Als het pijn doet...dan werkt het.quote:Op zondag 5 november 2006 22:27 schreef miss_schaapje het volgende:
Geweldig moet ik van de dokter een teer schampoo gebruiken omdat mijn hoofdhuid al zo lang geiriteerd is.
en erg brand. oorzaak kan hij mij niet vertellen.
ga ik de schamppo vandaag gebruiken ik heb heel snel me haar gewassen want ik kreeg gewoon geen adem die stank van de teer sloeg gewoon op me longen ik moest bijna overgeven ik ben snel de douche uitgevlucht op zoek naar frisse lucht zonder stank van die teer en nu ruikt mijn haar er ook nog naar
![]()
vreselijk
en dit zou ik dan 1 maand moeten uit proberen nou echt dus niet want die schampoo doet nou nog pijn aan me hoofden me haar stinkt gewoon naar de teer
quote:Ik zou graag willen weten of er nog mensen zijn die teershampoo gebruiken bij de vachtverzorging.
Als ik de verhalen moet geloven dan zou teershampoo de vacht stuger maken en de huid betere bescherming bieden.
Is dit waar of zijn het verzinsels?
quote:Ten eerste was ik mijn boef niet elke keer, maar als hij in een vieze gore baggersloot is geweest en stinkt als een bunzing dan moet hij er aan geloven.
Ik gebruik dan zwavelteershampoo. Wat ik wel merk is dat zijn vacht ietsje stugger is, maar de volgende dag al weer minder. Ook ik was mijn haar er weleens mee, maar was dan met de gewone shampoo na, omdat anders mijn haar naar de teer ruikt.
Groetjes Elly en knuffie van Bica
En nog veel meer op: het Bouvier forumquote:hoi tom,
ik gebruik teershampoo bij honden met een gevoelige of droge of geirriteerde enz huid,
of het haar er stugger van wordt?nee.teminste ik zie geen verschil met een andere shampoo.
groetjes patries.
sounds scary..quote:Op zondag 5 november 2006 22:36 schreef miss_schaapje het volgende:
denorex RX
Denorex Rx
De werkzame bestanddelen in Denorex Rx zijn koolteer en menthol. Denorex Rx is een koolteershampoo. Menthol is toegevoegd vanwege het verkoelende en jeukstillende effect en heeft verder geen werking. Deze tekst gaat daarom alleen over koolteer. Koolteer is een teerpreparaat. Preparaten met koolteer heten ook wel Pix Lithanthracis en Solutio Carbonis Detergens. Koolteer wordt al eeuwenlang gebruikt in huidpreparaten.
Koolteer is op recept verkrijgbaar in verschillende zalven, crèmes, pasta's, lotions en gels die de apotheek zelf laat bereiden. Het is ook verkrijgbaar in een shampoo onder de merknaam Denorex Rx.
Met verwijzing naar je usericon ookquote:Op zondag 5 november 2006 22:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als het pijn doet...dan werkt het.
Waar denk je dat die jeuk vandaan komt?quote:Op maandag 6 november 2006 08:26 schreef -skippybal- het volgende:
Gewoon niet je haren wassen, the hippy way![]()
Van hippies??quote:Op maandag 6 november 2006 08:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waar denk je dat die jeuk vandaan komt?
nee ik gebruik helemaal geen troep voor me haar helemaal niksquote:Op zondag 5 november 2006 22:42 schreef Nembrionic het volgende:
Gebruik je gel? Gebruik je haarlak? Verf je je haar? Of meer van dat soort troep?
ja maar die schampoo krijg je alleen via de huisarts en niet voor de kickquote:Op maandag 6 november 2006 18:21 schreef Teunebeun het volgende:
Ik gebruik gel en ik gebruik die shampoo dat je een heerlijk fris gevoel geeft door de mentol wat er in zit het is kicken met die shampoo net als je duizend kauwgoms hebt gegeten ofzo![]()
LEES het is GEEN ROOSquote:Op maandag 6 november 2006 19:08 schreef jehovaguerilla het volgende:
Dit topic is echt gadverdame.
Mensen met roos
Ik ken die shampoo, die ruikt echt vies en je haar stinkt ervan. Wat alle vrouwen in mijn familie altijd doen is de haren met wat opgewarmde (lekkere temperatuur dus zeker niet heet) olijfolie rijkelijk insmeren, een handdoek (tulband) om je hoofd en een nacht slapen. Wel je kussen met een handdoek beschermen nog. Resultaat de volgende morgen na het wassen met een milde shampoo (mag 2 keer als het haar nog vet is) heel zacht handelbaar haar en een relaxte hoofdhuid. Dit mag best elke week en als het beter gaat doe je het om de 2 weken.quote:Op zondag 5 november 2006 22:27 schreef miss_schaapje het volgende:
Geweldig moet ik van de dokter een teer schampoo gebruiken omdat mijn hoofdhuid al zo lang geiriteerd is.
en erg brand. oorzaak kan hij mij niet vertellen.
ga ik de schamppo vandaag gebruiken ik heb heel snel me haar gewassen want ik kreeg gewoon geen adem die stank van de teer sloeg gewoon op me longen ik moest bijna overgeven ik ben snel de douche uitgevlucht op zoek naar frisse lucht zonder stank van die teer en nu ruikt mijn haar er ook nog naar
![]()
vreselijk
en dit zou ik dan 1 maand moeten uit proberen nou echt dus niet want die schampoo doet nou nog pijn aan me hoofden me haar stinkt gewoon naar de teer
heey thnx voor de tip, maar ik heb 's ochtends bijna nooit zo veel tijdquote:Op maandag 6 november 2006 19:17 schreef woniya het volgende:
[..]
Ik ken die shampoo, die ruikt echt vies en je haar stinkt ervan. Wat alle vrouwen in mijn familie altijd doen is de haren met wat opgewarmde (lekkere temperatuur dus zeker niet heet) olijfolie rijkelijk insmeren, een handdoek (tulband) om je hoofd en een nacht slapen. Wel je kussen met een handdoek beschermen nog. Resultaat de volgende morgen na het wassen met een milde shampoo (mag 2 keer als het haar nog vet is) heel zacht handelbaar haar en een relaxte hoofdhuid. Dit mag best elke week en als het beter gaat doe je het om de 2 weken.![]()
dan sta je maar wat vroeger op, luie aap!quote:Op maandag 6 november 2006 19:47 schreef miss_schaapje het volgende:[..]
heey thnx voor de tip, maar ik heb 's ochtends bijna nooit zo veel tijd
Ik heb net 10 minuten onder de tafel gelegen van het lachen om deze postquote:Op maandag 6 november 2006 09:45 schreef EvilWasp het volgende:
Laat me raden: Je schreeuwde "TERING HE!" toen je de douche uit rende?
Pwned.
allang andere shampoo gekregen maar werkt niet en de vitamine creme ook nietquote:Op maandag 6 november 2006 21:39 schreef Glijdt_licht het volgende:
Hmm, ook al eerder een kapper geprobeerd? Deze weten er vaak ook wel wat van
haha een raampje open in de winter? die is grappigquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:05 schreef lief_kellytje het volgende:
Die shampoo stinkt idd nogal. Maar ik mocht, van de dermatoloog, wel gewoon cremespoeling gebruiken. Dus t stonk alleen in de douche, maar dan zet je maar n raampje open. Werkt wel prima voor de rest. Succes ermee!
Het is geen winter, het is al helemaal niet koud, en je stelt je godsgruwelijk aan.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:09 schreef miss_schaapje het volgende:
[..]
haha een raampje open in de winter? die is grappig![]()
quote:Op zondag 5 november 2006 22:45 schreef tvlxd het volgende:
'Miriam, moet je nu eens horen, ' zei de dokter, die na een dag hard consulteren thuis kwam, tegen zijn vrouw, 'er was vandaag zo'n leuk meisje bij mij in de praktijk. Een beetje in de war en duidelijk naïef, maar dat is natuurlijk geen probleem. Je weet dat ik daar van hou, niet waar, schat? Hoe dan ook, ze vertelde mij dat last had van brandend haar. Ik wilde haar meteen adviseren een douche te nemen, maar dat zou te gemakkelijk zijn. Weet je wat je nodig hebt, zei ik haar, teershampoo. Teerschampoo? Nee, teershampoo, zonder de c, van clitoris. ' De dokter liep naar de voorraadkast en pakte een fles wijn, die nog open was. Terwijl hij een glaasje vin the fucking rouge inschonk, ging hij verder: 'Nou, dat malle wijf helemaal ondersteboven natuurlijk, eindelijk een oplossing voor dat brandende haar. Ze ging weg, zou het nog wel opzoeken op een internetforum, of zoiets, zei ze, en toen ze weg was, nou, echt waar, ik heb mezelf wat kalmeringsmiddelen moeten voorschrijven, want ik kwám niet meer bij. ' Miriam lachte, daarom hield ze van die man,
als jij gewoon LEEST dan weet je dat het geen roos isquote:Op woensdag 8 november 2006 19:15 schreef jehovaguerilla het volgende:
Is je roos al een tulp geworden?
Doe niet zo gemakkelijk jij kan het later nog altijd krijgenquote:Op dinsdag 7 november 2006 18:04 schreef Devlinsect het volgende:
Dat is shampoo wat ze ook voor schrijven aan psoriasis klantjes.![]()
www.psoriasis.nl
Had je al een antiroos shampoo geprobeerd? Werkte bij mij prima.
Jij hebt serieus gezocht of er al een topic was over teerschampoo omdat je geen dubbel topic wilde maken.. dit is al een half jaar oud!!quote:Op zondag 15 juli 2007 13:35 schreef kkkk het volgende:
Ik heb inmiddels ook deze shampoo van mijn huisarts voorgeschreven gekregen. Heb last van jeuk en irritatie op mijn hoofdhuid en aangezien de dokter rood zag heeft hij dit voorgeschreven. Maar ja, als je jeukt omdat je jeuk hebt, dan wordt het ook wel vanzelf rood....
Deze shampoo stinkt naar een mengelmoes van teer en menthol en het sloeg direct op mijn ogen (zonder direct contact) en mijn slijmvliezen. Wat een naar vies spul is het.
Heb het nu ook voor het eerst gebruikt, ook nadien mijn cremespoeling er doorheen gegooid, maar het haar stinkt nog steeds. Iemand nog goede (en snel uit te voeren) tips om toch je haar weer een beetje normaal te laten ruiken?
Het brandde op mijn hoofdhuid lichtjes, maar dat zal wel betekenen dat het in ieder geval iets aan het doen was. Verder voelde mijn haar heel anders aan, in eerste instantie dacht ik dat het zwaarder aanvoelde. Wat zijn jullie ervaringen met deze shampoo?
Ik heb weleens een shampoo gekregen met zwavel of sulfiet ofzo erin, dat stonk ook als de pleuris en bleef standaard 1 dag zitten. Bij mij hielp een beetje aftershave ofzo (dat sloopte de geur en ruikt zelf maar heel kort), maar dat werkt alleen als je man bent gok ikquote:Op zondag 15 juli 2007 13:35 schreef kkkk het volgende:
Ik heb inmiddels ook deze shampoo van mijn huisarts voorgeschreven gekregen. Heb last van jeuk en irritatie op mijn hoofdhuid en aangezien de dokter rood zag heeft hij dit voorgeschreven. Maar ja, als je jeukt omdat je jeuk hebt, dan wordt het ook wel vanzelf rood....
Deze shampoo stinkt naar een mengelmoes van teer en menthol en het sloeg direct op mijn ogen (zonder direct contact) en mijn slijmvliezen. Wat een naar vies spul is het.
Heb het nu ook voor het eerst gebruikt, ook nadien mijn cremespoeling er doorheen gegooid, maar het haar stinkt nog steeds. Iemand nog goede (en snel uit te voeren) tips om toch je haar weer een beetje normaal te laten ruiken?
Het brandde op mijn hoofdhuid lichtjes, maar dat zal wel betekenen dat het in ieder geval iets aan het doen was. Verder voelde mijn haar heel anders aan, in eerste instantie dacht ik dat het zwaarder aanvoelde. Wat zijn jullie ervaringen met deze shampoo?
Heb je dat helemaal zelf bedacht joh?quote:Op maandag 16 juli 2007 16:47 schreef Devlinsect het volgende:
Kun je beter gaan roken en de roggels in je haar smeren. Goedkoper ook. Krijg je nog zorgtoeslag terug.
Mijn pappa werkt bij de macdonalds!quote:Op maandag 16 juli 2007 17:21 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Nee, samen met mijn vader. En die is sterker dan de jouwe!
Nee ik was meer in the mood voor een retro grapjequote:Op maandag 16 juli 2007 19:05 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Had je niet iets beters kunnen bedenken?![]()
Zo van: mijn pappa pimpt je moeder.![]()
MacDonalds.![]()
Jammer. Ik vond um matig.quote:Op maandag 16 juli 2007 19:06 schreef 1299 het volgende:
[..]
Nee ik was meer in the mood voor een retro grapje
Idd, ik gebruik het ook voor mijn hond, al jaren. Shampoo met nertsoli uit de dierenwinkel is ook perfect voor kwetsbare huidjes (het ruikt een stuk beter dan die teershampoo )quote:Op zondag 5 november 2006 22:50 schreef Nembrionic het volgende:
En nog veel meer op: het Bouvier forum
Is niet zo erg? Het is toch totale onzin om je minstens 2 keer per dag te douchen??? Minstens??? 1 keer per dag is al ruim voldoende. Het is pure waterverspilling en het is, inderdaad, ook nog eens slecht ook. Wat dat betreft zijn de plannen van de EU om het waterverbruik duurder te maken wel in orde.quote:Op maandag 6 november 2006 08:29 schreef Nembrionic het volgende:
Wat wél een probleem is is dat veel mensen minimaal 2 keer per dag douchen. Op zich niet zo erg natuurlijk () maar ze gebruiken dan ook íedere keer zeepjes en shampoo. En dát is wel heel slecht voor je.
ja het is een shampooquote:Op maandag 30 juli 2007 10:01 schreef Droomert het volgende:
Geen Schampo?
Maar ik ruik wel lekker en zie er verzorgd uitquote:Op maandag 30 juli 2007 10:06 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Is niet zo erg? Het is toch totale onzin om je minstens 2 keer per dag te douchen??? Minstens??? 1 keer per dag is al ruim voldoende. Het is pure waterverspilling en het is, inderdaad, ook nog eens slecht ook. Wat dat betreft zijn de plannen van de EU om het waterverbruik duurder te maken wel in orde.
Creosoot! En dat ruikt, voorzichtig gesteld, onaangenaam.quote:Op zondag 5 november 2006 22:28 schreef EsDe het volgende:
teershamoo, als in.. teer?![]()
Nog nooit van gehoord!![]()
Dus je denkt oprecht dat je er verzorgder uitziet wanneer je je twee keer per dag doucht in plaats van 1 keer per twee dagenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:03 schreef Nawien het volgende:
[..]
Maar ik ruik wel lekker en zie er verzorgd uit
Niet perse door het douchen, daar wordt je gewoon schoner van, maar door de rest wat er ook bij hoort. Tanden poetsen, scheren, nagels knippen, haren netjes doenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:55 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Dus je denkt oprecht dat je er verzorgder uitziet wanneer je je twee keer per dag doucht in plaats van 1 keer per twee dagen?
Wat een belachelijk wereldbeeldquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:37 schreef Nawien het volgende:
[..]
Niet perse door het douchen, daar wordt je gewoon schoner van, maar door de rest wat er ook bij hoort. Tanden poetsen, scheren, nagels knippen, haren netjes doen
Mensen die niet vaak douchen hebben vaak ook vieze kleren, gele nagels, ze stinken.
Vandaag ook in de lift zo een stinksjaak met zijn bierpens en 1 scheve tandGing zowat in mij staan
![]()
Euhm pardon?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:44 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Wat een belachelijk wereldbeeld. Ongelofelijk, dit meen je toch niet serieus, hè? Jij hebt een donkere huidskleur, dat vind ook niet iedereen leuk
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |