quote:
Op maandag 20 november 2006 15:17 schreef dolledingo het volgende:[..]
Zou jij uitgebreid staan juichen na de wanprestatie van de week ervoor, nota bene voor de vakken waar het grootste gedeelte van de mensen ook mee was naar Enschede?
De actie is verder goed verlopen. Het is geen actie die een meetbaar doel had. Het was een statement. Dus als je het nou eens of niet eens was met deze vreedzame actie, hij is sowieso prima verlopen. Het merendeel van de tegenstanders houdt zich verder alleen maar bezig met wat men er van vindt. Oei oei, we worden uitgelachen (op mijn vriendin na, heeft nog niemand mij uitgelachen vandaag, gister ook niet trouwens
![]()
), oei oei oei, er is kritiek! We gaan eraan! Ons mooie cluppie wordt uitgekotst!!! De voorbeeldige supporters zijn toch niet zo voorbeeldig! Oei oei oei, de supporterscurve kan eigenlijk gewoon beter opgedoekt worden!!
Ja, het is gedaan met FC Groningen!!
Natuurlijk zou ik juichen als ik vorige week een wanprestatie heb geleverd, maar nu aan de supporters kan laten zien hoe het wel moet. Ik doelde daarom ook op het feit dat Lev zo reageerde omdat het leek alsof hij het niet eens was met de actie.
De rest van jou reactie heeft volgens mij niets te maken met mijn post aangezien ik verder geen enkel probleem met de actie had en het zelfs volkomen begreep.