Internationaal niet zo heel veel:
Michael Jackson ( In keulen liepen we langs hotel toen hij naar buiten kwam)
Backstreetboys
Blumchen(blossom "I want to ride my bycicle")
Caught in the act
Franklin(duitse tv presentator)
Papa Bear
Iets van twister/hurricane,vier negers ik weet het bij god niet meer
Xavier Naidoo (??)
Dat was een of ander concert in Keulen waar mijn vriendinnen zoiets hadden van: we gaan er eens heen, kijken of we ze zien.Eentje is nogal een barbie dus onderweg komen we een auto tegen en die gebaren en toeteren dat ze raampje moet opendoen.dat doet ze en ze krijgt een kaartje met een nummer, ze belt en ze vragen of we mee naar het hotel gaan.Ik had daar dus géén zin in maar zij deed het dus wel........... Staan we daar in de lift tussen allemaal sterren...Ik ben voor de deur blijven staan,Nog leuk gesprek gehad met Howie en Aj van BSB maar ik had géén zin in wat er zich afspeelde (waarschijnlijk) achter die deur.Heb toen een trui gekregen van dat concert ( met een logo erop dat alle artiesten kregen) en daarna zijn we mee naar de afterparty geweest ( ook vast niet omdat ze gezellig koffie dronken op die hotelkamer!!) en daar heb ik met de andere "gasten"staan praten ( met mijn nieuwe trui aan,haha!)
Ik heb het bandje dat je om moest om binnen te komen nog steeds, hhahahaha! Alleen heb ik de fotos niet online.
Mijn man , toen ie meedeed aan een tv programma en in amsterdam moest blijven voor een maand,Kwam de cast van Oceans twelve tegen in de stad, en zag britney ziek een coffeshop uit gehaald worden.Verder nog iemand uit een James bond film,Ik kan met de beste wil van de wereld niet meer op komen hoe ze heette maar ze zat in octopussy
Nederlanders:
Frans bouwer (Heeeeel lang verhaal!)
Carlo BoszhardTooskeBastiaan RagasVera manTony neefJoost de jongPia douwesHennie huismanChris zegers en Zijn toenmalige tvvriendinRobert uit Gtst
Stanley burleson Dinand (kane)Xander (volumia)Die andere twee van KaneRomeo (Ja, wel allemaal)
Andre rieuDanny de munkLinda wagenmakersTim ImmersHenk poortJoost de jong 2De 7 dwergen (Toen in een musical maar bijna allemaal in Willow/star wars etc gezeten.
Dan nog wilko terwijn en Leon van der zanden ( die ook op onze bruiloft was trouwens,haha!) en die we vaker spreken,allebei van mijn man zijn tijd in dat tv programma.Daar zag ie overigens ook die Rayman,Ben ik de kleedkamer van gtst ooit eens uitgejaagd door Jeff ( bartho braat),liep ik de trap af voor angela schijf en cas janssen en heb ik andre van duin een stuk van een tv programma zien opnemen
![]()
Elke musicalster van NL heb ik ondertussen gezien,al dan niet mee gepraat,maar om die allemaal op te noemen...ik heb hier al genoeg werk mee gehad