abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 november 2006 @ 12:03:20 #51
71115 Rnej
I walk the line
pi_43287199
quote:
Op maandag 6 november 2006 10:25 schreef Komakie het volgende:
[heerlijke -foute-serieus-reactie]
Ik durf hierbij te beweren dat ik beter carve met me board dan 95% van de skiers.
[/heerlijke -foute-serieus-reactie]
jamaar als je geen stokken hebt kan je toch ook niet carven? dan verlies je je evenwicht toch?
pi_43287778
Hoi iedereen

Ik heb een vraagje over het belag aan de experts. Vorige vakantie heb ik eindelijk mijn vrienden over weten te halen om eens een aantal lesjes voor gevorderden te doen. Een van de dingen die we gedaan hebben is een aantal uur rondhangen in zo'n park. Ik ben meer een man van lekker gaan met en hier en daar een klein sprongetje. Maar ik moet bekennen dat ik het toch wel grappig vond Ik ben niet van plan om zo'n park speciaal op te zoeken, maar wanneer ik er langs kom ben ik er toch

Alleen vraag ik me af of zo af een toe een rail pakken schadelijk is voor je belag? Ik heb een F2 gothic board met gesinteerd base incl. de kleine "puntjes" om de glijweerstand wat te verlagen. Ik zou het zonde vinden wanneer ik dat verkloot.
  maandag 6 november 2006 @ 13:59:27 #53
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_43290086
quote:
Op maandag 6 november 2006 12:23 schreef btb het volgende:
Hoi iedereen

Ik heb een vraagje over het belag aan de experts. Vorige vakantie heb ik eindelijk mijn vrienden over weten te halen om eens een aantal lesjes voor gevorderden te doen. Een van de dingen die we gedaan hebben is een aantal uur rondhangen in zo'n park. Ik ben meer een man van lekker gaan met en hier en daar een klein sprongetje. Maar ik moet bekennen dat ik het toch wel grappig vond Ik ben niet van plan om zo'n park speciaal op te zoeken, maar wanneer ik er langs kom ben ik er toch

Alleen vraag ik me af of zo af een toe een rail pakken schadelijk is voor je belag? Ik heb een F2 gothic board met gesinteerd base incl. de kleine "puntjes" om de glijweerstand wat te verlagen. Ik zou het zonde vinden wanneer ik dat verkloot.
Hallo
ten eerste ben ik geen expert maar ik denk dat af en toe een rail niet super slecht voor je board is. (ik merk geen verzin maar ben geen expert)
Niet railen lijkt me beter maar zoveel verschil merk ik niet. Zou wel knap zuur zijn als je boardslide doet en hij breekt maar die kans is niet groot natuurlijk
switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
  maandag 6 november 2006 @ 14:23:59 #54
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_43290757
Railen is niet per definitie slecht voor je board.
Je moet alleen natuurlijk wel een goeie rail hebben. Als er ook maar een klein stukje metaal uitsteekt oid dan heb je natuurlijk al een probleem.
Het is eerder slecht voor je kanten. Kanten die in het metaal snijden (als ze te scherp zijn) of als je onderuit gaat en je kant klapt op de rail. Is ook niet zo heel goed...

Er is altijd een kans dat er iets gebeurd met je board maar niet zo snel met je belag als je gaat railen.
Nou ben ik geen rail expert dus misschien dat de echte railkiddies een andere mening hebben...

Als het trouwens erg slecht voor je board zou zijn, zouden ze het niet promoten he..
Behalve met een T6 natuurlijk
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 6 november 2006 @ 14:46:04 #55
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_43291335
quote:
Op maandag 6 november 2006 14:23 schreef Komakie het volgende:
Railen is niet per definitie slecht voor je board.
Je moet alleen natuurlijk wel een goeie rail hebben. Als er ook maar een klein stukje metaal uitsteekt oid dan heb je natuurlijk al een probleem.
Het is eerder slecht voor je kanten. Kanten die in het metaal snijden (als ze te scherp zijn) of als je onderuit gaat en je kant klapt op de rail. Is ook niet zo heel goed...

Er is altijd een kans dat er iets gebeurd met je board maar niet zo snel met je belag als je gaat railen.
Nou ben ik geen rail expert dus misschien dat de echte railkiddies een andere mening hebben...

Als het trouwens erg slecht voor je board zou zijn, zouden ze het niet promoten he..
Behalve met een T6 natuurlijk
Burton geeft geen garantie als ze zien dat ermee geraild is dus goed zal niet zijn.
Een mooie braam op de rails zal ook mooi in je belag zitten maar de rails in funpark hebben deze zeker niet. Als je streetrails gaat pakken zal ik ze wel eerst ff checken en je kanten eraf halen. Voor een handleiding daarvan moet je ff Jibbing met Jeremy Jones kijken

Kan je die T6 wel buigen. Als ik die verhalen zohoor moet het bijna een ijzerstaaf zijn zo stijf
switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
pi_43292589
quote:
schreef Basje_B het volgende:
Burton geeft geen garantie als ze zien dat ermee geraild is dus goed zal niet zijn.
Een mooie braam op de rails zal ook mooi in je belag zitten maar de rails in funpark hebben deze zeker niet. Als je streetrails gaat pakken zal ik ze wel eerst ff checken en je kanten eraf halen. Voor een handleiding daarvan moet je ff Jibbing met Jeremy Jones kijken

Kan je die T6 wel buigen. Als ik die verhalen zohoor moet het bijna een ijzerstaaf zijn zo stijf
Dat filmpje is gewoon achterlijk imho, niet bepaald weggelegd voor de gemiddelde toerist en zeker niet voor een student zoals ik.

Hmm, maar als ik het zo lees twijfel ik wel een beetje, misschien koop ik wel gewoon een 2e hands board mocht ik ergens het geld vinden Nadeel is dan dat ik dat ding niet bij me heb wanneer hij handig is. Zucht, keuzes keuzes

Maar eerst een nieuwe jas en rugzak.

[ Bericht 1% gewijzigd door btb op 06-11-2006 15:52:12 ]
  maandag 6 november 2006 @ 18:00:33 #57
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_43297172
quote:
Op maandag 6 november 2006 15:34 schreef btb het volgende:

[..]

Dat filmpje is gewoon achterlijk imho, niet bepaald weggelegd voor de gemiddelde toerist en zeker niet voor een student zoals ik.

Hmm, maar als ik het zo lees twijfel ik wel een beetje, misschien koop ik wel gewoon een 2e hands board mocht ik ergens het geld vinden Nadeel is dan dat ik dat ding niet bij me heb wanneer hij handig is. Zucht, keuzes keuzes

Maar eerst een nieuwe jas en rugzak.
Als je af en toe een rail pakt zou ik dat gewoon op je board doen wat je nu hebt. Je meot echt veel railen om apart board voor te kopen vind ik.

Of zorgen dat je gesponserd word
pi_43299091
Zo'n board is natuurlijk ook indoor prima te gebruiken.

Mja sponsering, misschien dat ze bij een of ander sport blooper programma geld geven voor "net" niet gelukte acties. Maar anders zit dat er niet in
  maandag 6 november 2006 @ 19:00:06 #59
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_43299242
quote:
Op maandag 6 november 2006 15:34 schreef btb het volgende:

[..]

* eensch is!

Ik vind het gewoon een debiele video. Hij leert je een aantal dingen die je board verkloten en alsof je 1 of andere pro bent die zo maar ff een nieuw board kan kopen
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_43301474
quote:
Op maandag 6 november 2006 19:00 schreef Komakie het volgende:

[..]

* eensch is!

Ik vind het gewoon een debiele video. Hij leert je een aantal dingen die je board verkloten en alsof je 1 of andere pro bent die zo maar ff een nieuw board kan kopen
pro's kopen geen boards verder lijkt het me logisch om je kanten van je railboard bot te maken. Railen rijden is sowieso je board vernielen en met botte kanten voorkom je dat je board blijft hangen en je tanden op de trap liggen.
  maandag 6 november 2006 @ 21:48:54 #61
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_43306774
quote:
Op maandag 6 november 2006 19:52 schreef Kentaro het volgende:

[..]

pro's kopen geen boards verder lijkt het me logisch om je kanten van je railboard bot te maken. Railen rijden is sowieso je board vernielen en met botte kanten voorkom je dat je board blijft hangen en je tanden op de trap liggen.
Hmmm zit wat in
Misschien dat ze daarom pro zijn
pi_43307329
Het lijkt een beetje of een pro een filmpje heeft gemaakt voor een andere pro op deze manier
  maandag 6 november 2006 @ 22:46:16 #63
71115 Rnej
I walk the line
pi_43309502
hoe harder je belag (duurder belag is meestal harder) hoe sneller t beschadigt op een rail

meestal hebben stijvere duurdere freeride boards dus harder belag... en rail je daar dus sowieso niet mee

en een T6 kan men best mee railen.. alleen ik hou mijn kanten vlijmscherp en ik wil mijn kern niet slopen (want dat gebeurt wel als je er veel mee railt)

en zo uberstijf istie niet hoor.. F2 eliminator of atomic dreamraider vreten T6jes for breakfast zegmaar
  maandag 6 november 2006 @ 23:09:52 #64
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_43310694
quote:
Op maandag 6 november 2006 22:46 schreef Rnej het volgende:
hoe harder je belag (duurder belag is meestal harder) hoe sneller t beschadigt op een rail

meestal hebben stijvere duurdere freeride boards dus harder belag... en rail je daar dus sowieso niet mee

en een T6 kan men best mee railen.. alleen ik hou mijn kanten vlijmscherp en ik wil mijn kern niet slopen (want dat gebeurt wel als je er veel mee railt)

en zo uberstijf istie niet hoor.. F2 eliminator of atomic dreamraider vreten T6jes for breakfast zegmaar
F2 Eliminator
Rammen met die shit
  maandag 6 november 2006 @ 23:11:41 #65
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_43310736
quote:
Op maandag 6 november 2006 23:09 schreef Komakie het volgende:

[..]

F2 Eliminator
Rammen met die shit
Die dreamraider heb ik eens gereden. 168 wide.
Met mijn 67 kg
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  maandag 6 november 2006 @ 23:18:44 #66
71115 Rnej
I walk the line
pi_43311042
quote:
Op maandag 6 november 2006 23:11 schreef XL het volgende:

[..]

Die dreamraider heb ik eens gereden. 168 wide.
Met mijn 67 kg
dat was hard werken zeker?
  maandag 6 november 2006 @ 23:21:09 #67
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_43311161
quote:
Op maandag 6 november 2006 23:18 schreef Rnej het volgende:

[..]

dat was hard werken zeker?
Frontside gaat dan prima, alleen wisselen naar en vooral de backside zelf, dat kost dan moeite. Dat kost me op de plank van beerke ook veel moeite. Daar heb ik op wideplanken voor zware mannen gewoon niet genoeg gevoel voor. Ik vind het dan ook een kutplank
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  dinsdag 7 november 2006 @ 00:01:41 #68
71115 Rnej
I walk the line
pi_43312794
quote:
Op maandag 6 november 2006 23:21 schreef XL het volgende:

[..]

Frontside gaat dan prima, alleen wisselen naar en vooral de backside zelf, dat kost dan moeite. Dat kost me op de plank van beerke ook veel moeite. Daar heb ik op wideplanken voor zware mannen gewoon niet genoeg gevoel voor. Ik vind het dan ook een kutplank
je bent gewoon een dwerg
pi_43313176
Voor de mensen die het willen weten:

Het is Val Thorens geworden ! We hebben geboekt en het was het laatste appartementje dat ze nog over hadden, wij geluk dus ! 19-01/ 26-01 ben ik in Val Thorens dus !
Fingerspitzgefühl
  dinsdag 7 november 2006 @ 01:02:15 #70
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_43314187
quote:
Op maandag 6 november 2006 23:21 schreef XL het volgende:

[..]

Ik dacht dat jij zo'n gevoelige jongen was?
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 00:14 schreef ForumGek het volgende:
Voor de mensen die het willen weten:

Het is Val Thorens geworden ! We hebben geboekt en het was het laatste appartementje dat ze nog over hadden, wij geluk dus ! 19-01/ 26-01 ben ik in Val Thorens dus !
VET
Plezier

Anyway, vanavond de film Out Cold zitten kijken. Grappig en het gaat nog over snowboarden ook. Verwacht geen oscarnominatie film maar ik kon er wel om lachen. Hele domme foute (Yo dude, check me, I'm like, really stupid) humor en soms mooie plaatjes
  dinsdag 7 november 2006 @ 08:22:09 #71
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_43316277
Gister met nieuwe board in Snowplanet geweest voor een uurtje. FF met wat oud collega's. Was weer lachen. Board rijd echt super.
Zo rustig mar toch reageerd ie super snel. Lekkere flex ook. Pinguinloop geen probleem net als tail en nose press.

Kan niet wachten tot week voor kerst.
  dinsdag 7 november 2006 @ 10:00:34 #72
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_43317652
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 08:22 schreef Basje_B het volgende:
Gister met nieuwe board in Snowplanet geweest voor een uurtje. FF met wat oud collega's. Was weer lachen. Board rijd echt super.
Zo rustig mar toch reageerd ie super snel. Lekkere flex ook. Pinguinloop geen probleem net als tail en nose press.

Kan niet wachten tot week voor kerst.
Die Bataleon Evil Twin toch of niet?

Pinguinloop
Dat zie je echt vaak die koelkastkiddies doen. omdat ze altijd hun bindingen vast hebben in de lift.
Moet eerlijk zeggen dat ik het ook doe als ik te lui ben om me bindingen uit te trekken (wilde gewoon ff zeiken )

Nosepressen en Tailpressen is belangrijk. Het brengt je steez omhoog
  dinsdag 7 november 2006 @ 10:09:24 #73
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_43317800
Oh ja, ik heb ook geboekt. Het is geen onbekende besstemming geworden, integendeel. Het is de bestemming waar we met zijn allen samen het vaakste geweest zijn. Kaprun

Sneeuw in het dal is nog wat onzeker want we zitten er 6 dagen rond oud en nieuw.
Desondanks ben ik tevreden
  dinsdag 7 november 2006 @ 10:30:03 #74
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_43318212
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 10:00 schreef Komakie het volgende:

[..]

Die Bataleon Evil Twin toch of niet?

Pinguinloop
Dat zie je echt vaak die koelkastkiddies doen. omdat ze altijd hun bindingen vast hebben in de lift.
Moet eerlijk zeggen dat ik het ook doe als ik te lui ben om me bindingen uit te trekken (wilde gewoon ff zeiken )

Nosepressen en Tailpressen is belangrijk. Het brengt je steez omhoog
Yep de twin.
Pinguinloop is echt handig. Ook outdoor als je stukje moet lopen. Hoef je niet zo als een mongool te schuiven maar gewoon kwartslag draaien en waggelen maar. Ziet er nog leuk uit ook.

Nosepress is wel knap lastig.
Gister ook weer de altijd leuke shifty gedaan. Blijf ik leuke trick vinden

Nu opzoek naar chalet in Val Thorens bij de afsluitingsweek
  dinsdag 7 november 2006 @ 10:36:50 #75
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_43318347
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 10:30 schreef Basje_B het volgende:

[..]

Yep de twin.
Pinguinloop is echt handig. Ook outdoor als je stukje moet lopen. Hoef je niet zo als een mongool te schuiven maar gewoon kwartslag draaien en waggelen maar. Ziet er nog leuk uit ook.

Je moet het seizoen afsluiten in Kaprun man.
Carnavalsweek in Val Tho
Kaprun

Uiteraard ben ik nooit in de afsluitweek van Val Tho geweest, maar mijn inlevingsvermogen is goed
  dinsdag 7 november 2006 @ 10:37:11 #76
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_43318356
Stukje van Tacky.nl over Slopestyle op de OP.

De Voordelen-
Je kunt zeggen wat je wil over de resultaten van het Olympisch gaan van snowboarden, maar het proces wat snowboarden naar de winterspelen in Nagano 1998 bracht was zeker niet goed. De manier hoe de IOC op haar website spreekt over snowboarden is al niet veel beter, het wordt gezien als een minderwaardige activiteit naast skiën. Maar daar tegenover kan worden gesteld dat er ook positieve dingen uit voortkomen voor het snowboarden. Het niveau stijgt, meer aandacht van het grote publiek en meer inkomsten vor iedereen die zich met snowboarden bezig houdt, van Burton tot aan de TTR tot aan de lokale snowboard federaties.

Tijdens de laatste editie van de Olympische Spelen werd snowboarden, naast een supergoed event met een ongelooflijk hoog nivo, ook gebruikt om goodwill te showen naar iedereen die betrokken is in het snowboarden. Of je snowboarden in de Olympische Spelen nou leuk vindt of niet, de park faciliteiten op menig berg zullen er zeker op vooruit zijn gegaan. Tacky bijvoorbeeld verkoopt meer advertentie's dankzij de positieve aandacht.

- Als het gaat om slopestyle op de Olympische Spelen is er echter nog wel een lange weg te gaan. Het aantal Olympische evenementen zal nooit veranderen, dus als er een sport bijkomt zal er één moeten verdwijnen. Het IOC is ook skeptisch over sporten waar de jurering voornamelijk op style gericht is, maar als je me vraagt of het goed zou zijn geweest om Slopestyle erin te betrekken zou ik ja gezegd hebben. Ja, omdat slopestyle er geweldig aan bijdraagt om het echte snowboarden te laten zien. Slopestyle als een event zegt veel over snowboarden, waar het gaat om improvisatie en het gebruiken van de hele piste.

Kijk maar naar wat er gebeurt met skiën, niet dat skiën enige bedreiging vormd, maar in 2008 wordt besloten of skicross een test event zal worden in de Olympische Spelen van 2010. Wie weet wordt halfpipe skiën daarna wel de volgende discipline. Snowboarden is het origineel, en al het andere is een zielig aftreksel gesteund door de ski federaties. Snowboarders moeten daarom voorop blijven lopen! Met de Noorse snowboard teams die binnenkort gekozen worden, zullen we ook gaan selecteren voor slopestyle.

De Nadelen:-
Nu is het alleen zo dat de FIS weer is uitgekozen door het IOC om de Olympische Spelen te organiseren, dus kunnen we alleen aannemen dat de FIS weer zal gaan beslissen over de slopestyle selecties. Op de lange termijn is dit positief omdat ze daardoor beter zullen gaan begrijpen wat snowboarden nou eigenlijk inhoudt en dat er niet zo trutterig op die zielige regeltjes moet worden nageleefd. Het is belangrijk dat snowboarden niet geforceerd wordt om allemaal regeltjes na te leven, bijvoorbeeld dat de kicker precies 205 cm hoog en 308 cm lang moet zijn, of dat je de tricks van tevoren moet doorgeven, net als freestyle skiën. Ik zeg niet dat het precies zo gaat lopen maat we moeten de FIS daar wel nauwkeurig op controleren. Snowboarden gaat op de eerste plaats om creativiteit. Maar als het er op aankomt, voorzie ik niet al te veel problemen, zolang de snowboarders de belangrijke beslissingen kunnen maken.

Vaag stukje metsoms slechte argumenten. Spreek zich zelf ook tegen.
Haal dat hele snowboarden maar uit de spelen. we hebben onze eigen X-games al.
  dinsdag 7 november 2006 @ 10:39:06 #77
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_43318399
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 10:36 schreef XL het volgende:

[..]

Je moet het seizoen afsluiten in Kaprun man.
Carnavalsweek in Val Tho
Kaprun

Uiteraard ben ik nooit in de afsluitweek van Val Tho geweest, maar mijn inlevingsvermogen is goed
Feestje is af en toe niet erg en ik ga niet alleen. Andere willen feest nou dan dit. Ik heb goede sneeuw en ochtends rustige piste omdat ze nog in bed liggen..
  dinsdag 7 november 2006 @ 10:40:50 #78
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_43318453
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 10:39 schreef Basje_B het volgende:

[..]

Feestje is af en toe niet erg en ik ga niet alleen. Andere willen feest nou dan dit. Ik heb goede sneeuw en ochtends rustige piste omdat ze nog in bed liggen..
In Kaprun zijn in het afsluitweekeinde ook feestjes
  dinsdag 7 november 2006 @ 13:03:37 #79
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_43322129
quote:

[..]

Yep de twin.

Als je nou gewoon hard genoeg gaat heb je de pinguin niet nodig
Maar eerlijk is eerlijk. Het is 1 van de eerste truukjes die ik mijn leerlingen leer. Alleen bij ons het het de Charley Chaplin

Shifty is mijn handelsmerk. Als ik over een kicker ga doe ik bijna altijd een shifty of een dubbele. Als hij hoog genoeg is en ik heb het vertrouwen ga ik voor grabs.
  dinsdag 7 november 2006 @ 13:31:43 #80
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_43322778
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 13:03 schreef Komakie het volgende:

[..]

Als je nou gewoon hard genoeg gaat heb je de pinguin niet nodig
Maar eerlijk is eerlijk. Het is 1 van de eerste truukjes die ik mijn leerlingen leer. Alleen bij ons het het de Charley Chaplin

Shifty is mijn handelsmerk. Als ik over een kicker ga doe ik bijna altijd een shifty of een dubbele. Als hij hoog genoeg is en ik heb het vertrouwen ga ik voor grabs.
Je hebt wel eens van die platte stukken bij liften en dan express eerder vast doen om ff te pinguinen.
klinkt wel gay de charlie chaplin PINGUINWALK

Frontside en backside shifty is echt gaaf om te zien. mooier als 180.
Ik heb andersom eerst graben en daarna pas shifty

Ga ook one-footer rijden. Maar kan dan beter voorste of achterste binding los houden? HEb namelijk filmpjes gezien dat je beide doen.
pi_43323011
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 13:31 schreef Basje_B het volgende:

Ga ook one-footer rijden. Maar kan dan beter voorste of achterste binding los houden? HEb namelijk filmpjes gezien dat je beide doen.
wat denk je zelf
  dinsdag 7 november 2006 @ 13:48:00 #82
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_43323169
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 13:41 schreef Kentaro het volgende:

[..]

wat denk je zelf
Euhm... achter los

maar zag laatst filmpje die had voor los
pi_43323303
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 13:48 schreef Basje_B het volgende:

[..]

Euhm... achter los

maar zag laatst filmpje die had voor los
alles kan, maar je vroeg wat makkelijker is
  dinsdag 7 november 2006 @ 13:57:12 #84
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_43323409
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 13:53 schreef Kentaro het volgende:

[..]

alles kan, maar je vroeg wat makkelijker is
Wat zou jij aanraden?
  dinsdag 7 november 2006 @ 13:58:49 #85
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_43323441
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 13:57 schreef Basje_B het volgende:

[..]

Wat zou jij aanraden?
2 voeten vast. Je bent toch geen skier
  dinsdag 7 november 2006 @ 14:01:39 #86
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_43323515
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 13:58 schreef XL het volgende:

[..]

2 voeten vast. Je bent toch geen skier
Skiers staan ook vast.

One-footer wall-ride is steez dope shit ouwe
  dinsdag 7 november 2006 @ 14:03:30 #87
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_43323565
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 14:01 schreef Basje_B het volgende:

[..]

Skiers staan ook vast.

One-footer wall-ride is steez dope shit ouwe
Skiers staan niet vast. Die kunnen veel meer met hun benen bewegen.
One-footers zijn voor koelkastkiddies.

voorste voet is makkelijker, dan kun je nog wat sturen
  dinsdag 7 november 2006 @ 14:08:21 #88
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_43323700
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 14:03 schreef XL het volgende:

[..]

Skiers staan niet vast. Die kunnen veel meer met hun benen bewegen.
One-footers zijn voor koelkastkiddies.

voorste voet is makkelijker, dan kun je nog wat sturen
Ze staan toch vast met hun voet in de binding.
en koelkastkiddies zijn zeker gay?
  dinsdag 7 november 2006 @ 14:11:53 #89
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_43323812
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 14:08 schreef Basje_B het volgende:

[..]

Ze staan toch vast met hun voet in de binding.
Ik ga het je niet eens uitleggen
quote:
en koelkastkiddies zijn zeker gay?
Nee, niet homo. Gewoon minder.
  dinsdag 7 november 2006 @ 14:15:23 #90
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_43323934
Tadashi Fuse:

Danny Kass:

Snowboardevent van vorig jaar: Beanies&Bikini's

dinsdag 7 november 2006 @ 14:16:15 #91
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_43323956
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 14:11 schreef XL het volgende:

[..]

Ik ga het je niet eens uitleggen
[..]

Nee, niet homo. Gewoon minder.
Vast is als je voeten in een binding zitten.
pi_43323966
met 1 voet is voor mietjes, met 1 wiel dat is voor kerels

pi_43324000
geweldige site trouwens, ik voel een vervolg op de 'rolski' aankomen http://www.xs4all.nl/~klaasbil/muniweekend04.htm
  dinsdag 7 november 2006 @ 14:52:43 #94
71115 Rnej
I walk the line
pi_43325124
euh, skiers kunnen hun benen onafhankelijk van elkaar bewegen.. maar de bewegingsvrijheid is met softboots echt 10x groter dan met skis.....

als je met skis je been een stukkie naar buiten drukt dan ga je gelijk rechtsaf ... of linksaf....
  dinsdag 7 november 2006 @ 16:25:42 #95
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_43327715
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 13:31 schreef Basje_B het volgende:

[..]

Je hebt wel eens van die platte stukken bij liften en dan express eerder vast doen om ff te pinguinen.
klinkt wel gay de charlie chaplin PINGUINWALK
Nee Pinguinwalk klinkt niet gay

Do the Chaplin baby
quote:
Frontside en backside shifty is echt gaaf om te zien. mooier als 180.
Ik heb andersom eerst graben en daarna pas shifty
Ik kon wel eerder een grab dan een shifty. Mede omdat ik niet eens wist wat een shifty was

Goed uitgevoerde shifty's zijn echt vet ja. Ik kan ze allebij, maar frontside is makkelijker
Achter elkaar is het moeilijkste Je moet snel bewegen maar je wilt ook niet zo snel bewegen dat het gehaast over komt. dus moet je weer een kicker zoeken die flink hoog is. Soms net iets hoger dan je eigenlijk wil. Dat is naadje
quote:
Bij bindingen los
Dat noemen we de bottenbreker
  dinsdag 7 november 2006 @ 21:10:22 #96
72282 360sjors
King of the Hill
pi_43338339
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 14:52 schreef Rnej het volgende:
euh, skiers kunnen hun benen onafhankelijk van elkaar bewegen.. maar de bewegingsvrijheid is met softboots echt 10x groter dan met skis.....

als je met skis je been een stukkie naar buiten drukt dan ga je gelijk rechtsaf ... of linksaf....
Hoeveel ervaring heb jij op skies.. en loop je in je softboots zomaar voor de lol "stukkies naar buiten te drukken"..??
  woensdag 8 november 2006 @ 08:19:08 #97
71115 Rnej
I walk the line
pi_43349589
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 21:10 schreef 360sjors het volgende:

[..]

Hoeveel ervaring heb jij op skies.. en loop je in je softboots zomaar voor de lol "stukkies naar buiten te drukken"..??
niet zo heel veel...

het hele idee van softboots is toch dat je meer speling hebt op de stuurbeweging? .. anders zouden we toch ondertussen allemaal nog steeds op hardboots staan?
pi_43350919
quote:

[..]

Yep de twin.

Heb je nog een plekkie in de auto?

En wanneer is dat? Zou ook wel graag nog een weekje willen gaan aan het eind van het seizoen !
Fingerspitzgefühl
  woensdag 8 november 2006 @ 14:50:44 #99
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_43359238
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 14:17 schreef Kentaro het volgende:
geweldige site trouwens, ik voel een vervolg op de 'rolski' aankomen http://www.xs4all.nl/~klaasbil/muniweekend04.htm
Dat heeft zeker potentie!
  woensdag 8 november 2006 @ 16:27:39 #100
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_43362546
quote:
Op woensdag 8 november 2006 09:50 schreef ForumGek het volgende:

[..]

Heb je nog een plekkie in de auto?

En wanneer is dat? Zou ook wel graag nog een weekje willen gaan aan het eind van het seizoen !
Bij Dutchsnow gewoon kijken voor een goede reis. liftpas, busreis, appartement en testmogelijkheden voor iets over de 200 euro. 240 ofzo. Best goede deal dacht ik zo.
Zit je nog best in een OK appartementje. Tenminste, die van ons was prima
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')