En als de lol eraf is zakt het vanzelf wegquote:Op maandag 6 november 2006 23:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Tong heeft altíjd een punt, namelijk achter zijn topictitels, en als je hem niet kort houdt dan staan er binnen de kortste keren 43 van dergelijke punten in je subforum.![]()
Em als je er een slotje op gooit, zakt het sneller weg.quote:Op maandag 6 november 2006 23:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
En als de lol eraf is zakt het vanzelf weg![]()
En als jij in dgk blijft lijk je minder hypocrietquote:Op maandag 6 november 2006 23:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Em als je er een slotje op gooit, zakt het sneller weg.![]()
Volgens sommige was de lol er nog niet af, want er kwamen wat klachtenquote:Op maandag 6 november 2006 23:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Em als je er een slotje op gooit, zakt het sneller weg.![]()
Vandaag de regulier én de live gekeken.quote:Op maandag 6 november 2006 23:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
En als jij in dgk blijft lijk je minder hypocriet![]()
Ik kijk elke dag dgk ....dus ..ik mag?quote:Op maandag 6 november 2006 23:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Vandaag de regulier én de live gekeken.![]()
Ik heb weer even recht van spreken hier.![]()
Ja. TLquote:Op maandag 6 november 2006 23:55 schreef PC eend het volgende:
Maar jij bent echt TL zijn grootste fan geworden he?
Hypocriete vraag!!quote:Op maandag 6 november 2006 23:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik kijk elke dag dgk ....dus ..ik mag?
quote:Op maandag 6 november 2006 23:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Hypocriete vraag!!
Je hebt zelfs al een rel-tvp geplaatst in DGK FB, dus je intenties zijn duidelijk.![]()
Bommert rellen in FBquote:Op maandag 6 november 2006 23:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Hypocriete vraag!!
Je hebt zelfs al een rel-tvp geplaatst in DGK FB, dus je intenties zijn duidelijk.![]()
Elke FB is er 1 om te rellen!quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Bommert rellen in FB![]()
![]()
Hij zou een ban moeten krijgen voor gezagsonderbouwend gedrag
quote:Op maandag 6 november 2006 22:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Vergeet luus niet
Onee, die probeerde alleen Gert een beetje te treiteren![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:45 schreef luciano het volgende:
[..]
ER ging een sirene af bij mij in de straat ( iets met Bescherming Bevolking werd mij verteld , en ik kreeg een volautomatisch gegenereerd sms-je van vodaFOK ...........
Did u ring sir ???
quote:Op zaterdag 4 november 2006 18:41 schreef luciano het volgende:
Maak eens vol hier , saaie TT dit .
quote:Op zaterdag 4 november 2006 18:42 schreef luciano het volgende:
Bijna vol
quote:Op zaterdag 4 november 2006 18:43 schreef luciano het volgende:
Helemaal vol
[ FB #4 ] 4 nov 2006 om 24.00 uur , totale anarchie in FBquote:Op zaterdag 4 november 2006 18:43 schreef luciano het volgende:
Nu dus
Ik ben een concurrerende meet begonnenquote:Op dinsdag 7 november 2006 03:06 schreef luciano het volgende:
Heb ff wat putaproblemos ( spaans voor computer problemen , geloof ik) gehad , nog niet helemaal opgelost , maar ik kan in ieder geval alweer zuigen posten
![]()
Niet vergeten hè Duckie ..... De grote BB-meet (dit keer echt)
KOMT
![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 03:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben een concurrerende meet begonnen
BB6 2006 - Meeting!
-edit- je had hem al gevonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |