Ik heb 1 x met 3 biertjes op achter het stuur gezeten, zwaar getafelt, dat wel, maar ik was zo zenuwachtig dat ik het vanaf dat moment bij 1 biertje hou..quote:Op zondag 5 november 2006 08:18 schreef Ridocar het volgende:
Ben je een geheelonthouder als je nog moet rijden, of drink je nog een biertje of twee (of meer)?
En als je drinkt, hou je jezelf aan de wettelijke maxima (0.2 of 0.5 promille) of drink je meer?
Ik ben zelf geheelonthouder als het op 'de bob zijn' aankomt. Ook al is de wettelijke limiet 0.5 promille, ik kan gewoon letterlijk niet rijden als ik ook maar 1 biertje op heb.
Ik kan uit m'n bescheidenheid zeggen dat ik beter rij dan menig ander. Ook met drank op zal ik niet zo snel een aanrijding veroorzaken, maar het voelt gewoon niet goed. Ik mis dan dat scherpe oplettendheid.quote:Op zondag 5 november 2006 12:41 schreef Catch22- het volgende:
als je met 1 biertje op niet meer kan rijden, kan je het nuchter ook niet
Dat is denk ik een veel voorkomend probleem. Ik kan het ook moeilijk bij 1 biertje laten.quote:ik drink gewoon niet. Als ik 1 biertje drink, krijg ik onherroepelijk zin in meer en dan maakt het alleen maar lastiger om niet meer te drinken
Afschuwelijk, moet die fot nu geplaatst worden!quote:
Vervelend he, de realiteit, maar die foto is voor mensen die denken dat ze dronken achter het stuur kunnen kruipen..quote:Op zondag 5 november 2006 13:57 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Afschuwelijk, moet die fot nu geplaatst worden!
Ik begrijp dat met drank op achter het stuur kruipen idioot is maar ze maken ook niet zulke voorlichtingscampagnes voor hardrijders. En die kunnen ook zulk leed veroorzaken. En als je huis affikt met jou erin of je verongelukt in het vliegtuig kan dit ook het gevolg zijn.
En ontopic: max 1 glas.
Blijkbaar zijn zulke campagnes nog steeds nodig.quote:Op zondag 5 november 2006 13:57 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Afschuwelijk, moet die fot nu geplaatst worden!
Ik begrijp dat met drank op achter het stuur kruipen idioot is maar ze maken ook niet zulke voorlichtingscampagnes voor hardrijders. En die kunnen ook zulk leed veroorzaken. En als je huis affikt met jou erin of je verongelukt in het vliegtuig kan dit ook het gevolg zijn.
En ontopic: max 1 glas.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |