Hij is behoorlijk egoïstisch wat betreft in de zin dat hij zich kennelijk niet bedenkt dat het niet alleen zijn laatste avond in het Huis kan zijn.quote:Op zondag 5 november 2006 21:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
Door die stemming van hem drukt hij wéér eens een stempel op de hele groep. Alleen Sabrina prikt er gewoon doorheen.
Nah, hij is gewoon laf. Mooie woorden van de confrontatie aan gaan, conflicten niet uit de weg gaan, maar als het puntje bij het paaltje komt durft hij niets te zeggen.quote:Op zondag 5 november 2006 21:26 schreef Suikeroom het volgende:
Tijn heeft een geheime opdracht dat ie niks uit zichzelf mag zeggen
quote:Op zondag 5 november 2006 21:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
Door die stemming van hem drukt hij wéér eens een stempel op de hele groep. Alleen Sabrina prikt er gewoon doorheen.
Sabrina voelt die spanningen juist altijd perfect aan en wordt dan hyperdepiepquote:Op zondag 5 november 2006 21:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
Waarschijnlijk is de rest het zo langzamerhand ook wel zat dat gemekker van die gast.quote:Op zondag 5 november 2006 21:32 schreef riri het volgende:
Monique is de enige die het merkt
dan met meisjes praat de sfeer proberen gezellig te houdenquote:Op zondag 5 november 2006 21:33 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Sabrina voelt die spanningen juist altijd perfect aan en wordt dan hyperdepiep
neutraal een toespraak houdenquote:Op zondag 5 november 2006 21:35 schreef Peter6000 het volgende:
Heel veel geleerd
Zo`n keurige sociaal correcte uitspraak.
WAT HEB JE DAN ALLEMAAL GELEERD MARCIA![]()
ja idd dat doet ie normaal 24/7 echt ijdel die gastquote:Op zondag 5 november 2006 21:36 schreef schatje het volgende:
Weet je wat me wel is opgevallen? Tijn die de camera niet opzoekt.
en de beroemdste uitspraak: kloppende klitquote:Op zondag 5 november 2006 21:36 schreef Peter6000 het volgende:
kut, schijt en fucking..... slechts 3 niet-nette woordjes van Marcia, tot nu toe.
hap hapquote:Op zondag 5 november 2006 21:37 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ja idd dat doet ie normaal 24/7 echt ijdel die gast
Dat gaat weer jenk-city wordenquote:Op zondag 5 november 2006 21:41 schreef schizolientje het volgende:
Nou Tijn, doe dat maar eens na wen dan eerlijk
vind ik knap van de restquote:Op zondag 5 november 2006 21:39 schreef Peter6000 het volgende:
Ach, Jeroen wordt weer eens afgerekend op zijn "groepjesgedoe" van de eerste 3 weken
En hij heeft er schijt aan dat dit voor anderen de stemming druktquote:Op zondag 5 november 2006 21:45 schreef gerxan het volgende:
tijn voelt gewoon dat dit zijn laatste avond is, hij steekt er geen energie meer in..
tijntje zwijgt
Laat ons Tijn maar naar zijn bedje gaan en slaappies doen; het is allang bedtijd geweest voor kleine jongetjes.quote:
Hij kan toch wel aan Marcia denken? Voor haar kan het ook de laatse avond zijn.quote:Op zondag 5 november 2006 21:46 schreef schizolientje het volgende:
[..]
En hij heeft er schijt aan dat dit voor anderen de stemming drukt
Praat geen poep. Hij deed er de exitdiners de weken hiervoor maar wat graag aan mee en dan kon hij weer een van zijn gevoeleige jankspeches houden. Later nog een keer in de camera een spaach houden. Hij is gewoon door het ijs gezakt.quote:Op zondag 5 november 2006 21:47 schreef riri het volgende:
tijn laat als enige merken dat hij aan dat gedwongen opzitten een hekel heeft
de rest speelt een spelletje om de sfeer er maar in te houden
Maar wat doet hij dan in het BB huis, je weet toch waar je aan begint?quote:Op zondag 5 november 2006 21:47 schreef riri het volgende:
Ik kan hem zo goed begrijpen, eerst hebben ze een aantal dagen zonder hem enorme lol gehad, het is logisch dat tijn er geen ruk aan vindt om in tiroler kostuum leuk te gaan zitten doen omdat zij zo ontzettend een best hebben gedaan op de pakjes en een volkomen stompzinnig liedje in elkaar hebben gezet. Vervolgens geeft Jeroen een enorme kat aan tafel bij zijn gesprekje en dan moet hij nu ineens leuk en gezellig gaan doen.quote:Op zondag 5 november 2006 21:47 schreef riri het volgende:
Dat was de afgelopen dagen ook zo,HIJj is zielig en zo sociaal is hij nu dat hij niet door heeft dat zij in hetzelfde schuitje zitquote:Op zondag 5 november 2006 21:48 schreef schatje het volgende:
[..]
Hij kan toch wel aan Marcia denken? Voor haar kan het ook de laatse avond zijn.
is 80 dagen dag en nacht gedwongen met elkaar in één huis zitten nog niet genoeg dan?quote:Op zondag 5 november 2006 21:48 schreef schatje het volgende:
[..]
Hij kan toch wel aan Marcia denken? Voor haar kan het ook de laatse avond zijn.
tijn zit de hele week al zielig te doen dan moet hij mo missenquote:Op zondag 5 november 2006 21:51 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik kan hem zo goed begrijpen, eerst hebben ze een aantal dagen zonder hem enorme lol gehad, het is logisch dat tijn er geen ruk aan vindt om in tiroler kostuum leuk te gaan zitten doen omdat zij zo ontzettend een best hebben gedaan op de pakjes en een volkomen stompzinnig liedje in elkaar hebben gezet. Vervolgens geeft Jeroen een enorme kat aan tafel bij zijn gesprekje en dan moet hij nu ineens leuk en gezellig gaan doen.
Ja dat is genoeg voor Tijnquote:Op zondag 5 november 2006 21:55 schreef riri het volgende:
[..]
is 80 dagen dag en nacht gedwongen met elkaar in één huis zitten nog niet genoeg dan?
Dat zal niet aan de kat hebben gelegen. Hij had het al voor het begin. Hij kan ook denken ik eet lekker met ze allemaal.quote:Op zondag 5 november 2006 21:51 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik kan hem zo goed begrijpen, eerst hebben ze een aantal dagen zonder hem enorme lol gehad, het is logisch dat tijn er geen ruk aan vindt om in tiroler kostuum leuk te gaan zitten doen omdat zij zo ontzettend een best hebben gedaan op de pakjes en een volkomen stompzinnig liedje in elkaar hebben gezet. Vervolgens geeft Jeroen een enorme kat aan tafel bij zijn gesprekje en dan moet hij nu ineens leuk en gezellig gaan doen.
DAN ZOU HIJ BLIJ MOETEN ZIJN DAT HIJ HET PAND KAN VERLATEN MORGENquote:Op zondag 5 november 2006 21:55 schreef riri het volgende:
[..]
is 80 dagen dag en nacht gedwongen met elkaar in één huis zitten nog niet genoeg dan?
Right...maar dat schijnen er een aantal hier niet te begrijpen...die zien liever mensen die een spelletje spelen (enige reden dat ze dat doen is the money)quote:Op zondag 5 november 2006 21:51 schreef Verida het volgende:
[..]
Precies.quote:Op zondag 5 november 2006 21:58 schreef marky het volgende:
[..]
Die kat had hij kunnen verwachten. Als je iemand de hele week negeert dan weet je dat die een keer komt.
Een heeeeeel goede gokquote:Op zondag 5 november 2006 22:01 schreef Peter6000 het volgende:
IJsjes
Met ongetwijfeld een cryptische boodschap van BB erbij...
Iets van "het ijs uit de lucht halen", verwacht ik.
quote:Op zondag 5 november 2006 22:02 schreef schatje het volgende:
BB over Tijn: "Krijg je te weinig aandacht?".
![]()
die vent is gewoon manisch depressief, is altijd negatiefquote:Op zondag 5 november 2006 21:51 schreef Verida het volgende:
[..]
Maar het is toch een spel wat om geld draait waar ik naar zit te kijken of ben ik nou in het verkeerde programma beland. En ze mogen ook wel emoties laten zien als ze aan het verliezen zijn ook nogquote:Op zondag 5 november 2006 21:59 schreef riri het volgende:
[..]
Right...maar dat schijnen er een aantal hier niet te begrijpen...die zien liever mensen die een spelletje spelen (enige reden dat ze dat doen is the money)
Geef mij maar iemand die laat zien dat die geen robot is maar gewoon een mens.
Dacht eerder dat Jeroen die kan verwachten van Tijnquote:Op zondag 5 november 2006 21:58 schreef marky het volgende:
[..]
Dat zal niet aan de kat hebben gelegen. Hij had het al voor het begin. Hij kan ook denken ik eet lekker met ze allemaal.
Die kat had hij kunnen verwachten. Als je iemand de hele week negeert dan weet je dat die een keer komt.
Natuurlijk is het een spel. Dat is ook de reden waarom hij al tig keer verkapt aan Monique heeft gevraagd om op Jeroen te stemmen als Marica weg is.quote:Op zondag 5 november 2006 22:05 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Maar het is toch een spel wat om geld draait waar ik naar zit te kijken of ben ik nou in het verkeerde programma beland. En ze mogen ook wel emoties laten zien als ze aan het verliezen zijn ook nog
Ik mag Marcia vanavond wel. Ze stelt zich tenminste niet zo aan.quote:Op zondag 5 november 2006 22:09 schreef Peter6000 het volgende:
Marcia neemt het woord.
Vergeleken met Tijn zeker.quote:Op zondag 5 november 2006 22:10 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik mag Marcia vanavond wel. Ze stelt zich tenminste niet zo aan.
Je hebt volkomen gelijk gehad .quote:Op zondag 5 november 2006 22:10 schreef gerxan het volgende:
hoor je tijn ? mijn menig word bevestigd...
Hij zegt iig wel eerlijk wat hij op zijn hart heeftquote:Op zondag 5 november 2006 22:12 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Ik ben het helemaal met Tijn eens.
ik ookquote:Op zondag 5 november 2006 22:12 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Ik ben het helemaal met Tijn eens.
en wat hebben ze met zijn verjaardag dan gedaan?! 'tis niet alle keren feest Tijn!quote:Op zondag 5 november 2006 22:14 schreef Verida het volgende:
[..]
ik ook
hij zegt ook dat hij niet echt het idee heeft dat er bij dit exitdiner rekening is gehouden met alles wat hij op heeft moeten geven aan het begin, lievilingseten, muziek, enz
weet ik, we zitten op 1 lijn..quote:Op zondag 5 november 2006 22:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Je hebt volkomen gelijk gehad .maar daar had ik Tijns zielige uitbarsting niet voor nodig om dat bevestigd te zien
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |