Ter gelegenheid van het 1200 jarig jubileum is zelfs een postzegel uitgegevenquote:Op zondag 5 november 2006 13:23 schreef Gooitzen het volgende:
In Friesland hebben ze onlangs het 1250 jarig jubileum van de moord gevierd. Ik ben laatst met een makker langs Dokkum gereden, erg mooi stadje. Vooral de grote kerk is de moeite waard.
Dat is niet juistquote:Op zondag 5 november 2006 13:40 schreef Neleos het volgende:
Nelson?
Ja, maar ik wil de namen van de aanvoerdersquote:Op zondag 5 november 2006 13:40 schreef Supersheep het volgende:
Engeland en het Pruisse (hoe schrijf je dat) rijk?
Het was WEL die gozer van Wellingtonquote:Op zondag 5 november 2006 13:41 schreef Etcetera het volgende:
was het niet die gozer van wellington? (graaf of hertog, dat weet ik niet meer)
Hertog van Wellington, geen idee wie de ander wasquote:Op zondag 5 november 2006 13:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil de namen van de aanvoerders
uitstekendquote:Op zondag 5 november 2006 13:47 schreef Dr_Flash het volgende:
De Dood door Ophanging
quote:Op zondag 5 november 2006 13:58 schreef Lienekien het volgende:
Boek van, volgens mij. Je plakt of stempelt het voor in een boek om aan te geven dat het van jou is.
quote:Een ex libris is een eigendomskenmerk (een klein plaatje) dat voorin een boek wordt geplakt, gestempeld of gestanst. Het wordt ook wel boekmerk genoemd.
Ex libris is Latijn en betekent: uit de bibliotheek. Bedoeld wordt: uit de bibliotheek van degene van wie de naam op het plaatje staat vermeld.
Damn, wat ben jij snel.quote:Op zondag 5 november 2006 14:01 schreef Dr_Flash het volgende:
De Haagsche Post?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |