Belachelijk idd. Altijd achter je club staan ok, maar dit slaat alles...quote:Op zondag 12 november 2006 16:28 schreef venomsnake het volgende:
een nederlaag, oke, maar dit is gewoon een WANPRESTATIE!!!!
Mijn god, 7-1!![]()
![]()
Wat een grafzooi!
Ach, Groningen heeft ieder jaar wel eén of twee van dit soort wedstrijden ertussen zitten.quote:Op zondag 12 november 2006 16:30 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Belachelijk idd. Altijd achter je club staan ok, maar dit slaat alles...![]()
quote:Op zondag 12 november 2006 16:27 schreef RayMania het volgende:
TT maar veranderen in [Centraal] FC Groningen deel #26: uno, dos, tres, cuatro, cinco, seis, siete?
Dat is dan wel weer zo.. deze zeeperd hebben we dan weer mooi achter de rug..quote:Op zondag 12 november 2006 16:39 schreef savelkoul het volgende:
[..]
Ach, Groningen heeft ieder jaar wel eén of twee van dit soort wedstrijden ertussen zitten.
quote:Op zondag 12 november 2006 16:48 schreef Inca het volgende:
Zat Ron Jans nu op de verkeerde stoel in de bus?
Boven H'veen in ieder geval.quote:Op zondag 12 november 2006 16:52 schreef MCH het volgende:
Ik denk dat Groningen binnenkort z'n plek wel weer kent.
Jammer inderdaad. Maar desalniettemin zul je dit de hele week aan moeten horen jongenquote:Op zondag 12 november 2006 17:42 schreef Thomas87 het volgende:
Verschrikkelijk!!!
Met als dieptepunt dat die kleine rechtsvoor van hun gewoon langs drie man loopt en niemand hem ook maar een strobreed in de weg ligt.
Ik ben benieuwd hoe Jans dit uit gata leggen. Een slippertje kan gebeuren, en is ook geen ramp, maar dit moet niet te vaak gebeuren.....
Gelukkig heeft Ajax wel verloren![]()
Whehehehehe.quote:Op zondag 12 november 2006 16:27 schreef RayMania het volgende:
TT maar veranderen in [Centraal] FC Groningen deel #26: uno, dos, tres, cuatro, cinco, seis, siete?
Ze waren helemaal niet meer aan het verdedigen op het einde, ging echt nergens meer over..quote:Op zondag 12 november 2006 19:24 schreef Joagertje het volgende:
wanprestatie van alle spelers in de 2e helft. Waren bang om een overtreding te maken terwijl er zo met je gedold wordt.
quote:Op zondag 12 november 2006 19:22 schreef Cruoninga het volgende:
Dit was vroeger (lees: een paar jaar terug) niet zo bijzonder: 6-0 bij Utrecht, 5-1 en 5-0 bij Roda, 5-0 bij NAC, 8-0 bij PSV en nog zo wat. Het is voor de nieuwe schare supporters (de 'Euroborg-generatie' zeg maar) vast nog even wennen.
Krijg je als supporter karakter van
quote:Nevland geselecteerd voor Noors Elftal
FC Groningen-spits Erik Nevland zal na afloop van de wedstrijd FC Twente – FC Groningen direct doorreizen naar Noorwegen om zich te melden bij het Noorse nationale team. Noorwegen oefent woensdag in en tegen Servië.
Nevland speelde in het verleden één keer voor het nationale elftal. Dat was op 6 juni 2001 toen hij in de 71ste minuut mocht invallen in een interland met Wit-Rusland.
Vanmiddag speelt Nevland overigens zijn 200ste competitiewedstrijd. In de eerdere 1999 duels voor Viking, Manchester United, IFK Göteborg en FC Groningen kwam hij tot een totaal van 91 treffers.
Bron: FC Groningen
Natuurlijk. Het is niet zo alsof ik hier op zit te wachten ofzo... maar ik vind dat grote uitslagen soms iets té zwaar worden opgevat. Uitglijders komen gewoon sporadisch voor en zijn vaker incidenten dan dat ze echt een dramatische omslag inluiden.quote:Op zondag 12 november 2006 19:28 schreef Gollemrulez het volgende:
Dan liever een supporter zonder karakter.
Helemaal waar, zie vorig jaar WII.quote:Op zondag 12 november 2006 20:23 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Uitglijders komen gewoon sporadisch voor en zijn vaker incidenten dan dat ze echt een dramatische omslag inluiden.
Misschien had je erbij moeten zijn om zo over de zeik te zijn.. (kwart voor 11 vertrokken de bussen, niet kwart over 11quote:Op zondag 12 november 2006 20:23 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Natuurlijk. Het is niet zo alsof ik hier op zit te wachten ofzo... maar ik vind dat grote uitslagen soms iets té zwaar worden opgevat. Uitglijders komen gewoon sporadisch voor en zijn vaker incidenten dan dat ze echt een dramatische omslag inluiden.
Leuke typo in die tekstquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |