Die rechtse is Momiquequote:Op zondag 5 november 2006 00:26 schreef Fronsertje het volgende:
aaargh, rik trek je broek op....schaamteloos figuur
ja tijn loopt al de hele week te mokkenquote:Op zondag 5 november 2006 00:54 schreef gerxan het volgende:
monique voelt de bui al hangen... tijn exit
van een jankende tijn wordt je vrolijkquote:Op zondag 5 november 2006 01:01 schreef Suikeroom het volgende:
wat ben ik blij als Marcia maandag weg is.. wat een saaie doos is dat zeg![]()
Marcia lijkt me nu niet de persoon die weg moet, het is Monique die zichzelf belachelijk maakt door een "gesprek" aan te gaan voor het eerst met Marcia om haar eigen en Tijns reet te redden.........quote:Op zondag 5 november 2006 01:01 schreef Suikeroom het volgende:
die is teminste niet saai en het enige gespreksonderwerp van de streamers.. er mag heus nog wel eerst 1 saaie weg.. daarna zien we wel verderquote:Op zondag 5 november 2006 01:03 schreef Bartoli het volgende:
[..]
van een jankende tijn wordt je vrolijk. die verpest iedereen zijn humeur nog
Tijn moet gewoon opzoutenquote:Op zondag 5 november 2006 01:01 schreef Suikeroom het volgende:
Jij schrijft hetzelfde als Tijn praatquote:Op zondag 5 november 2006 01:05 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
die is teminste niet saai en het enige gespreksonderwerp van de streamers.. er mag heus nog wel eerst 1 saaie weg.. daarna zien we wel verder![]()
Uitspraak van Tijn zeker ?quote:Op zondag 5 november 2006 01:07 schreef yellowfirst het volgende:
Monique..jouw thuissituatie interesseert me niet..............![]()
ze weet niet eens hoe haar thuissituatie nu is. Zullen we eens over Rob beginnenquote:Op zondag 5 november 2006 01:07 schreef yellowfirst het volgende:
Monique..jouw thuissituatie interesseert me niet..............![]()
Perfecte actie van BB, maar vergeet niet dat Marcia hiervan de dupe kan worden maandagquote:Op zondag 5 november 2006 01:08 schreef gerxan het volgende:
tijn is manisch depresief.. kan niet genieten van BB
en drukt zwaar op de groep, geen contakt met zijn broer rik
met sem klikt t ook niet, jeroen doodgezwegen..
met marcia uitgepraat..met sa heeft hij niks..
wat doet hij dan nog in bb..
Moniquequote:Op zondag 5 november 2006 01:08 schreef gerxan het volgende:
tijn is manisch depresief.. kan niet genieten van BB
en drukt zwaar op de groep, geen contakt met zijn broer rik
met sem klikt t ook niet, jeroen doodgezwegen..
met marcia uitgepraat..met sa heeft hij niks..
wat doet hij dan nog in bb..
quote:Op zondag 5 november 2006 01:13 schreef slurfje het volgende:
kep beft kwel respekt voor the man/vrouw
tis opdracht en hij/zij doet maar wel
tot bloedens toe
Dus jij ziet liever dat Monique nog weken wordt lastiggevallen wordt door Tijjnquote:Op zondag 5 november 2006 01:11 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Monique![]()
stel je voor als Marcia gaat dan is het echt een stuk saaier![]()
ik vindt niet erg dat tijn de hele week aan zijn lot overgelaten wordt. Alleen sneu voor Marcia maar ja kan die ook niet roddelenquote:Op zondag 5 november 2006 01:17 schreef gerxan het volgende:
tijns reactie zal wel zijn zoiets van... zit ik daarvoor 3 dagen met marcia opgescheept..
of zonde van de stof... arme katoenplukkers
dan heb jij de streams noet gevolgd de afgelopen week.. rollen zijn een beetje aan het omdraaienquote:Op zondag 5 november 2006 01:16 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dus jij ziet liever dat Monique nog weken wordt lastiggevallen wordt door Tijjn![]()
Dan volg je het nog minder als ikquote:Op zondag 5 november 2006 01:19 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Alleen sneu voor Marcia maar ja kan die ook niet roddelen
dus je gelooft ?quote:Op zondag 5 november 2006 01:21 schreef buyukAbi het volgende:
heb ik nog wat gemist? geloof het niet he
zo is dat....dat wordt saai zonder marcia...dan valt er niks meer te beleven in dat huisquote:Op zondag 5 november 2006 01:11 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Monique![]()
stel je voor als Marcia gaat dan is het echt een stuk saaier![]()
Nee helaas ik kijk alleen 's nachts de uitzendingen en het forum.quote:Op zondag 5 november 2006 01:19 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
dan heb jij de streams noet gevolgd de afgelopen week.. rollen zijn een beetje aan het omdraaien![]()
hoezo? ze is nikszeggen, ze roddelt graag, is hypocriet en is alleen maar leuk met drank op. Ow ja en ze zegt 1000x per dag fokking. Nu ja ik heb Marcia omschrevenquote:Op zondag 5 november 2006 01:21 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dan volg je het nog minder als ik
wees daar maar niet ongerust over...die krijgt het met die levendige marcia die in het huis blijft stukken leuker want marcia is totaal niet saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 5 november 2006 01:24 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Nee helaas ik kijk alleen 's nachts de uitzendingen en het forum.
Maar gelukkig dat het voor Monique een beetje rustiger is dan![]()
zijn we allemaal nu vergeten dat BIG BROTHER een spelletje is ?quote:Op zondag 5 november 2006 01:27 schreef Bartoli het volgende:
[..]
hoezo? ze is nikszeggen, ze roddelt graag, is hypocriet en is alleen maar leuk met drank op. Ow ja en ze zegt 1000x per dag fokking. Nu ja ik heb Marcia omschreven![]()
Misschien neemt men het boek te serieusquote:Op zondag 5 november 2006 01:30 schreef slurfje het volgende:
[..]
zijn we allemaal nu vergeten dat BIG BROTHER een spelletje is ?![]()
quote:Op zondag 5 november 2006 01:30 schreef slurfje het volgende:
[..]
zijn we allemaal nu vergeten dat BIG BROTHER een spelletje is ?![]()
Dat krijg je met van die dikke poten.quote:Op zondag 5 november 2006 11:54 schreef Peter6000 het volgende:
Die oefening die ze nu doet, is wèl zwaar.
En ze laten hem in zijn sop klaar kokenquote:Op zondag 5 november 2006 12:37 schreef schizolientje het volgende:
Tijn zit weer in de " ik wik aandacht" modus
Hij zet zich zelf voor JOKERquote:Op zondag 5 november 2006 12:48 schreef pullup het volgende:
[..]
En ze laten hem in zijn sop klaar koken![]()
Behoorlijkquote:
Dat is weglopen voor problemen.quote:Op zondag 5 november 2006 12:53 schreef schizolientje het volgende:
Het ligt meer in zijn lijn om straks over de schutting te springen dan morgen de confrontatie aan gaan.
Semih begon er met Marcia over. Jeroen gaf aan met Marcia mee te gaan als ze op Moniek stemt maar Marcia twijfelt nog of Sabrina of Moniek.quote:Op zondag 5 november 2006 13:34 schreef Bartoli het volgende:
hahahaha ze gaan ervan uit dat Tijn al opsodemieterd maandag. Anders ga je toch niet met Marcia de strategie bespreken
zal wel Mo worden omdat ze haar al 2x gestemd heeft volgens mijquote:Op zondag 5 november 2006 13:44 schreef marky het volgende:
[..]
Semih begon er met Marcia over. Jeroen gaf aan met Marcia mee te gaan als ze op Moniek stemt maar Marcia twijfelt nog of Sabrina of Moniek.
welnee... tis n man van weinig woorden... anders zwijgt hij iedereen dood..quote:Op zondag 5 november 2006 13:51 schreef schizolientje het volgende:
Zelfs Marcia wordt nu doodgezwegen door hem geloof ik. Op Moniek gaat Marcia niet stemmen omdat ze bang is dat die boos wordt. Dat heb ik haar horen zeggen van de week
heb je het nu over tijn?quote:Op zondag 5 november 2006 13:54 schreef gerxan het volgende:
[..]
welnee... tis n man van weinig woorden... anders zwijgt hij iedereen dood..
maar waarom zou jeroen haar doodzwijgen? marcia lult alleen maar over hem achter zijn rug om. En als ze dan samen zijn schaken ze gewoon samen. Nu ja heb Marcia egl nooit gesnaptquote:Op zondag 5 november 2006 14:04 schreef gerxan het volgende:
nee jeroen... geluid bij tijn staat al weken niet aan... dat kan ik nie handelen gheghe
Ze zijn aan het reperteren voor de opvoering van vanavondquote:Op zondag 5 november 2006 14:41 schreef arneaux het volgende:
Ik begrijp dat er nu weer gedanst wordt? Of iets wat daarop moet lijken? Dan laat ik de streams maar uit.
Dus ze hebben nu ala Sound of the Music danspasjes enzo?quote:Op zondag 5 november 2006 14:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze zijn aan het reperteren voor de opvoering van vanavond
En ze hebben liedjes nagemaakt met eigen teksten en zoquote:Op zondag 5 november 2006 14:49 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dus ze hebben nu ala Sound of the Music danspasjes enzo?
Mijn dag kan niet meer stuk.quote:Op zondag 5 november 2006 14:52 schreef pullup het volgende:
[..]
En ze hebben liedjes nagemaakt met eigen teksten en zo
Vanavond barst het echt los hoor dus niet stiekem kijken op de streams want dan bederf je de 'verrassing'quote:
Zonder enige twijfel heb ik besloten niet te kijken.quote:Op zondag 5 november 2006 15:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Vanavond barst het echt los hoor dus niet stiekem kijken op de streams want dan bederf je de 'verrassing'![]()
Je moet doen waar je goed in bent hequote:
We zoeken graag naar alle minpunten van Tijn.quote:Op zondag 5 november 2006 15:29 schreef Suikeroom het volgende:
jullie volgen liever de stream waar tijn aan het zeuren is dan de stream waar jullie favorieten aan het nietsen zijn![]()
Sinds het "De Grote Rik-Show" is geworden kijk ik helemaal niet meer.quote:Op zondag 5 november 2006 15:29 schreef Suikeroom het volgende:
jullie volgen liever de stream waar tijn aan het zeuren is dan de stream waar jullie favorieten aan het nietsen zijn![]()
Als ik die dingen aan heb staan dan switch ik af en toe.quote:Op zondag 5 november 2006 15:29 schreef Suikeroom het volgende:
wat als hij er een keer uit gaat? dan moet jullie op iemand anders zeiken.. ik denk dat Monique jullie nieuwe slachtoffer is.. begin haar maar vast extra te volgen op de streams kan je al vast dingen opnoemen die negatief zijnquote:Op zondag 5 november 2006 15:31 schreef arneaux het volgende:
[..]
We zoeken graag naar alle minpunten van Tijn.
Hij moest eens weten hoeveel lol zijn broer eraan gehad heeft.quote:Op zondag 5 november 2006 16:15 schreef pullup het volgende:
Sorry Suikeroom![]()
Tijn:Het zal heel leuk worden maar dat is het mij niet waard..
Als we daar al die dagen voor alleen hebben gezeten.
heeft die nietquote:Op zondag 5 november 2006 15:31 schreef arneaux het volgende:
[..]
We zoeken graag naar alle minpunten van Tijn.
Dat gaat morgen pas blijkenquote:Op zondag 5 november 2006 16:27 schreef riri het volgende:
[..]
heeft die niet
tijn is erg geliefd bij de tvkijkers![]()
heel begrijpelijk voor één van de twee die eruit moet.....zitten dagen alleenquote:Op zondag 5 november 2006 16:15 schreef pullup het volgende:
Sorry Suikeroom![]()
Tijn:Het zal heel leuk worden maar dat is het mij niet waard..
Als we daar al die dagen voor alleen hebben gezeten.
Tijnquote:Op zondag 5 november 2006 16:27 schreef riri het volgende:
[..]
heeft die niet
tijn is erg geliefd bij de tvkijkers![]()
als je weleens op scholen komt hoor je weleens watquote:
Hey kijk een nieuwe Tijn fanquote:
Dus Tijn gaat voor de Breezah stemmen. Dat zou kunnen jaquote:Op zondag 5 november 2006 16:32 schreef riri het volgende:
[..]
als je weleens op scholen komt hoor je weleens wat
ze zijn verrukt van hem![]()
Dat wordt wel weer opgevuld door een ander.quote:Op zondag 5 november 2006 16:26 schreef Lady-night het volgende:
Denk ook niet dat Mo echt verdrietig zal als Tijn weg is, alhoewel ze wel de aandacht zal missen. Ze zal ongetwijfeld wel een dramastukje opvoeren
wordt leuk feestje danquote:Op zondag 5 november 2006 16:31 schreef T-lex het volgende:
Tijn denkt dat het thema "the sound of music" is. Wat hebben jij en ik nou met die film vraagt tie aan Marcia. Ja niks...zegt Mars. Wel een beetje lomp, als dat waar is, zegt Tijn.
![]()
klopt... vanmiddag hadden ze n gesprek samen...sem zou op monique stemmenquote:Op zondag 5 november 2006 16:44 schreef T-lex het volgende:
Kga echt zo hard lachen als Tijn erin blijft morgen....![]()
Jeroen en Semih gaan er min of meer al vanuit dat hun ding geslaagd is, en hij van Marcia gaat verliezen...heerlijk.![]()
Hoop wel dat dat exitgedoe nog ff duurd vanavond...kan ik er ook nog wat van meekrijgen als ik ben wezen karten.
Kwens iedereen een fijne avond...lees het vanavond allemaal wel weer.![]()
Jeroen ging op Monique stemmen zei die toch? en Semih ook op Monique. En Marcia twijfelde maar neigde richting Sabrina. Maar eerst maar even afwachten wellicht gaat Marcia er eerder uit en gaan Sem en Roene weer op Tijn stemmenquote:Op zondag 5 november 2006 17:29 schreef gerxan het volgende:
[..]
klopt... vanmiddag hadden ze n gesprek samen...sem zou op monique stemmen
jeroen op sabrina.. en marcia twijfelt tussen monique of sabrina..
ze gaan er van uit dat tijn vertrekt..
dat denken ze nietquote:Op zondag 5 november 2006 17:26 schreef schatje het volgende:
De Tijn fans kunnen natuurlijk ook denken dat ie het wel makkelijk wint van Marcia en dat ze daarom niet zo snel hoeven te bellen. Wat zal het dan zuur voor hen zijn als ie morgen toch het Huis moet verlaten.
tja... jeroen gaat over lijken..quote:Op zondag 5 november 2006 17:34 schreef Bartoli het volgende:
[..]
als het toch zo is dat jeroen op sa zou stemmen dan is het wel een echte backstabber![]()
ja of haat stemmers en hebben niks met marciaquote:Op zondag 5 november 2006 17:35 schreef riri het volgende:
[..]
dat denken ze niet
die hebben zich al scheel gebeld![]()
![]()
![]()
en dat is wat de kijker ook weet dus die weten drommels goed dat tijn erin moet blijven want aan de zusjes mag niemand komen....semih,jeroen en marcia graven hun eigen grafquote:Op zondag 5 november 2006 17:29 schreef gerxan het volgende:
[..]
klopt... vanmiddag hadden ze n gesprek samen...sem zou op monique stemmen
jeroen op sabrina.. en marcia twijfelt tussen monique of sabrina..
ze gaan er van uit dat tijn vertrekt..
Dat zegt ook niet zoveel omdat Hummie uiteindelijk kan bepalen of Tijn mag blijven of nietquote:Op zondag 5 november 2006 17:35 schreef riri het volgende:
[..]
dat denken ze niet
die hebben zich al scheel gebeld![]()
![]()
![]()
zo kun je t ook bekijken...quote:Op zondag 5 november 2006 17:38 schreef riri het volgende:
[..]
en dat is wat de kijker ook weet dus die weten drommels goed dat tijn erin moet blijven want aan de zusjes mag niemand komen....semih,jeroen en marcia graven hun eigen graf![]()
quote:Op zondag 5 november 2006 17:38 schreef schatje het volgende:
[..]
Dat zegt ook niet zoveel omdat Hummie uiteindelijk kan bepalen of Tijn mag blijven of niet.
quote:Op zondag 5 november 2006 17:48 schreef gerxan het volgende:
en dan mag rik eruit... t wordt ---De Grote Rik Show---
de opdrachten worden gemaakt voor rik..
als hij maar kan knutselen, of naaien..
geheime opdracht was n verkleedpartij.. dan nog 1001 nacht enz..
buiten de opdrachten om is hij n rokende schoorsteen, erg lui..
veel slapen en wachten op de volgende opdracht...
(gaan we rik bashen als tijn eruit is ?) grijnzzz
hummie houdt ook niet echt van grijze muisjes dus ze zou heus wel 2 keer nadenken voordat ze hebt programma verkracht en de smaakmaker Tijn eruit gooitquote:Op zondag 5 november 2006 17:42 schreef Bartoli het volgende:
[..]
hummie was zijn gejank en geplak al zat dus zegt wss al genoeg (hopefully
)
Hulde...quote:Op zondag 5 november 2006 17:49 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
hummie houdt ook niet echt van grijze muisjes dus ze zou heus wel 2 keer nadenken voordat ze hebt programma verkracht en de smaakmaker Tijn eruit gooit![]()
als ze niet van grijze muisjes houdt waarom zijn Sjaan en E10 er dan al uitquote:Op zondag 5 november 2006 17:49 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
hummie houdt ook niet echt van grijze muisjes dus ze zou heus wel 2 keer nadenken voordat ze hebt programma verkracht en de smaakmaker Tijn eruit gooit![]()
Omdat hij nu eenmaal het vrouwtje isquote:Op zondag 5 november 2006 18:41 schreef flugeltje het volgende:
Waarom is het altijd bij dit soort verkleedpartijtjes dat Rik in een jurkje stapt?
Begint me eigenlijk ook wel een beetje te vervelen.
Idd, Tijn stagneert de hele zooi..... is op een vervelende manier teveel het middelpunt.quote:Op zondag 5 november 2006 18:18 schreef marky het volgende:
Ik mag het van de Tijn adepten natuurlijk niet zeggen maar ik vind het zo met Jeroen en Semih en Marcia en Sabrina best gezellig. Als Rik wakker is is hij ook best lollig. Misschien als Tijn eruit gaat dan komt er wat meer ruimte voor lol.
Rik lijkt wel een ventquote:Op zondag 5 november 2006 19:07 schreef Lady-night het volgende:
Mo lijkt wel een vent
goeie vraag, als ze 5min met elkaar gesproken hebben is t veelquote:Op zondag 5 november 2006 20:01 schreef Day het volgende:
Waarom liegt Rik nu?
tussen mo en mars.quote:Op zondag 5 november 2006 20:05 schreef Day het volgende:
wat was dat voor gesprek tussen Sa en Mars?
nou en?quote:Op zondag 5 november 2006 20:08 schreef Bartoli het volgende:
nu wordt tijn weer emo, en zal het 5 minuten duren alvorens hij klaar is
![]()
nee het is niet erg helemaal nietquote:Op zondag 5 november 2006 20:10 schreef riri het volgende:
[..]
nou en?
Is het erg als iemand z'n emotie laat zien?
Ik vind van niet
Op zich ik ook niet, maar bij Tijn vraag ik me steeds weer af hoe oprecht het eigenlijk is.quote:Op zondag 5 november 2006 20:10 schreef riri het volgende:
[..]
nou en?
Is het erg als iemand z'n emotie laat zien?
Ik vind van niet
Vind ik echt, hoor.quote:Op zondag 5 november 2006 20:19 schreef schatje het volgende:
Goed zo Jeroen, netjes gezegd.
O Tijn ik wil zo graag met jou overblijven...quote:Op zondag 5 november 2006 20:21 schreef Bartoli het volgende:
[..]
wat nu ? beargumenteer
Jeroen zegt toch eerlijk wat hij vindt![]()
is toch logisch als je compleet genegeerd wordt. Marcia moest Jeroen ook niet maar negeren doet ze hem niet. Tijn is wat dat betreft best zieligquote:
Ik vind dus van niet.quote:Op zondag 5 november 2006 20:23 schreef flugeltje het volgende:
[..]
O Tijn ik wil zo graag met jou overblijven...
Ik nomineer Tijn
Tijn => mes in de rug en gekwetst
Jeroen => geeft nog even trap na...
Ga nu heel even jezelf na en denk hoe jij je zou voelen als iemand met wie je een nieuw herwonnen 'vriendschap' hebt je steeds laat denken dat ie met je over wil blijven en je vervolgens doodleuk nomineert.....quote:Op zondag 5 november 2006 20:24 schreef Bartoli het volgende:
[..]
is toch logisch als je compleet genegeerd wordt. Marcia moest Jeroen ook niet maar negeren doet ze hem niet. Tijn is wat dat betreft best zielig
Jeroen heeft nooit de kans gehad om tijn dit te zeggen. Tijn heeft hem altijd ontweken de afgelopen week.quote:Op zondag 5 november 2006 20:24 schreef Nostalgist het volgende:
Naar van Jeroen, zo'n trap na. Dat had hij veel eerder moeten zeggen. Niet in het exit-diner.....
Tijn faalt zijn eigen hoge moraal. Op alle fronten en dat heeft hij ook nog even van Jeroen meegekregen.quote:Op zondag 5 november 2006 20:26 schreef Nostalgist het volgende:
Tijn naar Marcia toe was erg mooi ! "Ik weet niet of ik die rugzak had kunnen oppakken"
Die was echt recht uit het hart. Hij weet ook dat hij gefaald heeft naar Rik toe, al wil die dat niet bij het exit-diner noemen....
Lul niet zo dom. Tijn zei zelfs geen goedemorgen terug als Jeroen dat zei.quote:Op zondag 5 november 2006 20:24 schreef Nostalgist het volgende:
Naar van Jeroen, zo'n trap na. Dat had hij veel eerder moeten zeggen. Niet in het exit-diner.....
Ja Jeroen speelt het spel en daarin zijn de bewoners pionnen. Dat zegt niets over het gedrag naar elkaar toe. Wat Jeroen zelf zegt hij zou zich niet zo gedragen als Tijn heeft gedaan. Jeroen accepteerd het spel en dat doet Tijn niet en dat terwijl hij zelf heeft gezegd dat je het elkaar niet kwalijk moet nemen als je elkaar nomineert.quote:Op zondag 5 november 2006 20:29 schreef flugeltje het volgende:
Jeroen speelt het zo gehaaid en iedereen trapt erin
Doe mij dan maar Tijn die gewoon z'n gevoelens en emoties laat zien in plaats van voor dommetje spelen en vervolgens nog even lekker een mes doorduwen...
Eensch. Hij was beduusd, en weet dat hij veel te veel aandacht aan Mo heeft gegeven. Hij heeft veel te veel mooie dingen gemist.quote:Op zondag 5 november 2006 20:29 schreef marky het volgende:
[..]
Tijn faalt zijn eigen hoge moraal. Op alle fronten en dat heeft hij ook nog even van Jeroen meegekregen.
lijkt mij dat de eerste die een mes in de rug stak dat Jeroen dat wasquote:Op zondag 5 november 2006 20:22 schreef marky het volgende:
Zo was het afgelopen maandag mes een in de rug dan heeft Tijn er nu nog eentje aan de voorkant ingekregen. Heel goed Jeroen.
Werk eens aan je feedback.quote:Op zondag 5 november 2006 20:30 schreef schatje het volgende:
[..]
Lul niet zo dom. Tijn zei zelfs geen goedemorgen terug als Jeroen dat zei.
dat zegt marky toch ook. Eerst een mes in de rug steken en nu steekt hij er nog ene in de voorkant erinquote:Op zondag 5 november 2006 20:32 schreef riri het volgende:
[..]
lijkt mij dat de eerste die een mes in de rug stak dat Jeroen dat was
Het is alleen jammer dat zijn gevoelens voornamelijk om zichzelf draaien. Ik vind Tijn behoorlijk egoïstisch.quote:Op zondag 5 november 2006 20:29 schreef flugeltje het volgende:
Jeroen speelt het zo gehaaid en iedereen trapt erin
Doe mij dan maar Tijn die gewoon z'n gevoelens en emoties laat zien in plaats van voor dommetje spelen en vervolgens nog even lekker een mes doorduwen...
Ik vind mens erger je niet een geweldig spel en ik zal ook de spelregels accepteren. Maar wee z'n gebeente als meneer Flugel MIJ een pion af zou nemen. Ik bedoel het dus allemaal wel goed, maar ik kan er gewoon niet zo goed tegen als iemand zoiets flikt.quote:Op zondag 5 november 2006 20:32 schreef marky het volgende:
[..]
Ja Jeroen speelt het spel en daarin zijn de bewoners pionnen. Dat zegt niets over het gedrag naar elkaar toe. Wat Jeroen zelf zegt hij zou zich niet zo gedragen als Tijn heeft gedaan. Jeroen accepteerd het spel en dat doet Tijn niet en dat terwijl hij zelf heeft gezegd dat je het elkaar niet kwalijk moet nemen als je elkaar nomineert.
Lul niet man.quote:Op zondag 5 november 2006 20:32 schreef riri het volgende:
[..]
lijkt mij dat de eerste die een mes in de rug stak dat Jeroen dat was
hij lijkt me een beetje vergeetachtig maar neem het hem niet kwalijk want denken werkt nou eenmaal erg traag bij hem
Ik persoonlijk had als jeroen dat mij mij had geflikt nooit meer met hem gesproken
Precies wat ik bedoel Marky... Iemand die zichzelf zo dom voordoet als Jeroen en dan ineens vlijmscherp uit de hoek komt.....quote:Op zondag 5 november 2006 20:39 schreef marky het volgende:
[..]
Lul niet man.
Als iemand zo netjes kan zeggen dat Tijn faalt in zijn eigen moraal dan werkt er helemaal niets traag in die bovenkamer.
Als Tijn zelf heeft gezegd dat je het elkaar niet moet aanrekenen en dat vervolgens wel doet dan faal je.
De bewoners vinden dat Jeroen dom overkomt (en heel veel streamers) maar is dan ook gezegd dat hij dom is? Misschien hebben zij (en de streamers dan ook) daar juist een grote vergissing gemaakt.quote:Op zondag 5 november 2006 20:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Precies wat ik bedoel Marky... Iemand die zichzelf zo dom voordoet als Jeroen en dan ineens vlijmscherp uit de hoek komt.....
Zo is datquote:Op zondag 5 november 2006 20:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik vind mens erger je niet een geweldig spel en ik zal ook de spelregels accepteren. Maar wee z'n gebeente als meneer Flugel MIJ een pion af zou nemen. Ik bedoel het dus allemaal wel goed, maar ik kan er gewoon niet zo goed tegen als iemand zoiets flikt.
Tussen dingen doen en dingen zeggen zit een verschil. Dat Tijn er minder goed tegen bleek te kunnen dat hij genomineerd is mag inmiddels bekend zijn. Dat hij Jeroen negeerde vind ik persoonlijk echter een zeer begrijpelijke emotie. Ik heb écht tien keer liever iemand die z'n gevoelens niet verbloemd en zichzelf gewoon laat zien zoals hij is. OOK als dat nou even niet de meest prettige persoonlijkheid is dan dat iemand gaat lopen huichelen en zichzelf anders voordoet teneinde een spel te winnen.... En dat laatste is wat Jeroen doet. Hij speelt allemansvriendje, maar zaagt intussen wel wat poten weg bij de diverse mensen. Hij is Marlies al vanaf dag één zat, wilde echter z'n nieuwverworven positie niet verliezen en verkocht de joker aan Sa zodat zíj Marlies op de bank zou kunnen zetten. Een gehaaide jongen die Jeroen, misschien verdiend hij het daardoor wel te winnen. Maar noem hem ajb niet oprecht, want daar is geen klap van waar......
Dan moet je je moraal niet aan andere op willen leggen want dat is wat Tijn wel doet. Hij vind dat mensen van alles moeten en wil graag dat dingen gaan zoals hij wil. Als je dan niet aan je eigen hoge verwachtingen kan voldoen dan moet je die een ander ook niet aanmeten.quote:Op zondag 5 november 2006 20:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik vind mens erger je niet een geweldig spel en ik zal ook de spelregels accepteren. Maar wee z'n gebeente als meneer Flugel MIJ een pion af zou nemen. Ik bedoel het dus allemaal wel goed, maar ik kan er gewoon niet zo goed tegen als iemand zoiets flikt.
Tussen dingen doen en dingen zeggen zit een verschil. Dat Tijn er minder goed tegen bleek te kunnen dat hij genomineerd is mag inmiddels bekend zijn. Dat hij Jeroen negeerde vind ik persoonlijk echter een zeer begrijpelijke emotie. Ik heb écht tien keer liever iemand die z'n gevoelens niet verbloemd en zichzelf gewoon laat zien zoals hij is. OOK als dat nou even niet de meest prettige persoonlijkheid is dan dat iemand gaat lopen huichelen en zichzelf anders voordoet teneinde een spel te winnen.... En dat laatste is wat Jeroen doet. Hij speelt allemansvriendje, maar zaagt intussen wel wat poten weg bij de diverse mensen. Hij is Marlies al vanaf dag één zat, wilde echter z'n nieuwverworven positie niet verliezen en verkocht de joker aan Sa zodat zíj Marlies op de bank zou kunnen zetten. Een gehaaide jongen die Jeroen, misschien verdiend hij het daardoor wel te winnen. Maar noem hem ajb niet oprecht, want daar is geen klap van waar......
Hij doet zich niet dom voor. Men vind hem dom.quote:Op zondag 5 november 2006 20:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Precies wat ik bedoel Marky... Iemand die zichzelf zo dom voordoet als Jeroen en dan ineens vlijmscherp uit de hoek komt.....
Als men iemand dom vindt, wil dat niet zeggen dat iemand dom is!!!quote:Op zondag 5 november 2006 20:45 schreef marky het volgende:
[..]
Hij doet zich niet dom voor. Men vind hem dom.
Hij is sluw!quote:Op zondag 5 november 2006 20:45 schreef marky het volgende:
[..]
Dat zeg ik dus ookquote:Op zondag 5 november 2006 20:45 schreef marky het volgende:
[..]
Dat is ook niet waar. Hij heeft gewoon vrienden en zijn voetbal etc.quote:Op zondag 5 november 2006 20:51 schreef riri het volgende:
[..]
Hij is sluw!
Hij is niet voor niets buiten het huis erg alleen
Ze zijn zeker niet nader tot elkaar gekomen. Tijn is alleen maar druk bezig geweest met Monique waar Rik zich op zijn beurt constant aan heeft gestoord.quote:Op zondag 5 november 2006 20:54 schreef gerxan het volgende:
rik was tegenover tijn niet eerlijk en omgekeerd
Voor hemzelf is dat jammer genoeg wel zo en dat is niet zomaar.quote:Op zondag 5 november 2006 20:54 schreef marky het volgende:
[..]
Dat is ook niet waar. Hij heeft gewoon vrienden en zijn voetbal etc.
precies... en zegt tegen sa zegt jij er eens wat van..quote:Op zondag 5 november 2006 20:57 schreef schatje het volgende:
[..]
Ze zijn zeker niet nader tot elkaar gekomen. Tijn is alleen maar druk bezig geweest met Monique waar Rik zich op zijn beurt constant aan heeft gestoord.
Jeroen heeft net zoals Tijn en Rik periodes gehad dat ie op zichzelf heeft gewoond. In het appartement van zijn baas in A'dam.quote:Op zondag 5 november 2006 20:58 schreef riri het volgende:
[..]
Voor hemzelf is dat jammer genoeg wel zo en dat is niet zomaar.
Hij hangt niet voor niets nog zo aan mama's rok
je zag Tijn tijdens het hele liedje lachen.. nu lacht ie cker weer volgens jullie als een boer met kiespijn want wat een boer niet kent dat vreet ie niet snappie?quote:Op zondag 5 november 2006 20:57 schreef sade42 het volgende:
er kan ook echt nog geen lachje van Tijn zijn gezicht af
Ik denk ook dat die opmerkingen van Jeroen hem dwars zitten, dat zou nog wel eens een staaarrrrrrrtje kunnenquote:Op zondag 5 november 2006 21:09 schreef sade42 het volgende:
het lijkt er op dat Tijn kookt van woede of zie ik dat verkeerd
Hij kijkt niet al te relaxed neequote:Op zondag 5 november 2006 21:09 schreef sade42 het volgende:
wat een boer niet kent vreet ie bij de voedselbank nietquote:Op zondag 5 november 2006 21:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat zit Tijn er steeds bij te lachen als een boer met kiespijn...
Wat een kneus is het toch hè?quote:Op zondag 5 november 2006 21:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat zit Tijn er steeds bij te lachen als een boer met kiespijn...
Wees gerust, 'onze Tijn' zal straks wel even zijn hart luchten bij Monique.quote:Op zondag 5 november 2006 21:09 schreef sade42 het volgende:
En jij bent trots op jezelf?quote:Op zondag 5 november 2006 21:13 schreef schatje het volgende:
[..]
Wat een kneus is het toch hè?
Hij zal het nog wel zwaar krijgen als Monique weer terug bij Rob en haar kinderen is. No way dat hij haar ooit terug zal zien.
Maar goed, hij heeft dan weer genoeg tijd over om schoentjes enzo in te zamelen voor de arme kindertjes in Cambodja.
Ik denk dat ze het best wel merken, maar niet weten wat te doen, al zeg je maar iets kleins dan heb je wel kans op een enorme relquote:Op zondag 5 november 2006 21:16 schreef riri het volgende:
wat ik persoonlijk veel erger vind aan deze groep is dat ze niet eens zien dat iemand zich niet lekker voelt en daar gewoon maar omheen gaan lullen
Weet hij ook eens hoe het is zoals hij altijd de stemming verziekt met z'n egotripperij.quote:Op zondag 5 november 2006 21:16 schreef gerxan het volgende:
jammer dat Tijn van deze avond niet kan genieten..
Tijn zei laatst over Jeroen dat die gewetensloos is. Volgens mij is Tijn ook van dat type af en toequote:
Preciesquote:Op zondag 5 november 2006 21:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Weet hij ook eens hoe het is zoals hij altijd de stemming verziekt met z'n egotripperij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |