Copy paste, geplaatst.quote:Op maandag 6 november 2006 18:33 schreef tong80 het volgende:
Je moet iets zeer positiefs posten. Bijvoorbeeld :
'Ik heb van jullie genoten, Henk Jan zit er alleen maar om mensen af te zeiken. Volgens mij zijn jullie goed genoeg om aan het songfestival mee te doen. Dat kan Henk Jan niet zeggen. Die kan zelf helemaal niet zingen. Vraag maar aan jullie zangleraar.'
BVO?quote:Bob 06-11-06 18:29:53
Hoi Roef en Marian. Ik vond jullie optreden geweldig. Wil jullie graag eens in het land zien.
Kijk ook eens hier, hoop dat jullie ons even komen groeten: Roef en Marian
quote:Op maandag 6 november 2006 18:33 schreef tong80 het volgende:
Je moet iets zeer positiefs posten. Bijvoorbeeld :
'Ik heb van jullie genoten, Henk Jan zit er alleen maar om mensen af te zeiken. Volgens mij zijn jullie goed genoeg om aan het songfestival mee te doen. Dat kan Henk Jan niet zeggen. Die kan zelf helemaal niet zingen. Vraag maar aan jullie zangleraar.'
1x 30 minuten incl. Meet & Greet, prijs op aanvraag!quote:
Ik ook, maar dacht dat vandaag alleen de opnames waren niet de uitzending?quote:Op maandag 6 november 2006 18:48 schreef BVO het volgende:
Ik zit er klaar voor.
Das Jensen, morgen de opnames. Ze komen binnen nu en enkele minuten op Nederland 2 bij MbH.quote:Op maandag 6 november 2006 18:51 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ik ook, maar dacht dat vandaag alleen de opnames waren niet de uitzending?
Jaaaaaaaaaaaa ze zijn op!!quote:Op maandag 6 november 2006 18:52 schreef BVO het volgende:
[..]
Das Jensen, morgen de opnames. Ze komen binnen nu en enkele minuten op Nederland 2 bij MbH.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |