quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:23 schreef floopzz het volgende:
Korte stroomuitval in delen van Brabant
EINDHOVEN - Verschillende plaatsen en steden in Brabant zijn zaterdagavond getroffen door een korte stroomstoring. In Eindhoven, Helmond, Tilburg en in de buurt van de Biesbosch viel iets na tien uur kort de elektriciteit weg.
De stroomstoring was het gevolg van een een grote storing bij enkele Duitse elektriciteitscentrales. Daardoor kan de balans in het Europees elektriciteitsnet verstoord raken.
Bepaalde veiligheidsmechanismes schakelen dan op sommige plaatsen automatisch korte tijd de stroom uit om zo grotere problemen in heel Europa te voorkomen, aldus een woordvoerder van energiebedrijf Essent.
Waarschijnlijk hebben meer plaatsen en steden in Europa rond dezelfde tijd te kampen gehad met een korte stroomuitval.
Bron : Omroep Brabant
In Tilburg is dat wel vaker met al neg0rsquote:
Als ik je ongelijk zou geven zou ik liegen.quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:24 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
In Tilburg is dat wel vaker met al neg0rs!!1:D
!11:!!!11!! :d
![]()
Het was ook niet als een leugen bedoeldquote:Op zaterdag 4 november 2006 22:27 schreef TaLoN.NL het volgende:
[..]
Als ik je ongelijk zou geven zou ik liegen.![]()
OK, dan zal het waarschijnlijk 1 stroomcentrale zijn geweest in Brabant.quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:25 schreef Petra76 het volgende:
Ja het hele centrum was donker, echt een prachtig gezicht. Bij ons had de ene helft van de straat wel stroom, daar brandden ook gewoon de straatlantaarn.
Ik denk dat ze even waren gestopt met fietsen, gewoon ff 8min pauze.quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:32 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Dus er bestaat wel elektriciteit in nep-Belgie- Brabant?
Ja dat kan natuurlijk ookquote:Op zaterdag 4 november 2006 22:33 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Ik denk dat ze even waren gestopt met fietsen, gewoon ff 8min pauze.
We doen netalsof. Anders gaan 'jullie' rare dingen denkenquote:Op zaterdag 4 november 2006 22:39 schreef immortalsean het volgende:
hebben ze al stroom dan, daar in het zuiden 's lands?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |