Er zijn er nog maar 80quote:Op maandag 13 november 2006 10:31 schreef Erwtensoep het volgende:
Wat is er met de zeetong?
Ook ,maar ook qver Jack, dat hij alleen maar geld zoveel mogelijk schrapt , met een dikke vette auto enzo(de leukste opmerking die avond)quote:Op maandag 13 november 2006 14:18 schreef Erwtensoep het volgende:
Over de zeetong?
Wat is daar mis mee? Niets toch. En Yuri Mulder heeft zijn zakken ook behoorlijk goed gevuld hoor, dus daar hoef je je geen zorgen over te maken.quote:Op maandag 13 november 2006 16:05 schreef maril het volgende:
[..]
Ook ,maar ook qver Jack, dat hij alleen maar geld zoveel mogelijk schrapt , met een dikke vette auto enzo(de leukste opmerking die avond)
Vond het desaltemin een leuke opmerking.quote:Op maandag 13 november 2006 16:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Niets toch. En Yuri Mulder heeft zijn zakken ook behoorlijk goed gevuld hoor, dus daar hoef je je geen zorgen over te maken.
Wat denk je nou, Seedorf speelt in Oranje, voor hun aanleiding om een hele uitzending over vol te lullen!quote:Op zaterdag 18 november 2006 11:29 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Misschien dat het nu een keer over de NL competitie gaat.
Nee hoor morgen is het studio Ajax.quote:Op zaterdag 18 november 2006 11:52 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Wat denk je nou, Seedorf speelt in Oranje, voor hun aanleiding om een hele uitzending over vol te lullen!
Studio Ajax....goh da's alweer lang geleden.quote:Op zaterdag 18 november 2006 11:54 schreef maril het volgende:
[..]
Nee hoor morgen is het studio Ajax.![]()
Beter dan Martin van Geel, misselijke ventquote:Op zaterdag 18 november 2006 12:39 schreef RayMania het volgende:
Volgens mij komen Rutten en Eijkelkamp inderdaad, lijkt me wel leuk.
Hopelijk, hoewel ze wel als 2 rustige, wat ingetogen mannen op me overkomen. Maar ik ben benieuwd.quote:Op zaterdag 18 november 2006 12:39 schreef RayMania het volgende:
Volgens mij komen Rutten en Eijkelkamp inderdaad, lijkt me wel leuk.
Ze zullen bloed sjagarijnig zijn vanwege de nederlaag tegen Ajax!quote:Op zaterdag 18 november 2006 15:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hopelijk, hoewel ze wel als 2 rustige, wat ingetogen mannen op me overkomen. Maar ik ben benieuwd.
Geen Leonardo.quote:Op zondag 19 november 2006 12:46 schreef horstjan het volgende:
Genoeg stof ivm Kanu, Davids of Leonardo!
Daarom, en hij schijnt het niet helemaal naar zijn zin te hebben daar.quote:Op zondag 19 november 2006 14:07 schreef horstjan het volgende:
In Frankrijk ziet men in Yoann Gourcuff de nieuwe Zidane.
Tja heb ik ook gehoord. Ken m eerlijk gezegd nog niet goed.quote:Op zondag 19 november 2006 14:07 schreef horstjan het volgende:
In Frankrijk ziet men in Yoann Gourcuff de nieuwe Zidane.
De tijd?quote:Op zondag 19 november 2006 18:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik was juist van plan niet te kijken, nu moet ik wel.
Alle goals van Europa op de Premier Division na, vermakelijke en leuke gesprekken tussen Gullit, van Halst, Mulder en Tan plus primeurtjes door alle linkjes onderlingquote:Op zondag 19 november 2006 22:02 schreef twi het volgende:
De Wedstrijden kan me gestolen worden. Al moet ik zeggen dat Studio Voetbal met de week slechter wordt door 't gebrek aan goede kritische vragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |