kut kut kut kut ik heb het no op google gecheckt en toen kreeg je ditquote:Op zondag 5 november 2006 17:25 schreef lienelien het volgende:
wat is een omulet?
Ziet er wel okey uit eigelijk..quote:Op zondag 5 november 2006 17:26 schreef Canisfire het volgende:
[..]
kut kut kut kut ik heb het no op google gecheckt en toen kreeg je dit
[afbeelding]![]()
Broertje van amulet?quote:Op zondag 5 november 2006 17:25 schreef lienelien het volgende:
wat is een omulet?
Verander je die typ fout ook even XDquote:Op zondag 5 november 2006 17:38 schreef Dagonet het volgende:
Opgeschoond.
quote:Kaas ham en salami omulet
Godverdomme nou.quote:
wtf is die rode punt voor muk?quote:
Ketchup.quote:
Waarom zou dat veel zijn? Klinkt wel lekker eigenlijkquote:Op zondag 5 november 2006 21:34 schreef Phoenixjuh het volgende:
drie eieren als maaltijd, niet een beetje veel?
Idd als je het niet iedere dag eet kan het bestquote:Op zondag 5 november 2006 21:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waarom zou dat veel zijn? Klinkt wel lekker eigenlijk
ik eet er iedere dag (uitzonderingen daargelaten natuurlijk) een stuk of 4 / 5 /6quote:Op zondag 5 november 2006 21:49 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Idd als je het niet iedere dag eet kan het best![]()
En je bent nog helemaal gezond?quote:Op zondag 5 november 2006 22:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
ik eet er iedere dag (uitzonderingen daargelaten natuurlijk) een stuk of 4 / 5 /6![]()
Nee ik ben doodquote:
neukpatronen noemen ze dat hier in mijn mannenhuishouden. en ja, wij praten altijd heel beschaafd bij dergelijke ontbijtgelegenheden, meestal tegen 2 uur op zondagmorgen. en we leggen ! let op, niet gooien, er een paar tomaten bij. ook lekker , best goed te eten.quote:Op zondag 5 november 2006 22:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
ik eet er iedere dag (uitzonderingen daargelaten natuurlijk) een stuk of 4 / 5 /6![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |