Jij hebt serieus gezocht of er al een topic was over teerschampoo omdat je geen dubbel topic wilde maken.. dit is al een half jaar oud!!quote:Op zondag 15 juli 2007 13:35 schreef kkkk het volgende:
Ik heb inmiddels ook deze shampoo van mijn huisarts voorgeschreven gekregen. Heb last van jeuk en irritatie op mijn hoofdhuid en aangezien de dokter rood zag heeft hij dit voorgeschreven. Maar ja, als je jeukt omdat je jeuk hebt, dan wordt het ook wel vanzelf rood....
Deze shampoo stinkt naar een mengelmoes van teer en menthol en het sloeg direct op mijn ogen (zonder direct contact) en mijn slijmvliezen. Wat een naar vies spul is het.
Heb het nu ook voor het eerst gebruikt, ook nadien mijn cremespoeling er doorheen gegooid, maar het haar stinkt nog steeds. Iemand nog goede (en snel uit te voeren) tips om toch je haar weer een beetje normaal te laten ruiken?
Het brandde op mijn hoofdhuid lichtjes, maar dat zal wel betekenen dat het in ieder geval iets aan het doen was. Verder voelde mijn haar heel anders aan, in eerste instantie dacht ik dat het zwaarder aanvoelde. Wat zijn jullie ervaringen met deze shampoo?
Ik heb weleens een shampoo gekregen met zwavel of sulfiet ofzo erin, dat stonk ook als de pleuris en bleef standaard 1 dag zitten. Bij mij hielp een beetje aftershave ofzo (dat sloopte de geur en ruikt zelf maar heel kort), maar dat werkt alleen als je man bent gok ikquote:Op zondag 15 juli 2007 13:35 schreef kkkk het volgende:
Ik heb inmiddels ook deze shampoo van mijn huisarts voorgeschreven gekregen. Heb last van jeuk en irritatie op mijn hoofdhuid en aangezien de dokter rood zag heeft hij dit voorgeschreven. Maar ja, als je jeukt omdat je jeuk hebt, dan wordt het ook wel vanzelf rood....
Deze shampoo stinkt naar een mengelmoes van teer en menthol en het sloeg direct op mijn ogen (zonder direct contact) en mijn slijmvliezen. Wat een naar vies spul is het.
Heb het nu ook voor het eerst gebruikt, ook nadien mijn cremespoeling er doorheen gegooid, maar het haar stinkt nog steeds. Iemand nog goede (en snel uit te voeren) tips om toch je haar weer een beetje normaal te laten ruiken?
Het brandde op mijn hoofdhuid lichtjes, maar dat zal wel betekenen dat het in ieder geval iets aan het doen was. Verder voelde mijn haar heel anders aan, in eerste instantie dacht ik dat het zwaarder aanvoelde. Wat zijn jullie ervaringen met deze shampoo?
Heb je dat helemaal zelf bedacht joh?quote:Op maandag 16 juli 2007 16:47 schreef Devlinsect het volgende:
Kun je beter gaan roken en de roggels in je haar smeren. Goedkoper ook. Krijg je nog zorgtoeslag terug.
Mijn pappa werkt bij de macdonalds!quote:Op maandag 16 juli 2007 17:21 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Nee, samen met mijn vader. En die is sterker dan de jouwe!
Nee ik was meer in the mood voor een retro grapjequote:Op maandag 16 juli 2007 19:05 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Had je niet iets beters kunnen bedenken?![]()
Zo van: mijn pappa pimpt je moeder.![]()
MacDonalds.![]()
Jammer. Ik vond um matig.quote:Op maandag 16 juli 2007 19:06 schreef 1299 het volgende:
[..]
Nee ik was meer in the mood voor een retro grapje
Idd, ik gebruik het ook voor mijn hond, al jaren. Shampoo met nertsoli uit de dierenwinkel is ook perfect voor kwetsbare huidjes (het ruikt een stuk beter dan die teershampoo )quote:Op zondag 5 november 2006 22:50 schreef Nembrionic het volgende:
En nog veel meer op: het Bouvier forum
Is niet zo erg? Het is toch totale onzin om je minstens 2 keer per dag te douchen??? Minstens??? 1 keer per dag is al ruim voldoende. Het is pure waterverspilling en het is, inderdaad, ook nog eens slecht ook. Wat dat betreft zijn de plannen van de EU om het waterverbruik duurder te maken wel in orde.quote:Op maandag 6 november 2006 08:29 schreef Nembrionic het volgende:
Wat wél een probleem is is dat veel mensen minimaal 2 keer per dag douchen. Op zich niet zo erg natuurlijk () maar ze gebruiken dan ook íedere keer zeepjes en shampoo. En dát is wel heel slecht voor je.
ja het is een shampooquote:Op maandag 30 juli 2007 10:01 schreef Droomert het volgende:
Geen Schampo?
Maar ik ruik wel lekker en zie er verzorgd uitquote:Op maandag 30 juli 2007 10:06 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Is niet zo erg? Het is toch totale onzin om je minstens 2 keer per dag te douchen??? Minstens??? 1 keer per dag is al ruim voldoende. Het is pure waterverspilling en het is, inderdaad, ook nog eens slecht ook. Wat dat betreft zijn de plannen van de EU om het waterverbruik duurder te maken wel in orde.
Creosoot! En dat ruikt, voorzichtig gesteld, onaangenaam.quote:Op zondag 5 november 2006 22:28 schreef EsDe het volgende:
teershamoo, als in.. teer?![]()
Nog nooit van gehoord!![]()
Dus je denkt oprecht dat je er verzorgder uitziet wanneer je je twee keer per dag doucht in plaats van 1 keer per twee dagenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:03 schreef Nawien het volgende:
[..]
Maar ik ruik wel lekker en zie er verzorgd uit
Niet perse door het douchen, daar wordt je gewoon schoner van, maar door de rest wat er ook bij hoort. Tanden poetsen, scheren, nagels knippen, haren netjes doenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:55 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Dus je denkt oprecht dat je er verzorgder uitziet wanneer je je twee keer per dag doucht in plaats van 1 keer per twee dagen?
Wat een belachelijk wereldbeeldquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:37 schreef Nawien het volgende:
[..]
Niet perse door het douchen, daar wordt je gewoon schoner van, maar door de rest wat er ook bij hoort. Tanden poetsen, scheren, nagels knippen, haren netjes doen
Mensen die niet vaak douchen hebben vaak ook vieze kleren, gele nagels, ze stinken.
Vandaag ook in de lift zo een stinksjaak met zijn bierpens en 1 scheve tandGing zowat in mij staan
![]()
Euhm pardon?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:44 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Wat een belachelijk wereldbeeld. Ongelofelijk, dit meen je toch niet serieus, hè? Jij hebt een donkere huidskleur, dat vind ook niet iedereen leuk
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |