Het ligt er maar net aan welke dingen dat zijn. Als het walgelijke trekjes zijn zoals Eveline en Ilona, tja dan is het hopeloos.quote:Op zondag 5 november 2006 22:15 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe leuk jullie zijn... Maar ik denk dat 24/7 een camera op mij ook wel wat negatieve kanten aan het licht kan brengen![]()
quote:Op zondag 5 november 2006 22:19 schreef Manonnetje het volgende:
Ik ga ook voor Nena en Bart...
En ook nog eens voor hun 2-tjes samen...
Hahaha Ik geef géén garantie !!quote:Op zondag 5 november 2006 22:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het ligt er maar net aan welke dingen dat zijn. Als het walgelijke trekjes zijn zoals Eveline en Ilona, tja dan is het hopeloos.
Voor dat clubje heb ik al helemaal geen respect, bah!quote:Op zondag 5 november 2006 22:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het ligt er maar net aan welke dingen dat zijn. Als het walgelijke trekjes zijn zoals Eveline en Ilona, tja dan is het hopeloos.
quote:Op zondag 5 november 2006 22:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
... Ga even de romance van het jaar verknallen
Hmmmmm. wel een kleine steekproef, he? Statistisch gezien niet significantquote:Op zondag 5 november 2006 22:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tot nu toe zijn wat mij betreft Bart en Nena alleen nog maar leuker geworden. Dus ik heb er nog 2 over van de 10.
Volgens die berekening zou dus maar 1 op de 5 mensen echt leuk zijn. In jouw geval maar 1 op de 10.
Nee Nena en Bart wordt de romance van het jaar! (hoop ik)quote:Op zondag 5 november 2006 22:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
... Ga even de romance van het jaar verknallen
Hahahahquote:Op zondag 5 november 2006 22:22 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ach het is 2006 .. wie weet valt lesley ook wel op Nena
Huhhhh.....waar blijft Lesley in dit geval dan???quote:Op zondag 5 november 2006 22:22 schreef Manonnetje het volgende:
[..]
Nee Nena en Bart wordt de romance van het jaar! (hoop ik)
Stallen uitmesten!quote:Op zondag 5 november 2006 22:23 schreef moowriece het volgende:
[..]
Huhhhh.....waar blijft Lesley in dit geval dan???![]()
Jahhhhh, lekkah. Lesbo sex, hahaha...Mag Lesley op Nena paardje rijden!!quote:Op zondag 5 november 2006 22:22 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ach het is 2006 .. wie weet valt lesley ook wel op Nena
Ze heeft Brian net afgetrokken en dan hoop jij nog op een romance tussen haar en Bart?quote:Op zondag 5 november 2006 22:22 schreef Manonnetje het volgende:
[..]
Nee Nena en Bart wordt de romance van het jaar! (hoop ik)
Wat bedoelt hij met 'dit'?quote:Op zondag 5 november 2006 22:24 schreef scanman01 het volgende:
Stephan: "Van dit soort dingen wordt Bart nog populairder"
Eveline: "Vraag eens of het mij wat scheelt"
Ja Eveline, dat zit je ontzettend dwars
Ben uberhaubt nieuwschierig naar de reactie van bart als hij dat hoort.quote:Op zondag 5 november 2006 22:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze heeft Brian net afgetrokken en dan hoop jij nog op een romance tussen haar en Bart?
Geen enkele kans op. Helemaal niet meer zodra hij dat te horen krijgt.
Ik denk dat ik in werkelijkheid meer bij het gemiddelde van jouw in de buurt kom dan bij die van mezelf.quote:Op zondag 5 november 2006 22:22 schreef moowriece het volgende:
[..]
Hmmmmm. wel een kleine steekproef, he? Statistisch gezien niet significant![]()
![]()
Is denk dat hij doelde op het afkraken van Bart door hun drieen.quote:
Ja dat hoopte ik al vanaf het begin... En ja die Brian-aktie snapte ik ook niet echt.... Maar ja er bestaat ook nog zoiets als vergeven....quote:Op zondag 5 november 2006 22:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze heeft Brian net afgetrokken en dan hoop jij nog op een romance tussen haar en Bart?
Maar vanmiddag zij Bart toch tegen Lesley dat er al sex in het huis is geweest? Ik denk dat hij denkt dat Brian en Nena al geneukt hebben.quote:Op zondag 5 november 2006 22:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Keep dreamingquote:Op zondag 5 november 2006 22:28 schreef Manonnetje het volgende:
[..]
Ja dat hoopte ik al vanaf het begin... En ja die Brian-aktie snapte ik ook niet echt.... Maar ja er bestaat ook nog zoiets als vergeven....
Ik heb vanmiddag niet geluisterd, maar kan het geen geintje zijn geweest? Die twee zitten vol met dat soort geintjes.quote:Op zondag 5 november 2006 22:29 schreef Wireless het volgende:
[..]
Maar vanmiddag zij Bart toch tegen Lesley dat er al sex in het huis is geweest? Ik denk dat hij denkt dat Brian en Nena al geneukt hebben.
Ik ga gewoon af van wat ik ze allemaal tegen elkaar heb horen zeggen. Heeft verder niet veel met mijn optimisme te maken dacht ik. Maar mensen die de streams niet echt volgen, hebben idd daar nog niet echt een idee van. Helemaal niet als ze alleen de tv uitzendingen zien.quote:Op zondag 5 november 2006 22:30 schreef Manonnetje het volgende:
Hahahah je bent wel optimistisch scanman....
En Nena zal zich voortaan ook wel bedenken voordat ze weer wat handwerk verricht..quote:Op zondag 5 november 2006 22:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Keep dreaming...
Er komt al niemand meer tussen Bart en Lesley. Zo kort en nu volgens mij al zo stevig als een huis.
Dat denk ik ook wel ja. Die is wel geschrokken dat ze daarna meteen zo wordt geclaimd.quote:Op zondag 5 november 2006 22:33 schreef Gert het volgende:
[..]
En Nena zal zich voortaan ook wel bedenken voordat ze weer wat handwerk verricht..
Nee, hij zei het heel serieus tijdens een gesprek over sex in de stal ofzo. "Er is al sex geweest in het huis". Je ziet het ook aan de blikken die hij Nena af en toe werpt en de afstand die een beetje is ontstaan.quote:Op zondag 5 november 2006 22:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag niet geluisterd, maar kan het geen geintje zijn geweest? Die twee zitten vol met dat soort geintjes.
Is op zich geen gekke gedachte. Nena merkte gisteren ook op dat ze vrienden moeten worden met de nieuwe bewoner omdat ze anders wel erg in de minderheid zijn.quote:Op zondag 5 november 2006 22:34 schreef happyme28 het volgende:
Het groepje Stephan denkt dat Nena bezig is vrienden te worden met Natasia om zo een 4 tegen 4 situatie te creeeren.
Er bestaat ook nog zoiets als stille hoop...quote:Op zondag 5 november 2006 22:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ga gewoon af van wat ik ze allemaal tegen elkaar heb horen zeggen. Heeft verder niet veel met mijn optimisme te maken dacht ik. Maar mensen die de streams niet echt volgen, hebben idd daar nog niet echt een idee van. Helemaal niet als ze alleen de tv uitzendingen zien.
Met dat laatste ben ik het zeker wel eens jaquote:Op zondag 5 november 2006 22:37 schreef Manonnetje het volgende:
En ik blijf hopen, je hebt wel gelijk voor wat Bart betreft, maar heb toch wel het idee dat Nena wel zou willen. Kijk eens naar haar blikken...
Ze heeft gelijk. Een mens moet helaas ook nog slapenquote:Op zondag 5 november 2006 22:37 schreef happyme28 het volgende:
Eveline: Niemand volgt het 24 uur per dag dag in dag uit op internet
Ja, maar ze zei er wel achter: dat kan weer veranderen hoorquote:Op zondag 5 november 2006 22:44 schreef avonne het volgende:
Eveline is nogal pissed. Ze heeft geen zin in een wantrouwige en achterbakse omgang. Al komt het lullig haar strot uit ....
"Waarom kunnen we niet gezellig met elkaar hebben?" (jij begon, darling)
... lijkt het er wel op dat ze het echt meent: geen achterbakse plannen meer.
net een beetje gelezen. Schijnt dat Tijn verschrikkelijk aan het zeuren is... niet gaan kijken dus!quote:Op zondag 5 november 2006 22:44 schreef scanman01 het volgende:
Ik zapte even naar de BB streams en zie Rik weer als een meid op de bank zitten. Meteen weer terig naar DGK dus
ik zou ook niet staan te springen als ik in een sound of music pakje werd gehesenquote:Op zondag 5 november 2006 22:46 schreef avonne het volgende:
[..]
net een beetje gelezen. Schijnt dat Tijn verschrikkelijk aan het zeuren is... niet gaan kijken dus!
Afgelopen week zaten ze met z'n 8-en of 9-en in de jacuzzi. Toen was het prima te verstaan, dus er is nu iets anders aan de hand...quote:Op zondag 5 november 2006 22:56 schreef moowriece het volgende:
Ze moeten die mikes eens beter gaan richten op de jacuzzi. Er is totaal niets van te verstaan.
jakuzi maakt gewoon veel herrie als ie aan staatquote:Op zondag 5 november 2006 23:10 schreef My_ het volgende:
[..]
Afgelopen week zaten ze met z'n 8-en of 9-en in de jacuzzi. Toen was het prima te verstaan, dus er is nu iets anders aan de hand...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |