de vraag is dan, ben je die in je hart die persoon wel echt zat.. als je er toch nog zo vaak aan denkt?..quote:Op zondag 5 november 2006 21:56 schreef Perriwinkle het volgende:
Wat moet je doen om iemand zo snel mogelijk te vergeten die je helemaal zat bent, maar toch denk je er veel te vaak aan.....
aan die persoon dus
Nee, absoluut nietquote:Op zondag 5 november 2006 21:59 schreef Djarum het volgende:
[..]
de vraag is dan, ben je die in je hart die persoon wel echt zat.. als je er toch nog zo vaak aan denkt?..
Het is Fok!! en dat gaat me toch iets te ver..quote:Op zondag 5 november 2006 21:57 schreef Aurelium het volgende:
-laat trouwens ook maar, dit wordt vast weer gezeik-
en hoelang duurde dat?quote:Op zondag 5 november 2006 22:09 schreef vloeistofje het volgende:
MSN: Verwijderen en blokkeren.
Telefoon: Verwijderen.
Alle mailtjes: Verwijderen. Hoewel dat zonde is, dus in een aparte map doen waar je niet zo snel inkijkt.
Kortom: Elk contact verbreken en ook elke mogelijkheid om tóch contact te leggen, verhinderen. Heeft voor mij in ieder geval perfect gewerkt.
Het idee is uiteraard dat daar geen specifieke tijdsperiode aan hangtquote:
Niet meer doen dus. Ik denk dat je het minimaal 2 of 3 maanden moet volhouden, 4 dagen stelt echt niks voor.quote:Op zondag 5 november 2006 22:14 schreef Perriwinkle het volgende:
Ik heb het namelijk vier dagen geprobeerd en toen ben ik weer eigenwijs geweest, door contact te zoeken!!
Ik voelde mij op dag twee en drie wel redelijk ok.
Ik zal het proberen... thanksquote:Op zondag 5 november 2006 22:18 schreef vloeistofje het volgende:
[..]
Niet meer doen dus. Ik denk dat je het minimaal 2 of 3 maanden moet volhouden, 4 dagen stelt echt niks voor.
Het is niet zo moeilijk, maar soms moet je mensen eraan herinneren. Zoietsquote:Op zondag 5 november 2006 22:26 schreef Djarum het volgende:
een beetje de regels volgen van "Verdwijnen voor Dummies"..
wat vloeistofje vertelde en meer..
Nu.quote:Op zondag 5 november 2006 22:29 schreef Perriwinkle het volgende:
[..]
Ik zal het proberen... thanks
vanaf morgen![]()
Dit zal idd wel over der ex gaan, het is moeilijk om zoiets te vergeten, dat gaat gewoon niet. Je kan je gevoelens niet opeens wegstoppen, tenminste ik denk als je dat wel lukt, dat het later weer omhoog komt. Contact verbreken helpt wel. Zit in hetzelfde schuitje wat dat betreft. nou heb ik het voordeel dat we 3 uur van mekaar vandaan wonen, dus elkaar tegen komen hebben we niet. Het is heel moeilijk om zoiets te vergeten, of geen contact te zoeken. Toch zal je het moeten doen! Je zal andere dingen moeten doen om de tijd te doden. ga leuke dingen doen. Dat is iets wat wel helptquote:Op zondag 5 november 2006 22:33 schreef appel78 het volgende:
tja moeilijk dit.
Gaat denk over je ex verwacht ik???
maar begin is heel moeilijk maar gewoon je erdoorheen slaan en zeggen nee niks meer van me laten horen.
Voor mij persoonlijk was dit ook heel moeilijk om niks van me te laten horen heeft ongeveer een maand geduurt.
Nu 9maanden later heb ik vrijwel geen contact meer met haar en als we contact hebben is het alleen maar zakelijk.
dus als het bij mij lukt moet het zeker bij jou ook lukken
sterkte hiermee
Nee het is ook niet leuk, maar je zult zien dat je steeds vaker momenten zult hebben dat je totaal niet meer aan hem hoeft te denken.quote:Op maandag 6 november 2006 18:02 schreef Perriwinkle het volgende:
Ik ga er vanaf vandaag echt aan werken en mijn best doen maar leuk is het niet...
mja je hoeft hem niet te vergeten, maar je moet wel doorgaan met je leven. Als ik me ex zou moeten vergeten, zou het erop neer komen dat ik 14 maanden van me leven moet vergeten. Nee zeker niet. Contact is minimaal en als we contact hebben gaat het nergens over. ik vraag me ook af of ze aan mij denkt, maar wil het antwoord niet weten. ik haal haar niet uit mijn msnlijst of uit me mobiel, als ze me aanspreekt, praat ik gewoon terug, maar het is jammer dat ze me altijd aanspreekt zonder boodschap, ja hoe het met me gaat en dat soort ongein...quote:Op maandag 6 november 2006 19:28 schreef vencodark het volgende:
Vind het nu al een goed topic.![]()
Is ook wel herkenbaar dit. Ik denk ook nog regelmatig aan mijn ex, soms de goeie dingen (die ik mis) en soms (en langer) de minder goeie dingen (die echt kut waren). Ik denk om verschillende redenen aan hem, o.a. dat ik het hebben van een relatie (iemand knuffelen) mis en ik het niet leuk vind singel te zijn. Een andere reden is dat ik me vaak afvraag hoe het met hem is en of hij weleens aan me denkt. Ik spreek hem niet veel (weinig tijd) en zien doe ik hem ook nooit (ook weinig tijd). Het ergste vind ik nog dat hij qua uiterlijk, mijn ideaal is. Dat maakt het lastig.![]()
Hoe dan ook, ik zou hem nooit verwijderen uit msn, ik stoor me er niet aan. Hoe ik hem dan moet vergeten? Geen idee.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |