abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43572714
quote:
Op woensdag 15 november 2006 11:40 schreef Eilanden het volgende:
Ik vind het in ieder geval een overtrokken reactie en kan ook begrijpen dat er Groningers zullen zijn die het met bovenstaande aktie ook niet eens zullen zijn
Ow dat kan ik ook begrijpen, er zitten nou eenmaal 2 soorten supporters in de Euroborg. Ik ben er wat fanatieker in, wellicht zwart-witter. Een hoge plek op de ranglijst mag nog geen reden zijn om strijdloos te voetballen. Omdat het nu anderhalf jaar goed gaat moet ik een dergelijke verlieswedstrijd accepteren, het gaat er bij mij gewoonweg niet in. En nogmaals , vak D en E blijven leeg, de vakken waar de Groningen Fanatics en Z-side voornamelijk staan. 800 man zijn de eerste 7 minuten er even niet, blijven er nog ruim 18000 man over die deze 7 minuten kunnen volschreeuwen.
pi_43572764
Maar mochten jullie ooit weer op degraderen komen te staan (may the lord be praised), en er is weer actie vereist, dan heeft dat toch veel minder waarde als jullie nu om dit soort incidenten (want het is echt geen structureel probleem) ook al gaan protesteren?
pi_43573385
Dit incident staat in principe op zichzelf. Dit heeft niets te maken met de positie op de ranglijst. FC Groningen en FC Twente zijn elkaars angstgegeners, zowel op het veld als buiten het stadion. Het publiek wist dat nog wel, maar de spelers leken het totaal vergeten te zijn. Zelfs Nijland wuift het verlies ongeveer weg als iets normaals in zijn nieuwsbrief. Zondag was zowel de Z-side als de Groningen Fanatics met een eigen bus, het is dan gewoon te laf en te vernederend om een dergelijke wedstrijd te spelen. Er wordt een statement gemaakt.. een kleintje maar, maar wel een oprechte. 7 minuten slechts.. even laten weten dat er ook supporters mee waren bij de wedstrijd tegen FC Twente. Ron Jans heeft de spelers ongeveer richting het uitvak moeten schoppen om de supporters te bedanken.. de supporters fanatiek, de spelers fanatiek. En dat laatste ontbrak er compleet aan..
  woensdag 15 november 2006 @ 12:56:09 #204
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_43574153
ik begrijp het, ik snap het. maar doe er niet aan mee. Het is net of we laatste staan, natuurlijk gaat er defensief op dit moment iets mis, natuurlijk was de instelling na de 3-1 afgelopen zondag naatje. Maar van een supportersgroep die zich ver van na-aperij en 020 gedrag wil distansieren vind ik dit erg jammer.
Doe het dan met een spandoek.

nb als we ons inderdaad in het rechterrijtje zouden bevinden en veel meer verloren zouden hebben, deed ik graag mee.
Maar hoe pijnlijk het verlies tegen een zwakker Heerenveen en hoe vernederd het verlies tegen rivaal FC Twente ook moge zijn, thuis hebben we tot nu toe absoluut niks te klagen. Ook niet gezien de huidige stand. Concurrenten Feyenoord en Roda hebben we wel van weten te winnen en van Vitesse hebben ze op instelling wel gewonnen.
De wedstrijd tegen FC Twente was hopelijk een incident en een wakker schud moment voor de spelers, maar als ze komende zondag weer niet het snot voor de ogen lopen en we dik de boot in gaan tegen die paupers uit Tilburg, dan is het misschien tijd om je te laten gelden.
pi_43574187
Overtrokken? Als je met 7-1 verliest van je rivaal, en dan ook nog zonder enige inzet, is zo'n actie zeker niet overtrokken...
pi_43575430
De Friezen en de Tukkers die zondag Talpa kijken zullen er alleen maar hartelijk om moeten lachen vrees ik.
pi_43576209
Je hoeft er ook niet aan mee te doen Prosac, je staat immers niet op vak D/E. En savelkoul, deze actie is niet een statement tegenover de Friezen of de Tukkers, dus dat zij lachen boeit me bar weinig, en daarnaast ben ik al gewend om door hun uitgelachen te worden.

Dit gebeuren is een gevoelskwestie..
pi_43576620
Het zal me aan mn reet roesten wat Friezen en Tukkers denken.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  woensdag 15 november 2006 @ 14:44:00 #209
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_43577339
Ik bedoel dat ik na een serie met zo'n belabberde instelling ook rustig mijn plek niet zal opzoeken. Nu zijn we komende zondag het lachertje van "de wedstrijden".

edit: voor zover we dat afgelopen zondag nog niet waren
pi_43577585
Maar serieus, waarom maak jij je druk om wat de 'rest' er van vindt?
  woensdag 15 november 2006 @ 15:03:40 #211
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_43577908
Omdat ik er weinig zin in heb dat FC Groningen en de supporters nogmaals landelijk uitgelachen te worden..

Ik snap en begrijp de actie echt wel, vind het persoonlijk alleen nogal vroeg. Ook al was het tegen Twente..
Laat ze zich iig revancheren tegen Willem II. Spelen ze dan weer bagger, heb je ADO altijd nog.
pi_43578227
Het is geen oproep om het hele stadion leeg te krijgen. Slechts een fractie van het stadion zal voor maar 7 minuten leeg zijn. Zeg dan gewoon dat je de actie te vroeg vindt en laat dat uitlachen achterwege. Als FC Groningen uitgelachen wordt merk ik er over het algemeen helemaal niks van.. ik zou niet weten waar ik dat moet constateren. Niets zal mij pijn doen.. niets zal mij raken. Nadenken over wat anderen van je vinden, dat was voor mij een hot item toen ik in de brugklas zat.
pi_43578569
quote:
Op woensdag 15 november 2006 15:14 schreef dolledingo het volgende:
Het is geen oproep om het hele stadion leeg te krijgen. Slechts een fractie van het stadion zal voor maar 7 minuten leeg zijn. Zeg dan gewoon dat je de actie te vroeg vindt en laat dat uitlachen achterwege. Als FC Groningen uitgelachen wordt merk ik er over het algemeen helemaal niks van.. ik zou niet weten waar ik dat moet constateren. Niets zal mij pijn doen.. niets zal mij raken. Nadenken over wat anderen van je vinden, dat was voor mij een hot item toen ik in de brugklas zat.
Voor zo'n bikkel als jij reageer je anders aardig emotioneel op een verliespotje

Fijne wedstrijd allemaal zondag, dat we Willem II van de mat mogen blazen. (en bij voorkeur in de eerste zeven minuten)

pi_43579326
quote:
Op woensdag 15 november 2006 15:23 schreef savelkoul het volgende:

[..]

Voor zo'n bikkel als jij reageer je anders aardig emotioneel op een verliespotje

Fijne wedstrijd allemaal zondag, dat we Willem II van de mat mogen blazen. (en bij voorkeur in de eerste zeven minuten)

Zucht.. wat flauw . Het enige wat ik van jouw kant hoor is dat je het er niet mee eens bent. Wees ook eens een bikkel en discussieer mee. Ja ik reageer emotioneel op die verliespot, maar ben niet boos op de tukkers, dus het maakt mij verder niet uit dat ze ons uitlachen, daar hebben ze alle reden toe, what's your point?

Vanwaar die rancune richting je medesupporters? Het zijn allemaal bosmongolen die allemaal te weinig hersencellen hebben om op jouw hoge niveau de wedstrijd te aanschouwen?
  woensdag 15 november 2006 @ 15:47:12 #215
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_43579438
quote:
Op woensdag 15 november 2006 15:14 schreef dolledingo het volgende:
Niets zal mij pijn doen.. niets zal mij raken. Nadenken over wat anderen van je vinden, dat was voor mij een hot item toen ik in de brugklas zat.
Vanwaar dan de boosheid over de vernedering in Enschede, iedereen is boos omdat ze uitgelachen werden door Nederland/Enschede..
Maar als er vervolgens door tegenstanders van de actie wordt gezegd dat dat er dan nogmaals smalend naar FC Groningen en/of haar supporters gekeken wordt, dan boeit het ineens niet.

Nogmaals, ik begrijp en snap de actie. VInd het te vroeg, geef die jongens gewoon een kans zich te revancheren. Dit is pas de eerste pot waar de instelling het na een achterstand volledig liet afweten
pi_43580127
quote:
Op woensdag 15 november 2006 15:47 schreef Prosac het volgende:

[..]

Maar als er vervolgens door tegenstanders van de actie wordt gezegd dat dat er dan nogmaals smalend naar FC Groningen en/of haar supporters gekeken wordt, dan boeit het ineens niet.
We zijn letterlijk uitgelachen, in ons gezicht. Aangezien ik verder niet in een omgeving woon waar ik bijvoorbeeld tukkers zal tegenkomen zal ik er niet meer mee geconfronteerd worden. Als iemand "hahaha, wat een domme varkens" op een forum zegt zal mij dat niks doen. We zijn vernedert door een super slecht spel van FC Groningen, met als gevolg dat het niet meer leuk was in het arke stadion. Het gevolg voorkomen doe je alleen maar door de oorzaak aan te pakken.

Maar goed, ik hou er maar overop.. zo worden we hier op fok ook nog uitgelachen vanwege mijn uitspraken. Dat zou pas echt vernederend zijn..
  donderdag 16 november 2006 @ 00:11:31 #217
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_43595337
Tja, ik ben het eens met de actie. Vooral omdat er vanuit de club net wordt gedaan of het de normaalste zaak van de wereld is om een keertje met 7-1 onderuit te gaan tegen een tegenstander van gelijk niveau.

Deze actie had denk ik best kunnen worden voorkomen wanneer de speler het boetekleed hadden aangetrokken. Al was het maar een berichtje op de site met excuses van de spelers en de belofte er zondag bovenop te klappen. Maar nee. Nijland durft te beweren dat we zijn verwend.
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_43609259
De actie van de supporters uit de curve is wel te begrijpen. Ik heb niet het idee dat het écht tot de koppen van de spelers is doorgedrongen hoe pijnlijk zo'n verlies is voor echte clubmensen. Uit niets heb ik dat tenminste kunnen opmaken. Bij tv Noord op maandag stond Flederus de boel al te bagatelliseren, en Jans heb ik niet gezien. (Dat hij woensdag Leonardo voor het hele publiek stond te feliciteren vond ik al niet zo sterk, trouwens.) Ook Nijland in z'n nieuwsbrief maakt het af als een bedrijfsongeval. In zo'n geval moet je soms een daad stellen.
"That rug really tied the room together".
  donderdag 16 november 2006 @ 15:14:10 #219
121632 Thomas87
Democracy is coming!
pi_43609525
Nijland doet er veeeeeeeeeel te makkelijk over, maar we zijn natuurlijk wel een beetje verwend (met name vorig jaar). Het was verschrikkelijk zondag (ik keek in de kroeg) maar dit was in mijn ogen meer incidenteel dan structureel (zoals iemand anders ook al opmerkte). Ik vind niet dat je kan zeggen dat je in Heerenveen vernederd bent: (ik was er bij) en tot de 2-0 speelden we ze totaal weg (wat zlefs Friezen die achter me zaten zeiden). En natuurlijk is het dan klote dat je keeper blundert maar dat is nog geen reden om het gehele team af te branden en zeggen dat het allemaal bagger was. Tegn Twente was het verschrikkelijk, maar ik begrijp het gewoon nog steeds niet als je nu met acties gaat komen. Wat was het doel van dit seizoen? Bij de eerste 9 toch? Het is gewoon onredelijk om te stellen dat we bij die eerste 5 moeten komen, laten we eerlijk wezen dta we daar vorig jaar met een klein gelukje op de laatste speeldag terecht zijn gekomen. Als je dan een keer flink de boot in gaat mag je dta niet zo maar wegwuiven, maar om na 1 dikke nederlaag te gaan protesteren? Dat is in mij ogen gewoon een 020-actie!

Ik hoop dan ook dat er mensen in vak D/E zijn die zo eigenwijs/verstandig zijn om gewoon ons cluppie vanaf het begin af aan aan te moedigen!
Forwardstudent tegen nieuwe Forward-trainer Martin Drent: "Trainer zijn is voor talentlozen"
Martin Drent: "Studeren ook!"
pi_43610473
Nogmaals Thomas, de actie is niet opgezet met het oog op eerder behaalde resultaten. Dat jij de fanatiekste groepen van FC Groningen gaat vergelijk met ajax-supporters vind ik een schande, en ik hoop dat je bikkel genoeg bent dit zondag ook tegen de actievoerders te zeggen.
Misschien had je er bij moeten zijn in Enschede..

Er worden allerlei excuses bedacht om maar vooral tegen deze actie te zijn, (verwend, eerdere resultaten, huidige plek), maar er zijn gewoonweg geen excuses om met 7-1 in Enschede te verliezen. En je mag best verliezen, maar dan ga je strijdend ten onder, Ron Jans moest de spelers achteraf dwingen om het publiek wat er nog zat te bedanken. Iedereen is maar aan het wegwuiven.. je maakt je druk om een actie van 7 minuten van een paar honderd man, en je mag het er best niet mee eens zijn, maar blijf dan wel redelijk en schilder de supporters die bijna elke thuis en uit wedstrijd aanwezig zijn en er voor zorgen dat de euroborg kolkt niet af als ajacieden, nep-supporters oid. Neem volgend jaar een seizoenskaart op de curve, bezoek uitwedstrijden en lees op de verschillende sites hoe bepaalde gevoelens zijn ontstaan, misschien kan je dan je eigen mening eens vormen.
pi_43611239
Het topic gaat in iedergeval wel hard zo

Een signaal afgeven kan natuurlijk geen kwaad. Misschien werkt dat wel prikkeld voor een ploeg die juist erg afhankelijk is van zijn publiek.
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
  donderdag 16 november 2006 @ 17:12:19 #222
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_43613893
quote:
Ron Jans wil webcams weg uit 'slaapkamer'

16/11/2006 10:43

De trainingen van FC Groningen kennen geen geheimen meer, nu webcams de verrichtingen op het trainingsveld continu in de gaten houden.

Vanuit een kantoor naast het Euroborg-stadion hebben de webcams uitzicht op het nieuwe trainingsveld van FC Groningen. Deze beelden behoren op korte termijn tot het verleden. Althans, als het aan Ron Jans ligt.

De coach wil met FC Groningen stappen ondernemen tegen de pottenkijkers. 'Je kan ook niet zomaar in de slaapkamer van iemand de hele dag filmen en dat uitzenden', zei Jans tegen RTV Noord.

'Ook als trainer heb ik er geen zin in dat alles wat wij doen gefilmd wordt zonder toestemming. Het is niet gewenst', vervolgt Jans, die verder geen trek heeft te veel energie te steken in de webcams. 'Ik train liever.'

De bezitters van de webcams vinden dat Jans zich te druk maakt om niets, zeker ook omdat de afstand te groot is om de training scherp te volgen.
bron: VI http://www.vi.nl/vi/show/id=59436/contentid=85561/sc=3abbb7
  donderdag 16 november 2006 @ 17:22:38 #223
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_43614248
En voorlopig kun je ze nog hier volgen: http://www.fctv.nl/

Als Jans een keer achter gesloten deuren zonder pottenkijkers wil trainen kan dat wel in de Euroborg.
  donderdag 16 november 2006 @ 17:34:19 #224
82589 S-Two
barba macacu
pi_43614634
Ik ben het wel met Ron Jans eens dat hij die dingen niet wil. En trouwens, Ajax houdt jullie wel erg veel bezig hé?
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  donderdag 16 november 2006 @ 17:59:29 #225
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_43615380
quote:
Op donderdag 16 november 2006 17:34 schreef S-Two het volgende:
En trouwens, Ajax houdt jullie wel erg veel bezig hé?
Volgens mij ben jij de enige Groninger (?) in dit topic die zich met Ajax bezighoudt...
  donderdag 16 november 2006 @ 18:09:56 #226
82589 S-Two
barba macacu
pi_43615646
quote:
Op donderdag 16 november 2006 17:59 schreef The_Verve het volgende:

[..]

Volgens mij ben jij de enige Groninger (?) in dit topic die zich met Ajax bezighoudt...
Ik woon in Groningen en ik vind het ook mooi als Groningen het goed doet. Ik vind het alleen erg triest dat er elke keer verwezen wordt naar: 020-actie!!! dat doen ze alleen bij Ajax!!!

Verder alles hoor .
  donderdag 16 november 2006 @ 18:12:34 #227
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_43615728
Snap je ook waarom dat steeds wordt gedaan?
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  donderdag 16 november 2006 @ 18:14:10 #228
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_43615778
quote:
Op donderdag 16 november 2006 18:09 schreef S-Two het volgende:

[..]

Ik woon in Groningen en ik vind het ook mooi als Groningen het goed doet. Ik vind het alleen erg triest dat er elke keer verwezen wordt naar: 020-actie!!! dat doen ze alleen bij Ajax!!!
Tja, jullie staan nou eenmaal niet zo goed bekend hč. Maar om nou te zeggen dat we ons met Ajax bezig houden. Het is maar net wat jij wil lezen.
  donderdag 16 november 2006 @ 18:23:42 #229
82589 S-Two
barba macacu
pi_43616048
quote:
Op donderdag 16 november 2006 18:14 schreef The_Verve het volgende:

[..]

Tja, jullie staan nou eenmaal niet zo goed bekend hč. Maar om nou te zeggen dat we ons met Ajax bezig houden. Het is maar net wat jij wil lezen.
Ik had het misschien anders kunnen formuleren ja, om meer aan te geven wat ik bedoelde. Maar goed, ik zal er verder niet over doorgaan .
pi_43621471
quote:
Nevland speelt tweede interland

Erik Nevland heeft vanavond in Belgrado zijn tweede interland gespeeld voor Noorwegen. De spits was één van de vijf invallers in een vriendschappelijke wedstrijd tegen Servië die eindigde in 1-1.

De Serven kwamen in de beginfase van de wedstrijd op voorsprong. John Carew maakte halverwege de eerste helft de gelijkmaker. In de 1-1 stand kwam geen verandering meer. Acht minuten voor het einde van de wedstrijd werd de doelpuntmaker aan Noorse kant gewisseld en kwam Erik Nevland in het veld. Hij speelde in het met 50.000 toeschouwers gevulde stadion van Rode Ster Belgrado zijn tweede interland. Eerder mocht hij in juni 2001 invallen in een interland tegen Wit-Rusland.

Bron: FC Groningen
quote:
Protest Z-side vanwege 7-1 nederlaag van FC

GRONINGEN - Supporters van FC Groningen gaan zondag in de Euroborg protesteren tegen de het spel van FC Groningen, afgelopen weekend. De FC verloor in Enschede met 7-1 van FC Twente.

De Z-siders blijven zondag de eerste 7 minuten weg bij de wedstrijd tegen Willem II in de Euroborg, een minuut voor elke goal van FC Twente.

De supporters willen zo uiting geven aan hun grote ongenoegen.

Trainer Ron Jans van FC Groningen reageert teleurgesteld op de actie van de Z-Side. Volgens hem is het protest 'niet nodig'.
bron

[ Bericht 32% gewijzigd door venomsnake op 16-11-2006 21:33:07 ]
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 17 november 2006 @ 14:02:56 #231
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_43636666
Ron Jans zal een dergelijke actie nooit goedkeuren gok ik

Geile kikker prosac.
pi_43636794
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_43637200
Pittig stukje. Het zal mij benieuwen zondag
  vrijdag 17 november 2006 @ 16:02:29 #235
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_43638924
Ik vind het wel triest dat hij mensen gaat bedreigen om niet in die vakken te zitten. Die plaatsen zijn immers niet van hem. Verder snap ik de actie volkomen en ik hoop dat de jongens zondag zich het snot voor de ogen werken.
Met als resultaat een 3-1 overwinning .
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_43639218
Nou ja.. vergeet niet dat er zonder de Z-side geen supporterscurve was geweest. Zij hebben zich bij de bouw van Euroborg hard gemaakt voor de curve zoals deze er nu is. Als het aan het bestuur van fcg had gelegen was de huidige curve een tribune als de rest van de tribunes met als resultaat dat de fanatieke lui veel meer door het stadion verspreidt zouden zitten. Daarnaast zijn de plaatsen op de curve ongeplaceerd, en zegt vak D op je seizoenkaart helemaal niks en geeft een supporter al helemaal niet het recht om een bepaalde plek op te eisen.
pi_43640281
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 16:16 schreef dolledingo het volgende:
Nou ja.. vergeet niet dat er zonder de Z-side geen supporterscurve was geweest. Zij hebben zich bij de bouw van Euroborg hard gemaakt voor de curve zoals deze er nu is. Als het aan het bestuur van fcg had gelegen was de huidige curve een tribune als de rest van de tribunes met als resultaat dat de fanatieke lui veel meer door het stadion verspreidt zouden zitten. Daarnaast zijn de plaatsen op de curve ongeplaceerd, en zegt vak D op je seizoenkaart helemaal niks en geeft een supporter al helemaal niet het recht om een bepaalde plek op te eisen.
Onzin. De supportersvereniging (en dus niet de Z-side) was de enige gesprekspartner van de FCG bij de inrichting van de tribunes. En FCG heeft vanaf het begin de supporters bij de inrichting van het stadion betrokken, en heeft altijd open gestaan voor een fanatieke curve.
pi_43640667
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 17:14 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Onzin. De supportersvereniging (en dus niet de Z-side) was de enige gesprekspartner van de FCG bij de inrichting van de tribunes. En FCG heeft vanaf het begin de supporters bij de inrichting van het stadion betrokken, en heeft altijd open gestaan voor een fanatieke curve.
Dan heb jij een totaal andere informatiebronnen dan ik dat heb. Bert Heller (zie artikel hierboven) was daarin onder andere de gesprekspartner. Uiteraard heeft de supportersvereniging hier ook in meegepraat, zij werken nauw samen met de z-side en Groningen Fanatics. Pak de oude kranten er maar bij, hoe soepel jij de situatie schetst is het niet verlopen.
pi_43643202
Ik was er zelf (vanuit mijn studie) bij betrokken. Ik heb een zeer uitgebreid marktonderzoek onder de FCG-supporters gehouden, waarna er ook gesprekken met een afvaardiging van de supportersvereniging zijn gevoerd. Het zou overigens kunnen dat daar ook Z-siders bijzaten, dat kan ik me eigenlijk niet meer herinneren. Dus was dat betreft zou het kunnen. Maar ga er maar vanuit dat ik dicht op het vuur zat destijds, en dat FCG oprecht geinteresseerd was in wat de supporter wilde (dat levert namelijk ook de meeste centjes op)

[ Bericht 35% gewijzigd door MaxPower op 17-11-2006 21:22:17 ]
  vrijdag 17 november 2006 @ 22:14:18 #240
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_43644828
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 14:35 schreef dolledingo het volgende:
Ron Jans zal een dergelijke actie nooit goedkeuren gok ik

Geile kikker prosac.
Ik dacht, daar kan ik Dolledingo wel eventjes warm mee krijgen

Hoewel ik door het vele lezen op het FCGforum meer begrip voor de actie heb gekregen, vind ik dit stukje in de krant bijzonder jammer. Geeft weer zo'n naar vervelend beeld van de actie. Hoewel het ongetwijfeld ook wel iets aangedikt zal zijn omwille van journalistieke overwegingen
pi_43646102
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 22:14 schreef Prosac het volgende:

[..]

Ik dacht, daar kan ik Dolledingo wel eventjes warm mee krijgen

Hoewel ik door het vele lezen op het FCGforum meer begrip voor de actie heb gekregen, vind ik dit stukje in de krant bijzonder jammer. Geeft weer zo'n naar vervelend beeld van de actie. Hoewel het ongetwijfeld ook wel iets aangedikt zal zijn omwille van journalistieke overwegingen
Het lachblad kennende hebben ze dit in zeer grote mate gedaan.
Of je nu wint of verliest, Grunn fan ben je niet voor even maar voor heel je leven..
  zaterdag 18 november 2006 @ 12:08:56 #242
121632 Thomas87
Democracy is coming!
pi_43653047
Dolledingo, over het vormen van een eigen mening; volgens mij verkondig ik hier al de hele tijd mijn eigen mening, dat jij het er niet mee eens bent dat is jammer maar dat neemt nog niet weg dat het wel een goedgegronde mening is (naar mij mening ).

Als je een seizoenskaart hebt voor vak D dan heb je volgens mij gewoon nog altijd het recht om daar te gaan zitten; je hebt er immers voor betaald (en niemand heeft het recht om je die plaats dan af te nemen).

En wat ik helemaal raar vind dat de "actievoerders" zelf de hele tijd zitten te benadrukken dat 7 minuten helemaal niks voorsteld. Dan vraag ik me af waarom je het dan in hemelsnaam doet!

Maar ik heb me er ondertussen al bij neergelegd dat die vakjes leeg zullen blijven. En als jullie op deze manier je statement duidelijk wil maken, moet je ook allemaal zelf weten. Jammer blijft het wel
Forwardstudent tegen nieuwe Forward-trainer Martin Drent: "Trainer zijn is voor talentlozen"
  zondag 19 november 2006 @ 11:42:51 #243
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_43679802
Genoeg geluld over de randzaken, laten we het over de wedstrijd hebben: 3-1.
Kort maar bondig.
  zondag 19 november 2006 @ 12:16:22 #244
121632 Thomas87
Democracy is coming!
pi_43680481
2-0! Ik heb er zin in!
  zondag 19 november 2006 @ 12:27:50 #245
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_43680719
quote:
Op zondag 19 november 2006 11:42 schreef Noca het volgende:
Genoeg geluld over de randzaken, laten we het over de wedstrijd hebben: 3-1.
Kort maar bondig.
3-1 dat heb ik vannacht gedroomd . 3x keer Suārez .
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_43681350
Zou best wel eens een grote uitslag kunnen worden: 4-0
  zondag 19 november 2006 @ 13:01:57 #247
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_43681660
quote:
Op zondag 19 november 2006 13:01 schreef Prosac het volgende:
7-5
Ga je naar Nic vanmiddag?
pi_43681712
1-1
pi_43681785
2-1...hoop ik. Ik ben er niet zeker van
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')