Zou het van mijn monitor kunnen komen? Ik heb nooit kuren met dat ding, hij is ook nog niet zo oud. Kan mijn pc zomaar afsluiten omdat mijn monitor hapert?quote:Op zondag 5 november 2006 16:50 schreef Djarum het volgende:
komt de piep wel uit je pckast?
ja, als er een hardwareconflict is wel.quote:Op zondag 5 november 2006 16:52 schreef e-wok het volgende:
[..]
Zou het van mijn monitor kunnen komen? Ik heb nooit kuren met dat ding, hij is ook nog niet zo oud. Kan mijn pc zomaar afsluiten omdat mijn monitor hapert?
Het is echt heel kort, zo'n seconde of 4. Ik weet niet of ik het als een piep of een hoge zoemtoon moet omschrijven.quote:Op zondag 5 november 2006 16:52 schreef Djarum het volgende:
hoe lang duurt hij dan? lang genoeg om de bron te kunnen lokaliseren?
misschien moet je je computer eens openhalen en hem zo laten draaien, dan kan je gelijk kijken waar het vandaan komt als je het weer hoort.
Dat lokaliseren is een beetje het probleem, omdat het zo snel gaat. Ik zal de volgende keer mijn monitor eens uitdrukken, om te kijken of het dan ophoudt.quote:Op zondag 5 november 2006 16:53 schreef Djarum het volgende:
ja, als er een hardwareconflict is wel.
lokaliseer eerst even het piepje, dat scheelt heel veel giswerk
quote:Please follow the below
A certain amount of hissing and humming when the monitor is warming up and in operation is normal. If the sound persists and is annoying, contact your monitor dealer or MAG service center.
TMN?quote:Op zondag 5 november 2006 16:59 schreef Evi_90 het volgende:
Mijn Monitor heeft ook kuren, het beeldscherm word soms rood.
Moet gewoon een nieuwe vragen. En dan zo'n platte.
Maar dan kan ik niet TMN spelen.
waarom zou je dat niet kunnen spelen dan?quote:Op zondag 5 november 2006 17:20 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
Dat betekent Trackmania Nations, een racespel
Zolang je maar een snelle monitor neemtquote:Op zondag 5 november 2006 17:30 schreef LoggedIn het volgende:
waarom zou je dat niet kunnen spelen dan?dat spel voelt dat niet hoor, dat er een mooi scherm aan zit ipv crt scherm
Klinkt als een VGA-kabel probleem.... speel eens met de stekker of er ergens een breuk in de kabel zit.quote:Op zondag 5 november 2006 16:59 schreef Evi_90 het volgende:
Mijn Monitor heeft ook kuren, het beeldscherm word soms rood.
Moet gewoon een nieuwe vragen. En dan zo'n platte.
Maar dan kan ik niet TMN spelen.
Zit er veel stof op de ventilator...?!? Of hangt de ventilator los in zijn brackets ?quote:Op maandag 6 november 2006 19:52 schreef e-wok het volgende:
ok dan, het gebeurde net weer.
Toen ik mijn monitor uitdrukte ging het geluid door.
Toen ik mijn geluid op mute deed ging het geluid door.
Het kwam uit mijn kast. Deze keer kon ik het wel lokaliseren, doordat het langer aanhield. Mijn computer sloot echter niet af, waarschijnlijk omdat het geluid niet hoger werd. Ik had mn kast eerder al verder naar voren gezet, mocht het met de luchstroom te maken hebben. Denk nu niet dat dit het geval is.
Het lijkt me best mogelijk dat mijn pc vanzelf uitgaat doordat een fan vastloopt / oververhit raakt. Ik zal er naar kijken en post later hoe het af liep.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |