abonnement Unibet Coolblue
pi_43263564




Laatste wedstrijd: Heerenveen - Sparta 2-0



Rest van het jaar:

vr 10/11 NAC Breda - sc Heerenveen
za 18/11 RKC Waalwijk - sc Heerenveen
zo 26/11 sc Heerenveen - AZ
wo 29/11 Vitesse - sc Heerenveen
zo 3/12 Feyenoord - sc Heerenveen
vr 8/12 sc Heerenveen - Roda JC
zo 17/12 FC Twente - sc Heerenveen
za 23/12 sc Heerenveen - Excelsior
wo 27/12 NEC - sc Heerenveen
za 30/12 sc Heerenveen - FC Utrecht


Europa:

do 23/11 Parma - sc Heerenveen
do 14/12 sc Heerenveen - RC Lens
  zondag 5 november 2006 @ 16:53:59 #2
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_43263645
What happend to 'leve de UEFA-cup' ?
pi_43263995
quote:
Op zondag 5 november 2006 16:53 schreef PLAE@ het volgende:


What happend to 'leve de UEFA-cup' ?
We laten nu onze tanden zien........grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
pi_43264044
quote:
Sparta geen partij voor SC Heerenveen

5/11/2006 16:39

SC Heerenveen had in Sparta Rotterdam een welkome opponent om de weg omhoog weer in te slaan. Een regelmatige 2-0 overwinning was het resultaat.
Sparta, door het gelijkspel van ADO alleen op de laatste plaats beland, kwam er niet aan te pas in het Abe Lenstra Stadion. SC Heerenveen kreeg alle ruimte de teleurstelling in de UEFA Cup weg te spoelen. De Friese formatie verzuimde het krachtsverschil uit te drukken in meer doelpunten.

SC Heerenveen trakteerde het eigen publiek op 'slechts' twee doelpunten. Lasse Nilsson had na een klein half uur de score geopend. Acht minuten na rust voegde Afonso Alves een doelpunt toe aan zijn totaal. De Braziliaanse aanvaller, die afgelopen week nog geveld was door ziekte, besliste zo de eenzijdige wedstrijd in Fries voordeel.
Alves nu gedeeld topscorer met Farfan
pi_43264089
nee Farfan heeft één doelpunt meer.

Saaie pot
  zondag 5 november 2006 @ 17:09:26 #6
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_43264093
Tjah, ik denk niet dat het leed nu geleden is, maar een nuttige overwinning en mazzel dat de concurentie steken liet vallen . . .

COME ON FEAN
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_43264113
quote:
Op zondag 5 november 2006 17:09 schreef MasterMido het volgende:
nee Farfan heeft één doelpunt meer.
Nee hoor, beide 8 (volgens Teletekst 832)
pi_43264293
quote:
Op zondag 5 november 2006 17:10 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee hoor, beide 8 (volgens Teletekst 832)
dan is die fout kijk maar op vi.nl
pi_43264382
quote:
Op zondag 5 november 2006 17:17 schreef MasterMido het volgende:

[..]

dan is die fout kijk maar op vi.nl
Die geeft hetzelfde aan. Beide 8 goals.
  zondag 5 november 2006 @ 17:24:37 #10
49091 MasterMido
ja das lekker
pi_43264521
TOPSCORER
speler goals
Farfán 8
Afonso Alves 7
N'Kufo 7
Koevermans 6
Lazovic 6
Sneijder 6
Arouna Koné 5
Fortuné 5
Levchenko 5
Nevland 5

Dit krijg ik te zien
hmm maar voetbal.nl zegt wel weer beide 8
pi_43264707
van vi.nl
quote:
1 Afonso Alves SC Heerenveen 8
2 Farfán PSV 8
3 Koevermans AZ 7
4 Lazovic Vitesse 7
5 N'Kufo FC Twente 7
http://www.vi.nl/vi/show/(...)page=40433/sc=676ba6

Geloof het nou maar
  zondag 5 november 2006 @ 17:37:02 #12
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_43264906
beide 8
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_43268882
Waarom speelt Verbeek elke keer weer met een andere opstelling? Of was Drost geblesseerd?
wie zaait zal oogsten.....
pi_43269040
quote:
Op zondag 5 november 2006 19:51 schreef cohen het volgende:
Waarom speelt Verbeek elke keer weer met een andere opstelling? Of was Drost geblesseerd?
Elke keer?

Alves zal wel even in het centrum blijven.
pi_43269523
pi_43269601
Wat houd jullie samenwerking met Sparta nu precies in ?

gaat het om de jeugd of om de 1ste elftallen ?
  zondag 5 november 2006 @ 21:15:01 #17
49091 MasterMido
ja das lekker
pi_43272080
Geen idee wist ik niet eens
  zondag 5 november 2006 @ 21:16:46 #18
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_43272171
quote:
Op zondag 5 november 2006 20:10 schreef vitessezuid113 het volgende:
Wat houd jullie samenwerking met Sparta nu precies in ?

gaat het om de jeugd of om de 1ste elftallen ?
Dat was vroeger. Daarom zijn Dennis en Gérard ook gekomen :p

Stiekem heb ik geeeeeeeeeeeeeen idee. . .
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  zondag 5 november 2006 @ 21:19:28 #19
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_43272309
kan ook niets vinden . . .
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_43274270
zoiets hoorde ik op de rit naar Arnhem terug op Radio 1 .

Net sprak ik iemand ( een heerenveen suporter ) en die las het op het forum weet niet welke , dus het klopt wel
pi_43277162
quote:
Sparta en H'veen gaan samenwerken

05 november 2006, 20:32
Door: Andy Vinkenborg
Na afloop van de wedstrijd tussen sc Heerenveen en Sparta Rotterdam is bekend gemaakt dat er een samenwerkingsverband is getekend tussen beide clubs. Het gaat hierbij vooral om een technische samenwerking.
Beide clubs kwamen overeen om op technisch vlak een nauwe samenwerking aan te gaan. Hieronder vallen onder meer het uitwisselen van kennis en elkaar ondersteunen op het gebied van scouting en jeugdopleiding.

Daarnaast kwamen de clubs tot een akkoord om ervaringen en werkwijze op het gebied van commercie en algemene zaken uit te wisselen.

Bron : Voetbalprimeur
En ik hoorde dat jullie ook een medische samenwerking met Bolten Wanders ( staat nu 3de ) hebben , dus weer 1 erbij
pi_43282899
Hoorde het gister ook op Radio 1, wist het nog helemaal niet
Trots van het Noorden!
pi_43283047
Het lek is boven
pi_43283703
Ik zeg: Yildrim in de basis
wie zaait zal oogsten.....
pi_43283916
quote:
Op maandag 6 november 2006 08:38 schreef MaxPower het volgende:
Het lek is boven
Naiefje
pi_43285137
Was 't gister een goede wedstrijd dan? Ik kon er helaas niet bij zijn, dus SCC uitgeleend aan 'n broertje.. Ga me nou niet vertellen dat het vervolgens (net als thuis tegen Willem II) een aardige wedstrijd (om te zien) was... Maar fijn dat GJV ook eindelijk inziet dat Friend niet dé ultieme oplossing in de spits is. Nu nog kijken of 'ie daar even aan vast houdt en of de lijn doorgetrokken kan worden.

PS. SCH: ik had toch wel iets meer journalistieke inbreng in de OP verwacht.. Dit is wel ietwat magertjes.. Waar zijn de andere delen? Een nabeschouwing en voorbeschouwing, etc.?
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_43286666
Dat bijna een half jaartje geen basisplaats heeft Yildirim goed gedaan zeg. Ik was positief verrast!
(Kan natuurlijk ook aan de verdedigende kwaliteiten van Sparta liggen.. )

Maar wat was die grens aan de oost kant slecht zeg.. constant voor jan lul buitenspel vlaggen!
Hij was zo gefixeerd op de laatste lijn dat hij totaal niet naar het moment van spelen keek. Een drama!

De wedstrijd was redelijk, in ieder geval beter dan de laatste paar weken. Maar goed is het nog lang niet, helaas..

Nog een paar weekjes; Tarva in de spits, Alves op links en Nilsson even laten bijkomen op de bank
Kijken of dat wat is..

Trouwens, zijn er nog meer die vinden dat Bosvelt gister zeer matig speelde?
pi_43287959
quote:
Op maandag 6 november 2006 11:47 schreef Stinger__ het volgende:

Trouwens, zijn er nog meer die vinden dat Bosvelt gister zeer matig speelde?
ja die was wel heel slecht. Hij zat alle ballen aan de spartanen te geven.
pi_43289482
quote:
Op maandag 6 november 2006 10:47 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
PS. SCH: ik had toch wel iets meer journalistieke inbreng in de OP verwacht.. Dit is wel ietwat magertjes.. Waar zijn de andere delen? Een nabeschouwing en voorbeschouwing, etc.?
Ik vind dit wel mooi zo, een paar plaatjes en de agenda. Dit topic loopt een paar weken en dan zijn die beschouwingen alweer oud.

Bovendien heb ik geen zin om hier ook nog een beetje journalistiek te gaan lopen doen
pi_43289564
Dan kun je Friend af en toe als breekijzer in laten vallen, en al die ballen hoog brengen in 16 in het laatste kwarter.
pi_43290123
Friend vind ik tot nu toe tegenvallen hij is teveel afhankelijk van de aanvoer en is zwak als het aankomt op 1 tegen 1

-----------Vandenbussche
-Zuiverloon--Hansson--Dingsdag--J. Drost
--------Bosvelt----------Pranjic
-----------------Alves
-Yildirim-------tarva----------Nilsson


pi_43290147
Yildirim is pas 24 joh? Ik dacht dat hij al achterin de twinig was ofzo, ik weet ook niet precies hoe ik daarbij kom.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_43290206
Goede zaak dat Alves nu centraal staat, hij hoort niet op links en is een veel completere spits dan Friend.
pi_43292319
quote:
Op maandag 6 november 2006 14:00 schreef michiel_merk het volgende:
Friend vind ik tot nu toe tegenvallen hij is teveel afhankelijk van de aanvoer en is zwak als het aankomt op 1 tegen 1

-----------Vandenbussche
-Zuiverloon--Hansson--Dingsdag--J. Drost
--------Prager----------Pranjic
-----------------Alves
-Yildirim-------tarva----------Nilsson


pi_43292425
Iedereen zeurt op Friend, maar hij kan wel heel goed een bal vasthouden voorin. Waarschijnlijk is dat ook zjin taak in het systeem dat Verbeek voorheen hanteerde. Misschien is Verbeek nu wel op 4-4-2 overgestapt omdat hij niet meer met lange ballen wil spelen, een goed streven vind ik zelf, of het lukt met dit middenveld is een ander punt.

Waar ik heen wil is dat Friend een goede spits is om ballen naartoe te spelen en gevaarlijk met het hoofd. Misschien is het nog wel eens interessant om Pranjic naar het midden te schuiven, Alves vrije rol op links en dan in de spitsen Tarva en Friend die alle ballen van Ugur binnen kunnen knikken. Maar dit is wel extreem aanvallend
There's a frood who really knows where his towel is.
pi_43297433
Middenveld met Prager, Alves, Pranjic is een verloren wedstrijd spelen.
Je hele middenveld stelt niks meer voor (gister ook niet trouwens) Met alleen Prager als stofzuiger verlies je daar de wedstrijd. Zowel Alves als Pranic (in mindere mate) zijn te aanvallend ingesteld.
Dan lijkt me dit beter:

------------------Vandenbussche------------------
-Zuiverloon--Hansson--Dingsdag--J. Drost-
--------Hanssen------Prager-------Pranjic------
-Yildirim/Nilsson------------------------------------
--------------------tarva-----Alves--------------------

Tarva en Alves in de spits, Yildirim of Nilsson op rechts.
Dan zonder 'echte' linksbuiten spelen en Alves ruimte daar laten opzoeken.
Of nog beter, Pranjic laten doorschuiven bij balbezit / wanneer mogelijk..
pi_43297940
Eensch! Eventueel een fitte Bosvelt op de plek van Hanssen.
pi_43298391
quote:
Op maandag 6 november 2006 15:23 schreef MasterMido het volgende:

[..]

ja als hij weer fit is
hoe zit het trouwens met garcia garcia ?
pi_43299144
Die Bo Storm is wel een talentje trouwens
pi_43323554
Zoals het hele beloftenteam uit talentjes bestaat.. Daar kan de club nog veel plezier aan gaan beleven (met een coach die er uit haalt wat er in zit..)

Er staat sowieso best een jong team, dus met het oog op de toekomst hebben we niet te klagen. Maar het zou zo mooi zijn wanneer de resultaten er ook komen. Vrijdag a.s. zien te winnen van/bij NAC Breda en er is een hele belangrijke stap naar boven gezet.
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_43324894
Ik als 'af-en-toe-supporter' zou kiezen voor deze opstelling:

-----------Vandenbussche--------------
-Breuer--Hansson--Dingsdag--J. Drost-
--------Bosvelt----------Pranjic-----------
-----------------Nilsson-----------------
-Yildirim-------Tarvajärvi----------Alves-
wie zaait zal oogsten.....
pi_43325526
Nope, daarvoor is Pranjic een te aanvallend ingestelde speler en Bosvelt is te oud / traag om zoveel ruimte een gehele wedstrijd onder controle te houden.
Hansson / Dingsdag zou kunnen inschuiven, maar is het verstandig achterin 1-op-1 te spelen?
Bovendien heeft Nilsson (voor zover ik dat kan beoordelne) ruimte nodig om een actie te maken, dus zet je hem niet op een (op het veld) over bevolkte positie neer.

Ik blijft hopen dat GJV mijn opstelling ziet staan en denkt; "Goh, dat ik daar nou niet aan heb gedacht"
H'veen moet met 2 controlerende middenvelders spelen, misschien wel met 3..
pi_43327043
quote:
Parma rest van seizoen zonder aanvoerder

7/11/2006 15:41

Een gescheurde kruisband betekent waarschijnlijk dat het seizoen is afgelopen voor Giuseppe Cardone (32). De aanvoerder Parma raakte geblesseerd tijdens de training.
Cardone zal donderdag worden geopereerd. Zijn herstel zal ten minste zes maanden in beslag nemen. Dat betekent dat hij in ieder geval de gehele groepsfase van het UEFA Cup-toernooi zal missen, waarin op 23 november de confrontatie met SC Heerenveen op het programma staat.

Cardone is bij Parma bezig aan zijn vijfde seizoen. De verdediger speelde eerder voor onder meer AC Milan, Piacenza en Vicenza.
Op zich geen slecht nieuws lijkt me...
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_43329159
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 15:08 schreef Stinger__ het volgende:
Nope,
Denk dat Cohen daar wel voor zou kiezen
pi_43330714
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 17:09 schreef MasterMido het volgende:

[..]

Denk dat Cohen daar wel voor zou kiezen
klopt :-)
ik denk dat pranjic daar prima uit de voeten kan!
wie zaait zal oogsten.....
pi_43335392
Oh, waarom dan MasterMido?

Ik zeg ook niet dat Pranjic daar niet uit de voeten kan.Bosvelt en de als aanvallende middenvelder ingestelde Nilsson zijn dan 't probleem
pi_43339130
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 19:57 schreef Stinger__ het volgende:
Oh, waarom dan MasterMido?
omdat hij dat zegt
pi_43341566
Ja.. maar.. af-en-toe-supporters dien je, al dan niet subtiel, op hun fouten te wijzen
pi_43349701
Mooi van NAC dat ze Groningen uit de beker kieperen maar verder wordt het een rotweekje voor ze
pi_43353407
Laten we het hopen, zo gemakkelijk als vorig jaar zal het wel niet gaan...

Maar laat GJV Friend eerst maar als pinch-hitter blijven gebruiken.. En wanneer Tarvajärvi weer fit is moeten we maar even kijken hoe hij valt in te passen.. Soort 3-4-1-2 ofzo, met Alves, Tarva voorin.. Nilsson erachter.. Dan middenveld met Yildirm, Prager/Hanssen/Bosvelt (daar 2 van) en Pranjic en een verdediging met Dingsdag, Hansson en Breuer/Zuiverloon/Drost/Johansen/Poulsen (daar 1 van), lijkt me wel aardig.. Je kunt natuurlijk ook Nilsson, Yildirim of Tarvajärvi op de bank laten of Alves vanaf het middenveld laten komen met Tarva centraal, en dan Pranjic en Nilsson/Yildirim vanaf de vleugels. Alves moet eigenlijk altijd spelen vind ik..

En ik blijf de opstelling zoals werd begonnen tegen Groningen wel waarderen: 3-5-2 met Zuiverloon en Pranjic als buitenste middenvelders (kunnen allebei verdedigen én aanvallen).
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_43423742
zullen we deze maar weer s ff kicken. wat gaat heerneveen doen tegen NAC? is alles fit?
wie zaait zal oogsten.....
pi_43423879
Nu heb ik wel zin en tijd vanavond, komt het live op tv
pi_43423959
Stadion is altijd meter dan tv, maar thuis is het vermoedelijk warmer...
wie zaait zal oogsten.....
pi_43424033
Ga dan!! Avondje NAC is altijd gezellig..

Ik vind het jammer dat ik niet kan.. had graag weer een avondje NAC willen beleven..
pi_43431609
Eerste competitiewedstrijd die ik ga missen.
  vrijdag 10 november 2006 @ 17:17:11 #56
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_43431776
Lees net in de leeuwarder courant dat Joroen Drost op het punt staat op vader te worden . . .

De opstelling is hetzelfde als tegen sparta . . .
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_43434169
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 17:17 schreef One_conundrum het volgende:
Lees net in de leeuwarder courant dat Joroen Drost op het punt staat op vader te worden . . .

De opstelling is hetzelfde als tegen sparta . . .
huh die is 19 :S wat is dat toch met voetballers allemaal zo vroeg een kind.
pi_43437682
* Stinger__ mompeld iets over een goed begin en halve werk ofzo...
*hoopt*
pi_43438853
Geen denderende eerste helft terwijl ze toch veel beter zouden kunnen zijn met wat meer scherpte en overtuiging. Mooie goal van Alves, voor de rest is ie weer wat lui maar als ie zo scoort hoor je me verder niet.

Hansson kan Leonardo aan en Zuiverloon noemen we voortaan Onzuiverloon. Hij verdedigt af en toe echt goed maar hij heeft nog geen pass gegeven die aankomt. Is hij niet de enige in trouwens.

* SCH duimt voor een uitoverwinning, zou mooi zijn
pi_43439557
Ik vind Zuiverloon aanvallend eigenlijk beter dan verdedigend.. In mijn ogen zou hij als middenvelder meer kunnen brengen dan als rechtsback..
  vrijdag 10 november 2006 @ 22:16:49 #61
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_43440695


wat een fantasieloze bende . . .
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_43440733
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 21:36 schreef Stinger__ het volgende:
Ik vind Zuiverloon aanvallend eigenlijk beter dan verdedigend.. In mijn ogen zou hij als middenvelder meer kunnen brengen dan als rechtsback..
Onzin. Hij is een goede verdediger. Zijn passes zijn zo slordig, hij heeft niks ophet middenveld te zoeken.

Redelijke pot, zeker in het laatst. Jammer van die blinde Leo Driessen die commentaar geeft. Is een beetje een trend om op Heerenveen af te geven tegenwoordig

Die vrije trap van Ugur, hij begint weer te komen
pi_43440788
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 22:18 schreef SCH het volgende:

[..]


Redelijke pot.


Dramatisch slechte wedstrijd man!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_43440880
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 22:20 schreef venomsnake het volgende:



Dramatisch slechte wedstrijd man!
Viel wel mee voor een uitwedstrijd van Heerenveen. Maar ze hadden het gewoon af moeten maken in de 1e helft. NAC is een ploegje van niks - normaal gesproken rollen we die op.
pi_43441062
SCH, met de spelers die Heerenveen heeft is dit gewoon slecht, helemaal (zoals je zelf al zegt) als je bedenkt dat je tegen een zeer matig NAC speelde vanavond.

Het zal aan mij liggen, maar ik zag helemaal geen beleving bij de spelers van Heerenveen, alsof ze al gewonnen hadden zo speelde ze de 2e helft.
Als die vrije bal van yildirim erin was gevlogen was dat onterecht geweest imo.
Gelijkspel is een uitslag die past bij het beeld van de wedstrijd.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_43441107
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 22:31 schreef venomsnake het volgende:
SCH, met de spelers die Heerenveen heeft is dit gewoon slecht, helemaal (zoals je zelf al zegt) als je bedenkt dat je tegen een zeer matig NAC speelde vanavond.

Het zal aan mij liggen, maar ik zag helemaal geen beleving bij de spelers van Heerenveen, alsof ze al gewonnen hadden zo speelde ze de 2e helft.
Als die vrije bal van yildirim erin was gevlogen was dat onterecht geweest imo.
Gelijkspel is een uitslag die past bij het beeld van de wedstrijd.
Die bal van Yildirim had er best ingemogen. NAC heeft helemaal geen kansen gehad.

Tuurlijk was het een kutpot man, ik ben net niet in slaap gevallen, hou sowieso niet van voetbal op vrijdagavond. Maar voor het baggernivo van dit seizoen ging het nog wel. Beleving zit er sowieso niet in en dat zie ik ook niet meer gebeuren dit seizoen. Maar liever wat meer kwaliteit dan beleving. NAC heeft dan wel wat beleving wat die Leo Driessen verwart met kwaliteit en kansen.
pi_43444263
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 22:33 schreef SCH het volgende:

[..]


Tuurlijk was het een kutpot man, ik ben net niet in slaap gevallen, hou sowieso niet van voetbal op vrijdagavond. Maar voor het baggernivo van dit seizoen ging het nog wel. Beleving zit er sowieso niet in en dat zie ik ook niet meer gebeuren dit seizoen. Maar liever wat meer kwaliteit dan beleving. NAC heeft dan wel wat beleving wat die Leo Driessen verwart met kwaliteit en kansen.
zijn we het toch eens.

Ik durf het bijna niet te vragen ( ) maar wordt het niet eens tijd dat GJV ontslagen wordt, blijkbaar krijgt hij de boel niet aan het voetballen..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zaterdag 11 november 2006 @ 10:30:28 #68
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_43448191
quote:
A. Kissi heeft aangegeven Heerenveen in de winterstop te willen verlaten als zijn situatie niet verandert. De Marokkaans international, veelal bankzitter bij zijn club, vindt Heerenveen momenteel geen collectief. "We moeten er meer met elkaar over praten, meer dingen samen doen, maar dat gebeurt niet," aldus Kissi.
Bron: Leeuwarder Courant
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_43452383
Crisis
pi_43455968


pi_43536871
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 16:55 schreef MasterMido het volgende:
[afbeelding]

Ach, volgende thuis-wedstrijd is AZ... Tegen RKC zal ook nog wel wat worden, dus het zou me niks verbazen...
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_43556485
Ik had laatst gelezen dat Trabzonspor misschien Hanson wou kopen. Dus mijn vraag was, wat voor speler is hij? En zo veel mogelijk info over hem ... Alvast heel erg bedankt:).
pi_43560315
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 21:07 schreef Trabzonspor het volgende:
Ik had laatst gelezen dat Trabzonspor misschien Hanson wou kopen. Dus mijn vraag was, wat voor speler is hij? En zo veel mogelijk info over hem ... Alvast heel erg bedankt:).
Kom eens naar het stadion of volg de Zweedse nationale ploeg waar hij basisspeler is... Degelijke, niet al te snelle, verdediger met een af en toe verwoestend schot (zoals de kanonskogel tegen PSV een aantal jaren terug). Op zich wel een zekerheidje achterin, alhoewel hij me vorig jaar tegen viel...
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_43562680
brb Waterman begint goed
pi_43568706
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 22:27 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

Kom eens naar het stadion of volg de Zweedse nationale ploeg waar hij basisspeler is... Degelijke, niet al te snelle, verdediger met een af en toe verwoestend schot (zoals de kanonskogel tegen PSV een aantal jaren terug). Op zich wel een zekerheidje achterin, alhoewel hij me vorig jaar tegen viel...
Ik woon in Tilburg Dus stadion zit er voor mij niet in een slome verdediger:( daar hebben we al genoeg van...
pi_43568733
maar hij verdedigt hoogstwaarschijnlijk wel beter dan wat jullie nu hebben lopen.
pi_43568773
Hansson is een verschrikkelijk goede speler. Veel te goed voor Trapsonspor
pi_43569386
Kaartjes voor Parma-uit vandaag te koop voor het lieve sommetje van ¤ 6,10. Voor de prijs hoef je het niet te laten.
pi_43570223
quote:
Op woensdag 15 november 2006 09:26 schreef MaxPower het volgende:
Kaartjes voor Parma-uit vandaag te koop voor het lieve sommetje van ¤ 6,10. Voor de prijs hoef je het niet te laten.
eindelijk 6,10 ghihi

waarom staat het nog niet op de site
pi_43572609
Inmiddels wel:
quote:
UEFA Cup wedstrijd Parma FC - sc Heerenveen
15 november 2006
De verkoop voor de wedstrijd is inmiddels gestart via de ticketbox verkooppunten

wedstrijd: Parma FC - sc Heereenven
Datum: donderdag 23 novemeber 2006
Aanvang: 20.45 uur
Kaartverkoop: vanaf woensdag 15 november via ticketbox
Aantal: 1 kaart per persoon
Tarieven: ¤6,10

Attentie: Supporters moeten de persoonlijke seizoen- of clubkaart en een geldig legitimatiebewijs kunnen tonen.
Uitregistratie verplicht.

De kaarten kunnen worden omgewisseld tot uiterlijk
1,5 uur voor aanvang van de wedstijd bij het
gastenvak van het stadion (Ennio Tardini)
pi_43581898
quote:
Op woensdag 15 november 2006 08:48 schreef MaxPower het volgende:
maar hij verdedigt hoogstwaarschijnlijk wel beter dan wat jullie nu hebben lopen.
Grapjas, heb je ooit Milan Stepanov zien spelen? Chelsea en inter willen hem, alleen trabzonspor wacht nog tot hij veel meer waard is...
pi_43599938
quote:
Hansson en Heerenveen definitief uit elkaar

16/11/2006 8 :08

Helemaal als een verrassing komt het niet, maar er komt een einde aan de samenwerking van Petter Hansson en SC Heerenveen.
Hansson, wiens contract bij SC Heerenveen komende zomer afloopt, heeft er nooit een geheim van gemaakt een nieuw avontuur te ambiëren. Afgelopen zomer zag de Zweedse international een transfer naar Panathinaikos op niets uitlopen. Daarmee is zijn wens allerminst verdwenen.

Heerenveen heeft verscheidene pogingen gedaan Hansson op andere gedachten te brengen. Maar een langer verblijf in Friesland ziet de Zweed niet zitten en daarom heeft hij definitief de onderhandelingen afgebroken. 'Dat is jammer, maar we moeten het respecteren', aldus trainer Gertjan Verbeek in De Telegraaf

De 29-jarige Hansson, die in seizoen 2002/03 werd overgenomen van Halmstads BK, dient zijn contract in Friesland uit. SC Heerenveen heeft daarom nog de tijd een vervanger te vinden voor de Zweedse verdediger.
Staat overigens (nog) niet op de clubsite zelf, bron is Telegraaf?? Toch jammer, ondanks dat hij vorig seizoen wat tegenviel de afgelopen maanden toch weer belangrijk... Aan de andere kant is Breuer/Dingsdag ook een redelijk centrum (zie voorbereiding) en lopen er bij de beloften ook nog wel wat leuke spelers rond. En gelukkig nog wat tijd om te zoeken naar een 'volwassen' vervanger

Nu nog een goeie coach....
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_43599962
Petter bedankt
pi_43600224
Henrico Drost wordt klaargestoomd bij Excelsior en kan vanaf komend seizoen moeiteloos de opvolger van Hansson worden.

En idd: Petter
pi_43600316
quote:
Op woensdag 15 november 2006 09:26 schreef MaxPower het volgende:
Kaartjes voor Parma-uit vandaag te koop voor het lieve sommetje van ¤ 6,10. Voor de prijs hoef je het niet te laten.
Lol die man van de freerecord shop stond te kijken huh klopt dit wel 6,10 zo wil hij ook wel eens naar italiaanse wedstrijden
pi_43601371
Henrico Drost staat niet eens basis bij excelsior. Breuer is na Hansson volgens mij de oudste speler van de selectie. Dus heeft aardig wat ervaring. Samen met Dingsdag is dat wel een aardig koppel. En met Zuiverloon en Drost op de flanken komt t allemaal wel goed
wie zaait zal oogsten.....
pi_43601770
Henrico staat wél in de basis bij Excelsior. Na Groningen heeft hij vanwege rood 1 wedstrijd toe moeten kijken, de rest speelde hij vanaf het begin mee.
pi_43601928
quote:
Op donderdag 16 november 2006 11:04 schreef MaxPower het volgende:
Henrico staat wél in de basis bij Excelsior. Na Groningen heeft hij vanwege rood 1 wedstrijd toe moeten kijken, de rest speelde hij vanaf het begin mee.
Bijna helemaal goed Tegen ADO (de wedstrijd ná zijn schorsing) begon 'ie ook op de bank, maar verving na 9 minuten de geblesseerde Simr..
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_43675080
Goede uitoverwinning. Zo hoort het. Weinig energie verspild voor deze zware week en Alves pikt weer een goaltje mee!
pi_43677662
mooi weer eens 3 punten
pi_43686319
4 days till Parma

Heb er zin in
pi_43686585
Alves is lekker bezig!
pi_43694165
Top deze uitoverwinning!

Mocht ook wel weer es
Trots van het Noorden!
pi_43696072
Zei Alves nou aan het begin van het seizoen dat ie er 20 zou maken?
pi_43708816
Ja, het is een bescheiden jongen blijkbaar.
pi_43713759


Parma overigens afgelopen weekend ook lelijk 3-0 verloren van Livorno (een ploeg die dan nu wel 4e in de Serie A staat, maar dat terzijde), dat zal ze ook niet goed hebben gedaan.. Wie weet zit er dus donderdag een stuntje in?? En dan 14 december thuis tegen Lens het weer in de laatste minuten voor elkaar weten te krijgen dat je overwintert... Zou toch wel erg mooi (en onverdiend, gezien het spel in de eerste 2 wedstrijden) zijn

* Proud2beDiepfries droomt vast verder..
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_43714276
We gaan winnen
pi_43715474
quote:
Op maandag 20 november 2006 12:38 schreef Proud2beDiepfries het volgende:


Parma overigens afgelopen weekend ook lelijk 3-0 verloren van Livorno (een ploeg die dan nu wel 4e in de Serie A staat, maar dat terzijde), dat zal ze ook niet goed hebben gedaan.. Wie weet zit er dus donderdag een stuntje in?? En dan 14 december thuis tegen Lens het weer in de laatste minuten voor elkaar weten te krijgen dat je overwintert... Zou toch wel erg mooi (en onverdiend, gezien het spel in de eerste 2 wedstrijden) zijn

* Proud2beDiepfries droomt vast verder..
* Kriebbel droomt graag mee en denkt terug aan vorig seizoen, die spanning in het stadion, en die ontlading daarna!
*kippenvel!*
Trots van het Noorden!
pi_43715775
oei oei krijg nu al zin an de 15 uur in de bus
pi_43721589
Ik ook aan die 2 uur in het vliegtuig.
pi_43730614
quote:
Heerenveen polste Romano Denneboom

20/11/2006 12:52

Romano Denneboom weet vrijwel zeker dat hij vertrekt bij NEC. SC Heerenveen heeft inmiddels gesproken met de aanvaller over een opvallende terugkeer.
'Met Heerenveen heb ik een tijd terug gesproken', zegt Denneboom tegen Omroep Gelderland. 'Dat is voor mij dus wel concreet, al heb ik inmiddels een tijd niets meer gehoord.'

Een terugkeer bij SC Heerenveen zou opmerkelijk zijn, omdat Denneboom na zes jaar met de nodige problemen vertrok uit Friesland. 'Als ik naar Heerenveen terugmoet dan stop ik', werd in februari 2004 nog uit zijn mond opgetekend. De aanvaller, die op dat moment op huurbasis bij Willem II speelde, stapte in de zomer van 2004 over naar NEC.

SC Heerenveen sprak Denneboom over een indiensttreding na dit seizoen. Maar de aanvaller laat de mogelijkheid open al in de winterstop te vertrekken bij NEC. 'Het is 99% zeker dat ik vertrek, uiterlijk na dit seizoen.'

NEC wil Denneboom wel behouden, maar de onderhandelingen over de verlenging van het aflopende contract zijn op niets uitgelopen.
Dat zou wat zijn
pi_43731115
overbodig, hij zou hooguit de bank warm kunnen houden.

foppe had gelijk
pi_43734208
Mwoah, ik weet het niet.. Denneboom is/was wel een nuttige speler. Als voetballer vind/vond ik 'm ook altijd wel aardig om er bij te hebben.. Maar of 'ie er verstandig aan doet om terug te komen...
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_43739005
Nee, bedankt.
pi_43753978
Zo, ik heb net even op mijn werk geregeld dat ik donderdagmiddag vrij ben.
Kunnen we een beetje op tijd richting Parma rijden.
Als jullie mij zoeken: ik ben dat blonde meisje met een Heerenveen sjaal om tussen de Parma supporters

Wie gaan er allemaal nog meer?
Forza Juve!
  dinsdag 21 november 2006 @ 23:54:15 #106
49091 MasterMido
ja das lekker
pi_43768725
Ik ik ben een jongen met een Heerenveen sjaal tussen de Heerenveen supporters.
pi_43787468
Doeiiii tot overpaar dagen tot in Parma voor de gene die ook gaan doegieeeeeeeee
pi_43792882
Ik heb van de week de hele wedstrijd AZ-Heerenveen gedroomd, ik zweer het je.

Ik woonde zelf in Alkmaar ineens en ging met alle 25 uitfans van Heerenveen praten en was zo trots dat ze er allemaal waren en dat we met 1-3 wonnen
pi_43860207
Jammer dan voor je dat we thuis spelen.

Was erg gezellig trouwens in Parma! Leuk stadje, alleen echte kroegen kennen ze niet, slechts 1 Irish Pub. Wel discotheken waar een biertje 6 euro kost.
  vrijdag 24 november 2006 @ 22:21:25 #110
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_43865380
En wat vonden de supporters van de wedstrijd?

Ik vond ze redelijk voetballen, LC had het over de beste wedstrijd tot nu toe. Je kon zien dat het 442 ze goed deed. Ze hadden alleen wat slimmer moeten voetballen
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_43870493
hehe Parma wast tof behalve de wedstrijd dan 4 pleuro voor biertje in de stad
En fucking 14 uur in de bus en dan klopt iemand zijn ID niet dus moesten we bij duitse grens 1,5 uur wachten.
  zaterdag 25 november 2006 @ 12:05:36 #112
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_43875530
Poulsen en Dingsdag erin voor Zuiverloon en Drost, voor de rest dezelfde opstelling. Ik denk dat we op het middenveld overlopen worden. Ugur moet de hele wedstrijd achter de cler aan, Bosvelt is na 45 minuten kapotgelopen, moet ik nog doorgaan . . .
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_43878088
ja, doe es
  zondag 26 november 2006 @ 18:18:29 #114
49091 MasterMido
ja das lekker
pi_43910909
pauper we waren goed totdat Yildrim eruit ging Hanson wat doe je? :S
pi_43913016
Ik vond het een goede wedstrijd!

Jammer idd van Ugur
Trots van het Noorden!
pi_43915614
Sjeeez, zoals Hansson de laatste paar wedstrijden speelt mogen we blij zijn dat hij niet wil bijtekenen.. Hij trekt de slechte lijn, die vorig seizoen begonnen is, lekker door zeg
pi_43915697
Toch heb ik weer een wat beter gevoel. Vandaag en donderdag waren weer wedstrijden van een ploeg die mee kan en mag doen in de top 5/6/7.

Fijn dat de anderen ook hebben verloren. Woensdag wel even van Vitesse winnen
pi_43915845
quote:
[b]Op zondag 26 november 2006 21:49 schreef SCH
Woensdag wel even van Vitesse winnen




Dingsdag zal er na vitesse wel weer bijzijn
pi_43916375
Tja, we voetbalden vandaag inderdaad leuk mee, maar uiteindelijk werd het toch weer erg simpel weggegeven. En met uitwedstrijden tegen Vitesse en Feyenoord voor de boeg ziet het er gewoon erg slecht uit.

Hansson , heb het idee dat hij een vertrek in de winterstop aan het forceren is.
pi_43921104
quote:
Op zondag 26 november 2006 22:31 schreef MaxPower het volgende:
Hansson , heb het idee dat hij een vertrek in de winterstop aan het forceren is.
Ja hoor
pi_43930340
quote:
Sc-Heerenveen.nl

Yildirim minimaal twee weken uitgeschakeld
27 november 2006

Heerenveen moet het twee tot drie weken stellen zonder Ugur Yildirim. De aanvaller liep in het thuisduel tegen AZ een spierblessure op. De blessure van Michael Dingsdag valt gelukkig mee. Dingsdag kan woensdag, als Heerenveen bij zijn oude club Vitesse op bezoek gaat, gewoon spelen.

Ugur Yildirim moest gisteren al na 24 minuten naar de kant. De aanvaller liep bij het geven van een voorzet een spierblessure in het rechterbovenbeen op. Nader onderzoek in het ziekenhuis wees vanmorgen uit dat het niet om een spierscheuring gaat.
,,Dat is in ieder geval gunstig,’’ aldus fysiotherapeut Erik ten Voorde. ,,Ugur heeft het vlies rondom de spier beschadigd. Woensdag wordt er een echo gemaakt en kan de exacte schade worden bepaald. Ugur is vermoedelijk twee tot drie weken uitgeschakeld, maar als de echo gunstig is, kunnen we hem misschien al eerder terug verwachten.’’

Met Michael Dingsdag gaat het gelukkig goed. De centrale verdediger viel gisteren een kwartier voor het einde uit met knieproblemen. Dingsdag ondervond vanochtend geen hinder meer, trainde volop mee en is woensdag in de uitwedstrijd tegen Vitesse van de partij.Gonzalo Garcia Garcia traint sinds vorige week weer met de groep mee. De aanvaller kampte met knieproblemen, maar is op de weg terug.
die is vlug genezen van de sikora-koorts

Blom is de scheids overmorgen
pi_43974109
quote:
PSV wil Alves bij afhaken Leonardo
Bas - Datum: 28-11-2006 - Bron: PSVZone.nl

Exclusief - Mocht het PSV niet lukken om Leonardo van NAC Breda naar Eindhoven te halen richt PSV zich volledig op Alfonso Alves van SC Heerenveen. De Braziliaanse spits is momenteel gedeeld topscorer van de eredivisie met PSV'er Jefferson Farfán en staat bovenaan het verlanglijstje van de Eindhovenaren.

Daarnaast staat een andere spits uit de eredivisie hoog op het verlanglijstje van PSV, om wie het gaat is niet bekend
pi_43982783
Het zal es niet zo zijn zeg
Trots van het Noorden!
pi_43983031
Oh tuurlijk, laten we in de winterstop de kleinere clubs weer leeg gaan kopen
pi_43983883
godver dan mogen ze wel veel bieden
pi_43983890
Paul Bosvelt (36) zet na dit seizoen definitief een punt achter zijn loopbaan. De middenvelder van SC Heerenveen maakte dat bekend in een onderhoud met voorzitter Koos Formsma.

PSV Alves kopen?
Hebben ze een miljoentje of 7 liggen dan?
Ze krijgen 'm echt niet voor die 8 ton die Leo moest kosten
pi_43984166
Maak er maar 15m van. Als Alves echt verkocht zou worden breekt er opstand uit bij de supporters.
pi_43985605
Dan worden we gewoon een scoutingsinstituut voor de grotere clubs.

Punt is wel weer dat Alves heel graag zou willen.
  woensdag 29 november 2006 @ 11:34:39 #129
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_43986531
ik hoop dat ze een goeie, bij voorkeur nederlandse, midmid terug kopen voor bosvelt en niet een mannetje van een jaar 19 . . . .
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_43986616
Gewoon Prager daar neerzetten, met Bradley als backup. Beter investeren we dan in een creatieve middenvelder.
pi_43986636
Zijn jullie al helemaal overtuigd van de kwaliteiten van Alves dan?
pi_43986675
Lijkt me duidelijk ja.
pi_43986736
quote:
Op woensdag 29 november 2006 11:40 schreef MaxPower het volgende:
Lijkt me duidelijk ja.
Ja hij heeft er al aardig wat in liggen , maar z'n spel maakt nog niet echt indruk op mij . Niet dat ik alle wedstrijden heb gezien heur .
pi_43986798
Hij is ook wisselvallig. Maar dat was/is Huntelaar ook. Verschil is dat Alves fysiek een monster is, met een betere actie dan Huntelaar. Maar in een stroef draaiend Heerenveen 11 goals scoren belooft veel voor als het echt gaat lopen bij ons.
pi_43986920
quote:
Op woensdag 29 november 2006 11:45 schreef MaxPower het volgende:
Hij is ook wisselvallig. Maar dat was/is Huntelaar ook. Verschil is dat Alves fysiek een monster is, met een betere actie dan Huntelaar. Maar in een stroef draaiend Heerenveen 11 goals scoren belooft veel voor als het echt gaat lopen bij ons.
Ik had de hoop dat Friends ging doorbreken. Ik wist eerst ook niet dat Alves een spits was.. En Yildrim eindelijk weer terug en nu geblesseerd, das kut voor hem .

Op een goede wedstrijd dan maar vanavond .
pi_43986921
Jeroen, tot hoe laat kan ik een EV kaart voor vanavond bij de ticketbox kopen denk je?
pi_43986953
quote:
Op woensdag 29 november 2006 11:39 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Zijn jullie al helemaal overtuigd van de kwaliteiten van Alves dan?
Nee, absoluut niet. Hij is er soms helemala niet, beetje de hype-speler van de eerste competitiehelft. Absoluut nog geen 10 miljoen waard. Maar hij moet lekker bij ons blijven.
pi_43987101
quote:
Op woensdag 29 november 2006 11:49 schreef SCH het volgende:
Jeroen, tot hoe laat kan ik een EV kaart voor vanavond bij de ticketbox kopen denk je?
Tot de winkels dichtgaan.
pi_43987118
quote:
Op woensdag 29 november 2006 11:56 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Tot de winkels dichtgaan.
r u there?
pi_43987121
quote:
Op woensdag 29 november 2006 11:50 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee, absoluut niet. Hij is er soms helemala niet, beetje de hype-speler van de eerste competitiehelft. Absoluut nog geen 10 miljoen waard. Maar hij moet lekker bij ons blijven.
Jij vond Huntelaar ook een hype-speler. Die ons uiteindelijk 9 miljoen opleverde...
pi_43987125
quote:
Op woensdag 29 november 2006 11:56 schreef SCH het volgende:

[..]

r u there?
Nee, werken.
pi_43987398
quote:
Op woensdag 29 november 2006 11:56 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Jij vond Huntelaar ook een hype-speler. Die ons uiteindelijk 9 miljoen opleverde...
Maar als je ziet hoe hij het nu (niet) doet, kun je me niet helemala ongelijk geven
pi_43987427
quote:
Op woensdag 29 november 2006 12:07 schreef SCH het volgende:

[..]

Maar als je ziet hoe hij het nu (niet) doet, kun je me niet helemala ongelijk geven
Zeker! Alves is beter...
  woensdag 29 november 2006 @ 12:08:18 #144
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_43987434
Meneer moet ineens 'meevoetballen'
Hij moet als enige opdracht hebben; scoren!
pi_43987466
Aan het werk jij, dikke Ritafreak
pi_43987564
Alves scoort in een team wat op het moment wat minder draait (weinig steun middenveld) Als hij in een team als psv of lyonik noem maar wat zou voetballen, haalt hij nog meer rendement
  woensdag 29 november 2006 @ 12:13:51 #147
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_43987567
En ik van de week nog wel netjes niet zeggen dat je aan een inhaalrace bezig bent vergeleken bij mij
pi_43996269
In de Nieuwe Revu zegt Alves dat hij graag in Amsterdam wil belanden via Heerenveen. Benieuwd of ie PSV ook leuk vindt dan.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_44005167
Nieuwe Revu....

Alves wat doe je
pi_44005704
Een loep zuivere hattrick.. dát doet ie!
Niet al te best voetbal spelen en toch al met 1-3 voorstaan..

We lijken PSV wel
pi_44006131
Verbeek is ook Houdini de tweede... belangrijke overwinning!
pi_44006151
Bescheiden jongen met die 20 goals inderdaad

Hij loopt 1 op 1 in de competitie..
pi_44006156
quote:
Op woensdag 29 november 2006 11:39 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Zijn jullie al helemaal overtuigd van de kwaliteiten van Alves dan?
En hoe denk jij er nu over?
pi_44007738
PSV begin maar met bieden bij 30 miljoen
pi_44008867
Volgens mij is een 3-0 overwinning thuis op Lens genoeg om door te gaan in de Uefa. Iemand die dit kan bevestigen?
<a href="http://www.cybernations.net/nation_drill_display.asp?Nation_ID=134818" rel="nofollow" target="_blank">http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=134818</a>
  woensdag 29 november 2006 @ 23:20:05 #156
147028 LosMillonarios
Marco Di Marchi_0_
pi_44009742
Gefeliciteerd met de overwinning, al was Vitesse sterker in de eerste helft. De tweede helft, na de 1-1, liet Vitesse zich weer 'wegcounteren' door Heerenveen.

En oja, bovenal gefeliciteerd met die Alves van jullie. Top spits.
Bridge over troubled water
pi_44009996
quote:
Op woensdag 29 november 2006 22:53 schreef Timmehhh het volgende:
Volgens mij is een 3-0 overwinning thuis op Lens genoeg om door te gaan in de Uefa. Iemand die dit kan bevestigen?
2-0 misschien ook al? Lens had +1 in doelsaldo en Heerenveen -1. Met een 2-0 is dat ook weer gelijk maar dan heeft Heerenveen wel van Lens gewonnen en is onderling resultaat beter.
pi_44010087
Is wel een topaankoop die Alves he.
pi_44010274
Lekkere overwinning hoor.

Alves
pi_44010387
Wat een held hebben jullie in huis zeg!
pi_44010496
quote:
Op woensdag 29 november 2006 21:48 schreef MaxPower het volgende:

[..]

En hoe denk jij er nu over?
Cashen aan 't einde vh seizoen .
pi_44011580
Zal ik jullie ook maar ff feliciteren , heb ik net al gedaan bij die SC Heerenveen supporter van men school dus dan jullie ook maar .

Gefeli met de overwinning.
pi_44014448
quote:
Op woensdag 29 november 2006 11:39 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Zijn jullie al helemaal overtuigd van de kwaliteiten van Alves dan?
Lijkt me duidelijk nietwaar?
Trots van het Noorden!
pi_44014936
quote:
Op woensdag 29 november 2006 23:29 schreef xFriendx het volgende:
2-0 misschien ook al? Lens had +1 in doelsaldo en Heerenveen -1. Met een 2-0 is dat ook weer gelijk maar dan heeft Heerenveen wel van Lens gewonnen en is onderling resultaat beter.
Als we met tenminste 3 goals verschil winnen bekeren we sowieso door. In het geval van een kleinere zege zijn we afhankelijk van het resultaat bij Parma-Osasuna.
pi_44015189
Gisteravond was op radio 1;

3goals verschil winnen, én afhankelijk van Parma Osasuna

Heb zelf geen zin het uit te zoeken
Trots van het Noorden!
pi_44016126
Blij dat je het (bijna) met mij eens bent
pi_44016822
Wat een superavond - eerst die 1-3 en daarna het bericht op de radio over de kansen in de UEFA-cup.

De wedstrijd was bizar en geweldig tegelijk. 2 wedstrijden in 1 x. Een werkelijk dramatische eerste helft waarin niks lukte, er geen enkele motivatie leek en het een roemloze avond leek te worden.
Vitesse was goed en gedegen en snel en gevaarlijk, niet briljant maar met Lazovic voorin en een paar blekkies daarachter gewoon scherp. Gelukkig werd die 2e goal afgekeurd, terecht overigens maar had ook zomaar anders kunnen zijn.

Heerenveen stond na de pauze al 5 minuten op het veld voor dat Vitesse en de scheidsrechter aankwamen. En er stond een andere ploeg. Ook een ander Vitesse trouwesn. Ineens lukte alles en werd het een prachtige avond - ik heb tegenwoordig niet zoveel tijd meer om te gaan maar had mijn avondje wel uitgekozen

Weer een dronken tor in het vak afgevoerd trouwens.

Uefacup klopt: 3 doelpunten verschil en Osasuna moet verliezen. Kat in het bakkie
pi_44016965
quote:
De voorlaatste speeldag in Groep D van het toernooi om de UEFA Cup is SC Heerenveen gunstig gezind geweest. Zonder te spelen promoveerden de Friezen van een ploeg die op een wonder moest hopen tot eentje die plaatsing alsnog in eigen hand heeft.
Heerenveen moet vooral Parma dankbaar zijn. De Italianen wonnen in extremis met 2-1 van RC Lens. In Frankrijk maakte Daniele Paponi in de laatste minuut de winnende goal. Parma is daarmee zeker van een plek bij de laatste 32. Osasuna klopte thuis Odense BK met 3-1.

Over twee weken speelt Heerenveen in het eigen Abe Lenstra Stadion tegen Lens en moet het in ieder geval winnen. Als de ploeg van Gertjan Verbeek dat doet met tenminste drie doelpunten verschil, bekert het sowieso door. In het geval van een kleinere zege is het afhankelijk van het resultaat bij Parma-Osasuna.
Zo zit het precies
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_44017023
Okay, met 3 doelpunten verschil zijn we er sowieso. Geweldig. Dat kan nog een leuke avond worden. Hou Alves maar aan de kant tot die tijd
pi_44017205
Oeh dat wordt een zeer leuke wedstrijd

Heb er nu al zin in!
Trots van het Noorden!
pi_44017485
quote:
Op donderdag 30 november 2006 10:36 schreef SCH het volgende:
Wat een superavond - eerst die 1-3 en daarna het bericht op de radio over de kansen in de UEFA-cup.

De wedstrijd was bizar en geweldig tegelijk. 2 wedstrijden in 1 x. Een werkelijk dramatische eerste helft waarin niks lukte, er geen enkele motivatie leek en het een roemloze avond leek te worden.
Vitesse was goed en gedegen en snel en gevaarlijk, niet briljant maar met Lazovic voorin en een paar blekkies daarachter gewoon scherp. Gelukkig werd die 2e goal afgekeurd, terecht overigens maar had ook zomaar anders kunnen zijn.

Heerenveen stond na de pauze al 5 minuten op het veld voor dat Vitesse en de scheidsrechter aankwamen. En er stond een andere ploeg. Ook een ander Vitesse trouwesn. Ineens lukte alles en werd het een prachtige avond - ik heb tegenwoordig niet zoveel tijd meer om te gaan maar had mijn avondje wel uitgekozen

Weer een dronken tor in het vak afgevoerd trouwens.

Uefacup klopt: 3 doelpunten verschil en Osasuna moet verliezen. Kat in het bakkie
Dat is nou Vitesse, wat denk je waarom Utrecht nog tot 3-2 terug kwam en kansen had op de 3-3 . Ik denk dat ik door Vitesse al 3 jaar minder lang leef .
  donderdag 30 november 2006 @ 12:45:20 #172
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_44020474
Lekker zo'n zuivere hattrick!

Tot volgende week trouwens
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_44020553
Heerenveen is echt niet zo afhankelijk van Alves hoor, maar hij doet het leuk als hij zin heeft. Hij kreeg gisteren pas na 50 minuten zin. Maar vergeet niet de werklust in de 2e helft van iedereen, de mooie passes van Nilsson en de scherpte in de ploeg. Als Heerenveen vaker zo speelt als gisteren in de 2e helft dan gaat het gewoon een leuk seizoen worden; krijgt Feyenoord het lastig en Lens ook.
pi_44020560
Nog bedankt voor de goede tip over de kaartverkoop Max
pi_44020612
Zeg die Alves he, das toch wel een heule goeie voetballer...
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_44024233
quote:
Op donderdag 30 november 2006 12:50 schreef venomsnake het volgende:
Zeg die Alves he, das toch wel een heule goeie voetballer...
sssst...

straks issie in de winter weer weg
Trots van het Noorden!
pi_44024616
quote:
Op donderdag 30 november 2006 15:03 schreef Kriebbel het volgende:

[..]

sssst...

straks issie in de winter weer weg
Ze moeten er wel veel voor krijgen, willen ze een beetje winst maken. 10 mln zal niet genoeg zijn, denk ik (heb je maar 5 mln winst ).
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
pi_44024776
quote:
Op donderdag 30 november 2006 15:15 schreef Gollemrulez het volgende:

[..]

Ze moeten er wel veel voor krijgen, willen ze een beetje winst maken. 10 mln zal niet genoeg zijn, denk ik (heb je maar 5 mln winst ).
idd dan kom je al gauw op 12/13 miljoen

hoeveel had huntelaar vorig jaar rond deze tijd gescoord trouwens ?
pi_44024863
VI.nl

Datum thuis uit uitslag doelpunten
13/08/2005 Vitesse SC Heerenveen 2-2 1
20/08/2005 SC Heerenveen Roda JC 5-4 2
10/09/2005 SC Heerenveen Heracles Almelo 1-2 1
15/10/2005 NAC Breda SC Heerenveen 0-3 3
06/11/2005 SC Heerenveen FC Groningen 4-0 2
20/11/2005 Sparta Rotterdam SC Heerenveen 1-2 1
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
pi_44024890
Heerenveen wint gewoon met 3-0 van Lens en gaat door
Ik support gevallen topclubs!
  donderdag 30 november 2006 @ 15:26:58 #181
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_44024963
Twee seizoenen terug 3-4, vorig seizoen 5-4, volgende week dus 5-6?
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_44028543
Kone is er nu niet bij. Voor de beker was het 0-2, dus nu 2-0 voor ons? (2x Alves )
pi_44048873
Heb vertrouwen in de wedstrijd tegen Feyenoord!
Trots van het Noorden!
  vrijdag 1 december 2006 @ 12:47:51 #184
49091 MasterMido
ja das lekker
pi_44051463
Timmer kan toch niks zien de komende dagen
  zondag 3 december 2006 @ 16:00:01 #185
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_44105690
Tot vrijdag!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  zondag 3 december 2006 @ 16:00:30 #186
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_44105710
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 12:47 schreef MasterMido het volgende:
Timmer kan toch niks zien de komende dagen
Hij ziet momenteel wel een 3-1 op het scorebord staan
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  zondag 3 december 2006 @ 16:30:55 #187
49091 MasterMido
ja das lekker
pi_44106752
quote:
Op zondag 3 december 2006 16:00 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Hij ziet momenteel wel een 3-1 op het scorebord staan
ja maar later zag hij toch een 3-3


en toch 4-3

woeiii Friend kan scoren
  zondag 3 december 2006 @ 16:40:13 #188
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_44106976
Was een leuke wedstrijd
Die Friend is wel een goede spits zeg
pi_44107339
quote:
Op zondag 3 december 2006 16:40 schreef Malibu-06 het volgende:
Was een leuke wedstrijd
Die Friend is wel een goede spits zeg
Sterk in de lucht, verder is het niets meer dan een redelijke spits. Het is maar dat het wekelijks dikke gatenkaas is in de verdediging van Feyenoord
  zondag 3 december 2006 @ 17:47:35 #190
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_44108712
quote:
Op zondag 3 december 2006 16:54 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Sterk in de lucht, verder is het niets meer dan een redelijke spits.
Zag hem voor het eerst spelen, maar was in die minuten dat ie speelde elke keer als ie de bal had zeer gevaarlijk, en won veel duels.
pi_44109445
Jammer van de uitslag maar dit is wel weer het Heerenveen dat we graag zien natuurlijk
  zondag 3 december 2006 @ 18:43:36 #192
49091 MasterMido
ja das lekker
pi_44110109
we zijn op de weg terug we stonden bijna vandaag 5e maar nu is er een gat van 5 punten
pi_44110196
Als we binnenkort maar over Groningen heen gaan.
pi_44114245
Wat een makkelijk gegeven penalty zeg
  zondag 3 december 2006 @ 21:52:40 #195
49091 MasterMido
ja das lekker
pi_44115784
quote:
Op zondag 3 december 2006 21:12 schreef anoukforza het volgende:
Wat een makkelijk gegeven penalty zeg
achja de zoveelste van dit seizoen. Wat kunne we er aan doen. Het zit niet mee dit keer. Volgend jaar wel weer beter. Volgend jaar worden we kampioen. Dan kunnen we Ronaldinho kope voor dat geld van Alves.
  maandag 4 december 2006 @ 02:02:02 #196
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_44122529
quote:
Op zondag 3 december 2006 18:47 schreef SCH het volgende:
Als we binnenkort maar over Groningen heen gaan.
Groningen gaat nog wel vaker verliezen dit seizoen. Die hebben vorig seizoen boven hun kunnen gepresteerd, zijn in Europa en in de beker al onderuit gegaan dit seizoen...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_44123917
Vrijdag winnen van Roda, Groningen verliezen van PSV en we staan 6e
pi_44123999
Daarna richten we ons op Twente
  maandag 4 december 2006 @ 09:34:45 #199
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_44124329
quote:
Op maandag 4 december 2006 09:00 schreef MaxPower het volgende:
Vrijdag winnen van Roda
Dat feestje gaat niet door
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_44124720
Als we de lijn van de afgelopen weken doortrekken, zo sterk spelen in uitwedstrijden, dan moet thuis het rendement zeker te halen zijn.
  maandag 4 december 2006 @ 10:06:06 #201
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_44124837
quote:
Op maandag 4 december 2006 10:00 schreef SCH het volgende:
Als we de lijn van de afgelopen weken doortrekken, zo sterk spelen in uitwedstrijden, dan moet thuis het rendement zeker te halen zijn.
Thuis hebben jullie nog iets recht te zetten tegen ons

Maar zoals Stevens op dit moment bezig is denk ik dat Roda behoorlijk scherp en agressief naar Heerenveen komt!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  maandag 4 december 2006 @ 23:03:17 #202
49091 MasterMido
ja das lekker
pi_44149227
Alves moet zeker 20 miljoen opleveren
Mocht er in de winterstop een club zijn die Afonso Alves van SC Heerenveen over wil nemen, dan moet deze een grote zak met geld hebben. De Braziliaan zou namelijk twintig miljoen euro moeten kosten.

De verkoop van Alves is volgens voorzitter Koos Formsma geen optie. Toch is een club met veel geld zeer zeker welkom in Friesland. "Als je huis drie ton waard is en het is te verkopen voor drie miljoen dan denk je daar wel over na", aldus de preses van de Friese ploeg. Met deze uitspraak kijkt hij terug naar het moment dat de Braziliaan werd gekocht. De club moest vier miljoen euro op tafel leggen. De middenvelder is op dit moment degene met de meeste goals in de Eredivisie achter zijn naam, namelijk vijftien.
pi_44156989
Prager en Tarvajärvi terug bij SC Heerenveen
  dinsdag 5 december 2006 @ 17:57:09 #204
49091 MasterMido
ja das lekker
pi_44168813
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 10:55 schreef Stinger__ het volgende:
Prager en Tarvajärvi terug bij SC Heerenveen
ole ole helemaal fit? of net begonnen met trainen?
pi_44168893
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 17:57 schreef MasterMido het volgende:

[..]

ole ole helemaal fit? of net begonnen met trainen?
ze zijn weer inzetbaar

trouwens
quote:
Petter Hansson naar Ajax
Door Michel van velzen
4 December, 2006

Voetbalmax weet u te melden dat Petter Hansson zo goed als zeker rond is met Ajax, alleen enkele details in het contract kan Hansson nog weerzien van Ajax.

Petter Hansson moet bij Ajax Zdenek Grygera opvolgen die aan het einde van het seizoen vertrekt bij Ajax.

Hansson vertrek bij SC Heerenveen aan het einde van het seizoen, omdat hij zijn contract niet wil verlengen. Ajax kan hem dus transfervrij halen.
  dinsdag 5 december 2006 @ 18:07:34 #206
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_44169119
Zdenek is reserve dus dat is lullig voor petter . . .
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_44169218
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 18:07 schreef One_conundrum het volgende:
Zdenek is reserve dus dat is lullig voor petter . . .
Al speelt hij de laatste tijd wel vaak maar idd denk dat hij vooral op de bank mag plaatsnemen mocht hij naar ajax gaan.

ff een aanvulling van het eerdere bericht over alves

een geruchtje
quote:
LC Sport 04-12-2006

Als Alfonso Alves verkocht word heeft Paulo Cesar( zaakwaarnemer Alves) gelijk al een vervanger op het oog voor de brazialiaanse baltovenaar. Het gaat om de topscoorder in de marcedonische competitie en hij speel bij Vardar Skopje.
Hij Kan nu voor 7 ton weg in juni is hij transfervrij ! Zou ik metteen halen aldus Cesar
  dinsdag 5 december 2006 @ 18:24:42 #208
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_44169534
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 18:11 schreef michiel_merk het volgende:

[..]

Al speelt hij de laatste tijd wel vaak maar idd denk dat hij vooral op de bank mag plaatsnemen mocht hij naar ajax gaan.
Het is gewoon

Heitinga -Stam -Vermaelen- Urby.

daar zal volgend seizoen niet veel aan veranderen . . .
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_44169922
Zeker niet in z'n huidige vorm
pi_44171220
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 18:11 schreef michiel_merk het volgende:

[..]

Al speelt hij de laatste tijd wel vaak maar idd denk dat hij vooral op de bank mag plaatsnemen mocht hij naar ajax gaan.

ff een aanvulling van het eerdere bericht over alves

een geruchtje
[..]
Zal deze wel zijn dan
quote:
Tiago Rodrigues (* 16. März 1979) ist ein brasilianischer Fußballspieler.

Tiago gilt als ein Mega-Transfer zum mazedonischen Rekordmeister Vardar Skopje. Tiago Rodrigues kommt vom brasilianischen Erstligisten Paysandu Sport Club. Dort erzielte er in 45 Spielen 17 Tore.

Weil Vardar Skopje ihn nicht lange bezahlen kann, unterschrieb der Brasilianer nur für 18 Monate. Tiago soll bei Vardar Skopje den Sturm verstärken und in der Liga sowie in Europa unterstützen.
pi_44172804
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 18:24 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

Het is gewoon

Heitinga -Stam -Vermaelen- Urby.

daar zal volgend seizoen niet veel aan veranderen . . .
Ten Cate heeft voor Grygera gekozen, omdat die beter klikt met Stam in het veld.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 6 december 2006 @ 09:51:43 #212
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_44185582
WSU bus vertrekt al om 15uur vrijdagg
Welke idioot plant nou een Heerenveen - Roda in op vrijdag
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_44185636
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 18:24 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

Het is gewoon

Heitinga -Stam -Vermaelen- Urby.

daar zal volgend seizoen niet veel aan veranderen . . .
Heitinga - Stam - Grygera - Vermaelen is het de laatste tijd.

En dan Urby op het middenveld. Toch denk ik niet dat Hansson voor de basis gehaald wordt volgend seizoen. Van mij hoeft hij ook niet te komen. Ik ben niet kapot van hem.
pi_44185657
Hansson gaat natuurlijk niet ergens naar toe om op de bank te gaan zitten.

Ik vind hem meer iemand voor Feyenoord maar ik vermoed dat hij liever naar een ander land gaat.
  woensdag 6 december 2006 @ 13:23:25 #215
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_44190920
quote:
Spelersnieuws sc Heerenveen
06 december 2006
Woensdagmiddag tekende de Serviër Miralem Sulejmani een contract voor 3 ½ jaar (met een optie voor langer) met sc Heerenveen. De van Partizan Belgrado afkomstige speler die net 18 jaar is geworden, is inzetbaar als linker en rechter aanvaller en als aanvallende middenvelder. Sulejmani geldt in Servië als groot talent. Hij debuteerde vorig seizoen in de hoofdmacht van Partizan Belgrado en zal in januari de overstap naar sc Heerenveen maken.

Contract Kissi ontbonden
Het contract tussen sc Heerenveen en middenvelder Abdelkrim Kissi is beëindigd. Omdat uitzicht op een basisplaats op korte termijn niet realistisch is, is in goed onderling overleg de overeenkomst per direct ontbonden. Het contract met Kissi liep nog tot juni 2007.
De 26-jarige Marokkaan kan nu transfervrij op zoek naar een andere club.

Robin Huisman de Jong tekent contract
De 18 jarige A-junior Robin Huisman de Jong tekende woensdagmiddag een contract met sc Heerenveen. De centrale verdediger uit Sneek speelt al jaren bij sc Heerenveen. Hij doorliep de voetbalschool en droeg ook in alle jeugdteams het pompebleden-shirt. Het contract is aangegaan voor de duur van anderhalf jaar.
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_44191640
quote:
Op woensdag 6 december 2006 13:23 schreef One_conundrum het volgende:

[..]
goed nieuws mooi om te weten dat heerenveen altijd weer een 'schaduw' elftal klaar heeft staan
pi_44191684
Sulejmani, dás toch die speler waarvan AZ dacht dat hij niet meer haalbaar was?
pi_44191710
quote:
Op woensdag 6 december 2006 13:47 schreef Stinger__ het volgende:
Sulejmani, dás toch die speler waarvan AZ dacht dat hij niet meer haalbaar was?
Volgens mij wel ja
pi_44191738
Jammer van Kissi, goede speler.
pi_44191925


Het is die van AZ inderdaad
quote:
AZ ziet af van Miralem Sulejmani

AZ heeft besloten niet in zee te gaan met Miralem Sulejmani. De Servische linksbuiten was aan het begin van dit seizoen enkele dagen op proef bij de Alkmaarders, maar kon de technische staf niet overtuigen.
De pas 17-jarige jeugdinternational staat onder contract bij Partizan Belgrado en was in beeld om het linksbuiten-probleem van AZ op te lossen. De Alkmaarders beschikken in de selectie over geen enkele echte linksbuiten. Daardoor is trainer Louis van Gaal genoodzaakt te spelen in een 4-4-2-systeem. Dat gaat echter zo voortreffelijk, dat Van Gaal weinig heil meer ziet in het terugkeren naar het oude 4-3-3-systeem.
  woensdag 6 december 2006 @ 14:02:07 #221
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_44192116
Kissi kostte destijds 2ton voor zover ik kon vinden. . .
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  woensdag 6 december 2006 @ 14:09:08 #222
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_44192326
quote:
De komst van Miralem Sulejmani naar AZ lijkt steeds onzekerder te worden. De linksbuiten is wel transfervrij maar er moet nog wel een flinke opleidingsvergoeding worden betaald, zo meldt Voetbal International.

De 17-jarige linksbuiten trainde al een paar dagen mee met de selectie van AZ en in die tijd heeft hij een goede indruk achtergelaten. Ook Van Gaal was onder de indruk en heeft laten weten dat hij Sulejmani met plezier aan zijn selectie wil toevoegen. Miralem Sulejmani wordt in zijn vaderland gezien als één van de grootste talenten van Servië.

AZ is niet de enige die op het talent aast ook zouden enkele Europese topclubs wel interesse hebben in de linksbuiten, waaronder PSV.
quote:
'Linksbuiten Sulejmani te moeilijk voor AZ'

4/12/2006 11:40

AZ lijkt af te moeten zien van de komst van Miralem Sulejmani. De Servische linksbuiten zou kunnen worden vastgelegd op 5 december, omdat hij op die dag achttien jaar wordt. Maar technisch directeur Marcel Brands denkt dat de belofte niet haalbaar meer is.

'Er hangt nu al zo'n netwerk om die jongen heen, dat ik er sceptisch over ben', legde Brands uit aan De Telegraaf. Het AD meldt zelfs dat de Alkmaarders sowieso geen poging meer doen de aanvaller van Partizan Belgrado aan te trekken.

AZ is op zoek naar een linksbuiten omdat het geen geschikte speler voor die positie in de selectie heeft. Coach Louis van Gaal speelt daarom noodgedwongen met twee spitsen, al levert dat zijn ploeg tot nog toe goede resultaten op.
De hand van Riemer. . ?
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_44192567
quote:
Op woensdag 6 december 2006 14:09 schreef One_conundrum het volgende:

[..]


[..]

De hand van Riemer. . ?
Blundertje van AZ.
  woensdag 6 december 2006 @ 14:19:44 #224
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_44192654
quote:
De Servische linksbuiten zou kunnen worden vastgelegd op 5 december, omdat hij op die dag achttien jaar wordt
Ik geniet ook van deze zin
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_44192697
Er zou ook een scout-competitie moeten zijn, inclusief slagvaardigheid - wedden dat wij winnen
pi_44192846
quote:
Op woensdag 6 december 2006 13:49 schreef SCH het volgende:
Jammer van Kissi, goede speler.
Ik gok dat ie naar de FC gaat. Maar het is toch niet meer dan een redelijke speler lijkt me.
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
  woensdag 6 december 2006 @ 15:36:07 #227
49091 MasterMido
ja das lekker
pi_44194865
quote:
Op woensdag 6 december 2006 14:21 schreef SCH het volgende:
Er zou ook een scout-competitie moeten zijn, inclusief slagvaardigheid - wedden dat wij winnen
En spelers uit eigen jeugd competitie dan verliezen we
pi_44197468
quote:
Op woensdag 6 december 2006 14:26 schreef Gollemrulez het volgende:

[..]

Ik gok dat ie naar de FC gaat. Maar het is toch niet meer dan een redelijke speler lijkt me.
Niet gewoon ergens in het Oostblok weer?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_44197571
Vermoedelijk een land waar de wodka goedkoop is inderdaad
  woensdag 6 december 2006 @ 18:15:21 #230
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_44200045

Miralem Sulejmani tekent een contract


Robin Huisman de Jong tekent contract
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_44200073
Welkom allebeide
  woensdag 6 december 2006 @ 18:19:34 #232
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_44200172
Flappie en een jonge Zidane . . .
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_44204201
Charisma druipt er bij beide idd vanaf
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
  woensdag 6 december 2006 @ 20:28:12 #234
61447 Douwe
Ik heb gelijk
pi_44204761
Ik vind het gebrek aan charisma van Koos Formsa schrijnender
  woensdag 6 december 2006 @ 20:36:21 #235
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_44205093
Wie van de 2 is koos eigenlijk?
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_44205198
quote:
Op woensdag 6 december 2006 20:13 schreef Gollemrulez het volgende:
Charisma druipt er bij beide idd vanaf
17/18 jaar, wat wil je.
  woensdag 6 december 2006 @ 20:44:31 #237
61447 Douwe
Ik heb gelijk
pi_44205362
Koos zit links
pi_44205458
Koos is okay!
  woensdag 6 december 2006 @ 20:48:29 #239
61447 Douwe
Ik heb gelijk
pi_44205491
Een stijve hark is het Maar ik heb vertrouwen in hem
  woensdag 6 december 2006 @ 20:52:57 #240
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_44205656
en wie is die gast rechts dan? Ze lijken echt op elkaar. . .
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  woensdag 6 december 2006 @ 22:15:37 #241
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_44208964
quote:
Serbian U21 national midfielder in serious problems
Partizan decides to place Sulejmani under suspension


11.11.2006 by JadranSport


The decision of Miralem Sulejmani's parents and agent Jovica Radonjic to send out this 17-year-old Serbian talent to trials in The Netherlands might cost them dearly. Apart from them this situation can unfortunately make this young talent lose a chance to build his career as a footballer with considerable good reputation. According to Partizan, the “agent” of the youngster decided to negotiate with foreign clubs without their approval, promising Sulejmani and his parents a great slump of money which is just “waiting” for them across the border. By doing so, Radonjic and Sulejmani breached the rules of the Serbian Football Association and the contract that the player has with Partizan.

Contract with Heerenveen?
Allegedly, Sulejmani has already signed a contract with Dutch Eredivisie club Heerenveen. No details of this contract were revealed but if this indeed took place both Heerenveen and any other club who discussed signing Sulejmani with Radonjic might face a serious penalty by UEFA whose rules match the ones of Serbian FA. Partizan officials also claim that Sulejmani's agent made the situation even more complicated as they have indications that the youngster signed another contract after what he “pledged” the deal with Heerenveen as well. What will come out of this scandal is yet to be resolved.

Djukic calls Sulejmani for the U21 selection
Meanwhile, Sulejmani has been called up for the Serbian u21 national team by Miroslav Djukic. The former Valencia defender who's now leading the Serbian youth didn't comment on this events and will not give up on the talented midfielder. Sulejmani will practice with the other u21 internationals and probably make an appearance in their friendly match against Portugal which will take place on 14th November.
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_44210405
Vaag... Naar mijn weten was hij transfer vrij, wat in mijn ogen betekend dat hij geen (prof) contract heeft. Bovendien heeft hij de dag na z'n 18de verjaardag getekend, en dat moet mogen neem ik aan.
AZ kan dan wel problemen krijgen, ten tijde van die 'stage' daar en bij behorende onderhandelingen was hij dus wel 17.
En dat hij na H'veen nog ergens anders een contract heeft getekend lijk me ook stug.. Binnen een halve dag bij 2 clubs tekenen? Mwoa..
pi_44214997
quote:
Op woensdag 6 december 2006 20:52 schreef One_conundrum het volgende:
en wie is die gast rechts dan? Ze lijken echt op elkaar. . .
Yme Kuiper.
pi_44215253
Misschien moet hij onze huisarties worden
quote:
Ruben Heerenveen(28) heeft deze week een bezoek gebracht aan het Antillenhuis te Den Haag. Het betreft een Antilliaanse zanger die momenteel enorme bekendheid geniet in Oostenrijk waar hij ook woonachtig is. Tijdens diens bezoek aan het Antillenhuis bood hij de Gevolmachtigde Minister van de Nederlandse Antillen, Paul Comenencia, een exemplaar aan van zijn nieuwste CD getiteld ‘Exceptional’.
  donderdag 7 december 2006 @ 09:35:42 #245
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_44215402
Morgen mag je dus een behoorlijk leeg uitvak verwachten (zoals met de beker) gezien de voorverkoop

KNVB bedankt, op vrijdag naar de andere kant van het land!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_44215419
Limburgse huilies
  donderdag 7 december 2006 @ 09:55:43 #247
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_44215760
quote:
Op donderdag 7 december 2006 09:36 schreef SCH het volgende:
Limburgse huilies
Zegt degene die nog niet eens naar de thuiswedstrijd gaat

De vertrektijd is vroeg in de middag, niet iedereen krijgt op een werkdag zomaar vrij...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  donderdag 7 december 2006 @ 10:31:07 #248
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_44216513
quote:
Heerenveen en Partizan kibbelen om Sulejmani

7/12/2006 9 :37

Waar AZ afhaakte vanwege moeizaam verlopende onderhandelingen, daar sloeg SC Heerenveen snel toe en contracteerde Miralem Sulejmani. De arbitragecommissie van de FIFA moet er echter aan te pas komen om de overgang van de achttienjarige Serviër naar Friesland definitief te maken.

Heerenveen kan het niet eens worden met Partizan Belgrado over de opleidingsvergoeding die voor Sulejmani dient te betalen. Pas als die kwestie is opgelost, treedt het contract voor drieënhalf seizoen per 1 januari 2007 in werking.

De Nederlandse zaakwaarnemer van Sulejmani, Winnie Haatrecht, spreekt in De Telegraaf de verwachting uit dat het probleem snel uit de wereld is. 'De FIFA zal waarschijnlijk alleen een bindende vergoedingssom bepalen, waaraan Heerenveen moet voldoen en waarmee Partizan genoegen moet nemen.'
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_44217806
quote:
Op donderdag 7 december 2006 09:55 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Zegt degene die nog niet eens naar de thuiswedstrijd gaat
Voor mij zijn thuiswedstrijden uitwedstrijden, snappie?
  donderdag 7 december 2006 @ 15:11:58 #250
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_44224569
quote:
Op donderdag 7 december 2006 11:31 schreef SCH het volgende:

[..]

Voor mij zijn thuiswedstrijden uitwedstrijden, snappie?
D'r zijn lui uit Huizen die alle uit en thuiswedstrijden van Roda gaan. D'r zijn lui uit Noord-Limburg die alle uit & thuiswedstrijden van Roda gaan. D'r zijn lui uit Assen die bijna alle uit & thuiswedstrijden van Roda gaan. D'r zijn lui uit Groningen die ik bij heel veel uitwedstrijden van Roda zie
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_44225728
quote:
Op donderdag 7 december 2006 15:11 schreef DarkShine het volgende:

[..]

D'r zijn lui uit Huizen die alle uit en thuiswedstrijden van Roda gaan. D'r zijn lui uit Noord-Limburg die alle uit & thuiswedstrijden van Roda gaan. D'r zijn lui uit Assen die bijna alle uit & thuiswedstrijden van Roda gaan. D'r zijn lui uit Groningen die ik bij heel veel uitwedstrijden van Roda zie
Da's geweldig nieuws
  donderdag 7 december 2006 @ 16:34:35 #252
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_44226870
Morgen Prager ipv Bosvelt en voor de rest hetzelfde als tegen Feijenoord. Zou het lek bijna boven zijn . . .
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  donderdag 7 december 2006 @ 17:40:32 #253
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_44229257
quote:
'Miki' komt, maar Heerenveen en Parizan ruziën nog

HEERENVEEN - Het 3,5 jarig contract van de servische jeugdinternational Miralem Sulejmani (18) bij SCH is dan wel getekend, maar aan de overgang van het talent van PB naar het AB stadion zitten nog wel wat haken en ogen. Het probleem is eenvoudig; PB wil meer geld zien dan SCH bereid is neer te leggen. "Het lost zich vanzelf op", zegt voorzitter KF zelfverzekerd. "Hij speelt vanaf januari bij ons.

De servische club meent recht te hebben op een transfersom. MS zou in belgrado een contract hebben dat volgens PB door SCH moet worden afgekocht. "Dat is niet zo", zegt MS's zaakwaarnemer Winnie Haatrecht, oud-speler van SCH. "MS had een jeugdcontractje, maar is dinsdag 18 jaar geworden. Dat contract is dan niet meer geldig en dus is er geen transfersom. Datzelfde zegt KF. "We hebben een contract met een jongen die elders geen verbindtenis had.

Er bestaat bovendien onenigheid tussen de clubs over de opleidingsvergoeding voor MS. Voor elk seizoen zou SCH ongegeer ¤90.000 moeten betalen. Aangezien MS in Belgrado zes opleidingsjaren achter de rug heeft, zou de vergoeding om ongeveer ¤540.000 gaan.

KF: "We hebben het UEFA-handboek er op nageslagen en op grond daarvan hebben we een prijs vastgesteld. We verwachten een factuur van PB waarop het juiste bedrag vermeld staat. Dan betalen we. Als er een fout bedrag op staat, betalen we niet. Dan de de FIFA's en UEFA's er om dat op te lossen.

Haatrecht is al een stap verder. "Ik heb geprobeerd te bemiddelen tussen de clubs, maar die komen er niet uit. Het is nu aan de arbitragecommissie van de FIFA om duidelijkheid te verschaffen. Maar bang dat het met de deal nog fout gaat ben ik niet."

Als het inderdaad goed komt, haalt SCH volgens GJV een 'balvaardige jongen' binnen die bovendien gemakkelijk scoort en vrij snel is. "Hij is vooral een speler voor de toekomst", zegt de trainer, die MS alleen van videobeelden kent. "Hij komt uit een andere cultuur en zal eerst moeten acclimatiseren.

MS was kort geleden bij op de proef bij AZ. Trainer LvG zag zijn komst wel zitten. De overgang ketste af omdat de TD MB geen zin had in de moeizame onderhandelingen met PB, waar SCH dus nu mee te maken heeft.

MS maakte vorig seizoen zijn debuut in de hoofdmacht van PB, dat in de voorronde van de strijd om de UEFA Cup afrekenende met FC Grins, maar in de groepsfase geen rol van betekenis speelt. Hij kan uit de voeten als linker- en rechterspits, maar ook als aanvallende middenvelder. MS (bijnaam 'Miki') speelde al voor Servië onder 21. "Dat zegt wel iets", vindt KF. "We hebben hem langer dan een jaar in de gaten gehouden en denken dat hij uit kan groeien tot publiekslieveling."

Huntelaar en RvN zijn de voorbeelden van 'Miki'. "Hier wordt een jonge speler heel snel heel goed." Hij heeft zelfvertrouwen. "Ik weet dat ik goed kan voetballen. Prof worden was altijd mijn droom. Het liefst speel ik rechtsbuiten. Naar binnen snijden en schieten, dat is fantastisch."
Bron: Leeuwarder Courant

Beetje Jammer dat GJV zo pessimistisch is als zelfs LvG em graag wil hebben.
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_44229842
GJV is toch helemaal niet zo pessimistisch, waar lees je dat. Terecht een beetje terughoudend.

Het begint zich nu wel uit te betalen - die goede transfers - IEDEREEN wil naar Heerenveen
  donderdag 7 december 2006 @ 18:16:42 #255
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_44230284
Laten we maar op een leuke wedstrijd hopen morgen.

Al is het de vrijdagavond, en dan zijn de wedstrijden normaal niet om aan te zien!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  donderdag 7 december 2006 @ 18:22:58 #256
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_44230434
quote:
Op donderdag 7 december 2006 17:59 schreef SCH het volgende:
GJV is toch helemaal niet zo pessimistisch, waar lees je dat. Terecht een beetje terughoudend.
Ach weet ik hoe je het noemt, kan niet op het goeie woord komen, maar hij is zo voorzichtig. Het is een speler voor de toekomst, cultuurverschillen blabla. Terwijl LvG zegt dat het een groot talent is dat zeer welkom is. Gewoon een paar keer in laten vallen nog dit seizoen. Het liefst zo snel mogelijk.
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  vrijdag 8 december 2006 @ 14:32:43 #257
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_44251082
Tot vanavond. Ik vertrek nu richting Friesland (jammer dat MVV morgen in Leeuwarden speelt ).
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_44251208
quote:
Op donderdag 7 december 2006 17:59 schreef SCH het volgende:
IEDEREEN wil naar Heerenveen


Tip!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 8 december 2006 @ 15:08:35 #259
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_44252259
hoe zit het met het weer en veld in Heerenveen? in het noorden aan de zee in FRL is het vrij nat . . .
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_44252440
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 15:08 schreef One_conundrum het volgende:
hoe zit het met het weer en veld in Heerenveen? in het noorden aan de zee in FRL is het vrij nat . . .
regen regen en nog eens regen het zal wel glibberen worden vanavond
pi_44254603
Heb er zin in!
Trots van het Noorden!
pi_44264526
Toffe partij en het lijkt wel of ze met de wedstrijd beter worden.

Goeie wissels en geweldige goal van Friend en Tarva samen

Kan leuk worden donderdag zo
  vrijdag 8 december 2006 @ 22:43:47 #263
61447 Douwe
Ik heb gelijk
pi_44265057
Als we tegen Lens net zo klungelen bij de goal wordt het natuurlijk nooit 3-0
pi_44265112
mooie wedstrijd idd wel luxe 2 pinchitters
  zaterdag 9 december 2006 @ 00:01:31 #265
49091 MasterMido
ja das lekker
pi_44267011
hehe we zijn op de weg terug.
  zaterdag 9 december 2006 @ 07:12:24 #266
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_44270396
er werd heel behoorlijk gevoetbald, maar dat kan ook liggen aan het slechte verweer van Roda. iig hopen dat deze lijn kan worden doorgezet tegen Lensch
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  zaterdag 9 december 2006 @ 10:43:54 #267
101281 Robjuhhh
Ultras Kerkrade
pi_44271221
Wij zijn inderdaad niet echt tevreden over het vertoonde spel gisteren, schandalig gewoon. Overigens kwam Heerenveen vlak voor rust goed weg, want Vandenbussche had daar eigenlijk gewoon rood moeten hebben voor zijn overtreding op Ramzi.

Maarja, profciat met de overwinning en leuk dat jullie mascotte met een RJC sjaal wilde poseren
Forza Roda
  zaterdag 9 december 2006 @ 11:13:02 #268
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_44271661
Congrats, dik en dik verdiende overwinning.

Alleen Vandenbusche had rood moeten hebben!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  zaterdag 9 december 2006 @ 11:15:18 #269
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_44271710
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 11:13 schreef DarkShine het volgende:
Congrats, dik en dik verdiende overwinning.

Alleen Vandenbusche had rood moeten hebben!
Voor wat dan?

Als je die actie bedoelt, waarbij die uit zijn doel kwam ... op TV was heel goed te zien dat er nog DUIDELIJK een verdediger achter stond .. geen doorgebroken speler dus
  zaterdag 9 december 2006 @ 11:21:43 #270
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_44271780
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 11:15 schreef Eilanden het volgende:

[..]

Voor wat dan?

Als je die actie bedoelt, waarbij die uit zijn doel kwam ... op TV was heel goed te zien dat er nog DUIDELIJK een verdediger achter stond .. geen doorgebroken speler dus
Raakt hij Ramzi niet kan hij zo binnenschuiven...

Sprak nog een Heerenveen fan na de match die hetzelfde zei.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  zaterdag 9 december 2006 @ 11:27:22 #271
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_44271840
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 11:21 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Raakt hij Ramzi niet kan hij zo binnenschuiven...

Sprak nog een Heerenveen fan na de match die hetzelfde zei.
Dan kan Ramzi nog altijd naast schuiven ... feit is gewoon dat er nog een speler achter staat en dan gelden voor keepers dezelfde regels als voor veldspelers .. terecht geel en terecht geen rood

En voor de rest dikdikdikdikverdiende overwinning
pi_44271863
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 11:13 schreef DarkShine het volgende:
Congrats, dik en dik verdiende overwinning.


Jullie troffen ons in een van de sterkste partijen tot nu toe. Lag vooral aan ons zelf en een beetje aan jullie. Tekende zich de laatste weken al af.
  zaterdag 9 december 2006 @ 11:31:36 #273
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_44271879
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 11:29 schreef SCH het volgende:

[..]



Jullie troffen ons in een van de sterkste partijen tot nu toe. Lag vooral aan ons zelf en een beetje aan jullie. Tekende zich de laatste weken al af.
Gister was echt huilen met de pet op. Dat de 0 zo lang op het bord stond was meer geluk dan wijsheid.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_44272008
Brian deed dat speciaal voor jullie, hadden jullie nog iets om je druk over te maken

Ben erg blij met de ontwikkeling bij Heerenveen - we hebben een sterke bank en als je zo'n doelpunt gewoon af kunt dwingen door de wissels, echt klasse. Eigenlijk geen zwakke schakels gezien behalve Vandenbussche. Zuiverloon wordt nu ineens als pispaal gebruikt, oppassen dat we niet een soort Seip2 van hem maken. Hij is nog jong.

Waar is Seipie eigenlijk?
pi_44272451
Plymouth Argyle. Heeft onlangs zijn contract verlengd geloof ik, zat er eerst voor een paar maanden.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_44272736
6e divisie?
pi_44272786
Nee, Championship. Dus direct onder het hoogste niveau.

http://www.soccerbase.com/league2.sd?competitionid=2

Staan niet eens zo slecht.
http://www.soccerbase.com/players_details.sd?playerid=40804 al zijn stats

Broertje van Tom Sawyer, Gary, speelt er ook.

http://www.soccerbase.com/teams2.sd?teamid=2036
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_44272824
Leuk voor hem en zijn enige echte fan Max Power
pi_44273514
Er zijn plannen om komend voorjaar naar Plymouth te gaan
pi_44273692
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 22:27 schreef SCH het volgende:
Toffe partij en het lijkt wel of ze met de wedstrijd beter worden.
zo tof vond ik het de 2e helft niet meer, heb tenenkrommend in het stadion gezeten omdat het nog steeds 0-0 stond en er zoveel kansen onbenut bleven.
quote:
Goeie wissels en geweldige goal van Friend en Tarva samen
Alhoewel beide wat mij betreft wel minstens 15 minuten eerder het veld in mochten komen.

En aan die trommelaar van Roda; als het niet klinkt, niemand meedoet en het irritant is, trommel dan niet
  zaterdag 9 december 2006 @ 14:12:35 #281
49091 MasterMido
ja das lekker
pi_44274889
Gemeente Kollumerland krijgt een mager 6je van mij de wave in het begin doen dat wil natuurlijk niet

Ik hoorde ineens een klein dweilorkest ofzo. Met aanvalluhhhh en daarvoor nog ff. Maar niet vaak gehoord.

En die decibelmet deugt voor geen meter.
pi_44276189
Vul je zak
  zaterdag 9 december 2006 @ 15:31:49 #283
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_44276561
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 13:13 schreef anoukforza het volgende:
En aan die trommelaar van Roda; als het niet klinkt, niemand meedoet en het irritant is, trommel dan niet
Hebben wij hem al vaker gezegd
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_44281905
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 14:12 schreef MasterMido het volgende:
Ik hoorde ineens een klein dweilorkest ofzo. Met aanvalluhhhh en daarvoor nog ff. Maar niet vaak gehoord.
voor het stadion, ter hoogte van vak 6 zeg maar, was ook een orkestje bezig??
En ik zag ook dat er een advocatenkantoor midden op de parkeerplaats voor het stadion komt?!
quote:
En die decibelmet deugt voor geen meter.
Nee, nogal flauw ding dat..
  zaterdag 9 december 2006 @ 21:27:06 #285
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_44286441
Enkele foto's van jullie stadion op:
http://groundhopping.logt.nu/

Blijkt dat ik 6x in Heerenveen ben geweest en 5x met een nederlaag naar huis kon
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_44321657
En is Dingsdag vandaag op komen dagen , hij zou opgepakt zijn op de Korenmarkt
pi_44321841
waarom?
pi_44321905
"je hebt wel lef dat jij je hier nog durft te vertonen" was voor Dingsdag de aanleiding mensen te gaan beledigen ( een grote bek op te zetten ) , en toen zou die de zaak zijn uitgezet en later opgepakt te zijn.
pi_44322263
dan is ie nu gewoon in Heerenveen hoor. Voor zoiets zit je echt niet langer dan 2 uurtjes op het bureau.
pi_44322916
quote:
Op maandag 11 december 2006 10:50 schreef MaxPower het volgende:
dan is ie nu gewoon in Heerenveen hoor. Voor zoiets zit je echt niet langer dan 2 uurtjes op het bureau.
Zal wel , daarom dat de media er ook geen aandacht aan besteed

( Toen die afgekoeld is , zal die wel weer naar huis hebben gemogen )

En jullie hebben hem nog hard nodig deze week , want jullie moeten de 0 houden en Alves ( alleen of samen met iemand ) moet 3x scoren
pi_44323552
Jong Vitesse - Jong Heerenveen worden maandagavond niet afgewerkt. Naar vervangende data wordt gezocht.

KNVB .nl

Dan moeten we een andere keer maar uitvechten wie de beste zijn bij de beloftes
  dinsdag 12 december 2006 @ 20:09:42 #292
49091 MasterMido
ja das lekker
pi_44368152
quote:
Op maandag 11 december 2006 11:40 schreef vitessezuid113 het volgende:
Jong Vitesse - Jong Heerenveen worden maandagavond niet afgewerkt. Naar vervangende data wordt gezocht.

KNVB .nl

Dan moeten we een andere keer maar uitvechten wie de beste zijn bij de beloftes
O is Marco Borsato weer in Arnheim?
  dinsdag 12 december 2006 @ 20:13:38 #293
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_44368308
quote:
Op maandag 11 december 2006 11:40 schreef vitessezuid113 het volgende:
Jong Vitesse - Jong Heerenveen worden maandagavond niet afgewerkt. Naar vervangende data wordt gezocht.

KNVB .nl

Dan moeten we een andere keer maar uitvechten wie de beste zijn bij de beloftes
Dat winnen onze beloftes wel. Die zijn echt goed!
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_44369795
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 20:09 schreef MasterMido het volgende:

[..]

O is Marco Borsato weer in Arnheim?
Again
Trots van het Noorden!
pi_44391784
Hoe gaat het met Age Hains Boersma trouwens, iemand die dat weet? Speelt in Jong Heerenveen neem ik aan. Maar doet ie het daar een beetje aardig?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_44397666
Niet echt. Heeft behoorlijk wat moeite om het niveau op te pikken.
pi_44398156
Is het NN-vak al uitverkocht voor morgen?
pi_44400114
quote:
Afdrukken Sluiten
Verbeek hoopt op stunt

Verbeek hoopt op stunt


UEFA-BEKER


HEERENVEEN (ANP) - SC Heerenveen-trainer Gertjan Verbeek heeft de hoop op verlenging van het Europese avontuur nog niet opgegeven. Om ook na de winter nog actief te zijn in de UEFA-beker moeten zijn ploeg donderdag met drie doelpunten verschil winnen van het Franse RC Lens. ,,We moeten het geloof hebben dat het echt kan'', aldus Verbeek.

De coach van Heerenveen heeft een duidelijk strijdplan in gedachten tegen de huidige nummer twee van de Franse competitie. ,,Lens speelt altijd met min of meer vier aanvallers. Dan kun je als trainer van de tegenpartij kiezen voor één of twee controlerende middenvelders. Wij gaan, met Thomas Prager, voor de eerste optie. Als we er in slagen Lens onder druk te zetten, moeten zij de lange bal spelen. Dat is in ons voordeel.''

Verbeek put vertrouwen uit de goede competitiewedstrijden van Heerenveen in de laatste weken. ,,Lens is natuurlijk van een ander kaliber dan Roda JC, maar in de huidige vorm zijn we thuis tot veel in staat.''

Heerenveen begint donderdag in vermoedelijk dezelfde opstelling als vrijdag tegen Roda JC (1-0). De geblesseerden Ugur Yildirim en Paul Bosvelt ontbreken allebei nog. Jeroen Drost maakt wel weer deel uit van de A-selectie. Het Abe Lenstra-stadion is waarschijnlijk gevuld met zo'n 22.000 supporters.


Vermoedelijke opstelling SC Heerenveen: Vandenbussche; Zuiverloon, Hansson, Dingsdag en Breuer; Poulsen, Prager, Hanssen en Pranjic; Nilsson en Alves.
pi_44400284
quote:
JONG VITESSE - JONG SC HEERENVEEN NU OP 18 JANUARI 12-12-2006

De competitiewedstrijd tussen Jong Vitesse en koploper in de reserve eredivisie Jong sc Heerenveen is verplaatst naar donderdag 18 januari.

De wedstrijd stond oorspronkelijk gepland op maandag 11 december. Wegens hevige regenval is het treffen afgelast. De volgende wedstrijd voor Jong Vitesse staat gepland op maandag 18 december. De Arnhemmers spelen dan uit tegen Jong Feyenoord, een directe concurrent voor de beloften van Vitesse.

Vitesse.nl
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 20:13 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

Dat winnen onze beloftes wel. Die zijn echt goed!
Tegen vitesse hebben toch ook 2 spelen van Jong Heerenveen hun debuut gemaakt ?, maar we zullen het wel zien.
pi_44402604
Jammer dat Ugur en Paul er morgen niet zijn
Trots van het Noorden!
pi_44405015
quote:
Sparta zit achter Waterman aan
Er is een mogelijkheid dat Boy Waterman, keeper van SC Heerenveen, volgend seizoen het doel van Sparta verdedigt. De ploeg uit Rotterdam heeft al informatie ingewonnen om de 22-jarige sluitpost tijdelijk over te nemen.

SC Heerenveen en Sparta werken al een tijdje samen. Laatstgenoemde ploeg hoopt dan ook dat het volgend seizoen over Waterman kan beschikken. Momenteel staat de keeper tweede in de rangorde bij de Friese ploeg. Brian Vandenbussche is namelijk de onbetwiste nummer één bij het elftal van trainer Gert-Jan Verbeek. Mocht de overgang inderdaad door gaan, dan heeft de sluitpost de mogelijkheid om ervaring op te doen in de Eredivisie.

Momenteel staan Joost Terol en René Ponk nog bij Sparta onder contract, maar het duo voldoet niet aan de eisen van de club. Het tweetal heeft nog een contract tot medio 2007. Hierdoor zou het zomaar kunnen dat Waterman volgend seizoen de eerste keeper op Het Kasteel is.
ze zaten ook al achter breuer aan :S grrr waren samenwerken met zo'n club zo verweg
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')