Op MTV is nu Musa. Met Zhang Ziyi!quote:Op zondag 5 november 2006 00:31 schreef Supersheep het volgende:
Ik ga genieten van Spirited Away
Ned3 en [url=http://www.imdb.com/title/tt0245429/]IMDBlink] voor wie het wil weten
Het Kroller-Moller?quote:Op zondag 5 november 2006 00:33 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Het schilderij zelfportret met 3 kinderen hangt in het Groninger Museum. In het Kroller hangt ook nog wat en ook in Kranenburg in Bergen hangt nog wat. Het zelfportret is op latere leeftijd geschilderd, waarschijnlijk gewoon een lelijke vrouw?
Spray-cheese.quote:Op zondag 5 november 2006 00:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Kaas?
Hij begon zijn loopbaan als beeldend kunstenaar. Is dat een hint dat hij later ook andere dingen ging doen?quote:Op zondag 5 november 2006 00:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Waarom zou je daar spray-cheese voor gebruiken en geen gewone gesmolten kaas?
Zijn loopbaan begonals beeldend kunstenaar, die onder meer een flesje frisdrank in de zee goot. Zijn 'a-dynamische' kunst kenmerkte zich onder meer door - in de woorden van de bedenkers - 'waarachtige oninteressantie', 'stijlloosheid' en 'slapte'. Het bestrijken met pindakaas van een galerievloer in 1969 was een voorbeeld daarvan.
Wat is de naam van deze kunstenaar?
Moet je het wel in het Japans doen hčquote:
Waarom zou je daar kaas voor gebruiken?quote:Op zondag 5 november 2006 00:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
trouwens ook wel balen dat er opeens allemaal vragen over kunst voorbijkomen, terwijl ik druk aan het werk benquote:Op zondag 5 november 2006 00:44 schreef Soempie het volgende:
wist het van de pindakaasvloerWas daar later geen hagelslag over gestrooid?
Allicht omdat dat een stuk sneller gaat?quote:Op zondag 5 november 2006 00:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
多発性 楽しい! Zo dan?quote:Op zondag 5 november 2006 00:43 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Moet je het wel in het Japans doen hč![]()
Eerst besluiten om hele kamers met kaas te bedekken en dan niet de wilskracht tonen om het wat langer te laten duren, zwak hoor! Wim T. Schippers gebruikte toch ook geen tubes pindakaas?quote:Op zondag 5 november 2006 00:46 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Allicht omdat dat een stuk sneller gaat?
Japanse tekens zijn duidelijk niet geļnstalleerd, ik zie alleen maar vierkantjes 多quote:
Ik zie lekker wel Japanse tekentjes.quote:Op zondag 5 november 2006 00:50 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Japanse tekens zijn duidelijk niet geļnstalleerd, ik zie alleen maar vierkantjes 多
Maar dank je wel hoor
Die waren er toen ook nog niet.quote:Op zondag 5 november 2006 00:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wim T. Schippers gebruikte toch ook geen tubes pindakaas?
Waren Fred en Ed er toen nog niet?quote:Op zondag 5 november 2006 00:52 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Die waren er toen ook nog niet.
Ssssssssst (daarom stond dequote:Op zondag 5 november 2006 00:52 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Die waren er toen ook nog niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |