Roddel bespreking? Doet ze actief daaraan mee? Of gaat het over die TV Show?
daarna een pot dartenquote:Op maandag 6 november 2006 14:58 schreef Leandra het volgende:
Als ik Bart was ging ik toch echt heel rap met Brian ff poolen ofzo... in de gameroom...
Van mij mag dat ook welquote:Op maandag 6 november 2006 15:09 schreef scanman01 het volgende:
Wat mij betreft mag Lesley wel al vast komen. Dit is ook niet echt wat zo.
Was gister ook, maar wat ze zegt is wel nuttig en ze komt voor zichzelf op. Verder vindt ze het allemaal wel gescheten volgens mij. Gister wilde Stephan haar als een soort barbiepop met een dier laten staan en ze mocht niets zeggen. Dat ging haar toch te ver en nu krijgt ze wel een aandeel in het aanprijzen van de dieren en het vertellen van zijn/haar geschiedenis etc.quote:Op maandag 6 november 2006 15:07 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Het gaat over de tv show, maar ze zegt helemaal niks...
Er wordt wel over haar gesproken maar ze heeft zelf eigenlijk geen inbreng?
Oh ze zegt nu wel iets.. na 10 min
De TV show werd het onderwerp toen het pas echt compleet was..... Evilene en Sylvia hadden echt T&R, toen kwam Nena erbij, Bart ging even weg, Ilona erbij, Nena geeft haar stoel aan Ilona en pakt Bart zijn stoel, Stephan komt binnen en vervolgens komt Bart terug.quote:Op maandag 6 november 2006 15:03 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Zit Nena bij de Taktiek & Roddel bespreking? Doet ze actief daaraan mee? Of gaat het over die TV Show?
Nena moet daar uberhaubt niet aan mee doen, ze staat er niet achter.. wordt in een rol gedwongen... op die manier kan ze alleen maar verliezen. Ik zie haar ook nog wel in opstand komen en afhaken.quote:Op maandag 6 november 2006 15:07 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Het gaat over de tv show, maar ze zegt helemaal niks...
Er wordt wel over haar gesproken maar ze heeft zelf eigenlijk geen inbreng?
Oh ze zegt nu wel iets.. na 10 min
Volgens mij vond ze dat verdiepen in de achtergrond van de dieren en daarover vertellen wel leuk van wat ik gisteren begrepen heb.quote:Op maandag 6 november 2006 15:10 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Nena moet daar uberhaubt niet aan mee doen, ze staat er niet achter.. wordt in een rol gedwongen... op die manier kan ze alleen maar verliezen. Ik zie haar ook nog wel in opstand komen en afhaken.
Ja ze mag nu idd lopen langs een catwalk met een hond en dan wat vertellen over het dier en zijn/haar geschiedenis enz.. en als ze dan klaar is mag ze samen met de hond op de catwalk gaan zittenquote:Op maandag 6 november 2006 15:10 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Was gister ook, maar wat ze zegt is wel nuttig en ze komt voor zichzelf op. Verder vindt ze het allemaal wel gescheten volgens mij. Gister wilde Stephan haar als een soort barbiepop met een dier laten staan en ze mocht niets zeggen. Dat ging haar toch te ver en nu krijgt ze wel een aandeel in het aanprijzen van de dieren en het vertellen van zijn/haar geschiedenis etc.
Klopt, de vergelijking met Leontien was gisteren al gemaakt, maar ze zou dan dus echt een Leontien rol hebben, alleen ipv bordjes omdraaien moet ze met een hondje langs een catwalk wandelen.quote:Op maandag 6 november 2006 15:10 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Nena moet daar uberhaubt niet aan mee doen, ze staat er niet achter.. wordt in een rol gedwongen... op die manier kan ze alleen maar verliezen. Ik zie haar ook nog wel in opstand komen en afhaken.
Hmmm, dan heeft Stephan dat weer snel gereduceerd. Nee, dan zie ik het haar nog niet doen inderdaad. Gister 'mocht' ze nog bij Stephan en Evenline aan tafel.quote:Op maandag 6 november 2006 15:13 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ja ze mag nu idd lopen langs een catwalk met een hond en dan wat vertellen over het dier en zijn/haar geschiedenis enz.. en als ze dan klaar is mag ze samen met de hond op de catwalk gaan zitten
Ja dat kon nu niet meer omdat de hond dan onder de tafel kwam te liggen ?quote:Op maandag 6 november 2006 15:14 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Gister 'mocht' ze nog bij Stephan en Evenline aan tafel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |