leedvermaak...quote:
waarom open je trouwens steeds van dit soort topics, keuteldeuker?quote:
Ik snap je niet.quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Users met een -140k id nummer zonder UI
duh.quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:38 schreef Mister_YingYang het volgende:
[..]
jij was ook al in mijn andere homotest toppci
Nee, Jordy-B is nieuwsgieriger dan goed voor hem is... Maar jij bent degene die steeds van dit soort topics opent... Verkapte manier om met andere homo's in contact te komen, misschien?quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:39 schreef Mister_YingYang het volgende:
hier was jordyb ook al kijk maar Naaktfotos Gerard Joling
is jordyb een homo??
User iconquote:
quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Users met een -140k id nummer zonder UI
shit je hebt me doorquote:Op zaterdag 4 november 2006 22:40 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Nee, Jordy-B is nieuwsgieriger dan goed voor hem is... Maar jij bent degene die steeds van dit soort topics opent... Verkapte manier om met andere homo's in contact te komen, misschien?
neuh... 'k val niet op gaylords en bumlovers zoals jij. Sorryquote:Op zaterdag 4 november 2006 22:43 schreef Mister_YingYang het volgende:
[..]
shit je hebt me door
neuken?>>?>?>?>?>?>?>?>?>?
ontkenners zijn de grootste flikkersquote:Op zaterdag 4 november 2006 22:45 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
neuh... 'k val niet op gaylords en bumlovers zoals jij. Sorry
Je maakt het jezelf te makkelijk...quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:46 schreef Mister_YingYang het volgende:
ontkenners zijn de grootste flikkers
omdat ik mijn lolleranus ontspan?quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:47 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Je maakt het jezelf te makkelijk...
Nee omdat je blijkbaar verwacht dat ik na een opmerking als "ontkenners zijn de grootste flikkers" gelijk diep buk en m'n billetjes spreid...quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:48 schreef Mister_YingYang het volgende:
[..]
omdat ik mijn lolleranus ontspan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |