Nou, dan zal dat het wel zijn. Ik weet wel dat Vriendlief en ik een ellenlange discussie hebben gehad over het geslacht. Ik dacht vrouw, Vriendlief was overtuigd dat het een man was. Nu weet ik het zelf niet eens meer.quote:Op zondag 5 november 2006 00:16 schreef RoofingBurner het volgende:
Charley is echt een dame hoor.Het schilderij wat hierboven staat is trouwens een zelfportret met 3 kinderen.
Neem van mij aan, het was een vrouw.quote:Op zondag 5 november 2006 00:22 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Nou, dan zal dat het wel zijn. Ik weet wel dat Vriendlief en ik een ellenlange discussie hebben gehad over het geslacht. Ik dacht vrouw, Vriendlief was overtuigd dat het een man was. Nu weet ik het zelf niet eens meer.
Het ging om dit schilderij, heel vrouwelijk is het niet.quote:Op zondag 5 november 2006 00:24 schreef RoofingBurner het volgende:
Neem van mij aan, het was een vrouw.![]()
Viel Spassquote:Op zondag 5 november 2006 00:31 schreef Supersheep het volgende:
Ik ga genieten van Spirited Away
Ned3 en IMDB link voor wie het wil weten
Het schilderij zelfportret met 3 kinderen hangt in het Groninger Museum. In het Kroller hangt ook nog wat en ook in Kranenburg in Bergen hangt nog wat. Het zelfportret is op latere leeftijd geschilderd, waarschijnlijk gewoon een lelijke vrouw?quote:Op zondag 5 november 2006 00:28 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Het ging om dit schilderij, heel vrouwelijk is het niet.
[afbeelding]
Kan het kloppen dat het schilderij uit jouw vraag ook in het KMM hangt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |