Wat ben je?quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:36 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Kansloos
Afgezien van dat mooie rode kruisje. Ik hoop niet dat je haar IQ meegekregen hebtquote:Op zaterdag 4 november 2006 23:37 schreef M42 het volgende:
[..]
Wat ben je?
Hier mijn mamma
[afbeelding]
Groep 3 for life.quote:
Gezien de laatste 3 topics die je geopend hebt, wel dusquote:Op zaterdag 4 november 2006 23:40 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Ik hoop niet dat je haar IQ meegekregen hebt![]()
duur pakketje..quote:
MILF!quote:
Jouw pappa is toch jouw mamma? dan mag 't welquote:
Deze user is te lekker om weer te geven, probeer later opnieuw.quote:Op maandag 6 november 2006 15:31 schreef Electro-Worm het volgende:
Mijn moeder is té lekker om te posten. Vraag maar aan ma zelf, ze heet nokwanda.
Als het dan toch over M-I-L-F's gaatquote:Op zaterdag 11 november 2006 20:09 schreef Allure_ het volgende:
Mijn moeke is té MILF voor dit forum.
meestal wel, maar soms is ze undercover en is ze blauw groen achtig..quote:
Je hebt in ieder geval wel zelfkennisquote:Op zondag 12 november 2006 05:18 schreef denka het volgende:
[..]
meestal wel, maar soms is ze undercover en is ze blauw groen achtig..
tjezus wat een achterlijke post van mij...
Als je Patty Brard een MILF vind, terwijl je pas 16 bent, dan moet je echt eens met een psycholoog gaan pratenquote:Op zaterdag 11 november 2006 23:11 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Als het dan toch over M-I-L-F's gaat... dan doe ik lekker mee..
[afbeelding]
![]()
Misschien heeft de helft hier wel een sneetjequote:Op zondag 12 november 2006 19:42 schreef master_X het volgende:
dan hebben jullie allemaal weer een bobel in je broek .. ;')
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |