abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 november 2006 @ 12:26:43 #126
154726 ArendBarend
Spread the hype!
pi_43816125
een glas bier duurt een uur, ik tel mn biertjes altijd in flesjes eigenlijk...
Ouderdom is ook slecht voor de gezondheid!
pi_43816824
Bier = fiets
'99 MB E320 CDI T-model
pi_43816842
quote:
Op donderdag 23 november 2006 11:11 schreef Little_Meanie het volgende:
Hieruit blijkt nog maar eens dat Nederlanders niet overweg kunnen met alcohol.
Als je na 2 biertjes iets voelt dan moet je helemaal van de alcohol afblijven.
Mijn limiet ligt op een 10 biertjes om te rijden.

En het is allang bekend dat de foto een hoax is.
jij bent tof, had ik je handtekening al?
  donderdag 23 november 2006 @ 14:07:12 #129
14320 TR08
Verschijnt direct onder je ...
pi_43819332
quote:

Misschien zou je eens voor de grap een rijles moeten nemen terwijl je tien bier gehad hebt en achteraf feedback vragen + video van het geheel kijken. ANWB had een poos geleden een dronkemansrit georganiseerd, dan kon je onder invloed rijden met instructeur op een circuit. Ook de lui die dachten prima te kunnen rijden onder invloed hadden behoorlijk wat ingrepen nodig. Veel van die ingrepen hadden ze achteraf niet eens in de gaten gehad, waaronder ingrepen waarbij aan het stuur getrokken was(!)
pi_43821687
quote:
Als je 10 bier gaat drinken moet je helemaal van de bestuurdersstoel afblijven
quote:
O ja?
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_43826089
quote:
Die foto is geen hoax. Hij is misschien eens als email hoax gebruikt; sommige van die email hoax dingen die de ronde doen beginnen met een echte foto of gebeurtenis en vragen dan om handtekeningen (wat niet werkt per email omdat elke keer dat je de lijst aan 10 mensen stuurt, je ook 10 kopietjes maakt, dus tegen de tijd dat je 50 of 100 namen hebt, heb je honderdduizenden duplicaten) of maken mensen wijs dat er donaties gedaan worden als je de email doorstuurt (wat ook niet werkt omdat niemand dat kan bijhouden), of worden ongedateerd verzonden zodat ze nog rondgaan jaren nadat een aktie is afgelopen.

Maar de foto zelf is echt; er staat hier: http://www.texasdwi.org/jacqui.html een zeer uitgebreid verhaal van vele pagina's met nog vele foto's. (Of ga direct naar het Austin Statesman special report http://www.statesman.com/(...)pecialreports/jacqui).
pi_43826761
ik rij nooit

en mijn limiet om nog te kunnen lopen is ongeveer 0.7 liter vodka.
pi_43828055
quote:
Op donderdag 23 november 2006 18:11 schreef Byte_Me het volgende:
ik rij nooit

en mijn limiet om nog te kunnen lopen is ongeveer 0.7 liter vodka.
Dat was mijn limiet om nog te kunnen rennen.
Ik was toen een jaar of 20 toen ik tijdens een vakantie in Kroatie achterna werd gezeten door de lokale bevolking nadat ik op een strand vervelend deed met 3/4 fles vodka achter m'n kiezen. Toen moest ik bijna kotsen na anderhalve kilometer te hebben gerend.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  donderdag 23 november 2006 @ 22:52:08 #134
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_43836495
Ik rijd niet als ik nog moet drinken.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_43839085
quote:
Op maandag 20 november 2006 00:57 schreef R81 het volgende:

[..]

Ik heb het helemaal niet over rijden als je moe bent, daar gaat dit topic niet over. Daar ga ik ook niet over discussiëren want ik weet dat dat ook gevaarlijk kan zijn.
Geloof jij maar wat je wilt? Jij doet net alsof die feiten (alcohol -> trager reactievermogen) voor jou niet gelden. Ik dacht dat je al 24 was, je reageert als een jochie van 18.
niet iedereen wordt gelijk retarded en onbeheersbaar als hij 5 bier op heeft.

sommige mensen die nooit alcohol drinken moeten niet gaan rijden als ze 3,4 bier ophebben, want dan rijden ze zo tegen een boom ofso.
elk persoon is verschillend, zo kan bijv. iemand van 100kg en een regelmatig drinker makkelijker tegen drank dan iemand die 18 is en 50kg weegt.
daarom kan je dus best verantwoord rijden met een paar glazen op.
Nothing to see here, carry on
  vrijdag 24 november 2006 @ 01:36:14 #136
146730 R81
Ech wel...
pi_43840652
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 00:13 schreef RijstNatie het volgende:

[..]

niet iedereen wordt gelijk retarded en onbeheersbaar als hij 5 bier op heeft.

sommige mensen die nooit alcohol drinken moeten niet gaan rijden als ze 3,4 bier ophebben, want dan rijden ze zo tegen een boom ofso.
elk persoon is verschillend, zo kan bijv. iemand van 100kg en een regelmatig drinker makkelijker tegen drank dan iemand die 18 is en 50kg weegt.
daarom kan je dus best verantwoord rijden met een paar glazen op.
Waar zei ik dat je gelijk helemaal onbeheersbaar wordt van 5 biertjes?
Je spreekt jezelf een beetje tegen. Heb je het nu over een paar (2?) glazen of 8 zoals jij eerder in dit topic zei. Er is namelijk niemand die nog hetzelfde reactievermogen heeft na 8 glazen bier, jij dus ook niet. Je overschat jezelf flink maar ja dat zie je vaker.
The most beautiful view is the one I share with you.
Mijn trots!
pi_43840716
8 glazen verspreid over een hele avond. Als je moet blazen na 5,6 glazen over een hele avond dan mag je gewoon door rijden. Het alcohol in je bloed zakt na mate de tijd vorderd, is toch logisch.

een paar bedoelde ik trouwens 5,6 glazen
Nothing to see here, carry on
pi_43841086
Zeldzaam dat je nog zo'n debielen hebt. Zou goed zijn als je je eigen vriendin beetje gewond reed.
Scheelt weer de mijne of die van ander.

Gewond hoeft niet, wel beetje blikschade. En die komt er ook wel, da's de pest. Elke za avond weer raak, soort kansberekening. Laten we hopen eigen vriendinneke dan maar beetje kreupel beentje, liever niet ander.
Bla bla bla photoshop veerpootbruggen bla bla mekker mekker veel vetter, blabla photoshop skyline veel sneller
blablabla internet warrior, veel vetter, photoshop auto sneller blabla nürburgring playstation
pi_43841126
ik ben er een keer met 3 halve liters positief door heen gekomen

thnk god
Als een griekse halfgod op de berg van Olympus terwijl de zon constant met mijn gezicht meedraait.
pi_43841226
na 3 glazen of twee flesjes in een paar uur tijd rij ik gerust.
heb ook 3x bezopen gereden met 1x een aanrijding als gevolg.
dat was ook de enige keer dat ik in 7 jaar autorijden iets heb geraakt.
zegt genoeg: bezopen rijden = stom.

[ Bericht 0% gewijzigd door mighty_myte op 24-11-2006 03:06:29 ]
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
  Eindredactie Games vrijdag 24 november 2006 @ 02:59:26 #141
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_43841241
Ik drink niet meer dan strict noodzakelijk.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_43841254
quote:
Op zondag 5 november 2006 13:34 schreef LordLynx het volgende:
Drink als ik weet dat ik binnen 12 uur moet rijden hooguit 2 glaasjes, en 5 uur voor ik daadwerkelijk moet rijden helemaal niets.
Als ik me niet vergis breekt je lichaam elk uurtje 1 pilsje af.
Dus 12 uur van te voren ken je gewoon 12 fluitjes hakken hoor
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  vrijdag 24 november 2006 @ 07:05:44 #143
14320 TR08
Verschijnt direct onder je ...
pi_43842032
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 02:59 schreef 2dope het volgende:
Ik drink niet meer dan strict noodzakelijk.
Oeh een geheelonthouder
  vrijdag 24 november 2006 @ 08:30:35 #144
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_43842502
Ik ben ook geheelonthouder, ik drink nooit meer dan nodig is
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_43842513
Ik ben ook geheelonthouder , alleen ben door de drank totaal vergeten waarom
| ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^|
| who gives a fuck-truck | '|""";.., ___.
|_... _ ... _11:11__ = = = | = _|__|..., ]
"(@ )'(@ )" " " " * | (@ )(@ )* * * * * (@ )
  vrijdag 24 november 2006 @ 11:21:52 #146
146730 R81
Ech wel...
pi_43845701
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 02:19 schreef PNG het volgende:
Zeldzaam dat je nog zo'n debielen hebt. Zou goed zijn als je je eigen vriendin beetje gewond reed.

Gewond hoeft niet, wel beetje blikschade. En die komt er ook wel, da's de pest. Elke za avond weer raak, soort kansberekening. Laten we hopen eigen vriendinneke dan maar beetje kreupel beentje, liever niet ander.
Inderdaad. Vaak moet er eerst zoiets gebeuren, daarna gaan de patsertjes pas nadenken en zich eindelijk volwassen gedragen.
Mijn trots!
pi_43859160
niets, misschien 1 biertje 2 uur voor ik moet rijdne ofzo.. maar dat smaakt meestal naar meer dus over het algemeen drink ik niets.

1 keer dronken gereden (lang verhaal, ik weigerde in eerste instantie te rijden (want ik was dronken), dus ging iemand anders rijden van wie ik dacht dat ie nuchter was (ik moest mee omdat ik alleen de weg wist).. niet dus, en die reed ons bijna te pletter op een of ander frans bergweggetje (en hij vond het nog leuk ook), dus toen ben ik gaan rijden.. er is niets mis gegaan maar ik merkte gewoon dat het moeilijker was om dingen goed in te schatten, vond het doodeng en wil dat dus absoluut nooit meer doen )

Heb die gozer een ongelovelijke schop voor zn hol gegeven toen we allebei weer nuchter waren
  zaterdag 25 november 2006 @ 15:36:07 #148
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_43879769
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 02:19 schreef PNG het volgende:

Leuk dat je daarover begint. Enkele jaren geleden had ik een vriendin waar ik helemaal gek mee was, maar ze had één probleem. Ze deed gekke dingen als ze drank op had, terwijl ik met dezelfde hoeveelheid geen rare dingen doe. Ik heb haar altijd gewaarschuwd om nooit met drank op te rijden, terwijl ze wist dat ik dat zelf wel eens deed. Op een dag, nou ja nacht, besluit ze met haar gekke hoofd om de auto te pakken. Ze heeft ongeveer 40 kilometer kunnen rijden en daarna is ze in de sloot beland. Pas de volgende ochtend is ze zwaargewond ontdekt door toevallige passanten. Ze heeft daarna weken in coma gelegen en heeft het ternauwenood overleefd. Helaas is ze door een lichte hersenbloeding nooit meer het oude geworden.

Ben ik nu gestopt om met drank op te rijden? Nee, ik weet van mezelf dat mijn gedrag nauwelijks verandert als ik gedronken heb, en zij had dat wel (bijna overdreven euforisch). En wat RijstNatie zegt, niet iedereen gaat van z'n stokje na een paar biertjes. Ik kan me voorstellen dat mensen die sterk beïnvloed worden door drank vanuit hun referentiekader niet kunnen inzien dat er mensen zijn die minder sterk beïnvloed worden. En dat verklaart voor mij ook de heftige discussies hier.

Let wel, ik propageer het rijden met drank op niet, maar ik veroordeel het ook niet als je nog goed in vorm bent, ondanks dat je gedronken hebt.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  zondag 26 november 2006 @ 16:37:57 #149
146730 R81
Ech wel...
pi_43908040
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 15:36 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Nee, ik weet van mezelf dat mijn gedrag nauwelijks verandert als ik gedronken heb,
Dat nauwelijks is al teveel, met 80 kilometer per uur een halve seconde langzamer reageren betekend al een 11 meter langere remweg.

Ik heb het niet over 8 glazen verdeeld over een hele avond, ik heb het over auto rijden met een te hoog alcohol promillage in je bloed.
Triest dat zoveel mensen zichzelf overschatten, dat veroorzaakt ongelukken.
Waarom is het zo moeilijk om gewoon een Bob te regelen. Of als het dichtbij is, waarom fietsen jullie niet gewoon? En is het dan zo erg om een keer een avondje geen alcohol te drinken en dus zelf de Bob te zijn? Ik kan het namelijk ook gewoon gezellig hebben zonder alcohol.
Mijn trots!
  Redactie Frontpage zondag 26 november 2006 @ 16:52:32 #150
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_43908504
mijn vriend rijdt eigenlijk altijd. bij ons is de regel heel simpel: hij 1 bier? ik de sleutels
ik drink eigenlijk meestal fris, dus dat kan perfect. wanneer het móét (als ik ziek wordt ofzo) rijdt mijn vriend alsnog, maar hij stopt op het moment dat hij het weet met drinken en gaat over op fris.

en als ik Bobbientje ben, dan drink ik fris

trouwens, het is niet mogelijk om het wettelijke toegestane alcoholpromillage naar0 te brengen omdat er ook andere oorzaken dan drank alcohol in je bloed kunnen brengen. soorten snoep doen dat bijvoorbeeld dan heb je geen druppel drank op, maar zit er wel 0,2 promille in je bloed. je kunt er alleen niks aan doen
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')