Inderdaadquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
En minder rinkelen!
Whahaha idd! Dat was één grote kerstboom.quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
En minder rinkelen!
Die "dikste" inderdaad, met dat netje om d'r tetten. Mooie stem had ze. Een van de drie was dan weer heel matig, maar ik denk dat deze dames wel echt potentie hebben, helemaal voor een act a la PCD.quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:15 schreef BVO het volgende:
De ene zong wel veel beter dan de ander.
Alsjeblieft niet in vergelijkbare kledingquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:16 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
[..]
helemaal voor een act a la PCD.
Precies. Eén zong echt goed, ander geloof ik ook wel, maar een derde was een stuk minder. Qua trio heeft het wel wat, volgende ronde is wel terecht.quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:16 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
[..]
Die "dikste" inderdaad, met dat netje om d'r tetten. Mooie stem had ze. Een van de drie was dan weer heel matig, maar ik denk dat deze dames wel echt potentie hebben, helemaal voor een act a la PCD.
Mogen de heteromannen ook nog wat te zien hebbenquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet in vergelijkbare kleding
Dan moet dat babyvet er wel af want anders komt er echt geen van de 3 in zo'n PCD rokje met zulke dijen!quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:17 schreef BVO het volgende:
[..]
Mogen de heteromannen ook nog wat te zien hebben.
Whehe, daar heb je wel een punt.quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dan moet dat babyvet er wel af want anders komt er echt geen van de 3 in zo'n PCD rokje met zulke dijen!
Ja, verbaasde me dat Jury er niks over zei. Ik kon amper echt naar de zang luisteren doordat ik eerder moest denken aan een stel op hol geslagen koeien.quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
En minder rinkelen!
Nee, dat is Purequote:Op zaterdag 4 november 2006 21:25 schreef Duiveltja het volgende:
[afbeelding]
Act met dit meisje erin?
En terecht. Met een BMI van boven de 16 ben je gewoon kansloos.quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:48 schreef PeRi het volgende:
Babyvet. Die meiden hebben meteen een complex van hier tot Tokio..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |