Day haar niveau ligt wel een stukje hoger dan die van TL!quote:Op zondag 5 november 2006 00:09 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nou nou...zo hoog wil ik ook niet gelijk van de toren blazen...ik dacht eik wat bescheidener zoals Day te beginnen eerlijk gezegd...![]()
Chas...wees nou verstandig en hou het nou op Loes...die kun je tenminste handelen...quote:Op zondag 5 november 2006 00:10 schreef chas het volgende:
[..]
Jappie, je leest het (zoals wel vaker) weer eens verkeerd!![]()
Klopt , Day is medeRotterdammer , en die andere ......... ach laat ook maar ............quote:Op zondag 5 november 2006 00:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
Day haar niveau ligt wel een stukje hoger dan die van TL!
Dat niveau wel ja...ik had het nu eik meer over de hoogte van de toren...quote:Op zondag 5 november 2006 00:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
Day?quote:Op zondag 5 november 2006 00:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mag ik eens een keertje vreemd gaan, zeg!quote:Op zondag 5 november 2006 00:12 schreef Jappie het volgende:
[..]
Chas...wees nou verstandig en hou het nou op Loes...die kun je tenminste handelen...![]()
Loes vind je niet Rivella light genoegquote:Op zondag 5 november 2006 00:16 schreef chas het volgende:
[..]
Mag ik eens een keertje vreemd gaan, zeg!
![]()
Lieverd, mijn lieve Loes geef ik beslist geen Rivella, maar gelijk een flinke stoot van een andere drankje!quote:
Weleens mijn magische Caipirinha geproefd lieverd ?quote:Op zondag 5 november 2006 00:20 schreef chas het volgende:
[..]
Lieverd, mijn lieve Loes geef ik beslist geen Rivella, maar gelijk een flinke stoot van een andere drankje!
![]()
Nee, maar dat gaat komen, geloof me!quote:Op zondag 5 november 2006 00:21 schreef luciano het volgende:
Weleens mijn magische Caipirinha geproefd lieverd ?
Goeie FB!quote:
Wat zit er zoal in de minibar vanavond?quote:
quote:
Wat niet ! Tis overigens geen minibar maar een behoorlijke bar!quote:Op zondag 5 november 2006 00:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wat zit er zoal in de minibar vanavond?![]()
bemoei jij je eens met je eigen zegquote:
doe mij dan maar eens een tequila met zout en citroenquote:Op zondag 5 november 2006 00:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat niet ! Tis overigens geen minibar maar een behoorlijke bar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |