abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43274324
Wat moet je doen om iemand zo snel mogelijk te vergeten die je helemaal zat bent, maar toch denk je er veel te vaak aan.....

aan die persoon dus
pi_43274384
-laat trouwens ook maar, dit wordt vast weer gezeik-

[ Bericht 86% gewijzigd door Aurelium op 05-11-2006 22:02:56 ]
Jupiler is goed
pi_43274474
oooo...
pi_43274494
quote:
Op zondag 5 november 2006 21:56 schreef Perriwinkle het volgende:
Wat moet je doen om iemand zo snel mogelijk te vergeten die je helemaal zat bent, maar toch denk je er veel te vaak aan.....

aan die persoon dus
de vraag is dan, ben je die in je hart die persoon wel echt zat.. als je er toch nog zo vaak aan denkt?..
Op zaterdag 27 januari 2007 23:12 schreef Broekpaling het volgende:
Jij moet vaker drank nuttigen, bij elke slok word je leuker. :D
pi_43274870
quote:
Op zondag 5 november 2006 21:59 schreef Djarum het volgende:

[..]

de vraag is dan, ben je die in je hart die persoon wel echt zat.. als je er toch nog zo vaak aan denkt?..
Nee, absoluut niet
Maar soms is iemand vergeten misschien beter!
pi_43274935
quote:
Op zondag 5 november 2006 21:57 schreef Aurelium het volgende:
-laat trouwens ook maar, dit wordt vast weer gezeik-
Het is Fok!! en dat gaat me toch iets te ver..
pi_43274963
MSN: Verwijderen en blokkeren.
Telefoon: Verwijderen.
Alle mailtjes: Verwijderen. Hoewel dat zonde is, dus in een aparte map doen waar je niet zo snel inkijkt.

Kortom: Elk contact verbreken en ook elke mogelijkheid om tóch contact te leggen, verhinderen. Heeft voor mij in ieder geval perfect gewerkt.
Op woensdag 17 mei 2006 17:23 schreef IWOWZ het volgende:
Hij mag wel eens toekijken. Ik mag vloeistofje wel.
pi_43275028
quote:
Op zondag 5 november 2006 22:09 schreef vloeistofje het volgende:
MSN: Verwijderen en blokkeren.
Telefoon: Verwijderen.
Alle mailtjes: Verwijderen. Hoewel dat zonde is, dus in een aparte map doen waar je niet zo snel inkijkt.

Kortom: Elk contact verbreken en ook elke mogelijkheid om tóch contact te leggen, verhinderen. Heeft voor mij in ieder geval perfect gewerkt.
en hoelang duurde dat?
pi_43275067
Dat is van jezelf afhankelijk. Het spreekwoord luidt: "Uit het oog, uit het hart". Voor mij ging het best snel, trouwens.
pi_43275073
quote:
Op zondag 5 november 2006 22:11 schreef Perriwinkle het volgende:

[..]

en hoelang duurde dat?
Het idee is uiteraard dat daar geen specifieke tijdsperiode aan hangt .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  zondag 5 november 2006 @ 22:12:23 #11
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_43275076
Ik ben je zat geloof me nou ik heb het echt gehad
Het leven is geen spel,het leven is geen wedden dat!
Ik geef het toe vuile bitch je hebt me echt genakt
Nu heb je spijt maar je hoeft niet meer te bellen schat!

Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_43275143
Ik heb het namelijk vier dagen geprobeerd en toen ben ik weer eigenwijs geweest, door contact te zoeken!!
Ik voelde mij op dag twee en drie wel redelijk ok.
pi_43275358
quote:
Op zondag 5 november 2006 22:14 schreef Perriwinkle het volgende:
Ik heb het namelijk vier dagen geprobeerd en toen ben ik weer eigenwijs geweest, door contact te zoeken!!
Ik voelde mij op dag twee en drie wel redelijk ok.
Niet meer doen dus. Ik denk dat je het minimaal 2 of 3 maanden moet volhouden, 4 dagen stelt echt niks voor.
pi_43275719
een beetje de regels volgen van "Verdwijnen voor Dummies"..

wat vloeistofje vertelde en meer..
Op zaterdag 27 januari 2007 23:12 schreef Broekpaling het volgende:
Jij moet vaker drank nuttigen, bij elke slok word je leuker. :D
pi_43275815
quote:
Op zondag 5 november 2006 22:18 schreef vloeistofje het volgende:

[..]

Niet meer doen dus. Ik denk dat je het minimaal 2 of 3 maanden moet volhouden, 4 dagen stelt echt niks voor.
Ik zal het proberen... thanks
vanaf morgen
pi_43275889
quote:
Op zondag 5 november 2006 22:26 schreef Djarum het volgende:
een beetje de regels volgen van "Verdwijnen voor Dummies"..

wat vloeistofje vertelde en meer..
Het is niet zo moeilijk, maar soms moet je mensen eraan herinneren. Zoiets .
pi_43275897
quote:
Op zondag 5 november 2006 22:29 schreef Perriwinkle het volgende:

[..]

Ik zal het proberen... thanks
vanaf morgen
Nu.
pi_43276028
tja moeilijk dit.
Gaat denk over je ex verwacht ik???
maar begin is heel moeilijk maar gewoon je erdoorheen slaan en zeggen nee niks meer van me laten horen.
Voor mij persoonlijk was dit ook heel moeilijk om niks van me te laten horen heeft ongeveer een maand geduurt.
Nu 9maanden later heb ik vrijwel geen contact meer met haar en als we contact hebben is het alleen maar zakelijk.
dus als het bij mij lukt moet het zeker bij jou ook lukken
sterkte hiermee
pi_43291960
quote:
Op zondag 5 november 2006 22:33 schreef appel78 het volgende:
tja moeilijk dit.
Gaat denk over je ex verwacht ik???
maar begin is heel moeilijk maar gewoon je erdoorheen slaan en zeggen nee niks meer van me laten horen.
Voor mij persoonlijk was dit ook heel moeilijk om niks van me te laten horen heeft ongeveer een maand geduurt.
Nu 9maanden later heb ik vrijwel geen contact meer met haar en als we contact hebben is het alleen maar zakelijk.
dus als het bij mij lukt moet het zeker bij jou ook lukken
sterkte hiermee
Dit zal idd wel over der ex gaan, het is moeilijk om zoiets te vergeten, dat gaat gewoon niet. Je kan je gevoelens niet opeens wegstoppen, tenminste ik denk als je dat wel lukt, dat het later weer omhoog komt. Contact verbreken helpt wel. Zit in hetzelfde schuitje wat dat betreft. nou heb ik het voordeel dat we 3 uur van mekaar vandaan wonen, dus elkaar tegen komen hebben we niet. Het is heel moeilijk om zoiets te vergeten, of geen contact te zoeken. Toch zal je het moeten doen! Je zal andere dingen moeten doen om de tijd te doden. ga leuke dingen doen. Dat is iets wat wel helpt
  maandag 6 november 2006 @ 15:54:34 #20
19431 Dwan
Likken als lassie
pi_43293118
Tja wat vloeistofje zegt is waar, en je moet het direct doen en semi grondig tot dat je er mee om kan gaan.
Niet alles weg stoppen maar verwerken.
Soms is het beter om even alles waardoor je aan die persoon herinnerd word weg te doen.
Te denken aan foto's op zolder opbergen diep in een doos, dus niet verbranden krijg je spijt van.
Dingen die je veel bij je hebt als GSM en je MSN schonen.

Ach ja alle kleine dingetjes helpen.

Wat je niet moet doen is weg blijven uit tenten waar je vroeger samen kwam dat word een kwelling gewoon gaan maar dan alleen. Doen overwinnen en denk FOK op.

zoiets denk ik.
Dwannie is like god is rubbing your tummy
pi_43297247
Ik ga er vanaf vandaag echt aan werken en mijn best doen maar leuk is het niet...
pi_43299412
quote:
Op maandag 6 november 2006 18:02 schreef Perriwinkle het volgende:
Ik ga er vanaf vandaag echt aan werken en mijn best doen maar leuk is het niet...
Nee het is ook niet leuk, maar je zult zien dat je steeds vaker momenten zult hebben dat je totaal niet meer aan hem hoeft te denken.
pi_43300485
Vind het nu al een goed topic.
Is ook wel herkenbaar dit. Ik denk ook nog regelmatig aan mijn ex, soms de goeie dingen (die ik mis) en soms (en langer) de minder goeie dingen (die echt kut waren). Ik denk om verschillende redenen aan hem, o.a. dat ik het hebben van een relatie (iemand knuffelen) mis en ik het niet leuk vind singel te zijn. Een andere reden is dat ik me vaak afvraag hoe het met hem is en of hij weleens aan me denkt. Ik spreek hem niet veel (weinig tijd) en zien doe ik hem ook nooit (ook weinig tijd). Het ergste vind ik nog dat hij qua uiterlijk, mijn ideaal is. Dat maakt het lastig.

Hoe dan ook, ik zou hem nooit verwijderen uit msn, ik stoor me er niet aan. Hoe ik hem dan moet vergeten? Geen idee.
pi_43300640
quote:
Op maandag 6 november 2006 19:28 schreef vencodark het volgende:
Vind het nu al een goed topic.
Is ook wel herkenbaar dit. Ik denk ook nog regelmatig aan mijn ex, soms de goeie dingen (die ik mis) en soms (en langer) de minder goeie dingen (die echt kut waren). Ik denk om verschillende redenen aan hem, o.a. dat ik het hebben van een relatie (iemand knuffelen) mis en ik het niet leuk vind singel te zijn. Een andere reden is dat ik me vaak afvraag hoe het met hem is en of hij weleens aan me denkt. Ik spreek hem niet veel (weinig tijd) en zien doe ik hem ook nooit (ook weinig tijd). Het ergste vind ik nog dat hij qua uiterlijk, mijn ideaal is. Dat maakt het lastig.

Hoe dan ook, ik zou hem nooit verwijderen uit msn, ik stoor me er niet aan. Hoe ik hem dan moet vergeten? Geen idee.
mja je hoeft hem niet te vergeten, maar je moet wel doorgaan met je leven. Als ik me ex zou moeten vergeten, zou het erop neer komen dat ik 14 maanden van me leven moet vergeten. Nee zeker niet. Contact is minimaal en als we contact hebben gaat het nergens over. ik vraag me ook af of ze aan mij denkt, maar wil het antwoord niet weten. ik haal haar niet uit mijn msnlijst of uit me mobiel, als ze me aanspreekt, praat ik gewoon terug, maar het is jammer dat ze me altijd aanspreekt zonder boodschap, ja hoe het met me gaat en dat soort ongein...
pi_43300749
Ja indd. ook al herkenbaar. Ik spreek hem ook weleens aan hoor maar ik verwacht ook wel dat het niet alleen van mij afkomt.
Heb tegenwoordig wel een andere instelling dan paar maanden terug.
Ik wil hem ook niet vergeten maar niet meer elke dag aan hem denken. Al is het maar een beetje.
Heb overigens wel paar weken terug enkele dingen in een doos gestopt ipv aan mijn prikbord laten hangen (valentijnskaart, bioskaartje). Zo is het niet meer op zicht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')