quote:Op maandag 13 november 2006 15:27 schreef Eilanden het volgende:
Zo verwerkte de Groningen-fans de kater van de 7-1 tegen FC Twente
[afbeelding]
http://debalisnietrond.web-log.nl/debalisnietrond/
Ik bedoel dat niet trollendquote:
quote:
Met water?quote:Op maandag 13 november 2006 16:31 schreef clauwheee het volgende:
En zo hoort het.
quote:Op maandag 13 november 2006 16:55 schreef Eilanden het volgende:
[..]
op trotsvanhetnoorden is trouwens een fotoreportage te zien .. ben jij op een van die eerste foto's bij de stewards te zien Clau?
Thanksquote:Op zondag 12 november 2006 20:21 schreef venomsnake het volgende:
[afbeelding] Interview met Bassie
[afbeelding] Interview met Jans
quote:Op maandag 13 november 2006 20:22 schreef dolledingo het volgende:
Voor de mensen die graag op bewegende beelden van clauwheeeeee willen masturberen. Ze staat bij ons vaak genoeg op beeld![]()
quote:Op maandag 13 november 2006 20:22 schreef dolledingo het volgende:
Voor de mensen die graag op bewegende beelden van clauwheeeeee willen masturberen. Ze staat bij ons vaak genoeg op beeld![]()
Misschien gaat ze 3 december ook wel mee.. maak ik filmpjes van Clau al hossend in jullie uitvakquote:Op maandag 13 november 2006 21:01 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Hoe weet die dolle nou wat ik met die beelden doe
![]()
![]()
Maar dan kan ik zelf ook wel beelden maken, want ik zit in het vak ernaast! En hopelijk hossen jullie dan net hard als gisterenquote:Op maandag 13 november 2006 21:22 schreef dolledingo het volgende:
[..]
Misschien gaat ze 3 december ook wel mee.. maak ik filmpjes van Clau al hossend in jullie uitvak![]()
Ik ben erbijquote:Op maandag 13 november 2006 21:22 schreef dolledingo het volgende:
[..]
Misschien gaat ze 3 december ook wel mee.. maak ik filmpjes van Clau al hossend in jullie uitvak![]()
Lekkere timing Dannyquote:Eerste interland in Euroborg
14 november, 14:49 uur
In de 106de nieuwsbrief namens directie en management blikt algemeen directeur Hans Nijland terug op de blamerende nederlaag tegen FC Twente, meldt hij de eerste interland in Euroborg en kondigt hij het afscheid van Danny Buijs aan.
“De dramatische 7-1 nederlaag tegen FC Twente is een keiharde tik geweest, een mokerslag. Voor de vele meegereisde supporters moet de terugreis vanuit Enschede naar Groningen lang en vervelend zijn geweest. Nog diezelfde avond en ook gisteren (maandag – red.) hebben wij veel reacties gehad waarin supporters hun ongenoegen lieten blijken. Terecht. Er waren ook meegereisde fans die financiële compensatie eisten van de club of de spelers vanwege de wanprestatie. Wij hebben begrip voor die emoties, maar vinden niet dat we daaraan gehoor moeten geven.”
“Hoewel de veel te grote nederlaag absoluut niet valt goed te praten, is het wel zo dat we de afgelopen anderhalf jaar verwend zijn geraakt. We spelen vaak mooi voetbal, zeker in Euroborg, en boeken goede resultaten. Een paar maanden terug nog vierden we met elkaar op hetzelfde veld in Enschede een groot feest vanwege het halen van Europees voetbal. Afgelopen zondag zijn we even diep gezonken. Verliezen hoort ook bij de sport en de spelers en technische staf realiseren zich terdege dat er zondagmiddag in Enschede is gefaald.”
“We moeten nu ook weer met elkaar ons zien te herpakken. Het is een kwaliteit om als club met een dergelijke tegenslag om te gaan. Er wachten ons nu twee belangrijke thuiswedstrijden, die niet makkelijk zullen worden. Een uitdaging waar we niet voor weglopen en met de steun van het trouwe thuispubliek hebben we er vertrouwen in dat we deze klussen tot een goed einde weten te brengen.”
“Te beginnen aanstaande zondag tegen Willem II. Voor aanvang van dit duel zullen wij afscheid nemen van Danny Buijs. Vanwege de speelkalender was het nog niet eerder mogelijk stil te staan bij zijn snelle overgang, eind augustus, naar Feyenoord. Zondag kunnen publiek en speler alsnog op een waardige manier afscheid van elkaar nemen. Daarna volgt het thuisduel met ADO Den Haag. De wedstrijd tegen Willem II is inmiddels uitverkocht, voor het treffen met ADO Den Haag zijn nog slechts enkele tientallen kaarten beschikbaar.”
“Euroborg heeft van de KNVB de eerste interland toegewezen gekregen. Op dinsdag 6 februari 2007 oefent Jong Oranje in de aanloop naar het EK voor spelers onder 21 jaar tegen Jong Rusland. Hoe laat het duel van de nationale Nederlandse ploeg van bondscoach Foppe de Haan en aanvoerder Arnold Kruiswijk begint, is nog niet bekend. Ook over de wijze van kaartverkoop zal via de KNVB later worden bericht. We zijn blij en trots op het feit dat in Euroborg een interland wordt gespeeld.”
“Vanavond (dinsdag – red.) speelt Jong FC Groningen om 19.30 uur een oefenwedstrijd tegen Harkemase Boys, dat onder leiding staat van de kleurrijke trainer Fritz Korbach. Morgenmiddag (woensdag – red.) verzorgen Bas Roorda, Evgeniy Levchenko, Goran Lovre en Gibril Sankoh een clinic bij VV Rolder Boys. De aanvang is 17.00 uur.”
“Donderdag vinden er twee activiteiten plaats. In Euroborg wordt een clublunch voor sponsors georganiseerd en op Sportpark Corpus den Hoorn zullen Yuri Cornelisse en Koen van de Laak een contract ondertekenen met kinderen in het kader van Scoren voor Gezondheid, een project van de Stichting meer dan Voetbal. Met dit landelijke initiatief zetten betaald voetbalspelers uit de Eredivisie leerlingen van de basisschool aan tot een gezonde leefstijl.”
“Tot slot wil ik nog terugkomen op twee zaken van vorige week. Toen werden we door NAC Breda jammer genoeg uitgeschakeld in het de strijd om de KNVB beker. Naast de 17.000 bezoekers in Euroborg, die zorgden voor een echte Cup-sfeer, werd het duel ook rechtstreeks uitgezonden op Talpa en die registratie trok liefst 862.000 kijkers. En de oproep die ik vorige week deed om in contact te komen met een man van wie ik het telefoonnummer was kwijtgeraakt, heeft geholpen. We hebben elkaar inmiddels gesproken.”
Waar ben jij $#*%^@^%$^ mee bezig??????quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:06 schreef dolledingo het volgende:
Omdat aanstaande zondag protest-dag is tegen het slechte voetbal van de afgelopen weken (met als dieptepunt afgelopen zondag). En ook al werd er goed voetbal gespeeld, Buijs ga ik niet uitzwaaien (en velen met mij).. laat hem maar lekker in Rotterdam blijven.![]()
Dat dacht ik ook net... Het is idd kut dat we geen kampioen meer kunnen worden, moar 't is nait aans. Daar ben ik inmiddels wel overheen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:33 schreef savelkoul het volgende:
Protestdag tegen slecht voetbal? We staan keurig zesde!
We zijn verdomme Ajax niet.
Alsof dit geen overdreven reactie is. Ik heb ook zwaar de pé in, vooral van Hoerenveen uit en Twente uit. Ik weet niet of je erbij was zondag maar we zijn daar zo zwaar te kakken gezet door de ploeg, dat ze best mogen weten dat we daar niet tevreden over zijn.quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:47 schreef Thomas87 het volgende:
[..]
Waar ben jij $#*%^@^%$^ mee bezig??????
Dat je Buijs niet wilt uitzwaaien, dikke prima. Maar protestdag tegen het slechte voetba???l!!! We zijn gerelateerd aan andere eredivisieclubs nog steeds geen subtopper, maar we staan er wel! Hoezo slecht voetbal? We hebben 21 punten uit 12 wedstrijden, wat ontzettend goed is en recht geeft op die 6e plaats! En hoeze de afgelopen weken? Je wint wel mooi van Roda JC thuis die als een tierelier draaide op dat moment in de competitie. En ook al stond je 14e of 15e, dan ga je toch niet protesteren tegen slecht voetbal? Het is je cluppie of het is het niet. Ga jij je seizoenskaart maar fijn verkopen op marktplaats, dan hou je er nog een paar tientjes aan over. Je gaat toch ook niet voor je eigen lol protesteren op je vrije zondagmiddag?
Samengevat; ik begrijp niet waarom je zulke uitspraken doet![]()
Verliezen bij de tukkers is kut, verliezen bij de tukkers met grote cijfers in helemaal kut, verliezen bij de tukkers met ZULKE grote cijfers is een drama, verliezen bij de tukkers met ZULKE grote cijfers maar dan ook nog spelen met een instelling van lik me kut is schandalig!!!quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:33 schreef savelkoul het volgende:
Protestdag tegen slecht voetbal? We staan keurig zesde!
Ja, precies. Dit had ik ook geschreven kunnen hebben.quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:51 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Verliezen bij de tukkers is kut, verliezen bij de tukkers met grote cijfers in helemaal kut, verliezen bij de tukkers met ZULKE grote cijfers is een drama, verliezen bij de tukkers met ZULKE grote cijfers maar dan ook nog spelen met een instelling van lik me kut is schandalig!!!
Vecht er dan voor, schop ze GVD onder het gras, maar laat die koppen niet hangen na de 3-1.![]()
Kan je wel aan komen zetten dat we 6e staan en goed presteren bla bla, al stonden we 1ste en waren we al kampioen, dan nog was ik woest!!
Zo op je bek gaan tegen je grootste rivaal mag gewoon niet gebeuren, PUNT!
![]()
En ja, ik ben er nog steeds pissig om!
Ik ben benieuwd als je aanstaande zondag ook nog zo'n grote bek hebt. Je was er vast niet bij zondag.. zo verliezen tegen de tukkers kan je als club/spelers je (mee reizende) supporters niet aandoen. Aankomende zondag zijn er 2 vakken op de curve leeg voor de eerste 15 minuten, ik zal niet de enige zijn die protesteert.quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:47 schreef Thomas87 het volgende:
[..]
Waar ben jij $#*%^@^%$^ mee bezig??????
Dat je Buijs niet wilt uitzwaaien, dikke prima. Maar protestdag tegen het slechte voetba???l!!! We zijn gerelateerd aan andere eredivisieclubs nog steeds geen subtopper, maar we staan er wel! Hoezo slecht voetbal? We hebben 21 punten uit 12 wedstrijden, wat ontzettend goed is en recht geeft op die 6e plaats! En hoeze de afgelopen weken? Je wint wel mooi van Roda JC thuis die als een tierelier draaide op dat moment in de competitie. En ook al stond je 14e of 15e, dan ga je toch niet protesteren tegen slecht voetbal? Het is je cluppie of het is het niet. Ga jij je seizoenskaart maar fijn verkopen op marktplaats, dan hou je er nog een paar tientjes aan over. Je gaat toch ook niet voor je eigen lol protesteren op je vrije zondagmiddag?
Samengevat; ik begrijp niet waarom je zulke uitspraken doet![]()
Beetje krom dat je eerst dan zo fel reageerde op supporters die 5 minuten voor het einde van het fluitsignaal weglopen als het niet zo lekker loopt op het veld.quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:03 schreef dolledingo het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd als je aanstaande zondag ook nog zo'n grote bek hebt. Je was er vast niet bij zondag.. zo verliezen tegen de tukkers kan je als club/spelers je (mee reizende) supporters niet aandoen. Aankomende zondag zijn er 2 vakken op de curve leeg voor de eerste 15 minuten, ik zal niet de enige zijn die protesteert.
Het gaat er niet om dat we verloren hebben savelkoul!!quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:13 schreef savelkoul het volgende:
Stel je voor dat we nog een keer verliezen!![]()
Dan kan je Bas de rest van het seizoen wel afschrijven.quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:32 schreef venomsnake het volgende:
Van mij mag Van Loo trouwens wel eens een kans krijgen.!
Ook daar ben ik het niet met je eens. Het slechte spel ligt niet zozeer aan Roorda plus verdediging maar aan het zwakke middenveld. Tegen Twente zag je dat in de tweede helft de controle over het middenveld compleet in handen lag van FC Twente waardoor onze verdediging overlopen werd. Met een Levchenko die uit vorm is, Cornelisse en Lovre kun je totaal geen overwicht creeren. Laat staan kansen creeren. We missen karakter op het middenveld, iemand die de boel op sleeptouw neemt (een Danny Buijs!). Met Fledderus of Seedorf in de basis wordt Groningen er ook niet sterker op, dus het lijkt me slim om nog maar weer eens te investeren in een goede middenvelder.quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:32 schreef venomsnake het volgende:
Van mij mag Van Loo trouwens wel eens een kans krijgen.!
Tja, dat is beter dan hem maar een beetje laten aanklooien in de goal.quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:42 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Dan kan je Bas de rest van het seizoen wel afschrijven.
quote:ACTIE AANSTAANDE ZONDAG TEGEN WILLEM II
Iedereen weet wat er afgelopen zondag in Enschede gebeurt is.
De vernedering was en is compleet. Dit zullen we niet snel vergeten.
Om de spelers te wijzen op het feit dat dit voor ons, de echte trouwe
supporters een zwarte dag was volgt er vandaag actie.
We moeten de spelers op deze manier duidelijk maken dat wat gebeurd is
echt niet kan en ook NOOIT meer mag gebeuren, en al zeker niet tegen een aartsrivaal wat Twente voor de gehele fanatieke aanhang is. Verliezen kan. Een dikke nederlaag is ook mogelijk, dit alles is te accepteren als er op z’n minst strijd
word geleverd! Dit was zondag absoluut niet te bespeuren. Wij als supporters
voelen ons zéér in de steek gelaten door het hele team. Zeker voor degenen
die de trip naar Enschede hebben gemaakt en hiervoor vele Euro’s
hebben neergelegd was het een hel. Zij zijn 45 minuten lang uitgelachen
door een heel stadion.
De actie zal bestaan uit het leeg blijven van de vakken D & E voor de eerste
7 minuten van de wedstrijd, wat er ook gebeurd. Het liefst zouden we het hele onderste gedeelte van de Noord tribune leeg laten blijven maar met deze oplossing willen we ook rekening houden met de mensen die er eventueel voor kiezen niet solidair te zijn met de actie. Ook zullen er dit keer geen vlaggen en spandoeken komen te hangen op het onderste gedeelte van Noord behalve 1 groot protestdoek.De bedoeling is de spelers zo te laten merken hoe het is wanneer het fanatieke deel van van hun supporters niet achter hun staat en dat ze deze dus nooit meer zo in de kou mogen laten staan!!!
Als de 7 minuten voorbij zijn zullen de vakken volstromen en is het de bedoeling
om 83 minuten lang vol achter de ploeg te gaan staan!
Zondag zullen bij de ingang pamfletten worden uitgedeeld met daarin nogmaals de
uitleg en de bedoeling van de actie. Ook zullen de betreffende vakken worden afgezet
zodat voor iedereen duidelijk is om welke vakken het gaat.
Wij hopen dat de actie zo duidelijk is en rekenen daarbij uiteraard op de steun
en medewerking van onze mede supporters…
Z-SIDE & GRONINGEN FANATICS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |