abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 november 2006 @ 23:02:39 #151
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_43343616
Wat Feijenoord voorin had kunnen hebben :

Leonardo (1 goal)
Dembele (4 goals) / Lazovic (7 goals)
Alves (8 goals)

Wat Feijenoord voorin heeft :

Huysegems (2 goals)
Kolkka (0 goals)
van Hooijdonk (1 goal)
Charisteas (1 goal)

Het bewijs dat het probleem hem niet alleen in de begroting zit, zoals de leiding graag beweert, maar in het niet kunnen scouten en het ontbreken van de professionaliteit om huidige jonge spelers beter te maken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Malibu-06 op 07-11-2006 23:08:14 ]
pi_43344357
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 21:58 schreef Cart_man het volgende:
Ik ga mijn kaartje ook maar verkopen denk ik.
Kan je van dat geld sos halen
pi_43344385
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 19:46 schreef Cart_man het volgende:

[..]

sos is troep.
Je moet ook goeie kopen
  woensdag 8 november 2006 @ 09:20:53 #154
101585 hippo-clippo
Feijenoord, m'n leven!
pi_43350376
kaartje voor Nancy binnen

Gast haalde hem 10 seconden voor 9 al erdoor, dan heb je altijd een kaartje zei ie.
I don't eat meat......but I sure like to BONE!!!!!!!
pi_43350620
ik ga ff douchen, en dan ook maar 's langs mijn kaartenboer. Er lagen er al 'n paar te wachten, dus ik schat mijn kansen laag in maar we zien het wel. En anders op de dag zelf 's avonds voor de wedstrijd maar 's kijken of er wat te halen valt bij het stadion.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  woensdag 8 november 2006 @ 09:46:22 #156
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_43350841
quote:
Erwin Koeman sluit tussentijdse versterkingen niet uit
‘Mogelijk toch aankopen Feyenoord in winterstop’

Erwin Koeman heeft in een interview met Sportweek laten weten dat er mogelijk wél aankopen gedaan zullen worden in de winterstop. Technisch directeur Peter Bosz meldde enkele weken geleden nog dat tussentijdse versterkingen voor de kwakkelende Stadionclub niet te halen zijn.

‘‘We zijn achter de schermen druk bezig het team te versterken. Het zal snel blijken wat er gebeurt. Ik kan wel iets prijsgeven, maar dat staat dan weer meteen groot in de kranten, en die onrust kunnen we nu niet gebruiken. We zijn op zoek naar een type als Jaap Stam bij Ajax, een leider,’’ aldus Erwin Koeman.
en zo ongeveer tegelijk:
quote:
Schreuder: ’Het moet en het zal ook lukken’
Door MAARTEN WIJFFELS

ROTTERDAM - Het is inmiddels veertien maanden geleden dat Alfred Schreuder een wedstrijd speelde voor Feyenoord.

Alfred Schreuder traint samen met Rob Verlinden aan zijn herstel. FOTO: MILAN RINCK

Na een lange periode vol blessureleed en een familietragedie gloort er eindelijk licht aan het einde van de tunnel. Het bekerduel met RKC Waalwijk komt vanavond nog te vroeg, maar een rentree na de winterstop is haalbaar. ,,Het moet en het zal lukken, houd ik mezelf voor.’’
Het gaat er nu echt op lijken dat je begin 2007 weer kunt gaan spelen. Schreuder: ,,Ja, ik ben weer zo ver dat ik mag hopen op een rentree na de winterstop. Ik wil bewust geen tijdstip noemen, maar de achillespees voelde niet eerder zo goed aan als nu. Ik kan weer een duurloop maken, ik kan weer kort draaien, ballen passen. Als we de intensiteit de komende weken steeds iets verder kunnen opvoeren, dan heb ik er alle vertrouwen in.’’

Hoe moeilijk is het om jezelf voetballer te blijven voelen als je er al zo lang uit bent? Je laatste wedstrijd was in augustus 2005 tegen NAC.

,,Dat was soms moeilijk, omdat er perioden zijn geweest dat ik helemaal niet meer aan voetbal dacht. In de zwaarste weken van de ziekte van mijn dochter Anouk, rondom haar begrafenis, toen konden het voetbal en mijn blessure me gestolen worden. Ik ben in anderhalf jaar tijd twee keer een korte periode teruggeweest bij Feyenoord, maar een rentree is nooit eerder dichtbij geweest. Ik zeg eerlijk dat ik daardoor lang twijfels heb gehad of het nog wel zou lukken.

,,Hoop hou je altijd, maar ik bleef maar last houden van de pees. Na de tweede operatie bleek er een fistel te zijn gegroeid, waardoor de operatiewond steeds niet dichtging. Dat heeft mijn herstel met vier maanden vertraagd. Een maandje geleden was ik weer zover dat ik naar Feyenoord terug kon. Mede omdat het nogal hectisch was bij de club, zit ik nu toch nog even op het KNVB-sportcentrum in Zeist. Als je lange dagen maakt en constant bezig bent, is Zeist een ideale plek. Tijdens een eenzame duurloop in de bossen kom je tot goede inzichten en antwoorden op vragen.’’

Zoals het antwoord op de vraag wat iemand drijft om het op zijn 34ste nog één keer te proberen?

,,Laatst vroeg Peter Bosz nog aan me: is dit mentaal niet heel erg zwaar na alles wat je de afgelopen twee jaar al hebt meegemaakt? Mensen vragen dat vaker, logisch, maar mentaal is het juist helemaal geen probleem om te revalideren. Wat we met Anouk hebben meegemaakt was zwaar en daarbij vergeleken is dit zelfs leuk. Ik mag dit doen, dat wil ik me steeds blijven realiseren. Natuurlijk kan ik ’s avonds moe zijn van een lange trainingsdag, maar dat is altijd fysieke vermoeidheid. Niet mentaal.

,,Ren ik in mijn eentje door het bos, dan heb ik op een bepaalde manier contact met Anouk en dat geeft kracht. Het moet en het zal lukken, houd ik mezelf voor. Ik wil nog heel graag een tijdje doorvoetballen. Twee jaar zou prachtig zijn. Ik ben niet zwaarder geworden, drink weinig prik, let op met eten. Het hoort bij de laatste kans die ik wil pakken.’’

Hoe kritisch wil je straks zijn naar jezelf toe?

,,Ik heb al bepaald dat ik kritisch ga kijken naar mijn niveau. In het begin zul je blij en tevreden zijn dat je weer met de groep kunt trainen. Het doemscenario van roemloos stoppen is dan definitief afgewend. Maar daarna wil ik snel weer de lat op een bepaalde hoogte leggen. Mijn oude niveau benaderen moet kunnen, zeg ik nu. Maar dat is gevoelsmatig. Ik heb daar geen duidelijke aanwijzing voor.

,,En mocht ik mijn inbreng zelf te mager vinden, dan stop ik. In dat geval heb ik het geprobeerd en kan ik mezelf niets verwijten. Mijn gedachten over een afscheidswedstrijd? Nou, die hoef ik tegen die tijd niet, hoor. Of anders hooguit in relatie tot een goed doel.’’

Heb je een beeld van wat jij Feyenoord en Koeman kunt bieden in dit moeilijke seizoen?

,,Ik vind niet dat ik in de positie ben om daar na zo’n lange afwezigheid veel over te zeggen. Na elke wedstrijd loop ik even de kleedkamer in. Dat ben ik al die tijd blijven doen. Ik vind het leuk om met sommige spelers te praten over wat ik zie vanaf de tribune. Met Serginho Greene bijvoorbeeld ben ik best veel bezig. Met hem speelde ik al bij RKC en met Ali Boussaboun zelfs al bij NAC. Wat me deugd doet, is dat het de laatste wedstrijden beter staat bij Feyenoord. Met Lucius is er achterin een rustpunt. Iemand die goed en zinnig coacht. En we spelen met 4-3-3 een herkenbaarder systeem voor spelers. Tegen Vitesse heb ik de beste eerste helft van het seizoen gezien.’’

Waar kijk je het meest naar uit als je denkt aan een rentree?

,,Twee dingen: het lege gevoel na een wedstrijd die je hebt gewonnen. Dat gevoel wil ik graag weer delen met een groep. En het moment dat je met z’n allen de tunnel van de Kuip uitkomt. De eerste stappen in een vol stadion geven een kick. Zelfs op de tribune heb ik nog steeds kippenvel als ik de jongens het veld op zie komen. Dat blijft hét moment van de week.’’
Toeval? Ik dacht het niet
Koeman maakt ons weer blij met een dode mus
  woensdag 8 november 2006 @ 09:51:34 #157
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_43350945
quote:
Op woensdag 8 november 2006 09:46 schreef Steve_I. het volgende:

[..]

en zo ongeveer tegelijk:
[..]

Toeval? Ik dacht het niet
Koeman maakt ons weer blij met een dode mus
Misschien kan Schreuder de jongere spelers inspireren of motiveren.
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
pi_43351648
Geen kaart voor Nancy, was al eerste maar ze was net te laat..stond ook een doos achter dat ding. Nah toch maar een hoteltje/herbergie zoeken dan hehe
"..and in my brain it's going wrong.."
  woensdag 8 november 2006 @ 10:35:00 #159
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_43351828
quote:
Op woensdag 8 november 2006 09:46 schreef Steve_I. het volgende:

[..]

en zo ongeveer tegelijk:
Slory en/of Bruins zullen wel komen, plus een ervaren middenvelder. Maar niet van het kaliber Stam.
Tenzij Gio besluit om een half jaartje eerder naar Rotterdam te komen dan.

De Ceulaer vertrekt, en zo niet, dan doet ie dat na dit seizoen wel.

[ Bericht 8% gewijzigd door Malibu-06 op 08-11-2006 10:53:08 ]
pi_43351918
quote:
Op woensdag 8 november 2006 10:25 schreef Staanplaats het volgende:
Geen kaart voor Nancy, was al eerste maar ze was net te laat..stond ook een doos achter dat ding. Nah toch maar een hoteltje/herbergie zoeken dan hehe
Op het forum van Lunatisnews had ook niemand een kaart, ik moet je 1e SC houder nog tegen komen die wel een kaart heeft.
pi_43352530
quote:
Op woensdag 8 november 2006 10:25 schreef Staanplaats het volgende:
ik ook niets. Kutfransen. stinkend kutvolk, slechts 1000 kaartjes geven. tyfusjoden
Op wedstrijd dag maar 'n beetje rondvragen dan.

hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  woensdag 8 november 2006 @ 11:23:30 #162
101585 hippo-clippo
Feijenoord, m'n leven!
pi_43352899
quote:
Op woensdag 8 november 2006 10:38 schreef Luni het volgende:

[..]

Op het forum van Lunatisnews had ook niemand een kaart, ik moet je 1e SC houder nog tegen komen die wel een kaart heeft.
hoi
pi_43352905
En direct zijn het tyfusjoden.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_43353627
quote:
Op woensdag 8 november 2006 11:23 schreef zjroentje het volgende:
En direct zijn het tyfusjoden.
Iedereen is joods behalve wij
  woensdag 8 november 2006 @ 13:21:44 #165
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_43356382
winnen vanavond come on
pi_43356619
quote:
Koeman heeft niet eens aan Aerts gedacht

8/11/2006 12:35

Erwin Koeman maakte nog maar eens duidelijk dat er voor Maikel Aerts geen toekomst meer is bij Feyenoord. Zelfs het ontbreken van drie doelmannen levert de dertigjarige keeper geen plaats in de selectie op.
Tegen RKC Waalwijk zit woensdagavond de zeventienjarige Erwin Mulder op de bank. Koeman koos voor de jonge keeper omdat tweede doelman Patrick Lodewijks, derde keeper Sherif Ekramy en de negentienjarige Stef Doedee allen geblesseerd zijn. Eerste keus Henk Timmer staat in Waalwijk tussen de palen.

Aerts traint en speelt bij Jong Feyenoord. 'Ik spreek hem niet vaak meer', vertelde coach Koeman aan BN De Stem. 'Het is voor mij ook geen optie geweest hem mee te nemen naar Waalwijk. En gezien zijn verleden bij deze club lijkt het me ook niet verstandig om hem weer terug bij de selectie te halen.'

Aerts is uit beeld geraakt nadat hij vorig seizoen drie duels op rij had geblunderd. Als dieptepunt gold zijn optreden tegen FC Twente, toen de doelman de bal in de voeten speelde van Blaise N'Kufo, waarna de Zwitserse Tukker simpel scoorde en Aerts zelf om een wissel vroeg. Sindsdien heeft hij geen deel meer uitgemaakt van de selectie van Koeman.
Woo-loo-loo!
  woensdag 8 november 2006 @ 13:34:39 #167
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_43356763
quote:
Op woensdag 8 november 2006 13:29 schreef BobbyHill het volgende:

[..]
toch sneu voor zo'n gozer... goed, hij heeft een groot aandeel in een verloren seizoen, maar hij kan opzich wel redelijk keepen, heeft hij al eerder laten zien. Het is geen topkeeper, maar dit is dan ook wel weer lullig...
wel terecht, dat wel, hij is mentaal totaal niet weerbaar...
pi_43357276
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 17:38 schreef Steve_I. het volgende:

[..]

Nu ze toch geen Europees voetbal halen, kunnen ze dat eindelijk doen
pi_43357433
quote:
Op woensdag 8 november 2006 13:50 schreef michiel_merk het volgende:

[..]

Nu ze toch geen Europees voetbal halen, kunnen ze dat eindelijk doen
Lekker duidelijke reactie.
  woensdag 8 november 2006 @ 14:27:00 #170
139407 jorienvdherik
pi_43358439
Voor de zondag gangers
geen trein van breda naar tilburg zondag
Breda Tilburg Snelbus i.p.v. Trein 0 NS
pi_43359723
quote:
Op woensdag 8 november 2006 10:38 schreef Luni het volgende:

[..]

Bij mij zijn er 3 uitgehaald
  woensdag 8 november 2006 @ 15:15:14 #172
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_43359990

Die Sno
Als enige een pingel gemist en dus met Celtic uit de beker geknikkert
  woensdag 8 november 2006 @ 15:50:50 #173
139407 jorienvdherik
pi_43361198
Feyenoord, we houden van die club
Feyenoord, op weg naar weer een cup
We zijn niet te stoppen, we blijven nu gaan
Ja, Feyenoord blijft bovenaan
  woensdag 8 november 2006 @ 17:47:06 #174
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_43365154
8:49 haalde mijn maatje (die een tickutbox heeft) 6 kaarten uit dat kastje!

[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  woensdag 8 november 2006 @ 17:51:42 #175
101585 hippo-clippo
Feijenoord, m'n leven!
pi_43365342
quote:
Op woensdag 8 november 2006 17:47 schreef FrankyMcG het volgende:
8:49 haalde mijn maatje (die een tickutbox heeft) 6 kaarten uit dat kastje!

precies, die weet het onderhand wel denk ik. Er moet vantevoren gecheckt worden of de kaarten al geprint kunnen worden. Bij mij zat die gast ook al 8.50 te checken, maar dat lukte niet. 10 seconden voor dat ze officieel verkocht mogen worden staat het systeem altijd al open zei ie.

Ben er in ieder geval bij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')