Ikkequote:Op maandag 6 november 2006 13:35 schreef Feen het volgende:
FOK.nl is aangemaakt
Laat maar weten wie erbij wil
ik heb nog wel een 2 maanden trial liggen mail me maar op jpg97 [staartvaneenaap] hotmail punt com.quote:Op maandag 6 november 2006 14:26 schreef Gajes het volgende:
GVD! Mijn live is op! Ben nu divisie 1 aan het doen in ML op hoogste niveau! Kansen afmaken is niet mijn ding!
Gratis? Want het is voor mij een dure maand!quote:Op maandag 6 november 2006 14:29 schreef jpg97 het volgende:
[..]
ik heb nog wel een 2 maanden trial liggen mail me maar op jpg97 [staartvaneenaap] hotmail punt com.
ya gratisquote:Op maandag 6 november 2006 14:32 schreef Gajes het volgende:
[..]
Gratis? Want het is voor mij een dure maand!
zal zo ff accepten, maat van mij zit nu ff online, maar komt goed.quote:Op maandag 6 november 2006 16:54 schreef SuperHarregarre het volgende:
Heb net application verstuurd voor Fok.nl group. Accepteren die hap!![]()
Wist je dat je mijn nieuwe beste vriend bent! Heb je net een mail gestuurd!quote:
heb wel 48 uur voor je! Ik was eerder!quote:
Lucius aanvoerderquote:Op maandag 6 november 2006 19:12 schreef SuperHarregarre het volgende:
Misschien ook leuk om Master League team te posten. Feyenoord seizoen 2:
----------------Timmer----------------------
--Greene------Vlaar---Bahia--------Mignot----
----------------------------------------------
---De Guzman-------Lucius(C)-------Hofs------
----------------------------------------------
----Castelen-----Charisteas------Huysegems----
Subs (nieuw):
Koné
Mattson
3 weken zuid Spanje doet wonderen denk ikquote:Op maandag 6 november 2006 22:45 schreef toma het volgende:
Na de winterstop zjin mijn spelers allemaal in vorm geraakt. Geen één speler met een blauw of grijs pijltje dat schuin of recht naar beneden wijst. Vrijwel allemaal schuin of recht naar boven.
Hoe komt dit ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |