abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43391513
quote:
Op donderdag 9 november 2006 11:54 schreef TC03 het volgende:

Dan ben je echt lomp. Met spelers als Hofs, De Guzman en Greene heb je echt wel kwaliteit in huis. Dat het minder is dan Ajax, PSV of AZ ben ik met je eens, maar kijk nou eens naar de elftallen van RKC en Feyenoord op papier. Feyenoord heeft gewoon (in potentie) veel meer kwaliteit, dus ze kunnen écht wel beter dan dit.
Ik had het niet over de wedstrijd van gisteren, maar gewoon over de afgelopen reeks. Feyenoord speelt totaal niet constant en heeft daar ook de spelers niet voor. De klasse die een De Guzman tentoon kan spreiden wordt ook weer negatief gecompenseerd door de onkunde van een Drenthe, Leonard, Kolkka, Saidi en Van Hooijdonk, plus een heleboel middelmaat daaromheen. En daar kan zelfs RKC van profiteren als ze een goede dag hebben. Ik zie Feyenoord met dit team nog geen 5 wedstrijden op rij winnen, maar hopelijk is dat berust op mijn lompheid

Ook al ben ik geen fan van Castelen, zou hij nu wel iemand zijn die Feyenoord kan gebruiken. Niet zo functioneel, maar wel met dreiging.
Woo-loo-loo!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')