quote:Op zondag 5 november 2006 13:02 schreef TheVulture het volgende:
Wat vindt iedereen toch zo goed aan die Kerlon... die stats vind ik voor een spits/aanvaller helemaal niet indrukwekkend
Klasnic, José Paolo Guerrero, Iaquinta, Diego Forlan, Caracciolo?quote:Op zondag 5 november 2006 13:17 schreef Man_Made_God het volgende:
Iedere keer weer, wordt er op de meest belangrijke momenten KUT gespeeld hier.
Ik moet denk ik maar op zoek naar een ervaren killer in de spits, naast Huntelaar. Sasha Iakovenko mooi op de bank met Rentería.
Iemand nog ideeën? Wilde dus Berbatov doen, maar die is voor mijn neus weggekaapt door Real. Nu heb ik nog een 10 miljoen te spenderen ongeveer...
Toch Veel te Prijzigquote:Op zondag 5 november 2006 13:29 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]
Klasnic, José Paolo Guerrero, Iaquinta, Diego Forlan, Caracciolo?
Of zijn die te duur?
Geen last vanquote:Op zondag 5 november 2006 13:33 schreef DaMart het volgende:
Ligt het aan mij of worden vrije trappen net buiten de zestien iets te vaak raak geschoten? Volgens mij resulteert 95% van die vrije trappen in een doelpunt... vooral tegen mij.
Dat spelers niet beter kunnen worden.Schijnen velen last van te hebben, waaronder ik.quote:Op zondag 5 november 2006 13:43 schreef sjimz het volgende:
Ik heb het even gemist.. welke bekende trainingsbug is het?
Ik heb net een Pool gekocht.quote:Op zondag 5 november 2006 14:03 schreef VinnieJones het volgende:
Ga richting 2e seizoen met Atalanta..
Vitti komt dr ann..![]()
Wil nog halen Cesare Natali, Vucinic en een jonge keeper.. Iemand ?
Chinese keeper.. Vind je het gekquote:Op zondag 5 november 2006 14:05 schreef Sjechov het volgende:
[..]
Ik heb net een Pool gekocht.
Fabianski van Legia voor 2 miljoen.
Hij is 22 jr.
Echt een topper (in wording)
Hij heeft mijn chinese keeper uit de basis gespeeld.
Marek Stech, jonge Tsjechquote:Op zondag 5 november 2006 14:03 schreef VinnieJones het volgende:
Ga richting 2e seizoen met Atalanta..
Vitti komt dr ann..![]()
Wil nog halen Cesare Natali, Vucinic en een jonge keeper.. Iemand ?
Ik wil niet lullig niet, maar dat keepertje is werkelijk briljant en alle topclubs hebben vorig seizoen wel een bod erop gedaan.quote:Op zondag 5 november 2006 14:07 schreef VinnieJones het volgende:
[..]
Chinese keeper.. Vind je het gek![]()
En is Polen nou EU , want je mag in Itallie maar 1 non-EU per seizoen aantrekken. En heb Vitti al![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |