Veel drank, heel veel drank!quote:Op zondag 5 november 2006 00:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wat zit er zoal in de minibar vanavond?![]()
Mag jij stoken?quote:Op zondag 5 november 2006 00:17 schreef Jappie het volgende:
[..]
Loes vind je niet Rivella light genoeg![]()
![]()
![]()
![]()
goor he! Over skype hoorde je gewoon die groende klodder in haar hand landen!quote:
nies dadelijk in de mic als je zo door gaatquote:
brammetje is my middle name...dus ja als er 1 is die het mag lijkt mij dat Jappert (gezegend zij zijn naam ) toch wel.quote:
Nou ja, zeg!!quote:Op zondag 5 november 2006 00:31 schreef luciano het volgende:
Waar blijft die Sabinapuppieboy nou ? Bij de buurtjes serveert hij zich het apelazerus , maar hier ........... Tlijkt wel of hij hier niet welkom is of zo !?
Hebben jullie iets tegen hem of zo ?
Geef hem ook eens een knuffel ....... wie begint ?
[ wegrent mode on ][ wegrent mode blijft aan ]
naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahquote:Op zondag 5 november 2006 00:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
goor he! Over skype hoorde je gewoon die groende klodder in haar hand landen!![]()
2 dagen en dit subforum loopt als nooit tevoren!quote:Op zondag 5 november 2006 00:33 schreef Day het volgende:
Zelfregulerende users *proest*
Ik geef jullie precies 2 dagen.![]()
quote:Op zondag 5 november 2006 00:33 schreef Day het volgende:
Volgens mij zat die groene klodder op d'r beeldscherm!quote:Op zondag 5 november 2006 00:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
goor he! Over skype hoorde je gewoon die groende klodder in haar hand landen!![]()
quote:
ranzig wijf dat je bentquote:Op zondag 5 november 2006 00:34 schreef chas het volgende:
[..]
Volgens mij zat die groene klodder op d'r beeldscherm!
En dat is nog niet zo erg... maar die klodder gaat glijden over dat scherm!
Bahhhhhhhhh![]()
Owhhhhhhhhh... hihihihi......quote:Op zondag 5 november 2006 00:33 schreef Day het volgende:
Neuh, dan maar met opgeheven hoofd de consequenties dragen!quote:Op zondag 5 november 2006 00:36 schreef Jappie het volgende:
[..]
kom op nou bommels...redden wat er te redden valt![]()
Hebben die Mods ZOLANG nodig om alles in het gareel te houden?quote:Op zondag 5 november 2006 00:35 schreef luciano het volgende:
Maar we hebben WEL 2 dagen .............. SCREENSHOT !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |