Cola en spaquote:Op zondag 5 november 2006 13:50 schreef Tiemie het volgende:
Als ik bob, drink ik ook niet maar 1 glas, want 1 smaakt naar meer....
Cola powerrrrr.
Denk dat bij veel mensen die dronken achter het stuur kruipen dit geen indruk maakt. Laat het voelen in hun portemonnee, leg zeer hoge boetes op en laat ze hun rijbewijs kwijtraken. Bij die aso's heeft dat meer effect denk ik.quote:Op zondag 5 november 2006 13:59 schreef Dennisch het volgende:
[..]
Vervelend he, de realiteit, maar die foto is voor mensen die denken dat ze dronken achter het stuur kunnen kruipen..
Ik zou dat soort mensen persoonlijk uit hun auto trekken om ze in m'n kofferbak naar het politiebureau te brengen
Ach, zo'n foto meesturen met de bon lijkt me op zich geen slecht planquote:Op zondag 5 november 2006 14:01 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Denk dat bij veel mensen die dronken achter het stuur kruipen dit geen indruk maakt. Laat het voelen in hun portemonnee, leg zeer hoge boetes op en laat ze hun rijbewijs kwijtraken. Bij die aso's heeft dat meer effect denk ik.
Wat hij zegtquote:
Ja, confronteren is het enige wat eventueel werkt.quote:Op zondag 5 november 2006 13:57 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Afschuwelijk, moet die fot nu geplaatst worden!
Dat jij dr naar huis brengtquote:Op zondag 5 november 2006 15:43 schreef vlad het volgende:
hangt er helemaal vanaf wie er mee rijd. maar gemiddeld zo'n 10-15 biertjes als ik m'n schoonmoeder naar hius breng![]()
quote:Op zondag 5 november 2006 15:42 schreef Repeat het volgende:
0. En iedereen die meer drinkt mogen ze aan zn penis in een boom hangen.
Apart, ik dacht dat je vrijgezel was.quote:Op zondag 5 november 2006 15:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat jij dr naar huis brengtik schop dr op de bus en geeft dr een fles jenever mee voor de bus chauffeur
Je hoeft niet alles van me t wetenquote:Op zondag 5 november 2006 15:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Apart, ik dacht dat je vrijgezel was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |