Ok ik spreek je nog op msn.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:11 schreef Spookje81 het volgende:
Koen zou je via msn verder willen onderhandelen? Ik las namelijk dat je ook in breda wel eens komt?
ik nooit in Utrecht of Breda, dusquote:Op donderdag 9 november 2006 15:56 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Nee hahah, ik kom helaas nooit in Friesland
Nou ik wil het wel opsturen maar dan wordt het een pakketje en dan worden de verzendkosten 6 euro nog wat. Met 15 incl stuur ik het meteen op.quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:33 schreef Uiteraard het volgende:
[..]
ik nooit in Utrecht of Breda, dus
10tje staat nog steeds voor Ghost Recon en de toetsenbordstofzuigert![]()
te duur voor mij.quote:Op zaterdag 11 november 2006 15:08 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Nou ik wil het wel opsturen maar dan wordt het een pakketje en dan worden de verzendkosten 6 euro nog wat. Met 15 incl stuur ik het meteen op.
Jammer, wat wil je maximaal geven incl verzendkosten? Bij 10 euro kan ik het betern eit verkopen want dan hou ik bijna niks over.quote:
Ja, klopt. Je had het ook zo van mij mogen hebben als de verzendkosten neit zo achterlijk duur waren. Het is namelijk 6 euro nog wat.quote:Op woensdag 15 november 2006 20:33 schreef Uiteraard het volgende:
sorry, ik had geen idee dat Ghost Recon zo zwaar was.
Wilde graag het origineel hebben, en had voor de gein die toetsenbordstofzuiger erbij gedaan.
Je had Ghost Recon toch voor 5 euro ? en die stofzuiger voor 2,5 ?
Ik heb je gemaild op je hotmail adres, op het ander adres kreeg ik het mailtje terug.quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:13 schreef Dagguzz het volgende:
Kheb wel interesse in die keycords. Van wat voor merk/bedrijf zijn ze?
En deze wil ik ook wel van je kopen:
Toetsenbord stofzuigertje
dvd: The whole ten yards
Mail anders ff om bovenstaande vraag te beantwoorden, dan maken we een prijsje![]()
Dat zou helemaal top zijn natuurlijk! Mocht je op het postkantoor erachter komen dat het meer kost krijg je natuurlijk die 3 euro alsnog. Ik mail jequote:Op zaterdag 18 november 2006 14:34 schreef koen_pijl het volgende:
Ik kan er trouwens ook twee enveloppe van maken. De Mini stofzuiger kan denk ik wel door een brieven bus... (is net iets meer dan 4 centimeter dik. Zou dit door de brievenbus kunnen?) Dan wordt het twee keer 1,55, dus 3,10 aan verzendkosten en dan maken we er 11 incl van?
quote:Op vrijdag 24 november 2006 10:55 schreef koen_pijl het volgende:
Stofzuigertje en The Whole Ten Yards zijn onderweg.
12 incl?quote:Op zaterdag 25 november 2006 18:28 schreef koen_pijl het volgende:
@ Sosa: Ja die cooler is er nog steeds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |