Inderdaad. Of je nou op W zit of op X staat, je wordt sowieso continue in de gaten gehouden.quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:45 schreef Keltie het volgende:
[..]
Niets nieuws? je hebt nu ook constant een camera op je gericht?
Enneuh, Feijenoord.. Ik zeg: "rij eens naar Aachen"
En er hangen her en der nog van die bollen (360 graden camera's?) .. Dus sjah, Big Brother is al watchingquote:Op dinsdag 7 november 2006 17:54 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Inderdaad. Of je nou op W zit of op X staat, je wordt sowieso continue in de gaten gehouden.
wel humor om allemaal een keer met een shirtje "big brother kan me reet likken" voor vlak voor die cams te gaan hangenquote:
Nou als de hele zooi naar beneden dondert bij een doelpunt weten ze wie het op zen geweten heeft.quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:03 schreef Steve_I. het volgende:
klopt, maar een beetje apart dat dat speciaal zo als voorwaarde wordt gesteld.
Dat zijn die passpartout-kaarten zeker?quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:09 schreef Cart_man het volgende:
Kan nog wel kaarten Nancy krijgen mocht iemand interesse hebben. Lange zijde, 60 euro. Goedkoper is het niet te krijgen.
Ja, je ken mijn kaartje krijgen voor 50.
quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:16 schreef TJDoornbos het volgende:
Word dus gezellig in Nancy!!
quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:05 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Nou als de hele zooi naar beneden dondert bij een doelpunt weten ze wie het op zen geweten heeft.![]()
Ik denk dat er vele honderden in het bezit zijn van zo'n passe partout.quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:11 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Dat zijn die passpartout-kaarten zeker?
Ja klopt, ik kan ook aan die kaarten komen maar wou eerst effe afwachten met het uitvak. Dat gaat dus niet werken dus dan maar die pass partout kaart.quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:45 schreef Luni het volgende:
[..]
Ik denk dat er vele honderden in het bezit zijn van zo'n passe partout.
Dus het is niet te moeite om naar Nancy op-en-neer te rijden zaterdag bij het niet krijgen van kaarten morgen?quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:09 schreef Cart_man het volgende:
Kan nog wel kaarten Nancy krijgen mocht iemand interesse hebben. Lange zijde, 60 euro. Goedkoper is het niet te krijgen.
Ik weet niet of het stadion is uitverkocht.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:27 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Dus het is niet te moeite om naar Nancy op-en-neer te rijden zaterdag bij het niet krijgen van kaarten morgen?
Heb je nog 4 kaarten toevallig?
Ik wacht even morgenvroeg af, en anders hebben we nog ff contact. Geld dat regelen we wel, zolang je niet 5 gram sos koopt van het geld!quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:29 schreef Cart_man het volgende:
Vier kaarten voor Nancy kan ik wel voor je regelen waarschijnlijk. Degene die ik sprak had nog iemand met 30 kaarten zondag. Ben alleen niet in de gelegenheid om ¤240,- voor te schieten.
sos is troep.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:31 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik wacht even morgenvroeg af, en anders hebben we nog ff contact. Geld dat regelen we wel, zolang je niet 5 gram sos koopt van het geld!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |