Die rechtse is Momiquequote:Op zondag 5 november 2006 00:26 schreef Fronsertje het volgende:
aaargh, rik trek je broek op....schaamteloos figuur
ja tijn loopt al de hele week te mokkenquote:Op zondag 5 november 2006 00:54 schreef gerxan het volgende:
monique voelt de bui al hangen... tijn exit
van een jankende tijn wordt je vrolijkquote:Op zondag 5 november 2006 01:01 schreef Suikeroom het volgende:
wat ben ik blij als Marcia maandag weg is.. wat een saaie doos is dat zeg![]()
Marcia lijkt me nu niet de persoon die weg moet, het is Monique die zichzelf belachelijk maakt door een "gesprek" aan te gaan voor het eerst met Marcia om haar eigen en Tijns reet te redden.........quote:Op zondag 5 november 2006 01:01 schreef Suikeroom het volgende:
die is teminste niet saai en het enige gespreksonderwerp van de streamers.. er mag heus nog wel eerst 1 saaie weg.. daarna zien we wel verderquote:Op zondag 5 november 2006 01:03 schreef Bartoli het volgende:
[..]
van een jankende tijn wordt je vrolijk. die verpest iedereen zijn humeur nog
Tijn moet gewoon opzoutenquote:Op zondag 5 november 2006 01:01 schreef Suikeroom het volgende:
Jij schrijft hetzelfde als Tijn praatquote:Op zondag 5 november 2006 01:05 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
die is teminste niet saai en het enige gespreksonderwerp van de streamers.. er mag heus nog wel eerst 1 saaie weg.. daarna zien we wel verder![]()
Uitspraak van Tijn zeker ?quote:Op zondag 5 november 2006 01:07 schreef yellowfirst het volgende:
Monique..jouw thuissituatie interesseert me niet..............![]()
ze weet niet eens hoe haar thuissituatie nu is. Zullen we eens over Rob beginnenquote:Op zondag 5 november 2006 01:07 schreef yellowfirst het volgende:
Monique..jouw thuissituatie interesseert me niet..............![]()
Perfecte actie van BB, maar vergeet niet dat Marcia hiervan de dupe kan worden maandagquote:Op zondag 5 november 2006 01:08 schreef gerxan het volgende:
tijn is manisch depresief.. kan niet genieten van BB
en drukt zwaar op de groep, geen contakt met zijn broer rik
met sem klikt t ook niet, jeroen doodgezwegen..
met marcia uitgepraat..met sa heeft hij niks..
wat doet hij dan nog in bb..
Moniquequote:Op zondag 5 november 2006 01:08 schreef gerxan het volgende:
tijn is manisch depresief.. kan niet genieten van BB
en drukt zwaar op de groep, geen contakt met zijn broer rik
met sem klikt t ook niet, jeroen doodgezwegen..
met marcia uitgepraat..met sa heeft hij niks..
wat doet hij dan nog in bb..
quote:Op zondag 5 november 2006 01:13 schreef slurfje het volgende:
kep beft kwel respekt voor the man/vrouw
tis opdracht en hij/zij doet maar wel
tot bloedens toe
Dus jij ziet liever dat Monique nog weken wordt lastiggevallen wordt door Tijjnquote:Op zondag 5 november 2006 01:11 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Monique![]()
stel je voor als Marcia gaat dan is het echt een stuk saaier![]()
ik vindt niet erg dat tijn de hele week aan zijn lot overgelaten wordt. Alleen sneu voor Marcia maar ja kan die ook niet roddelenquote:Op zondag 5 november 2006 01:17 schreef gerxan het volgende:
tijns reactie zal wel zijn zoiets van... zit ik daarvoor 3 dagen met marcia opgescheept..
of zonde van de stof... arme katoenplukkers
dan heb jij de streams noet gevolgd de afgelopen week.. rollen zijn een beetje aan het omdraaienquote:Op zondag 5 november 2006 01:16 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dus jij ziet liever dat Monique nog weken wordt lastiggevallen wordt door Tijjn![]()
Dan volg je het nog minder als ikquote:Op zondag 5 november 2006 01:19 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Alleen sneu voor Marcia maar ja kan die ook niet roddelen
dus je gelooft ?quote:Op zondag 5 november 2006 01:21 schreef buyukAbi het volgende:
heb ik nog wat gemist? geloof het niet he
zo is dat....dat wordt saai zonder marcia...dan valt er niks meer te beleven in dat huisquote:Op zondag 5 november 2006 01:11 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Monique![]()
stel je voor als Marcia gaat dan is het echt een stuk saaier![]()
Nee helaas ik kijk alleen 's nachts de uitzendingen en het forum.quote:Op zondag 5 november 2006 01:19 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
dan heb jij de streams noet gevolgd de afgelopen week.. rollen zijn een beetje aan het omdraaien![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |