abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 9 december 2006 @ 21:40:29 #51
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_44286826
Tata
pi_44286829
Wat een drama was het vanavond.
pi_44292815
quote:
Spanning te groot voor Pure
Marianne gelooft zo in het talent van Pure dat ze hen een tweede kans geeft, tijdens De Confrontatie. Hoe gaat de zanggroep om met dit voorrecht?

Tweede kans
Nadat Pure, de jongste zanggroep die nog in de race is, heeft opgetreden gebeurt er iets opmerkelijks. Jurylid Marianne van Wijnkoop spreekt de meiden toe: “Ik ben zwaar teleurgesteld. Eigenlijk ben ik heel erg kwaad. Gisterenavond bij het repeteren zag ik vijf frisse meiden met leuke stemmetjes. En nu… gebeurt er helemaal niets! Maar omdat ik er zeker van wil zijn dat ik jullie terecht naar huis stuur, wil ik jullie nog een tweede kans geven.”

Black-out
Hoewel Marianne blijkbaar gelooft in het talent van Pure, is hun optreden faliekant de mist in gegaan. Florien legt uit waar het fout ging: “Ten eerste was het voor ons een onbekend liedje (‘Could it be magic’ – red.). Daarnaast is de melodie gewoon lastig.” Floor vult aan: “We hadden ook maar één keer met de piano gerepeteerd waar we in zouden vallen. Tijdens het optreden ging dat dus mis. Daarna kwam er weinig meer uit dan ‘Lalalala’. We hadden een black-out.”

Bevestiging
Mark van Hearts bevestigt het idee van Marianne dat Pure tot beter in staat is dan wat ze tijdens De Confrontatie lieten zien: “Ik sliep vannacht in de kamer naast die van hun. Ze hebben dit lied tot zeker 3.00 uur geoefend en het klonk perfect. Ik denk dat ze geveld zijn door de stress en de zenuwen. Dat is gewoon heel erg jammer."

Oneerlijk
Eric Forrest en Sasja hebben het beste voor met de meiden van Pure. Sasja heeft hen 's nachts nog geholpen bij het uitzoeken van zanglijnen. Maar nu de regels geschonden worden, zijn Eric en Sasja het niet eens met de gang van zaken. Eric: "Ik vind dit niet zo eerlijk. Als je het verkloot, verkloot je het. Ik zou ook niet nog een kans willen." Sasja vult hem aan: "Dit zijn niet de regels."

Extra spannend
Hoe dan ook, tegen de regels in is er ineens een tweede kans voor Pure. Lisette legt uit wat er op dat moment door haar heen gaat: “Daar stonden we dan voor de tweede keer. De druk was op dat moment nog groter dan tijdens de eerste keer, omdat Marianne blijkbaar veel verwachtingen van ons had. Je weet zelf ook dat je beter kan. En dan gaat het wéér mis. Dat was een hele grote teleurstelling; voor Marianne, maar ook voor ons.”

De toekomst
Gaat Pure bij de pakken neer zitten, na deze teleurstellende ervaring? Florien: “Nee hoor. We gaan gewoon door met wat we altijd al doen, en dat is gewoon zingen. En daar hebben we plezier in met elkaar. Het komt wel goed met ons.
  zondag 10 december 2006 @ 09:46:01 #55
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_44295102
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 21:40 schreef SpecialGuest het volgende:
Wat een drama was het vanavond.
Dus Terecht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: