Probleem zit meer bij het uploaden dan bij het tekenenquote:Op zondag 5 november 2006 12:30 schreef Marsepein het volgende:
Kun je er geen fotootje van maken?
En mail? Stuur maar anders hoor, dan plaats ik wel.quote:Op zondag 5 november 2006 12:31 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Probleem zit meer bij het uploaden dan bij het tekenen
Hij zit in de bouwtekening op elke kamer eentje.quote:Op zondag 5 november 2006 13:34 schreef DaFan het volgende:
Zwart-witte kon ik ook niet vinden. Een verklaring die ik zag was een waterpomp drukknop of iets dergelijks maar die had in het witte nog een half rondje staan.
Dat is in de meterkast toch?quote:Op zondag 5 november 2006 13:36 schreef SilverBullet het volgende:
Die CAI dingen hè, geeft 1 daarvan misschien aan waar de hoofdaansluiting van de kabel zit? Waar je dus (eventueel) je kabelmodem op aan moet sluiten?
Hoeft niet altijd, wij hebben hem in de woonkamer.quote:
Nee, deze zit middenin elke kamer. De schakelaars zijn deze (volgens mij):quote:Op zondag 5 november 2006 13:48 schreef klipper het volgende:
Die zwart/witte is dat niet de hotelschakeling cq lichtknop?
Ja klopt, Maar was even bang dat je niet de gehele tekening had gemaakt.quote:Op zondag 5 november 2006 13:52 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Nee, deze zit middenin elke kamer. De schakelaars zijn deze (volgens mij):
[afbeelding]
Wat uit het lood doordat het een crappy gsmshot is, maar goed. Een brandmelder lijkt mij inderdaad op dit moment nog wel logisch. Alleen zijn het er wel wat veel lijkt het?quote:Op zondag 5 november 2006 15:10 schreef klipper het volgende:
Het is een meet en regel symbool.
Staat er ook een letter of cijfer in?
of een pijltje?
In elk vertrek 1 is niet veel lijkt me ?quote:Op zondag 5 november 2006 15:18 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Alleen zijn het er wel wat veel lijkt het?
In elk vertrek en brandmelder is inderdaad wat veel, 1 per verdieping is meer dan genoeg.quote:Op zondag 5 november 2006 15:44 schreef gelly het volgende:
[..]
In elk vertrek 1 is niet veel lijkt me ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |