Hij is behoorlijk egoïstisch wat betreft in de zin dat hij zich kennelijk niet bedenkt dat het niet alleen zijn laatste avond in het Huis kan zijn.quote:Op zondag 5 november 2006 21:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
Door die stemming van hem drukt hij wéér eens een stempel op de hele groep. Alleen Sabrina prikt er gewoon doorheen.
Nah, hij is gewoon laf. Mooie woorden van de confrontatie aan gaan, conflicten niet uit de weg gaan, maar als het puntje bij het paaltje komt durft hij niets te zeggen.quote:Op zondag 5 november 2006 21:26 schreef Suikeroom het volgende:
Tijn heeft een geheime opdracht dat ie niks uit zichzelf mag zeggen
quote:Op zondag 5 november 2006 21:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
Door die stemming van hem drukt hij wéér eens een stempel op de hele groep. Alleen Sabrina prikt er gewoon doorheen.
Sabrina voelt die spanningen juist altijd perfect aan en wordt dan hyperdepiepquote:Op zondag 5 november 2006 21:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
Waarschijnlijk is de rest het zo langzamerhand ook wel zat dat gemekker van die gast.quote:Op zondag 5 november 2006 21:32 schreef riri het volgende:
Monique is de enige die het merkt
dan met meisjes praat de sfeer proberen gezellig te houdenquote:Op zondag 5 november 2006 21:33 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Sabrina voelt die spanningen juist altijd perfect aan en wordt dan hyperdepiep
neutraal een toespraak houdenquote:Op zondag 5 november 2006 21:35 schreef Peter6000 het volgende:
Heel veel geleerd
Zo`n keurige sociaal correcte uitspraak.
WAT HEB JE DAN ALLEMAAL GELEERD MARCIA![]()
ja idd dat doet ie normaal 24/7 echt ijdel die gastquote:Op zondag 5 november 2006 21:36 schreef schatje het volgende:
Weet je wat me wel is opgevallen? Tijn die de camera niet opzoekt.
en de beroemdste uitspraak: kloppende klitquote:Op zondag 5 november 2006 21:36 schreef Peter6000 het volgende:
kut, schijt en fucking..... slechts 3 niet-nette woordjes van Marcia, tot nu toe.
hap hapquote:Op zondag 5 november 2006 21:37 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ja idd dat doet ie normaal 24/7 echt ijdel die gast
Dat gaat weer jenk-city wordenquote:Op zondag 5 november 2006 21:41 schreef schizolientje het volgende:
Nou Tijn, doe dat maar eens na wen dan eerlijk
vind ik knap van de restquote:Op zondag 5 november 2006 21:39 schreef Peter6000 het volgende:
Ach, Jeroen wordt weer eens afgerekend op zijn "groepjesgedoe" van de eerste 3 weken
En hij heeft er schijt aan dat dit voor anderen de stemming druktquote:Op zondag 5 november 2006 21:45 schreef gerxan het volgende:
tijn voelt gewoon dat dit zijn laatste avond is, hij steekt er geen energie meer in..
tijntje zwijgt
Laat ons Tijn maar naar zijn bedje gaan en slaappies doen; het is allang bedtijd geweest voor kleine jongetjes.quote:
Hij kan toch wel aan Marcia denken? Voor haar kan het ook de laatse avond zijn.quote:Op zondag 5 november 2006 21:46 schreef schizolientje het volgende:
[..]
En hij heeft er schijt aan dat dit voor anderen de stemming drukt
Praat geen poep. Hij deed er de exitdiners de weken hiervoor maar wat graag aan mee en dan kon hij weer een van zijn gevoeleige jankspeches houden. Later nog een keer in de camera een spaach houden. Hij is gewoon door het ijs gezakt.quote:Op zondag 5 november 2006 21:47 schreef riri het volgende:
tijn laat als enige merken dat hij aan dat gedwongen opzitten een hekel heeft
de rest speelt een spelletje om de sfeer er maar in te houden
Maar wat doet hij dan in het BB huis, je weet toch waar je aan begint?quote:Op zondag 5 november 2006 21:47 schreef riri het volgende:
Ik kan hem zo goed begrijpen, eerst hebben ze een aantal dagen zonder hem enorme lol gehad, het is logisch dat tijn er geen ruk aan vindt om in tiroler kostuum leuk te gaan zitten doen omdat zij zo ontzettend een best hebben gedaan op de pakjes en een volkomen stompzinnig liedje in elkaar hebben gezet. Vervolgens geeft Jeroen een enorme kat aan tafel bij zijn gesprekje en dan moet hij nu ineens leuk en gezellig gaan doen.quote:Op zondag 5 november 2006 21:47 schreef riri het volgende:
Dat was de afgelopen dagen ook zo,HIJj is zielig en zo sociaal is hij nu dat hij niet door heeft dat zij in hetzelfde schuitje zitquote:Op zondag 5 november 2006 21:48 schreef schatje het volgende:
[..]
Hij kan toch wel aan Marcia denken? Voor haar kan het ook de laatse avond zijn.
is 80 dagen dag en nacht gedwongen met elkaar in één huis zitten nog niet genoeg dan?quote:Op zondag 5 november 2006 21:48 schreef schatje het volgende:
[..]
Hij kan toch wel aan Marcia denken? Voor haar kan het ook de laatse avond zijn.
tijn zit de hele week al zielig te doen dan moet hij mo missenquote:Op zondag 5 november 2006 21:51 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik kan hem zo goed begrijpen, eerst hebben ze een aantal dagen zonder hem enorme lol gehad, het is logisch dat tijn er geen ruk aan vindt om in tiroler kostuum leuk te gaan zitten doen omdat zij zo ontzettend een best hebben gedaan op de pakjes en een volkomen stompzinnig liedje in elkaar hebben gezet. Vervolgens geeft Jeroen een enorme kat aan tafel bij zijn gesprekje en dan moet hij nu ineens leuk en gezellig gaan doen.
Ja dat is genoeg voor Tijnquote:Op zondag 5 november 2006 21:55 schreef riri het volgende:
[..]
is 80 dagen dag en nacht gedwongen met elkaar in één huis zitten nog niet genoeg dan?
Dat zal niet aan de kat hebben gelegen. Hij had het al voor het begin. Hij kan ook denken ik eet lekker met ze allemaal.quote:Op zondag 5 november 2006 21:51 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik kan hem zo goed begrijpen, eerst hebben ze een aantal dagen zonder hem enorme lol gehad, het is logisch dat tijn er geen ruk aan vindt om in tiroler kostuum leuk te gaan zitten doen omdat zij zo ontzettend een best hebben gedaan op de pakjes en een volkomen stompzinnig liedje in elkaar hebben gezet. Vervolgens geeft Jeroen een enorme kat aan tafel bij zijn gesprekje en dan moet hij nu ineens leuk en gezellig gaan doen.
DAN ZOU HIJ BLIJ MOETEN ZIJN DAT HIJ HET PAND KAN VERLATEN MORGENquote:Op zondag 5 november 2006 21:55 schreef riri het volgende:
[..]
is 80 dagen dag en nacht gedwongen met elkaar in één huis zitten nog niet genoeg dan?
Right...maar dat schijnen er een aantal hier niet te begrijpen...die zien liever mensen die een spelletje spelen (enige reden dat ze dat doen is the money)quote:Op zondag 5 november 2006 21:51 schreef Verida het volgende:
[..]
Precies.quote:Op zondag 5 november 2006 21:58 schreef marky het volgende:
[..]
Die kat had hij kunnen verwachten. Als je iemand de hele week negeert dan weet je dat die een keer komt.
Een heeeeeel goede gokquote:Op zondag 5 november 2006 22:01 schreef Peter6000 het volgende:
IJsjes
Met ongetwijfeld een cryptische boodschap van BB erbij...
Iets van "het ijs uit de lucht halen", verwacht ik.
quote:Op zondag 5 november 2006 22:02 schreef schatje het volgende:
BB over Tijn: "Krijg je te weinig aandacht?".
![]()
die vent is gewoon manisch depressief, is altijd negatiefquote:Op zondag 5 november 2006 21:51 schreef Verida het volgende:
[..]
Maar het is toch een spel wat om geld draait waar ik naar zit te kijken of ben ik nou in het verkeerde programma beland. En ze mogen ook wel emoties laten zien als ze aan het verliezen zijn ook nogquote:Op zondag 5 november 2006 21:59 schreef riri het volgende:
[..]
Right...maar dat schijnen er een aantal hier niet te begrijpen...die zien liever mensen die een spelletje spelen (enige reden dat ze dat doen is the money)
Geef mij maar iemand die laat zien dat die geen robot is maar gewoon een mens.
Dacht eerder dat Jeroen die kan verwachten van Tijnquote:Op zondag 5 november 2006 21:58 schreef marky het volgende:
[..]
Dat zal niet aan de kat hebben gelegen. Hij had het al voor het begin. Hij kan ook denken ik eet lekker met ze allemaal.
Die kat had hij kunnen verwachten. Als je iemand de hele week negeert dan weet je dat die een keer komt.
Natuurlijk is het een spel. Dat is ook de reden waarom hij al tig keer verkapt aan Monique heeft gevraagd om op Jeroen te stemmen als Marica weg is.quote:Op zondag 5 november 2006 22:05 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Maar het is toch een spel wat om geld draait waar ik naar zit te kijken of ben ik nou in het verkeerde programma beland. En ze mogen ook wel emoties laten zien als ze aan het verliezen zijn ook nog
Ik mag Marcia vanavond wel. Ze stelt zich tenminste niet zo aan.quote:Op zondag 5 november 2006 22:09 schreef Peter6000 het volgende:
Marcia neemt het woord.
Vergeleken met Tijn zeker.quote:Op zondag 5 november 2006 22:10 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik mag Marcia vanavond wel. Ze stelt zich tenminste niet zo aan.
Je hebt volkomen gelijk gehad .quote:Op zondag 5 november 2006 22:10 schreef gerxan het volgende:
hoor je tijn ? mijn menig word bevestigd...
Hij zegt iig wel eerlijk wat hij op zijn hart heeftquote:Op zondag 5 november 2006 22:12 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Ik ben het helemaal met Tijn eens.
ik ookquote:Op zondag 5 november 2006 22:12 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Ik ben het helemaal met Tijn eens.
en wat hebben ze met zijn verjaardag dan gedaan?! 'tis niet alle keren feest Tijn!quote:Op zondag 5 november 2006 22:14 schreef Verida het volgende:
[..]
ik ook
hij zegt ook dat hij niet echt het idee heeft dat er bij dit exitdiner rekening is gehouden met alles wat hij op heeft moeten geven aan het begin, lievilingseten, muziek, enz
weet ik, we zitten op 1 lijn..quote:Op zondag 5 november 2006 22:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Je hebt volkomen gelijk gehad .maar daar had ik Tijns zielige uitbarsting niet voor nodig om dat bevestigd te zien
![]()
Exact, dat is waar het hier om draaitquote:Op zondag 5 november 2006 22:18 schreef sade42 het volgende:
het kan wel zijn dat Tijn het jammer vind van de afgelopen dagen maar dan vind ik niet dat hij het moet verpesten voor de rst
Maar als Tijn vertrekt hoeven er sowieso een paar niet meer op hun tenen te lopen om zijne majesteit te behagenquote:Op zondag 5 november 2006 22:21 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Tijn is dominanter aanwezig dan Marcia, en dan heb je altijd meer tegenstanders (ook meer echte voorstanders). Ik denk: Wat biedt marcia? Ik vind haar totaal niet boeiend om naar te kijken. Ze is wel aardig, maar in een bejaardentehuis wonen ook veel aardige mensen, en daar wil ik ook niet naar kijken.
Klopt wel hoor Marcia mag er wat mij betreft ook uit..... na Tijn danquote:Op zondag 5 november 2006 22:21 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Tijn is dominanter aanwezig dan Marcia, en dan heb je altijd meer tegenstanders (ook meer echte voorstanders). Ik denk: Wat biedt marcia? Ik vind haar totaal niet boeiend om naar te kijken. Ze is wel aardig, maar in een bejaardentehuis wonen ook veel aardige mensen, en daar wil ik ook niet naar kijken.
waar staat iig voor?quote:Op zondag 5 november 2006 22:13 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij zegt iig wel eerlijk wat hij op zijn hart heeft![]()
Ik lig helemaal in een deuk. Dat zou de ultieme BB actie zijn. Oh BB aub!@???????????????????????quote:Op zondag 5 november 2006 22:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik hoop dat op het plasmascherm nu iets komt van: "Tijn naar het washok"
En dat daar een doos kleenex staat met een briefje "ga maar lekker janken" en een broodje kaas met een briefje "Voor de rest overal met je poten vanaf blijven"
En dan had BB ook nog het lef om er zo'n nare vent als Jeroen in te zetten die hem zomaar genomineerd heeftquote:Op zondag 5 november 2006 22:25 schreef Verida het volgende:
Tijn heeft toch eerlijk gezegd dat hij het liedje en het stukje en het kaasfonduen heel leuk vond, hij vindt het alleen lomp van bb dat de rest van de groep 3 dagen afgezonderd heeft gezeten om die pakjes te maken. Hij heeft veel respect voor het feit dat ze dat gedaan hebben maar zegt er wel bij dat bb die pakjes ook gewoon had kunnen geven. bovendien heeft hij al eerder aangegeven niets met sound of music te hebben
Ja, hij is weer opgelucht dat hij zonder mitsen en maren aan haar kan friemelen.quote:Op zondag 5 november 2006 22:27 schreef Lady-night het volgende:
En nu apart met MO zeker????????????????????????
iddquote:Op zondag 5 november 2006 22:20 schreef schatje het volgende:
Tijntje eruit, Tijntje eruit![]()
![]()
Respect voor Marcia deze avond.
Korte samenvatting:quote:Op zondag 5 november 2006 22:28 schreef Kinga het volgende:
Zo, wat heb ik gemist? heb dat hele exit diner gemist...
Maar ja, voor hoe lang nog?quote:Op zondag 5 november 2006 22:29 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, hij is weer opgelucht dat hij zonder mitsen en maren aan haar kan friemelen.
en Jeroen zei hem eens de waarheidquote:Op zondag 5 november 2006 22:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Korte samenvatting:
Iedereen had lol en Tijn heeft de boel proberen te verstieren omdat hij niet helemaal zijn zin kreeg deze keer
ik blijf erbij, hij heeft deze week ook al zijn verjaardag gehad. mét muziek en post,quote:Op zondag 5 november 2006 22:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Korte samenvatting:
Iedereen had lol en Tijn heeft de boel proberen te verstieren omdat hij niet helemaal zijn zin kreeg deze keer
Oh ja en dat dusquote:
Dat Tijn de hele avond weer zou zeiken had ik wel verwacht ja...quote:Op zondag 5 november 2006 22:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Korte samenvatting:
Goh, wat een verrassing. Zo is ie anders nooit.quote:Op zondag 5 november 2006 22:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Korte samenvatting:
Hij heeft alleen niet 3 dagen lang zijn volle aandacht kunnen vestigen op die geit van een Monique.quote:Op zondag 5 november 2006 22:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik blijf erbij, hij heeft deze week ook al zijn verjaardag gehad. mét muziek en post,
Hans Teeuwen, wederom.quote:Op zondag 5 november 2006 22:34 schreef ruby het volgende:
Flauwe humor momenteel.
ik vind het echt een superactie van Hummie!quote:Op zondag 5 november 2006 22:32 schreef schatje het volgende:
[..]
Hij heeft alleen niet 3 dagen lang zijn volle aandacht kunnen vestigen op die geit van een Monique.
Dat is niet lomp, BB laat zich eindelijk een beetje hard zien met de nadruk op beetje.quote:Op zondag 5 november 2006 22:11 schreef riri het volgende:
Klopt....3 dagen met z'n tweetjes zitten terwijl het hun laatste week kan zijn is ook lomp
Waarom is BB6 mislukt?quote:Op zondag 5 november 2006 22:34 schreef Springveertje het volgende:
BB doet gewoon te weinig, het is niet spraakmakend, de "rode telefoon" zou HET zijn, gaat veel te weinig. Laat ze in godsnaam iets spannends doen en geen muffe pakjes naaien, dat is in mijn ogen GEEN top televisie..........
beter dan dat mo de aandacht op haar vestigdquote:Op zondag 5 november 2006 22:35 schreef schizolientje het volgende:
oh jee, nu gaat alle aandacht ineens naar Sabrina
Ik bedoelde meer die "leuke" liedjes waarin Sabrina voorkwam.quote:
Dat liedjesvariatie-idee komt ook van Hans Teeuwen.quote:Op zondag 5 november 2006 22:37 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer die "leuke" liedjes waarin Sabrina voorkwam..
dan is het wachten totdat bridget vervangen wordt door catherine keylquote:Op zondag 5 november 2006 22:36 schreef Springveertje het volgende:
Begint een beetje een EO gehalte te krijgen dat hele BB........pfffff
quote:Op zondag 5 november 2006 22:38 schreef Bartoli het volgende:
[..]
dan is het wachten totdat bridget vervangen wordt door catherine keyl![]()
Ah, oké. Naja, toch flauw. Ondanks dat het van Hans Teeuwen kwam.quote:Op zondag 5 november 2006 22:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat liedjesvariatie-idee komt ook van Hans Teeuwen.
Oh, gelukkig: het lied wordt herhaald
Had ik gemist.
quote:Op zondag 5 november 2006 22:28 schreef pullup het volgende:
[..]
En dan had BB ook nog het lef om er zo'n nare vent als Jeroen in te zetten die hem zomaar genomineerd heeft![]()
absoluut mee ONEENS Tijn is gewoon een jankerd hij zit al weken de stemming te verstieren daar in het huis.quote:Op zondag 5 november 2006 22:40 schreef riri het volgende:
saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaie Big brother
ten dode opgeschreven
dagenlange beelden van mensen die achter een naaimachine zitten pakjes in elkaar te naaien,2 andere personen die dagenlang afgezonderd in het andere gedeelte van het huis moeten zitten.
Ja.....hoe breng je een programma wat veel potentie zou kunnen hebben vakkundig om.
Als ik Tijn was was ik al veel eerder over de schutting gesprongen.
Wij als kijker moeten een beetje kijken naar kaasfondeu etende mensen die daarna weer onderuit op de bank ploffen en straks naar bed gaan en morgen er na 12 uur pas weer uit.
Er is niks aan dit programma wat nog boeiend is....blijven straks nog maar een paar supersaaie mensen in en dag in dag uit kijken er minder mensen naar.
Chapeau Big Brother....Tijn heeft gewoon gelijk
Mee eens.....quote:Op zondag 5 november 2006 22:40 schreef riri het volgende:
saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaie Big brother
ten dode opgeschreven
dagenlange beelden van mensen die achter een naaimachine zitten pakjes in elkaar te naaien,2 andere personen die dagenlang afgezonderd in het andere gedeelte van het huis moeten zitten.
Ja.....hoe breng je een programma wat veel potentie zou kunnen hebben vakkundig om.
Wij als kijker moeten een beetje kijken naar kaasfondeu etende mensen die daarna weer onderuit op de bank ploffen en straks naar bed gaan en morgen er na 12 uur pas weer uit.
Er is niks aan dit programma wat nog boeiend is....blijven straks nog maar een paar supersaaie mensen in en dag in dag uit kijken er minder mensen naar.
Chapeau Big Brother....Tijn heeft gewoon gelijk
quote:Op zondag 5 november 2006 22:42 schreef Djep het volgende:
Is t trouwens al bekend of Rob morgen naar de studio komt?![]()
Hier loopt het goedquote:Op zondag 5 november 2006 22:42 schreef ruby het volgende:
Is Fok nou zo traag of ligt dat aan mij?
hier geen probleemquote:Op zondag 5 november 2006 22:42 schreef ruby het volgende:
Dan ga ik morgen zeker kijken!quote:Op zondag 5 november 2006 22:43 schreef Bartoli het volgende:
[..]
vast wel komt die met barry rellen
ligt aan jouquote:Op zondag 5 november 2006 22:42 schreef ruby het volgende:
uiteraard rob/barry tegen tijnquote:Op zondag 5 november 2006 22:45 schreef Djep het volgende:
[..]
Dan ga ik morgen zeker kijken!![]()
maar ik dacht eerder aan rellen met Tijn
Hij is samen met Rik nog een beetje "bruisend". Laatst zat Tijn met Mo in zwembad te stoeien en de rest zat uitgezakt op de bank. Zo gaat het dan straks verder met BB. Stemming verzieken? Misschien, maar als je van een lieve stemming houdt, dan adviseer ik je een bezoek aan het bejaardentehuis.quote:Op zondag 5 november 2006 22:42 schreef petraa het volgende:
[..]
absoluut mee ONEENS Tijn is gewoon een jankerd hij zit al weken de stemming te verstieren daar in het huis.
E10 en Marcel waren ook niet in de studio afgelopen maandagquote:Op zondag 5 november 2006 22:47 schreef Bartoli het volgende:
[..]
uiteraard rob/barry tegen tijn. E10 zal vast wel al slaag gekregen hebben
![]()
ik denk dat de zussen veel meer los komen, en rik ook. Tijn drukt zo'n stempel op wat wel mag en wat niet mag. hij trekt alles naar zich toe en betrekt alles op zichzelf. Beetje blijven hangen in de egocentrische fase. Peuters denken ook dat de wereld om hen draait...quote:Op zondag 5 november 2006 22:47 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
[..]
Hij is samen met Rik nog een beetje "bruisend". Laatst zat Tijn met Mo in zwembad te stoeien en de rest zat uitgezakt op de bank. Zo gaat het dan straks verder met BB. Stemming verzieken? Misschien, maar als je van een lieve stemming houdt, dan adviseer ik je een bezoek aan het bejaardentehuis.
ow daarom was die er vorige week der nietquote:Op zondag 5 november 2006 22:47 schreef Bartoli het volgende:
[..]
![]()
heeft iemand op VOL iets vernomen over blauwe ogen??quote:Op zondag 5 november 2006 22:47 schreef Bartoli het volgende:
[..]
![]()
Tijn Bruisend sorry daarin verschillen wij dan van mening. Degene die een beetje bruist in het huis is Sabrina. En ik heb trouwens het idee dat als ik BB kijkt dat ik naar een bejaardentehuis zit te kijken. Weet niet of het bij jou anders is. Tijn is gigantisch op zijn bek gegaan de laatste weken, met zijn negativiteit t.o.v. anderen. En nu meneer zelf op de bank zit is het janken janken janken. Wat mij betreft is BB6 een gigantische afgang die mening deel ik wel met anderen, want het harde ervan heb ik nog niet kunnen ontdekken.quote:Op zondag 5 november 2006 22:47 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
[..]
Hij is samen met Rik nog een beetje "bruisend". Laatst zat Tijn met Mo in zwembad te stoeien en de rest zat uitgezakt op de bank. Zo gaat het dan straks verder met BB. Stemming verzieken? Misschien, maar als je van een lieve stemming houdt, dan adviseer ik je een bezoek aan het bejaardentehuis.
Als hij een vent was geweest had hij dat vanmiddag ook moeten doen, kon hij de confrontatie ook uit de weg gaan zoals gewoonlijk. Hij kan het morgenochtend nog doenquote:Op zondag 5 november 2006 22:47 schreef schizolientje het volgende:
Mee eens.quote:Op zondag 5 november 2006 22:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik denk dat de zussen veel meer los komen, en rik ook. Tijn drukt zo'n stempel op wat wel mag en wat niet mag. hij trekt alles naar zich toe en betrekt alles op zichzelf. Beetje blijven hangen in de egocentrische fase. Peuters denken ook dat de wereld om hen draait...
nee das waar, hij was er niet. Heeft iemand nieuws over E10?quote:Op zondag 5 november 2006 22:50 schreef Inca het volgende:
[..]
ow daarom was die er vorige week der niet![]()
En dat de rest 3 dagen lagen aan het exit-diner heeft gewerkt is eigenlijk nog zijn schuld ook. HIJ hield die kaart voor de lamp.quote:Op zondag 5 november 2006 22:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik blijf erbij, hij heeft deze week ook al zijn verjaardag gehad. mét muziek en post,
Egbert wist er niks vanquote:Op zondag 5 november 2006 22:51 schreef Djep het volgende:
[..]
heeft iemand op VOL iets vernomen over blauwe ogen??
quote:Op zondag 5 november 2006 22:53 schreef Day het volgende:
[..]
En dat de rest 3 dagen lagen aan het exit-diner heeft gewerkt is eigenlijk nog zijn schuld ook. HIJ hield die kaart voor de lamp.![]()
whaha ja dat moeten ze ff op het scherm gooien daarquote:Op zondag 5 november 2006 22:53 schreef Day het volgende:
[..]
En dat de rest 3 dagen lagen aan het exit-diner heeft gewerkt is eigenlijk nog zijn schuld ook. HIJ hield die kaart voor de lamp.![]()
[..]
flikker lampjes (kerst lampjes)quote:Op zondag 5 november 2006 22:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
* dubbel ligt
bedankt hè, moet ik de wijn weer van mijn scherm afvegen![]()
Ze hebben toch 3 dagen gewerkt aan het "afscheidscadeau" en niet 3 dagen aan het eten? Voor alleen dat laatste was Tijn toch verantwoordelijk? En zelfs dat is discutabel, want 6 of 7 sufkutten hebben niet opgelet.quote:Op zondag 5 november 2006 22:53 schreef Day het volgende:
[..]
volgens mij ben je een grote Tijn fan. Je ziet niets fouts aan hem.quote:Op zondag 5 november 2006 23:01 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
[..]
Ze hebben toch 3 dagen gewerkt aan het "afscheidscadeau" en niet 3 dagen aan het eten? Voor alleen dat laatste was Tijn toch verantwoordelijk? En zelfs dat is discutabel, want 6 of 7 sufkutten hebben niet opgelet.
quote:Op zondag 5 november 2006 23:00 schreef Bartoli het volgende:
[..]
je vergeet de puntmuts
(vol reactie)
OK, dan was hij mede-schuldig, dus moet hij niet zeiken.quote:Op zondag 5 november 2006 23:01 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
[..]
Ze hebben toch 3 dagen gewerkt aan het "afscheidscadeau" en niet 3 dagen aan het eten? Voor alleen dat laatste was Tijn toch verantwoordelijk? En zelfs dat is discutabel, want 6 of 7 sufkutten hebben niet opgelet.
Valt wel mee, maar bij Tijn wordt te veel stront in de schoenen geschoven op een cruciaal moment.quote:Op zondag 5 november 2006 23:02 schreef petraa het volgende:
[..]
volgens mij ben je een grote Tijn fan. Je ziet niets fouts aan hem.![]()
dat wilde ik ook zeggen volgens mij zet tijn alle zeilen bij op monique vanavond om de nominatie te overleven??quote:Op zondag 5 november 2006 23:06 schreef yellowfirst het volgende:
Probeert Tijn nog wat kijkers over de streep te krijgen met deze actie?De dwaas
![]()
[..]
marcia zingt nog doorquote:Op zondag 5 november 2006 23:34 schreef PC eend het volgende:
Zijn ze al gestopt met zingen?
Nee ze beginnen weerquote:Op zondag 5 november 2006 23:34 schreef PC eend het volgende:
Zijn ze al gestopt met zingen?
we weten toch al wie er uit moetquote:Op zondag 5 november 2006 23:46 schreef schizolientje het volgende:
ik zie helemaal geen poll over wie het huis uit moet, klopt dat?
Als Marcia er morgen uitvliegt "lach ik de focking ballen uit mijn broek".quote:Op zondag 5 november 2006 23:51 schreef riri het volgende:
Marcia gaat op Sabrina stemmen als ze erin blijft zegt ze
tja, sommige zijn nog in de ontkenningsfasequote:Op zondag 5 november 2006 23:56 schreef Coraatje het volgende:
[..]
als ik het zo hoor hier lijken de meningen toch eerlijk verdeeld hoor
het gaat er om hangen denkquote:Op zondag 5 november 2006 23:59 schreef D.Rose het volgende:
[..]
tja, sommige zijn nog in de ontkenningsfase
tuurlijk, als Tijn moet gaan ligt dat niet aan Tijn zelfquote:Op maandag 6 november 2006 00:02 schreef NorthernStar het volgende:
Normaal zou Marcia er morgen uitvliegen. Maar je weet het nooit met die *kuch* notaris van BB.
bang dat tijn eruit gaat zeker en dat ze niemand meer heeft om mee te ...................................knuffelenquote:Op maandag 6 november 2006 00:06 schreef Coraatje het volgende:
wat is er nu weer met mo?
Jouw streams lopen voor op de onze?quote:Op maandag 6 november 2006 00:08 schreef schizolientje het volgende:
Misschien heeft mo zich ook wel dood geergerd aan zijn gedrag
quote:Op maandag 6 november 2006 00:09 schreef schizolientje het volgende:
eindelijk wordt ze het ook zat en nu maar hopen dat hij weg gaat anders nomineert ze hem nog ook
doet ze niet over een half uur liggen ze weer samen in bedquote:Op maandag 6 november 2006 00:09 schreef schizolientje het volgende:
eindelijk wordt ze het ook zat en nu maar hopen dat hij weg gaat anders nomineert ze hem nog ook
Daarom zijn ze ook voor elkaar gemaakt.quote:Op maandag 6 november 2006 00:14 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Monique spoort echt niet.
er is ook nog niemand geweest die er zo cker van is dat ie naar huis gaatquote:Op maandag 6 november 2006 00:15 schreef schizolientje het volgende:
Er heeft nog niemand zo gezeurd over zijn eventuele exit!!!!
ze zijn allebei bezig. Tijn eruit en vuilnisman kan deze zak (de zak die mo heet) ook meequote:Op maandag 6 november 2006 00:18 schreef uniekhoorn het volgende:
Gossamme is Tijn nog steeds zielig aan het doen??
Hij zegt notabene tegen Mo... Jij weet het niet!
En nu:, Tijn: IK ga naar huis
sem ookquote:Op maandag 6 november 2006 00:12 schreef Martijn_fijn het volgende:
Monique vind Tijn nu ook beetje zielig aan het doen.![]()
Tijn: ''Jij moet morgen toch niet haar huis, IKKE!''
En zo is Tijn 'ikke ikke ikke ikke'![]()
Uhm ik ben de afgelopen week een van de grootste tijn bashers geweest. Maar vindt wel dat Tijn nu gelijk heeft wb Monique.quote:Op maandag 6 november 2006 00:21 schreef Day het volgende:
Ik kan er maar niet over uit hoe triest Tijn zich gedraagt.
ik ook en dat terwijl ik een zusjes fan benquote:Op maandag 6 november 2006 00:23 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Uhm ik ben de afgelopen week een van de grootste tijn bashers geweest. Maar vindt wel dat Tijn nu gelijk heeft wb Monique.
Mo achterbakse trol![]()
op dit moment vorrige week was dat semquote:Op maandag 6 november 2006 00:25 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Klopt, maar Tijn profileert dat teveel.
Het gaat mij om de manier waarop hij zich gedraagt. Mr. 'ik ga de confrontatie niet uit de weg'.quote:Op maandag 6 november 2006 00:23 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Uhm ik ben de afgelopen week een van de grootste tijn bashers geweest. Maar vindt wel dat Tijn nu gelijk heeft wb Monique.
Mo achterbakse trol![]()
ja dat stukje had ze ook gelijk in maar voor tijn zo boos werd doelde ze echt op het feit dat hij blij was met de woorden van sa en marcia en dat wat zei zei/deed voor hem maar gewoon was,daarom ging hij het bad uitquote:Op maandag 6 november 2006 00:29 schreef Inq. het volgende:
Ik snap niet dat kennelijk Mo nu de gebeten hond is volgens de meesten hier. Volgens mij probeert ze (ok, op haar onhandige manier) alleen maar duidelijk te maken waar iedereen zich al de hele avond aan geergerd heeft, nl. zijn botte egoïstische zeikerige gedrag.
dat klopt ook wel dat Mo hem daar opwees maar ze betrekt vervolgens weer alles op haarzelf. Kortom ze hebben beide wel gelijk maar vindt wel dat Tijn ook punten scoorde tov Mo. Maar was wel lachuh dat bekvechtenquote:Op maandag 6 november 2006 00:29 schreef Inq. het volgende:
Ik snap niet dat kennelijk Mo nu de gebeten hond is volgens de meesten hier. Volgens mij probeert ze (ok, op haar onhandige manier) alleen maar duidelijk te maken waar iedereen zich al de hele avond aan geergerd heeft, nl. zijn botte egoïstische zeikerige gedrag.
Als iemand je niet begrijpt na 10x herhalen, dan zou de maat voor mij ook vol zijn.quote:Op maandag 6 november 2006 00:30 schreef Day het volgende:
[..]
Het gaat mij om de manier waarop hij zich gedraagt. Mr. 'ik ga de confrontatie niet uit de weg'.
En wie loopt er nu weer weg?
Ze zei "Je lult"quote:Op maandag 6 november 2006 00:30 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ja dat stukje had ze ook gelijk in maar voor tijn zo boos werd doelde ze echt op het feit dat hij blij was met de woorden van sa en marcia en dat wat zei zei/deed voor hem maar gewoon was,daarom ging hij het bad uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |