Ow dat kan ik ook begrijpen, er zitten nou eenmaal 2 soorten supporters in de Euroborg. Ik ben er wat fanatieker in, wellicht zwart-witter. Een hoge plek op de ranglijst mag nog geen reden zijn om strijdloos te voetballen. Omdat het nu anderhalf jaar goed gaat moet ik een dergelijke verlieswedstrijd accepteren, het gaat er bij mij gewoonweg niet in. En nogmaals , vak D en E blijven leeg, de vakken waar de Groningen Fanatics en Z-side voornamelijk staan. 800 man zijn de eerste 7 minuten er even niet, blijven er nog ruim 18000 man over die deze 7 minuten kunnen volschreeuwen.quote:Op woensdag 15 november 2006 11:40 schreef Eilanden het volgende:
Ik vind het in ieder geval een overtrokken reactie en kan ook begrijpen dat er Groningers zullen zijn die het met bovenstaande aktie ook niet eens zullen zijn
Voor zo'n bikkel als jij reageer je anders aardig emotioneel op een verliespotjequote:Op woensdag 15 november 2006 15:14 schreef dolledingo het volgende:
Het is geen oproep om het hele stadion leeg te krijgen. Slechts een fractie van het stadion zal voor maar 7 minuten leeg zijn. Zeg dan gewoon dat je de actie te vroeg vindt en laat dat uitlachen achterwege. Als FC Groningen uitgelachen wordt merk ik er over het algemeen helemaal niks van.. ik zou niet weten waar ik dat moet constateren. Niets zal mij pijn doen.. niets zal mij raken. Nadenken over wat anderen van je vinden, dat was voor mij een hot item toen ik in de brugklas zat.
Zucht.. wat flauwquote:Op woensdag 15 november 2006 15:23 schreef savelkoul het volgende:
[..]
Voor zo'n bikkel als jij reageer je anders aardig emotioneel op een verliespotje
Fijne wedstrijd allemaal zondag, dat we Willem II van de mat mogen blazen. (en bij voorkeur in de eerste zeven minuten)
![]()
Vanwaar dan de boosheid over de vernedering in Enschede, iedereen is boos omdat ze uitgelachen werden door Nederland/Enschede..quote:Op woensdag 15 november 2006 15:14 schreef dolledingo het volgende:
Niets zal mij pijn doen.. niets zal mij raken. Nadenken over wat anderen van je vinden, dat was voor mij een hot item toen ik in de brugklas zat.
We zijn letterlijk uitgelachen, in ons gezicht. Aangezien ik verder niet in een omgeving woon waar ik bijvoorbeeld tukkers zal tegenkomen zal ik er niet meer mee geconfronteerd worden. Als iemand "hahaha, wat een domme varkens" op een forum zegt zal mij dat niks doen. We zijn vernedert door een super slecht spel van FC Groningen, met als gevolg dat het niet meer leuk was in het arke stadion. Het gevolg voorkomen doe je alleen maar door de oorzaak aan te pakken.quote:Op woensdag 15 november 2006 15:47 schreef Prosac het volgende:
[..]
Maar als er vervolgens door tegenstanders van de actie wordt gezegd dat dat er dan nogmaals smalend naar FC Groningen en/of haar supporters gekeken wordt, dan boeit het ineens niet.
bron: VI http://www.vi.nl/vi/show/id=59436/contentid=85561/sc=3abbb7quote:Ron Jans wil webcams weg uit 'slaapkamer'
16/11/2006 10:43
De trainingen van FC Groningen kennen geen geheimen meer, nu webcams de verrichtingen op het trainingsveld continu in de gaten houden.
Vanuit een kantoor naast het Euroborg-stadion hebben de webcams uitzicht op het nieuwe trainingsveld van FC Groningen. Deze beelden behoren op korte termijn tot het verleden. Althans, als het aan Ron Jans ligt.
De coach wil met FC Groningen stappen ondernemen tegen de pottenkijkers. 'Je kan ook niet zomaar in de slaapkamer van iemand de hele dag filmen en dat uitzenden', zei Jans tegen RTV Noord.
'Ook als trainer heb ik er geen zin in dat alles wat wij doen gefilmd wordt zonder toestemming. Het is niet gewenst', vervolgt Jans, die verder geen trek heeft te veel energie te steken in de webcams. 'Ik train liever.'
De bezitters van de webcams vinden dat Jans zich te druk maakt om niets, zeker ook omdat de afstand te groot is om de training scherp te volgen.
Volgens mij ben jij de enige Groninger (?) in dit topic die zich met Ajax bezighoudt...quote:Op donderdag 16 november 2006 17:34 schreef S-Two het volgende:
En trouwens, Ajax houdt jullie wel erg veel bezig hé?
Ik woon in Groningen en ik vind het ook mooi als Groningen het goed doet. Ik vind het alleen erg triest dat er elke keer verwezen wordt naar: 020-actie!!! dat doen ze alleen bij Ajax!!!quote:Op donderdag 16 november 2006 17:59 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij de enige Groninger (?) in dit topic die zich met Ajax bezighoudt...
Tja, jullie staan nou eenmaal niet zo goed bekend hč. Maar om nou te zeggen dat we ons met Ajax bezig houden. Het is maar net wat jij wil lezen.quote:Op donderdag 16 november 2006 18:09 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik woon in Groningen en ik vind het ook mooi als Groningen het goed doet. Ik vind het alleen erg triest dat er elke keer verwezen wordt naar: 020-actie!!! dat doen ze alleen bij Ajax!!!
Ik had het misschien anders kunnen formuleren ja, om meer aan te geven wat ik bedoelde. Maar goed, ik zal er verder niet over doorgaanquote:Op donderdag 16 november 2006 18:14 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Tja, jullie staan nou eenmaal niet zo goed bekend hč. Maar om nou te zeggen dat we ons met Ajax bezig houden. Het is maar net wat jij wil lezen.![]()
quote:Nevland speelt tweede interland
Erik Nevland heeft vanavond in Belgrado zijn tweede interland gespeeld voor Noorwegen. De spits was één van de vijf invallers in een vriendschappelijke wedstrijd tegen Servië die eindigde in 1-1.
De Serven kwamen in de beginfase van de wedstrijd op voorsprong. John Carew maakte halverwege de eerste helft de gelijkmaker. In de 1-1 stand kwam geen verandering meer. Acht minuten voor het einde van de wedstrijd werd de doelpuntmaker aan Noorse kant gewisseld en kwam Erik Nevland in het veld. Hij speelde in het met 50.000 toeschouwers gevulde stadion van Rode Ster Belgrado zijn tweede interland. Eerder mocht hij in juni 2001 invallen in een interland tegen Wit-Rusland.
Bron: FC Groningen
quote:Protest Z-side vanwege 7-1 nederlaag van FC
GRONINGEN - Supporters van FC Groningen gaan zondag in de Euroborg protesteren tegen de het spel van FC Groningen, afgelopen weekend. De FC verloor in Enschede met 7-1 van FC Twente.
De Z-siders blijven zondag de eerste 7 minuten weg bij de wedstrijd tegen Willem II in de Euroborg, een minuut voor elke goal van FC Twente.
De supporters willen zo uiting geven aan hun grote ongenoegen.
Trainer Ron Jans van FC Groningen reageert teleurgesteld op de actie van de Z-Side. Volgens hem is het protest 'niet nodig'.
bron
quote:Op vrijdag 17 november 2006 14:02 schreef Prosac het volgende:
http://img296.imageshack.us/img296/9473/artikelvs9.jpg
Onzin. De supportersvereniging (en dus niet de Z-side) was de enige gesprekspartner van de FCG bij de inrichting van de tribunes. En FCG heeft vanaf het begin de supporters bij de inrichting van het stadion betrokken, en heeft altijd open gestaan voor een fanatieke curve.quote:Op vrijdag 17 november 2006 16:16 schreef dolledingo het volgende:
Nou ja.. vergeet niet dat er zonder de Z-side geen supporterscurve was geweest. Zij hebben zich bij de bouw van Euroborg hard gemaakt voor de curve zoals deze er nu is. Als het aan het bestuur van fcg had gelegen was de huidige curve een tribune als de rest van de tribunes met als resultaat dat de fanatieke lui veel meer door het stadion verspreidt zouden zitten. Daarnaast zijn de plaatsen op de curve ongeplaceerd, en zegt vak D op je seizoenkaart helemaal niks en geeft een supporter al helemaal niet het recht om een bepaalde plek op te eisen.
Dan heb jij een totaal andere informatiebronnen dan ik dat heb. Bert Heller (zie artikel hierboven) was daarin onder andere de gesprekspartner. Uiteraard heeft de supportersvereniging hier ook in meegepraat, zij werken nauw samen met de z-side en Groningen Fanatics. Pak de oude kranten er maar bij, hoe soepel jij de situatie schetst is het niet verlopen.quote:Op vrijdag 17 november 2006 17:14 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Onzin. De supportersvereniging (en dus niet de Z-side) was de enige gesprekspartner van de FCG bij de inrichting van de tribunes. En FCG heeft vanaf het begin de supporters bij de inrichting van het stadion betrokken, en heeft altijd open gestaan voor een fanatieke curve.
Ik dacht, daar kan ik Dolledingo wel eventjes warm mee krijgenquote:Op vrijdag 17 november 2006 14:35 schreef dolledingo het volgende:
Ron Jans zal een dergelijke actie nooit goedkeuren gok ik![]()
Geile kikker prosac.
Het lachblad kennende hebben ze dit in zeer grote mate gedaan.quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:14 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik dacht, daar kan ik Dolledingo wel eventjes warm mee krijgen![]()
![]()
Hoewel ik door het vele lezen op het FCGforum meer begrip voor de actie heb gekregen, vind ik dit stukje in de krant bijzonder jammer. Geeft weer zo'n naar vervelend beeld van de actie. Hoewel het ongetwijfeld ook wel iets aangedikt zal zijn omwille van journalistieke overwegingen![]()
3-1 dat heb ik vannacht gedroomdquote:Op zondag 19 november 2006 11:42 schreef Noca het volgende:
Genoeg geluld over de randzaken, laten we het over de wedstrijd hebben: 3-1.
Kort maar bondig.
Ga je naar Nic vanmiddag?quote:Op zondag 19 november 2006 13:01 schreef Prosac het volgende:
7-5
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |