abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43239829
Hoe moet ik dit beginnen... ik ben een studente, 20 jaar en heb al ruim 3 jaar een lieve vriend. Hij was eigenlijk op ieder gebied mijn eerste: van de eerste tongzoen tot de eerste keer, ik heb het nog nooit met iemand anders gedaan.
Hij heeft hiervoor twee vriendinnen gehad waarmee hij all the way is gegaan.

eigenlijk is het 'in deze tijd' behoorlijk abnormaal om maar een bedpartner gehad te hebben en soms zet me dat wel aan het denken. Ik ben niet echt een seksueel type, voor mij hoeft het niet zo vaak, en ik geef er ook niet veel om. De seks met mijn vriend is overigens wel goed verder.

Ik heb er zelf niet echt een probleem mee, maar ik was voornamelijk benieuwd naar jullie denkbeelden over het feit om je hele leven maar één bedpartner in alle opzichten te hebben... tussen mijn vriend en mij is het toch erg serieus, we wonen samen en zijn nog steeds gek op elkaar. Voor partnerruil etc sta ik trouwens niet open, ik denk niet dat ik het emotioneel aan zou kunnen om mijn vriend met een ander bezig te zien. Dus als het gaat zoals het er op dit moment voorstaat komt er ook geen ander meer. (en dat is voor ons beiden alleen maar positief )

Wat vinden jullie van zo'n situatie? Zou je er zelf mee kunnen leven om nooit met een ander zelfs maar gezoend te hebben? Of ontbreekt er dan toch echt iets in je leven? Ben benieuwd!
pi_43240023
1 partner is echt zonde.. Je moet meerdere partners hebben gehad wil je kunnen vergelijken en zien waar het beter kan.

Probeer eerst nog wat rond te kijken voordat je je vast klampt.
Ik geloof ook niet in succes wanneer je zo'n relatie hebt. Dit omdat je je opzeker (doe je nu al) gaat afvragen hoe het zou zijn met een ander. Dit MOET je ook echt ervaren. Niet alleen jij vraagt het je af, maar ook je partner vraagt zich dit af. In de toekomst gaat dit op zeker je relatie verknallen.. Trust me
  zaterdag 4 november 2006 @ 19:22:41 #3
153991 roque79
nog geen ondertiteling
pi_43240061
Ik denk dat op het moment dat je je dat afvraagt misschien erbij moet stil staan of het voor jouw voldoende is om je hele leven met 1 en dezelfde bedpartner te delen is dat zo dan moet je dat gewoon zo houden niks mis mee.
Ikzelf woon ook samen met mijn eerste bedpartner (om hem zo maar even te noemen ).
We hebben negen jaar terug wat gehad en toen ging het uit en hebben we allebei andere vriendjes en vriendinnetjes gehad en zijn nu alweer bijna vijf jaar samen en ik vind het eigenlijk wel fijn dat ik ook andere partners heb gehad, heb mijn wilde tijd gehad.

[ Bericht 3% gewijzigd door roque79 op 04-11-2006 19:41:10 ]
Neem je dromen eens mee de dag in..
pi_43240145
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 19:15 schreef Polkadotje het volgende:
Hoe moet ik dit beginnen... ik ben een studente, 20 jaar
Zegt al genoeg over:
quote:
eigenlijk is het 'in deze tijd' behoorlijk abnormaal om maar een bedpartner gehad te hebben en soms zet me dat wel aan het denken. Ik ben niet echt een seksueel type, voor mij hoeft het niet zo vaak, en ik geef er ook niet veel om. De seks met mijn vriend is overigens wel goed verder.
Ik heb niet het idee dat het in deze tijd abnormaal is. Hangt er maar net af in welk milieu je bevindt. Als je in gereformeerde kringen beweegt ben je het toonbeeld van een net meisje

Anyway, het maakt geen bal uit, het is maar hoe je er zelf bij voelt. En dat is geloof ik goed dus houwen zo

Maar bij mij is dat idee wel een van de redenen waarom het na 3,5 jaar met een ex uitging. Ik had dat idee en trok me er dus wel wat van aan... sja dan kan je de afloop wel raden...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_43240242
quote:
eigenlijk is het 'in deze tijd' behoorlijk abnormaal om maar een bedpartner gehad te hebben en soms zet me dat wel aan het denken.
Wat een bullshit. Meer dan de helft van de mensen kletst als ze zeggen dat ze met ik weet niet hoeveel mensen geneukt hebben.

En ja, ik zou er wel mee kunnen leven.
pi_43240375
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 19:21 schreef draaijer het volgende:
1 partner is echt zonde.. Je moet meerdere partners hebben gehad wil je kunnen vergelijken en zien waar het beter kan.

Ik geloof ook niet in succes wanneer je zo'n relatie hebt. Dit omdat je je opzeker (doe je nu al) gaat afvragen hoe het zou zijn met een ander. Dit MOET je ook echt ervaren. Niet alleen jij vraagt het je af, maar ook je partner vraagt zich dit af. In de toekomst gaat dit op zeker je relatie verknallen.. Trust me
Dit is natuurlijk belachelijk, als ze nu in een relatie zit die haar aanstaat en het gaat allemaal goed, dan moet ze er maar een einde aan maken om er eens wat op los te neuken met andere mannen? Ik snap dat niet. Als de relatie nu goed is, waarom jezelf dan spiegelen aan anderen en wat wel/niet de "norm" is.
pi_43240393
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 19:28 schreef dawg het volgende:

[..]

Wat een bullshit. Meer dan de helft van de mensen kletst als ze zeggen dat ze met ik weet niet hoeveel mensen geneukt hebben.

En ja, ik zou er wel mee kunnen leven.
Wat schrijf jij een bullshit als je zegt dat : Meer dan de helft van de mensen kletst als ze zeggen dat ze met .....
Wat wil je hiermee zeggen? Dat ze stiekem toch allemaal 1 bedpartner hebben genoten of dat er minder zijn dan wat ze zeggen, maar meer dan 1? Eigenlijk zeg je dan met andere woorden dat er toch meer mensen zijn die meer dan 1 bed partners hebben genoten.

Ik zou er niet mee kunnen leven en mijn parnter ook niet.. Leer eerst voordat je je commit!!
pi_43240446
Gewoon doen als je je er goed bij voelt!!
pi_43240489
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 19:32 schreef DivineJester het volgende:

[..]

Dit is natuurlijk belachelijk, als ze nu in een relatie zit die haar aanstaat en het gaat allemaal goed, dan moet ze er maar een einde aan maken om er eens wat op los te neuken met andere mannen? Ik snap dat niet. Als de relatie nu goed is, waarom jezelf dan spiegelen aan anderen en wat wel/niet de "norm" is.
Tuurlijk hoef je het niet uit te maken, maar ik durf echt te wedden dat het later in je relatie parte gaat spelen!
"Op los...." is een vage omschrijving. Enkele zijn voldoende!
  zaterdag 4 november 2006 @ 19:37:45 #10
38161 faculty
Always around
pi_43240568
mijn ervaring hiermee..

ik heb 2 jaar lang een vriendin gehad. Wij waren alles voor elkaar, deden alles samen en waren altijd samen. Op zoenen na was voor ons allebei met elkaar de eerste keer. 2 weken geleden is dit uit gegaan na 2 jaar en 2 maanden omdat we allebei besefte dat we inderdaad wat meer willen leren van de wereld. We willen meerdere partners hebben gehad en, omdat we nog allebei redelijk jong zijn (16 en 18) ervaring opdoen met anderen.

Je zult toch een keuze moeten maken. Wil je je hele leven bij hem blijven, vaak kan dit op latere leeftijd problemen geven, dit hoeft helemaal niet hoor.. of wil je nieuwe mensen leren kennen en ook eens wat nieuws beleven.

Als je voor het tweede zou kiezen en je zou echt voor elkaar gemaakt zijn dan komt het heus ook wel weer goed. Op dit moment heb ik het er zelf ook nog heel moeilijk mee om mijn ex los te laten maar we praten heel erg veel samen erover. Wel leer ik onwijs veel nieuwe dingen en mensen kennen op het moment..
What goes around, Comes around
pi_43240649
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 19:25 schreef Godshand het volgende:

Ik heb niet het idee dat het in deze tijd abnormaal is. Hangt er maar net af in welk milieu je bevindt. Als je in gereformeerde kringen beweegt ben je het toonbeeld van een net meisje
Het feit dat ik studente ben houdt overigens niet in dat ik me in een studentenmilieu bevind hoor, ik ga direct na school lekker naar huis om gezellig bij mijn vriend te zijn. Uitgaan etc doe ik niet, geen behoefte aan. Net zoals ik op dit moment ook geen behoefte heb om met andere mannen dingen uit te proberen, dus in dat opzicht ben ik gewoon gelukkig. Maar omdat je toch - kijk alleen maar hier in R&P, of nog duidelijk, SEX - overal leest dat mensen diverse bedpartners hebben gehad en daarmee beter hun eigen seksuele voorkeuren leren kennen zou ik misschien het idee kunnen hebben dat ik iets mis.
Het is immers zo dat je van verschillende ervaringen dingen leert, over anderen en over jezelf. Dingen die ik misschien nooit zal ontdekken. Het gaat me dus niet zozeer om het feit dat ik behoefte heb aan anderen, maar misschien wel aan het feit dat ik mezelf op dat gebied wel eens beter zou willen leren kennen.

Klinkt een beetje tegenstrijdig zo, het is ook een moeilijk iets om onder woorden te brengen. Ik wil namelijk niet dat het overkomt als 'als je zulke dingen gaat denken dan ga je het waarschijnlijk toch niet volhouden', want ik heb er verder geen problemen mee, ik heb het naar m'n zin zoals ik leef en vind het niet erg als ik de komende 60 jaar bij dezelfde partner zou moeten blijven (en ach, op m'n 81e zal m'n libido ook niet meer zijn wat het geweest was denk ik )
pi_43240678
Ik zou er gewoon mee kunnen leven als ik er tevreden over was, maar ik denk dat ieder mens onbewust wel een drang heeft om verder te experimenteren. Daarom is mijn advies ook om het experiment levend te houden, dat het interessant blijft.
  zaterdag 4 november 2006 @ 19:42:20 #13
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_43240730
Even TVP'tje
Therapy has taught me that nothing is my fault.
  zaterdag 4 november 2006 @ 19:43:58 #14
38161 faculty
Always around
pi_43240785
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 19:40 schreef Friek_ het volgende:
Ik zou er gewoon mee kunnen leven als ik er tevreden over was, maar ik denk dat ieder mens onbewust wel een drang heeft om verder te experimenteren. Daarom is mijn advies ook om het experiment levend te houden, dat het interessant blijft.
je hebt dan kans dat het eens uit de hand loopt en er een vreemd gaat..
pi_43240922
Bij de eerste twee dacht ik wel eens na over dat fenomeen, "wat als het hierbij blijft? Mis ik dan iets? Zou ik bij een ander net zo tevreden zijn als bij deze? Of tevredener? Of minder? Zou ik me aan hem kunnen geven?"

Bij mijn huidige vriend denk ik dat nooit. Althans, er zijn best mannen die ik mooi of aantrekkelijk vind, maar me afvragen of ik iets mis, uberhaupt wat ik ervan zou vinden als hij de laatste is, dat doe ik niet. Nooit gedaan ook. Voor mij maakt dat duidelijk dat ik nu op de juiste plek ben geeindigd. Hij is het gewoon. Ik heb genoeg gedaan om tevreden te zijn, ben gelukkig en heb nooit meer dat vraagje...

Ik denk dat het heel persoonlijk is. Sommige mensen kunnen pas settelen na 50 partners, willen alles zien. Niks voor mij, zo ben ik niet. Anderen komen toevallig in één keer de goede tegen. Omdat ze bij elkaar hóren, potje en dekseltje, of omdat ze erg snel tevreden zijn, dan wel bang alleen te zijn.
pi_43240981
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 19:48 schreef innovative het volgende:
Bij de eerste twee dacht ik wel eens na over dat fenomeen, "wat als het hierbij blijft? Mis ik dan iets? Zou ik bij een ander net zo tevreden zijn als bij deze? Of tevredener? Of minder? Zou ik me aan hem kunnen geven?"

Bij mijn huidige vriend denk ik dat nooit. Althans, er zijn best mannen die ik mooi of aantrekkelijk vind, maar me afvragen of ik iets mis, uberhaupt wat ik ervan zou vinden als hij de laatste is, dat doe ik niet. Nooit gedaan ook. Voor mij maakt dat duidelijk dat ik nu op de juiste plek ben geeindigd. Hij is het gewoon. Ik heb genoeg gedaan om tevreden te zijn, ben gelukkig en heb nooit meer dat vraagje...
Maar misschien speelt het daarbij wel mee dat je er al eerder 2 'gehad' hebt? En dat je dus 'weet' wat je zou kunnen missen en er daardoor helemaal geen waarde meer aan hecht?
pi_43241135
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 19:50 schreef Polkadotje het volgende:
Maar misschien speelt het daarbij wel mee dat je er al eerder 2 'gehad' hebt? En dat je dus 'weet' wat je zou kunnen missen en er daardoor helemaal geen waarde meer aan hecht?
Dat weet ik wel zeker. Voor mij geeft het aan, dat het feit dat ik daar uberhaupt - al was het onbewust - over nadacht, aangaf dat ik gewoon niet moest settelen met die jongens. Dat ik nog te veel onrust zou hebben in mijn latere leven.

Dat ik nu die vragen niet heb, er zelfs in de ruim 3,5 jaar dat we samen zijn niet meer over na heb gedacht, is voor mij het duidelijkste antwoord dat er is.
pi_43241240
Ik kan me werkelijk niet voorstellen dat 1 bedpartner voor de rest van je leven geen problemen zal veroorzaken.... Jij en of hij gaat zich zeker afvragen hoe het zal zijn en zal dit opzoeken.
pi_43241357
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 19:58 schreef draaijer het volgende:
Ik kan me werkelijk niet voorstellen dat 1 bedpartner voor de rest van je leven geen problemen zal veroorzaken.... Jij en of hij gaat zich zeker afvragen hoe het zal zijn en zal dit opzoeken.
Lees eens goed, hij heeft al meer partners gehad. Buiten dat, er zijn wel degelijk mensen die levenslang aan 1 iemand blijven hangen en niet twijfelen.

Ik kan me niet voorstellen dat mensen minstens 10 of 20 mensen nodig hebben om te weten wat ze zoeken. Da's míjn manier van denken. Ga toch ook niet zeggen dat dat een probleem moet gaan vormen op latere leeftijd? Dat je spijt moet gaan krijgen ofzo, of dat je die drang blijft houden...

Laat mensen lekker.
pi_43241427
Kheb al 3 bedpartners gehad, maar ik vind het niet waar dat je per se meer partners gehad moet hebben. Je kunt welliswaar niet vergelijken, maar als je er tevreden mee bent is er niets aan de hand. Je word toch alleen maar kieskeuriger als je er meerdere hebt gehad en dan is de kans steeds kleiner dat je een geschikt iemand vind. Ik denk dat de meeste mensen niet veel beter in bed worden gedurende hun leven (overigens weet ik dit natuurlijk niet zeker ).

Toen ik nog met mn ex vriendin had (2 jaar) twijfelde ik erg vaak omdat ik geen vergelijkingsmateriaal had en toen ik dit haar zei, ging zij ook aan het denken en daar heb ik best wel spijt van. Ik weet eigenlijk nu hoeveel ze wel voor me betekende, maarja ik ga maar weer verder zoeken

Blijf gewoon lekker bij je vriend als het zo goed gaat als je zegt.... en niet zeuren, sex is inderdaad zeker niet alles

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 04-11-2006 20:05:44 ]
pi_43241442
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 20:02 schreef innovative het volgende:

[..]

Lees eens goed, hij heeft al meer partners gehad. Buiten dat, er zijn wel degelijk mensen die levenslang aan 1 iemand blijven hangen en niet twijfelen.

Ik kan me niet voorstellen dat mensen minstens 10 of 20 mensen nodig hebben om te weten wat ze zoeken. Da's míjn manier van denken. Ga toch ook niet zeggen dat dat een probleem moet gaan vormen op latere leeftijd? Dat je spijt moet gaan krijgen ofzo, of dat je die drang blijft houden...

Laat mensen lekker.
Tuurlijk zijn die mensen er, maar die zijn tegenwoordig niet in grote aantallen te vinden.... 10 of 20 is natuurlijk onzin! zucht.. Lees dan goed. Ik schrijf enkele

Ervaring heeft mensen nog nooit slechter en of dommer gemaakt
pi_43241497
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 20:04 schreef draaijer het volgende:

[..]

Tuurlijk zijn die mensen er, maar die zijn tegenwoordig niet in grote aantallen te vinden.... 10 of 20 is natuurlijk onzin! zucht.. Lees dan goed. Ik schrijf enkele

Ervaring heeft mensen nog nooit slechter en of dommer gemaakt
Wel kieskeuriger en bewuster en dat wil je niet altijd. Ervaring maakt niet per definitie gelukkiger.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 04-11-2006 20:06:37 ]
pi_43241509
Ik denk dat je best gelukkig kan zijn de rest van je leven met de partner waarmee je je maagdelijkheid hebt verloren. Ik denk wel dat het belangrijk is als je allebei zoveel mogelijk uit het leven haalt nu je nog lekker jong bent, dus als het kan lekker reizen, iets van de wereld zien, lekker feesten, motorrijden, salsadansen, kortom gekke dingen doen met z'n tweetjes of met vrienden.
pi_43241542
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 20:04 schreef Snuwerd het volgende:
Kheb al 3 bedpartners gehad, maar ik vind het niet waar dat je per se meer partners gehad moet hebben. Je kunt welliswaar niet vergelijken, maar als je er tevreden mee bent is er niets aan de hand. Je word toch alleen maar kieskeuriger als je er meerdere hebt gehad en dan is de kans steeds kleiner dat je een geschikt iemand vind. Ik denk dat de meeste mensen niet veel beter in bed worden gedurende hun leven (overigens weet ik dit natuurlijk niet zeker ).

Toen ik nog met mn ex vriendin had (2 jaar) twijfelde ik erg vaak omdat ik geen vergelijkingsmateriaal had en toen ik dit haar zei, ging zij ook aan het denken en daar heb ik best wel spijt van. Ik weet eigenlijk nu hoeveel ze wel voor me betekende, maarja ik ga maar weer verder zoeken
Kieskeuriger!! Op welk vlak bedoel je? Als het sexueel vlak is begrijp ik er geen drol van.
Sex is dynamisch en door ervaring van anderen zou je je leven een heel stuk prettiger kunnen maken
pi_43241631
quote:

Dikke onzin.

Als zij er zich goed bij voelt, wat is het probleem dan?
Maar nee hoor, de kerk van de gereformeerden heeft plaats gemaakt voor de kerk van de sletten.
pi_43241669
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 20:09 schreef Puzzelaar het volgende:

[..]

Dikke onzin.

Maar nee hoor, de kerk van de gereformeerden heeft plaats gemaakt voor de kerk van de sletten.
Wanneer noem je iemand dan een slet? ha ha ha
  zaterdag 4 november 2006 @ 20:11:37 #27
85962 ioko
I Appear Missing
pi_43241704
Ik denk dat het vooral een psychisch probleem is, en niet een probleem waar je echt nadeel van zult ondervinden.
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_43241774
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 20:11 schreef ioko het volgende:
Ik denk dat het vooral een psychisch probleem is, en niet een probleem waar je echt nadeel van zult ondervinden.
Hmm, waarom gaan er zoveel huwelijken kapot en waarom gaan er zoveel mensen vreemd. Dat in ALLE millieu's....
pi_43241905
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 20:07 schreef draaijer het volgende:

[..]

Kieskeuriger!! Op welk vlak bedoel je? Als het sexueel vlak is begrijp ik er geen drol van.
Sex is dynamisch en door ervaring van anderen zou je je leven een heel stuk prettiger kunnen maken
Hm dat zal misschien een eigenschap zijn die ik zelf heb. Ik ben snel geneigd om te denken: he, dat kon die ander toch beter.

Ik moet er overigens bij zeggen dat 2 van mijn bedpartners niet erg ervaren waren, hoewel ik zelf vanaf het eerste moment volgens mij wel wist wat ik deed.

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 04-11-2006 20:18:01 ]
pi_43241980
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 20:16 schreef Snuwerd het volgende:

[..]

Hm dat zal misschien een eigenschap zijn die ik zelf heb. Ik ben snel geneigd om te denken: he, dat kon die ander toch beter.
ha ha

Dat zou je hem of haar dan toch ook kunnen uitleggen?
pi_43242055
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 20:18 schreef draaijer het volgende:

[..]

ha ha

Dat zou je hem of haar dan toch ook kunnen uitleggen?
Daar ben ik dan niet goed in en ik heb vaak zoiets van: dat moet je toch aanvoelen, dat doe ik ook, maar misschien heb je wel gewoon gelijk.
  zaterdag 4 november 2006 @ 20:20:59 #32
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_43242083
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 20:20 schreef Snuwerd het volgende:

[..]

Daar ben ik dan niet goed in en ik heb vaak zoiets van: dat moet je toch aanvoelen, dat doe ik ook, maar misschien heb je wel gewoon gelijk.
Of je dénkt dat alleen maar
pi_43242171
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 20:20 schreef Ladylicious het volgende:

[..]

Of je dénkt dat alleen maar
Nee, ik weet wel wat ik doe Proberen?
pi_43242184
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 20:20 schreef Snuwerd het volgende:

[..]

Mijn huidige partner heeft mij daarin geholpen... Vroeger sprak ik er niet over.. Nu is het FANTASTISCH.
Maar daarvoor had ik wel referentie "materiaal" nodig. Sorry voor de domme omschrijving.
Dit was voor mij de aller grootste openbaring. Ik had met mijn 1e bed partner een relatie van 6 jaar. Pas toen die voorbij was en ik zag wat er nog meer was en is ging er een wereld voor mij open.
pi_43242239
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 20:13 schreef draaijer het volgende:

[..]

Hmm, waarom gaan er zoveel huwelijken kapot en waarom gaan er zoveel mensen vreemd. Dat in ALLE millieu's....
Dat komt omdat er zoveel domme mensen zonder inzicht of respect zijn en dat heeft, zoals je zelf al zegt, ontzettend weinig te maken met deze kwestie want het komt in alle milieus voor.
pi_43242264
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 20:23 schreef draaijer het volgende:

[..]

Mijn huidige partner heeft mij daarin geholpen... Vroeger sprak ik er niet over.. Nu is het FANTASTISCH.
Maar daarvoor had ik wel referentie "materiaal" nodig. Sorry voor de domme omschrijving.
Dit was voor mij de aller grootste openbaring. Ik had met mijn 1e bed partner een relatie van 6 jaar. Pas toen die voorbij was en ik zag wat er nog meer was en is ging er een wereld voor mij open.
Bij mij ook een beetje, maar ik ben wel iemand die een hekel heeft aan taboes en schaamte. (Hou dus van open zijn en als die ander dingen niet wil zeggen )

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 04-11-2006 20:26:50 ]
pi_43242302
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 20:23 schreef draaijer het volgende:

[..]

Fijn dat het voor jou beter is uitgedraaid, maar doe alsjeblieft niet alsof jouw ervaring wet is mensen "MOETEN" helemaal niets.
pi_43242339
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 20:24 schreef JeRa het volgende:

[..]

Dat komt omdat er zoveel domme mensen zonder inzicht of respect zijn en dat heeft, zoals je zelf al zegt, ontzettend weinig te maken met deze kwestie want het komt in alle milieus voor.
Zijn er dan meer domme mensen zonder inzicht of respect geboren, of is het een trend? Who knows.. Als het het laatste is, dan zou ik even schrikken :|
pi_43242343
Dus! Polkadotje, je weet nu nog geen reet
pi_43242425
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 20:26 schreef JeRa het volgende:

[..]

Fijn dat het voor jou beter is uitgedraaid, maar doe alsjeblieft niet alsof jouw ervaring wet is mensen "MOETEN" helemaal niets.
Dat is helemaal waar... Ik heb alleen zo weinig vertrouwen in zo'n basis. Als het werkt voor die mensen die dit al wel doen / volhouden, vind ik het echt TOP.... Maar waarom gaat het dan zovaak mis
pi_43242426
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 20:27 schreef draaijer het volgende:

[..]

Zijn er dan meer domme mensen zonder inzicht of respect geboren, of is het een trend? Who knows.. Als het het laatste is, dan zou ik even schrikken :|
Met alle respect voor die mensen, maar ik denk toch echt het eerste het is geen trend want vreemdgaan is ook niet tijdgebonden.
pi_43242481
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 20:29 schreef JeRa het volgende:

[..]

Met alle respect voor die mensen, maar ik denk toch echt het eerste het is geen trend want vreemdgaan is ook niet tijdgebonden.
Dus wij zijn bezig met het voortborduren van een onderuitgang wat betreft het intellect van ons als mens!! oeps, that sucks...

Wel balen dat er zoveel relaties en huwelijken kapot gaan... Meer dan vroeger..
pi_43242501
Ik heb er nu 3 gehad, kan niet zeggen dat er heel veel verschil zat in de daad zelf. Alleen het voorspel verscheelt per partner. Denk niet dat je iets mist.
Jupiler is goed
pi_43242514
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 20:29 schreef draaijer het volgende:

[..]

Maar waarom gaat het dan zovaak mis
Ik denk dat je het moet relativeren. Vaak zijn mensen die nog maar 1 bedpartner hebben gehad nog jong, en de kans dat een relatie kapot gaat op jonge leeftijd is natuurlijk enigzins hoger. Op latere leeftijd denk ik dat er net zoveel kans is dat iemand vreemdgaat als ie meerdere bedpartners heeft gehad als dat ie maar 1 bedpartner heeft gehad.
  zaterdag 4 november 2006 @ 20:33:19 #45
4842 D-FENS
Weapon of mass distraction
pi_43242550
quote:
Of je ziet dat het bij die vorige beter was. DAT is pas echt zonde.

Als het goed voelt, vooral zo laten.
People should stop blaspheming and comparing Lemmy to God. He might be a decent chap but he certainly isn't Lemmy.
pi_43242569
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 19:33 schreef draaijer het volgende:

[..]

Wat schrijf jij een bullshit als je zegt dat : Meer dan de helft van de mensen kletst als ze zeggen dat ze met .....
Wat wil je hiermee zeggen? Dat ze stiekem toch allemaal 1 bedpartner hebben genoten of dat er minder zijn dan wat ze zeggen, maar meer dan 1? Eigenlijk zeg je dan met andere woorden dat er toch meer mensen zijn die meer dan 1 bed partners hebben genoten.

Ik zou er niet mee kunnen leven en mijn parnter ook niet.. Leer eerst voordat je je commit!!
Dat meer dan de helft over het aantal bedpartners kletst.
pi_43242615
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 20:31 schreef draaijer het volgende:

[..]

Dus wij zijn bezig met het voortborduren van een onderuitgang wat betreft het intellect van ons als mens!! oeps, that sucks...

Wel balen dat er zoveel relaties en huwelijken kapot gaan... Meer dan vroeger..
Vroeger gingen er minder relaties kapot omdat het vaker verzwegen werd (strengere normen en waarden, zeker bij gelovigen) en omdat je nu veel meer kansen hebt dat het vreemdgaan uitkomt door de opkomst van diverse communicatiemiddelen (maar dat is maar een gok ). Verder hoef je niet bang te zijn voor het intellect van de mens, die zit al eeuwen op zo'n niveau.
pi_43242632
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 20:31 schreef Aurelium het volgende:
Ik heb er nu 3 gehad, kan niet zeggen dat er heel veel verschil zat in de daad zelf. Alleen het voorspel verscheelt per partner. Denk niet dat je iets mist.
Persoonlijke ervaring van jou. Mijn persoonlijke ervaring is heeeeeeel anders... Het heeft mijn ogen geopend
pi_43242686
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 20:35 schreef draaijer het volgende:

[..]

Persoonlijke ervaring van jou. Mijn persoonlijke ervaring is heeeeeeel anders... Het heeft mijn ogen geopend
Ik ken verschillende mensen die er ontzettend spijt van hebben. Wat nu? Voegt dit iets toe aan de discussie gestart in de OP?
pi_43242752
Als je er nu gelukkig bij bent, moet je niets veranderen. Simpel. Als je er over een aantal jaar anders over denkt kun je alsnog zien wat je doet.
pi_43242800
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 20:35 schreef draaijer het volgende:

[..]

Mag ik vragen op welke manier? En wat is jouw ervaring dan precies? Ben wel nieuwsgierig

Ik heb zelf een scharrel gehad, redelijk vaak sex mee gehad, daarnaast een ander meisje op de eerste en tweede date (a-relaxte sex) en nu heb ik een vriendin.
Wat ik gemerkt heb is dat meisjes heel verschillend zijn met het nemen van iniatief, dus verlegen of wild in bed maar de sex is toch zeker wel het beste met mn vriendin waar ik nu vreselijk verliefd op ben. Niets heerlijker dan elkaar te laten komen en in elkaars armen te liggen en elkaar aan te kijken en vreselijk verliefd te zijn.
Tis jammer dat de TS geen andere mannen heeft mogen meemaken maar ik zou je vriend waar je van houd of verliefd op bent niet opzij zetten om een paar scharreltjes te ervaren.
Jupiler is goed
pi_43243064
Interessant
www.pvda.nl
Steun!
  zaterdag 4 november 2006 @ 20:54:21 #53
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_43243202
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 20:38 schreef open_huwelijk het volgende:
Als je er nu gelukkig bij bent, moet je niets veranderen. Simpel. Als je er over een aantal jaar anders over denkt kun je alsnog zien wat je doet.
Precies

Ik ben nog steeds samen met mijn eerste bedpartner. Ik heb een paar jaar geleden wel het gevoel gehad: is dit het nu? Hoe zou het zijn met anderen? (Dat was ook rond mijn 20e trouwens )
Ik heb toen besloten dat ik wat ik met mijn vriend had, niet wilde opgeven voor wat geëxperimenteer met anderen. Ons sexleven is heel bevredigend, we proberen vanalles uit met ons tweetjes. En ik ben er van overtuigd dat sex het mooiste is met iemand van wie je houdt, en die van jou houdt.

(Ik heb nu trouwens wel gezoend met een meisje, met instemming van mijn vriend, maar dat is een ander verhaal.)
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_43243286
20 en geen zin in seks hebben....

Blij dat mijn vriendin daar anders over denkt
JOHNNY HEITINGA
pi_43243314
Ik heb al meer dan 7 jaar een relatie, wij zijn beide de eerste voor elkaar.. en ik ben er eigenlijk zelfs trots op!!! Het gaat nu ook super tussen ons Dat is niet altijd zo geweest, toen het wat minder ging kwamen bij mij ook wel die gedachten boven dat ik misschien verder wilde kijken.. Maar nu echt niet meer. Waarom zou je iets opgeven als het goed en leuk is? En waarom houd je je eigenlijk bezig met wat 'normaal is in deze tijd'???
Wie niet weg is, is gezien
pi_43243443
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 20:57 schreef Camplo het volgende:
20 en geen zin in seks hebben....

Blij dat mijn vriendin daar anders over denkt
Ze gaan al zo 3 jaar met elkaar om..dus kan het soms wat minder worden..(denk ik)

Ontopic:
Ik kan me het best voor stellen dat jij het best vind waarom ook niet
Ik heb voor mijn huidig vriendje wel andere partners gehad..Dus ik kan er niet echt over oordelen
Maar het lijk me niet echt een straf als ik alleen seks zou hebben gehad met mijn vriendje van nu.

Alleen ik kan wel verhalen dat het zeker wel bij mannen(niet alleen mannen hoor)voorkomt , dat als ze jaren lang een relatie hebben en het hun eerste meisje is/was dat ze op een gegeven moment wel het gevoel hadden van 'is dit het nu!! ' en die zijn vreemd gegaan,maar dat hoeft natuurlijk niet
Salsa Española
pi_43244221
Overigens, Polka. Wie zegt dat jullie lang bij elkaar blijven? Nu gaat het goed, maar misschien ben jij over 5 jaar wel op je vriend uitgekeken of andersom...

Dus wellicht krijg je nog genoeg kans om weer rond te kijken.. (hoeft niet natuurlijk)
pi_43244706
Ik heb ongeveer hetzelfde . Heb nu een lange relatie, en het gaat allemaal super. Zij heeft hiervoor al een lange relatie gehad, ik heb wat rondgescharreld maar nooit echt liefde gekend. Soms denk ik weleens, hoe zou het zijn met een ander. Heb het haar weleens gezegd en ze begrijpt me wel gelukkig maar het is voor mij absoluut geen reden om het uit te maken. Het is alleen irritant dat als ik dr een paar dagen niet zie haar al ontzettend mis, klinkt heel leuk, maar dat gevoel van missen is best wel een klote gevoel . Ik ben nu nog jong en wil veel van de wereld zien etc, dat wordt een beetje beperkt zo.. . Daar zit ik meer mee .
  zaterdag 4 november 2006 @ 21:38:35 #59
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_43244784
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 21:35 schreef Beroepsgokker het volgende:
Ik ben nu nog jong en wil veel van de wereld zien etc, dat wordt een beetje beperkt zo.. . Daar zit ik meer mee .
Ik snap nooit zo goed dat mensen daarover zeuren in een relatie. Een vriend(in) weerhoudt je er toch niet van om te doen wat je graag wilt? Tenzij je met 'veel van de wereld zien' rondneuken bedoelt natuurlijk..
pi_43245191
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 21:38 schreef Ladylicious het volgende:

[..]

Ik snap nooit zo goed dat mensen daarover zeuren in een relatie. Een vriend(in) weerhoudt je er toch niet van om te doen wat je graag wilt? Tenzij je met 'veel van de wereld zien' rondneuken bedoelt natuurlijk..
Ik word nu al gek als ik haar een week niet zie, een paar maanden zou helemaal erg zijn En ik stel me echt niet aan hoor, maar we hebben het altijd gewoon zo leuk als we samen zijn! dat ik er altijd wel naar verlang. (en andersom ook gelukkig ).
Maar ik ga volgend jaar een half jaar in Amerika stage lopen, gaat een feest worden . Gevoel zegt niet doen, verstand zegt gáááááááááááán!! .
pi_43245530
Ik vind het heel leuk jullie reacties te lezen. ik hoef niets te 'bereiken' met dit topic, er is geen beslissing die ik moet of wil maken hierover, dat scheelt. Ik ben gewoon benieuwd naar de meningen en het is leuk om dat te lezen.

En wat Godshand zegt: misschien ben ik inderdaad over 5 jaar niet meer bij m'n huidige vriend. Er kan van alles gebeuren, wie weet wat ik nog mag ontdekken in het leven, 'ik ben nog jong'! Maar ik heb zelf weinig behoefte aan geëxperimenteer, ik hoef geen wereldreis te maken, ik hoef niet uit te gaan, ik hoef niet elke week vrienden over de vloer te hebben, ik ben eigenlijk een heel degelijk huisje-boompje-beestje type op dit moment en dat gaat hartstikke goed. Het leven dat ik nu heb is prima en momenteel zou ik niks anders willen.
Over 5 jaar, of misschien wel over uberhaupt één jaar, kan alles heel anders zijn, maarja, dat is met alles zo, daar maak ik me nu niet druk om, nu zit alles gewoon goed en ik hoop dat het zo mag blijven.

Overigens zijn mijn ouders nog steeds samen en ook zij zijn elkaars eerste partners geweest en, bij mijn weten (ik hoef natuurlijk niet alle details maar ik weet gewoon dat het goed zit) zijn ze ook nooit vreemd gegaan etc. En als ik zie hoe gelukkig zij zijn, weet ik dat het helemaal geen probleem hoeft te zijn
pi_43245695
Waarom dit topic dan?
pi_43245798
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 22:10 schreef Beroepsgokker het volgende:
Waarom dit topic dan?
Omdat ik benieuwd ben hoe anderen hierover denken. Er hoeft toch niet altijd een persoonlijk dilemma te spelen om om meningen te mogen vragen?
pi_43245843
Nee dat is waar. Maargoed nu weet je hoe ik erover denk . Heb er ook wel mee gezeten moet ik zeggen, zo af en toe .
  zondag 5 november 2006 @ 00:13:37 #65
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_43248731
God wat lijkt me dat saai. Niet dat ik ervaring heb ofzo maar val wel steeds weer op anderen.
pi_43249908
quote:
Op zondag 5 november 2006 00:13 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
God wat lijkt me dat saai. Niet dat ik ervaring heb ofzo maar val wel steeds weer op anderen.
Zou dat voor jou een drijfveer zijn om goede relaties te verbreken?
pi_43249959
Sommige mensen hebben inhoud x)
pi_43251363
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 19:39 schreef Polkadotje het volgende:
Maar omdat je toch - kijk alleen maar hier in R&P, of nog duidelijk, SEX - overal leest dat mensen diverse bedpartners hebben gehad en daarmee beter hun eigen seksuele voorkeuren leren kennen zou ik misschien het idee kunnen hebben dat ik iets mis.
Who cares wat anderen vinden? Je wekt helemaal niet de indruk het gevoel te hebben dat je iets mist, dus waarom zou je jezelf dat gaan zitten aanpraten alleen maar omdat sommige anderen er wel zo nodig een kijk-en-vergelijk-mentaliteit op nahouden?
  zondag 5 november 2006 @ 04:43:39 #69
38161 faculty
Always around
pi_43252523
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 20:09 schreef Puzzelaar het volgende:

[..]

Dikke onzin.

hij heeft wel gelijk.. dit is precies wat mijn relatie verknalt heeft. na 2 jaar en 2 maanden.....
pi_43252834
Mijn vriend is ook mijn eerste sekspartner (wel gezoend en wat gerotzooid met 2 anderen voor ik een relatie met hem kreeg) en voor mij is dat geen enkel probleem. Ik ben wel blij dat ik bepaald niet de eerste bedpartner van mijn vriend ben, want voor hem zou het wel een probleem zijn. Hij heeft zelfs nu nog het gevoel dat hij misschien dingen mist, ondanks zo'n 15 bedpartners voor mij. Ik denk dat gemiddeld gesproken dit gevoel bij mannen vaker zal spelen dan bij vrouwen, maar misschien vergis ik me daar in.
Mocht ik trouwens ooit wel het gevoel krijgen dat ik dingen mis dan is dat geen enkel probleem, want mijn vriend zou het liefst een open relatie hebben. Ik ben daar nog niet aan toe, nog iets te jaloers aangelegd, maar hij is totaal niet jaloers, en zou er geen enkel probleem mee hebben als ik ondanks mijn relatie met hem nog rond zou scharrelen. Ik acht de kans dan ook zeer groot dat hij niet voor de rest van mijn leven mijn enige sekspartner zal blijven.
Arseen (As), atoomnummer 33
pi_43287799
Als het in een vele opzichten je 1e is, kan je heus wel gaan nadenken van hoe zou het bij een andere zijn. Ik zelf ben ook 20, heb ook een relatie van 3 jaar, hij is mijn 1ste bedpartners, ik voor hem niet, (2de).

Echter heb ik wel met een aantal jongens gedated voor hem, waardoor ik toch wel weet hoe het kan zijn met andere jongens, ook met aantal jongens gezoend, en met 2 van hem wat gerotzooid. In die tijd ging ik elke week stappen en had ik een druk uitgaansleven.

Toen kreeg ik een relatie, en werd het uitgaansleven minder, tuurlijk heb ik me wel eens afgevraagd hoe het met en andere jongen was, maar doordat ik wel eens wat met een jongen/ (gewone) vriend afsprak weet ik toch wel wat ik ongeveer mis.(niet veel)

Maar om nou gewoon voor een sexpartijtje een relatie te laten sneuvelen, is gewoon onzin. Je houd van mekaar of niet. Ik heb ook maar 1 bedpartnes, en als het zo blijft, heb ik er vrede mee.
  maandag 6 november 2006 @ 12:32:03 #72
131369 RobinK
a dirty mind is a joy for life
pi_43287979
het enige wat zonde is, is dat je niet zo geniet van sex...
verder kan alleen jij bepalen of het goed of niet goed is dat je maar 1 sex partner hebt gehad
[Al wapper je nog zo kloek, de laatste druppel valt altijd in de broek]
pi_43288203
quote:

Sorry maar, als de sex echt goed zou zijn dan wil je niet meer anders.
  maandag 6 november 2006 @ 12:44:03 #74
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_43288248
Pfff, ik moet er niet aan denken zeg.

Vriendinnetje van me is 23, heeft al sinds dr 15e hetzelfde, eerste vriendje. Hoe WEET je in godsnaam (bijvoorbeeld) dat de sex goed is? Je hebt geen vergelijkingsmateriaal niets.

Eerst een beetje rondkijken voor je je bindt lijkt me volkomen gezond en normaal hoor..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 6 november 2006 @ 12:53:44 #75
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_43288468
quote:
Op maandag 6 november 2006 12:44 schreef HeatWave het volgende:

Vriendinnetje van me is 23, heeft al sinds dr 15e hetzelfde, eerste vriendje. Hoe WEET je in godsnaam (bijvoorbeeld) dat de sex goed is? Je hebt geen vergelijkingsmateriaal niets.

Eerst een beetje rondkijken voor je je bindt lijkt me volkomen gezond en normaal hoor..
Sluit ik me bij aan Ik dacht ook dat de sex met mn eerste vriendje geweldig was, maar achteraf bleek dat wel mee te vallen..
pi_43288834
quote:
Op zondag 5 november 2006 08:39 schreef As_33 het volgende:
Mijn vriend is ook mijn eerste sekspartner (wel gezoend en wat gerotzooid met 2 anderen voor ik een relatie met hem kreeg) en voor mij is dat geen enkel probleem. Ik ben wel blij dat ik bepaald niet de eerste bedpartner van mijn vriend ben, want voor hem zou het wel een probleem zijn. Hij heeft zelfs nu nog het gevoel dat hij misschien dingen mist, ondanks zo'n 15 bedpartners voor mij. Ik denk dat gemiddeld gesproken dit gevoel bij mannen vaker zal spelen dan bij vrouwen, maar misschien vergis ik me daar in.
Mocht ik trouwens ooit wel het gevoel krijgen dat ik dingen mis dan is dat geen enkel probleem, want mijn vriend zou het liefst een open relatie hebben. Ik ben daar nog niet aan toe, nog iets te jaloers aangelegd, maar hij is totaal niet jaloers, en zou er geen enkel probleem mee hebben als ik ondanks mijn relatie met hem nog rond zou scharrelen. Ik acht de kans dan ook zeer groot dat hij niet voor de rest van mijn leven mijn enige sekspartner zal blijven.
Nou zeg, je doet alsof jer ergens 'nog' niet klaar voor bent, maar dat het een logische of natuurlijke ontwikkeling is dat je dat later wel wordt.

Wat een onzin, volgens mij laat je je een vals wereldbeeld voorspiegelen door je vriend.
Mensen die open relaties willen hebben moeten dat lekker doen, niets is mee, maar als je je er nu niet lekker bij voelt als hij (of jij) vreemd gaat, is dat echt niet iets wat vanzelf wel over gaat als je ouder wordt ofzo hoor. Voor de meeste mensen geldt dat een monogame relatie het prettigst voelt, alleen koppels met een heel sterke geest en een heel sterke drang naar vrijzinnige seks kunnen een open relatie aan zonder dat de relatie stuk gaat.

Ik snap niet waarom je 'nu' geen open relatie wil, maar het doet voorkomen alsof het logisch is dat je dat later wel wilt. Daar is niets logisch aan, de meeste mensen willen dat nooit.
twee violen en een trommel en een fluit
pi_43289425
Mijn vriend is ook in alle opzichten bij mij de eerste (ooit 1x met iemand anders gezoend voor hem). Ik ben in alle opzichten tevreden met hem, ik zie geen reden om het is met een ander te proberen. Ik vraag me ook nooit af hoe het zou zijn met een ander, ik vind het juist leuk dat ik iemand heb die mij met heel veel dingen heeft leren kennismaken, waar ik (hopelijk) de rest van mijn leven mee samen zal zijn
pi_43289623
quote:
Hoe WEET je in godsnaam (bijvoorbeeld) dat de sex goed is? Je hebt geen vergelijkingsmateriaal niets.
Dat weet je niet. Maar wat je niet kent, dat mis je niet.

[ Bericht 4% gewijzigd door Mokster op 06-11-2006 13:45:47 ]
pi_43289725
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 20:50 schreef Ceylon89 het volgende:
Interessant
Hoezo?
  maandag 6 november 2006 @ 13:49:01 #80
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_43289852
quote:

Bullshit. Als jij iemand tegen komt waarmee het gelijk de 1ste x goed klikt en je bent 100% gelukkig waarom zou je dan for god sake verder zoeken .

Ik vind dat je gewoon bullshit praat. Ik ken mensen die zijn 20 jaar samen en die hebben enkel met elkaar geneukt/gezoend ect ect. En ze zijn gelukkig samen.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_43289918
waarom zou dit gek zi jn jullie relatie is goed dus zie geen reden om hier iets aan te veranderen.
waarom moet je verschillende partners hebben gehad om te kunnen vergelijken dat is gewoon onzin
gaat erom hoe jij je voelt bij je vriend en zolang dat prima is is er niks geks of raars aan en moet je schijt hebben aan wat een ander ervan denkt
gaat tenslotte om jou en je vriend niet om andere mensen
laat hun lekker doen en doe jij jou ding
  maandag 6 november 2006 @ 14:27:45 #82
131369 RobinK
pi_43290856
quote:

hoe je dat weet??
je geniet er toch van? (of niet) maar zo weet je dus of het goed is of niet...
pi_43294561
quote:
Op maandag 6 november 2006 13:49 schreef Qwea het volgende:

[..]

Bullshit. Als jij iemand tegen komt waarmee het gelijk de 1ste x goed klikt en je bent 100% gelukkig waarom zou je dan for god sake verder zoeken .

Ik vind dat je gewoon bullshit praat. Ik ken mensen die zijn 20 jaar samen en die hebben enkel met elkaar geneukt/gezoend ect ect. En ze zijn gelukkig samen.
Onzin, als jij DENKT dat je goede seks hebt wil niet zeggen dat jij ook echt goede seks hebt? Ik zou mezelf niet een expert noemen ofzo, maar veel vrouwen beweerde altijd goede sex te hebben gehdad totdat ze sex met mij hadden gehad en dan blijven ze maar terugkomen, en moet ik (als ik dat toesta) ook nog aanhoren of hoe slecht 95% van de mannen wel niet is in bed.
pi_43294803
honderd??????
Ken je dat liedje van tis moeilijk bescheiden te blijven?????
pi_43294812
quote:
Op maandag 6 november 2006 16:38 schreef honderd het volgende:

[..]

Onzin, als jij DENKT dat je goede seks hebt wil niet zeggen dat jij ook echt goede seks hebt? Ik zou mezelf niet een expert noemen ofzo, maar veel vrouwen beweerde altijd goede sex te hebben gehdad totdat ze sex met mij hadden gehad en dan blijven ze maar terugkomen, en moet ik (als ik dat toesta) ook nog aanhoren of hoe slecht 95% van de mannen wel niet is in bed.
Als jij denkt dat de sex goed is dan is dat toch goed? Al heb je geen vergelijkingsmateriaal, lekker belangrijk, zolang het voor beide kanten lekker is, heb je goede sex, naar mijn mening
pi_43294861
quote:
Op maandag 6 november 2006 16:46 schreef neyk het volgende:
honderd??????
Ken je dat liedje van tis moeilijk bescheiden te blijven?????
haha die is leuk
pi_43294865
Ben het met sopsop eens
  maandag 6 november 2006 @ 16:50:08 #88
131369 RobinK
pi_43294899
quote:
Op maandag 6 november 2006 16:48 schreef neyk het volgende:
Ben het met sopsop eens
me 2
pi_43294967
kan soms wel leuk uit d ehoek komen
als ik w il
  maandag 6 november 2006 @ 17:04:34 #90
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_43295362
quote:
Op maandag 6 november 2006 16:47 schreef sopsop het volgende:

[..]

Als jij denkt dat de sex goed is dan is dat toch goed? Al heb je geen vergelijkingsmateriaal, lekker belangrijk, zolang het voor beide kanten lekker is, heb je goede sex, naar mijn mening
Tja, zo mag een ieder denken hoor. Maar ik heb zelf aan den lijve ondervonden dat wat ik voorheen geweldig vond altijd beter kon .

Maar ik verplicht niemand verder. .

Alleen als jij sex hebt met je partner en je komt (bijv) vrijwel nooit klaar ofzo terwijl je vriendinnen het altijd over heftige orgasmes hebben zo IK eens gaan twijfelen offie het wel kan .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_43295624

[ Bericht 50% gewijzigd door sopsop op 06-11-2006 17:14:01 ]
pi_43296219
quote:
Op maandag 6 november 2006 17:04 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Tja, zo mag een ieder denken hoor. Maar ik heb zelf aan den lijve ondervonden dat wat ik voorheen geweldig vond altijd beter kon .

Maar ik verplicht niemand verder. .

Alleen als jij sex hebt met je partner en je komt (bijv) vrijwel nooit klaar ofzo terwijl je vriendinnen het altijd over heftige orgasmes hebben zo IK eens gaan twijfelen offie het wel kan .
nah lekker beoeiend, als ze het niet mist dan mist ze het niet...

dan vingert of dildoot ze zichzelf wel klaar...

om daarvoor nu vreemd te gaan ofzo...
pi_43296398
quote:
Op maandag 6 november 2006 17:29 schreef Godshand het volgende:

[..]

om daarvoor nu vreemd te gaan ofzo...
Nee want vrouwen gaan nooit vreemd vanwege lust
pi_43296452
ach de TS moet het zo zien, het gaan vanzelf wel uit
Extremistisch gematigd.
  maandag 6 november 2006 @ 17:50:31 #95
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_43296892
quote:
Op maandag 6 november 2006 17:34 schreef honderd het volgende:

[..]

Nee want vrouwen gaan nooit vreemd vanwege lust
Net zo min als mannen.
pi_43297427
quote:
Op maandag 6 november 2006 17:50 schreef Christine het volgende:

[..]

Net zo min als mannen.
Inderdaad, ik verwijt die vrouwen niks, waarschijnlijk kan haar vriend haar niet echt behagen. Vrouwen houden ook van sex, big deal. Als jij haar/hem niet kan handelen is dat jouw probleem.
pi_43297899
quote:
Op maandag 6 november 2006 17:04 schreef HeatWave het volgende:
Maar ik heb zelf aan den lijve ondervonden dat wat ik voorheen geweldig vond altijd beter kon .
En dát is nou net het verschil. Zolang je het niet meemaakt weet je het niet.
  maandag 6 november 2006 @ 18:44:44 #98
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_43298630
quote:
Op maandag 6 november 2006 18:25 schreef Mokster het volgende:

[..]

En dát is nou net het verschil. Zolang je het niet meemaakt weet je het niet.
Ik vind dat gewoon zonde. Waarmee ik niet meteen wil zeggen dat TS maar als een zotte moet gaan scharrelen, als ze nu gelukkig is moet ze de situatie gewoon houden zoals die nu is.
pi_43299854
quote:
Op maandag 6 november 2006 16:38 schreef honderd het volgende:
Ik zei tegen vriendje nummer twee ook dat hij véél beter was dan nummer één. Maar gut, wat was ik goed in toneelspelen destijds zeg, kon geweldig faken en meneer had niets door.

Toen kwam vriendje drie, en wist ik helemaal dat vriendje twee - ondanks zijn eerdere bedpartners - de grootste prutser aller tijden was. Alleen heb ik dat hem niet meer verteld, en leeft hij nu in dezelfde waan als jij.
  maandag 6 november 2006 @ 19:17:56 #100
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_43300070
quote:
Op maandag 6 november 2006 19:12 schreef innovative het volgende:

[..]

Ik zei tegen vriendje nummer twee ook dat hij véél beter was dan nummer één. Maar gut, wat was ik goed in toneelspelen destijds zeg, kon geweldig faken en meneer had niets door.

Toen kwam vriendje drie, en wist ik helemaal dat vriendje twee - ondanks zijn eerdere bedpartners - de grootste prutser aller tijden was. Alleen heb ik dat hem niet meer verteld, en leeft hij nu in dezelfde waan als jij.
pi_43300666
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 22:04 schreef Polkadotje het volgende:
Ik vind het heel leuk jullie reacties te lezen. ik hoef niets te 'bereiken' met dit topic, er is geen beslissing die ik moet of wil maken hierover, dat scheelt. Ik ben gewoon benieuwd naar de meningen en het is leuk om dat te lezen.

En wat Godshand zegt: misschien ben ik inderdaad over 5 jaar niet meer bij m'n huidige vriend. Er kan van alles gebeuren, wie weet wat ik nog mag ontdekken in het leven, 'ik ben nog jong'! Maar ik heb zelf weinig behoefte aan geëxperimenteer, ik hoef geen wereldreis te maken, ik hoef niet uit te gaan, ik hoef niet elke week vrienden over de vloer te hebben, ik ben eigenlijk een heel degelijk huisje-boompje-beestje type op dit moment en dat gaat hartstikke goed. Het leven dat ik nu heb is prima en momenteel zou ik niks anders willen.
Over 5 jaar, of misschien wel over uberhaupt één jaar, kan alles heel anders zijn, maarja, dat is met alles zo, daar maak ik me nu niet druk om, nu zit alles gewoon goed en ik hoop dat het zo mag blijven.

Overigens zijn mijn ouders nog steeds samen en ook zij zijn elkaars eerste partners geweest en, bij mijn weten (ik hoef natuurlijk niet alle details maar ik weet gewoon dat het goed zit) zijn ze ook nooit vreemd gegaan etc. En als ik zie hoe gelukkig zij zijn, weet ik dat het helemaal geen probleem hoeft te zijn
Dit is erg typerend in jou topic. Ik vraag me af waarop jij kunt baseren wat voor typje jij wel of niet bent? Het lijkt me erg lastig om je mening te kunnen baseren op iets wat je nog nooit ervaren hebt.

Ik dacht op jou leeftijd precies hetzelfde. Tot je ervaart dat het ook anders kan. Of het nu om relaties, seks, of andere levenszaken gaat. Bedenk eens het volgende...je hebt niet zo veel behoefte aan seks...misschien heb je gewoon geen behoefte aan seks met hem! Maar goed ieder zijn ding.

Ik zou zeggen: leef voordat je beslist wat voor type persoon je bent. Daar kom je namelijk pas achter als je daadwerkelijk verschillende dingen geprobeerd hebt!
pi_43300939
quote:
Op maandag 6 november 2006 19:33 schreef An24 het volgende:
Dit is erg typerend in jou topic. Ik vraag me af waarop jij kunt baseren wat voor typje jij wel of niet bent? Het lijkt me erg lastig om je mening te kunnen baseren op iets wat je nog nooit ervaren hebt.

Ik dacht op jou leeftijd precies hetzelfde. Tot je ervaart dat het ook anders kan. Of het nu om relaties, seks, of andere levenszaken gaat. Bedenk eens het volgende...je hebt niet zo veel behoefte aan seks...misschien heb je gewoon geen behoefte aan seks met hem! Maar goed ieder zijn ding.

Ik zou zeggen: leef voordat je beslist wat voor type persoon je bent. Daar kom je namelijk pas achter als je daadwerkelijk verschillende dingen geprobeerd hebt!
En dus? Als je je er niet goed bij voelt, moet je het niet doen. Ik heb ook dingen die ik gewoon niet wil, pertinent niet. Andere dingen zijn veranderd in de tijd dat ik volwassen ben geworden, en een relatie heb. Ik wil dingen ineens wel, of juist nooit meer. Dat gaat vanzelf, daar hoef je niks voor uit te proberen. Dat heeft te maken met ouder worden, met persoonlijke groei, en die maak je toch wel door. Misschien iets later als je niet op toptempo alles aan het "ervaren" bent, maar dat komt echt vanzelf wel.

Waarom zou je geforceerd "jong" of "spannend" gaan zijn, als dat volledig in druist tegen wat goed voelt? Om te weten dat 't niks voor je is? Als je tevreden bent met de situatie en je niet af vraagt hoe andere dingen zijn, dan weet je toch dat het goed zit?
pi_43301312
quote:
Op maandag 6 november 2006 19:40 schreef innovative het volgende:

[..]

En dus? Als je je er niet goed bij voelt, moet je het niet doen. Ik heb ook dingen die ik gewoon niet wil, pertinent niet. Andere dingen zijn veranderd in de tijd dat ik volwassen ben geworden, en een relatie heb. Ik wil dingen ineens wel, of juist nooit meer. Dat gaat vanzelf, daar hoef je niks voor uit te proberen. Dat heeft te maken met ouder worden, met persoonlijke groei, en die maak je toch wel door. Misschien iets later als je niet op toptempo alles aan het "ervaren" bent, maar dat komt echt vanzelf wel.

Waarom zou je geforceerd "jong" of "spannend" gaan zijn, als dat volledig in druist tegen wat goed voelt? Om te weten dat 't niks voor je is? Als je tevreden bent met de situatie en je niet af vraagt hoe andere dingen zijn, dan weet je toch dat het goed zit?
Als je je er ergens niet goed bij voelt, moet je het zeker niet doen. Ik zeg ook niet dat ze de relatie moet beeindigen of zo. Alleen las een ik vorm van zwart-wit denken bij TS. Je hebt helemaal gelijk over persoonlijke groei en zo. Dat wilde ik er tussen de regels door ook mee zeggen.

Alleen leek het bij TS of ze daarbij ook geen behoefte had aan persoonlijke groei. Ik miste dat in ieder geval in haar posts. Je leven is het meest veranderlijke wat er bestaat. Als je daar niet voor open staat, mis je een hoop!
pi_43302596
quote:

[..]

De gedachte dat ik uit zou moeten gaan maakt me al misselijk alleen. Ik heb wel eens een feestje en tegen 12 uur kun je me afvoeren, ik ga graag op tijd naar bed en ik hou er niet van om de hele avond in de drukte te zitten. Ik voel dus compleet niet de behoefte om 's avonds iets anders te doen dan lekker thuis te zijn met mijn vriend.

Overigens heb ik voor mijn vriend al wel vriendjes gehad, maar daar heb ik niks mee gedaan. Waarom niet? Omdat ik die behoefte niet had. Ik had op mijn 17e nog nooit gezoend: dat lijkt me behoorlijk laat gemiddeld, zeker als je weet dat ik van m'n 12e tot m'n 17 nauwelijks vrijgezel ben geweest, heb namelijk 3 'verkeringen' gehad van anderhalf jaar gemiddeld. Daarbij wilden de jongens vaak wel zoenen maar ik had die behoefte gewoon niet, ik wilde het niet.
Bij mijn huidige vriend had ik die behoefte inééns wel om zijn zoenen te beantwoorden en om zelfs verder te gaan.

En dat bewijst voor mij dat dit goed zit en dat ik voorlopig niet hoef te piekeren of ik hier wel genoeg aan heb. Het is goed zo en ik hou van hem Ik heb nog steeds geen erg hoog libido, ik heb liever enkele keren hele fijne seks dan heel vaak snelle seks die niet goed voelt.

Zolang dat goed gaat maak ik me geen zorgen, ik ben gewoon gelukkig. Toch vind ik het wel leuk om jullie meningen te lezen!
pi_43303138
quote:
Op maandag 6 november 2006 20:20 schreef Polkadotje het volgende:

[..]

De gedachte dat ik uit zou moeten gaan maakt me al misselijk alleen. Ik heb wel eens een feestje en tegen 12 uur kun je me afvoeren, ik ga graag op tijd naar bed en ik hou er niet van om de hele avond in de drukte te zitten. Ik voel dus compleet niet de behoefte om 's avonds iets anders te doen dan lekker thuis te zijn met mijn vriend.

Overigens heb ik voor mijn vriend al wel vriendjes gehad, maar daar heb ik niks mee gedaan. Waarom niet? Omdat ik die behoefte niet had. Ik had op mijn 17e nog nooit gezoend: dat lijkt me behoorlijk laat gemiddeld, zeker als je weet dat ik van m'n 12e tot m'n 17 nauwelijks vrijgezel ben geweest, heb namelijk 3 'verkeringen' gehad van anderhalf jaar gemiddeld. Daarbij wilden de jongens vaak wel zoenen maar ik had die behoefte gewoon niet, ik wilde het niet.
Bij mijn huidige vriend had ik die behoefte inééns wel om zijn zoenen te beantwoorden en om zelfs verder te gaan.

En dat bewijst voor mij dat dit goed zit en dat ik voorlopig niet hoef te piekeren of ik hier wel genoeg aan heb. Het is goed zo
en ik hou van hem Ik heb nog steeds geen erg hoog libido, ik heb liever enkele keren hele fijne seks dan heel vaak snelle seks die niet goed voelt.

Zolang dat goed gaat maak ik me geen zorgen, ik ben gewoon gelukkig. Toch vind ik het wel leuk om jullie meningen te lezen!
Dit vertelt al een heel verhaal dan voorheen. Ik ging er vanuit dat dit je eerste partner was...zo staat het zelfs in de topictitel. Maar je hebt gelijk, accepteren dat mensen anders kunnen zijn. (Maar wel open staan voor verandering als die zich aandoet )
pi_43305399
quote:
Op maandag 6 november 2006 19:48 schreef An24 het volgende:
Als je je er ergens niet goed bij voelt, moet je het zeker niet doen. Ik zeg ook niet dat ze de relatie moet beeindigen of zo. Alleen las een ik vorm van zwart-wit denken bij TS. Je hebt helemaal gelijk over persoonlijke groei en zo. Dat wilde ik er tussen de regels door ook mee zeggen.

Alleen leek het bij TS of ze daarbij ook geen behoefte had aan persoonlijke groei. Ik miste dat in ieder geval in haar posts. Je leven is het meest veranderlijke wat er bestaat. Als je daar niet voor open staat, mis je een hoop!
Jij zegt, je kunt niet weten wat je wil op die leeftijd, want je sluit jezelf op. Als ze zich goed voelt bij zich opsluiten, dan weet ze klaarblijkelijk best wat ze wil. Of jij en ik dat nou kunnen begrijpen of niet.

Ik heb niet het idee dat ze persoonlijk groeien uitsluit, alleen zoekt zij het in een bepaalde richting. Ze geeft echter zelf al aan, dat het voor haar best mogelijk is dat er iets op haar pad komt, waarvan ze het nooit had verwacht. Prima houding toch? Gewoon doen wat goed voelt, en komt tijd, komt raad.

Je hoeft niet overal voor open te staan om gelukkig te zijn. Zolang je maar gelukkig wordt van de dingen waar je wel voor open staat. Als die je ongelukkig maken, doe je inderdaad iets fout met je opgesloten leventje. Maar ik heb het idee dat de TS daar wel bij vaart. Nou, lekker zelfde koers blijven houden. Komt er tegenwind, zie je dan wel weer hoe je verder gaat.
pi_43307223
Innovative, je begrijpt precies wat ik bedoel. Zo voel ik het inderdaad Dankjewel voor deze verwoording!
pi_43308975
quote:
Op maandag 6 november 2006 19:12 schreef innovative het volgende:

[..]

haha normaal moet ik nooit lachen om vrouwen, in dit topic al twee keer. En dit is zonder sarcasme. Maar ik ben pas 1 keer in me leven echt verliefd gewees en dus 1 vaste vriendin gehad dus de vrouwen hoeven me niet voor te liegen.
pi_43321325
quote:
Op maandag 6 november 2006 21:22 schreef innovative het volgende:

[..]

Jij zegt, je kunt niet weten wat je wil op die leeftijd, want je sluit jezelf op. Als ze zich goed voelt bij zich opsluiten, dan weet ze klaarblijkelijk best wat ze wil. Of jij en ik dat nou kunnen begrijpen of niet.

Ik heb niet het idee dat ze persoonlijk groeien uitsluit, alleen zoekt zij het in een bepaalde richting. Ze geeft echter zelf al aan, dat het voor haar best mogelijk is dat er iets op haar pad komt, waarvan ze het nooit had verwacht. Prima houding toch? Gewoon doen wat goed voelt, en komt tijd, komt raad.

Je hoeft niet overal voor open te staan om gelukkig te zijn. Zolang je maar gelukkig wordt van de dingen waar je wel voor open staat. Als die je ongelukkig maken, doe je inderdaad iets fout met je opgesloten leventje. Maar ik heb het idee dat de TS daar wel bij vaart. Nou, lekker zelfde koers blijven houden. Komt er tegenwind, zie je dan wel weer hoe je verder gaat.
Eens. We zijn het ook niet oneens met elkaar. Ik speel in deze grotendeels de advocaat van de duivel. Als je namelijk zelf echt achter iets staat, ben je zelf de beste die iets kan verwoorden...
quote:
Op maandag 6 november 2006 21:57 schreef Polkadotje het volgende:
Innovative, je begrijpt precies wat ik bedoel. Zo voel ik het inderdaad Dankjewel voor deze verwoording!
Leuk om te horen dat jij je zo voelt. Ik vraag me alleen nog af waarom je dan de mening van anderen nodig hebt, je hoeft jezelf toch niet te verantwoorden aan iemand?
  dinsdag 7 november 2006 @ 12:42:51 #110
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_43321567
quote:
Herkenbaar. Mijn ex en ik waren elkaars eerste en ik had nooit een heel hoog libido. Seks was wel leuk, op zich, maar het moest absluut niet te vaak gebeuren. Ik begreep ook nooit dat die dames in soapseries bij hun mannen (minnaars, andermans mannen, etc ) regelmatig op seks aanstuurden.
Dat we niet vaak seks hadden, was iets wat mijn ex en ik alletwee accepteerden. Maar toen later (na vier jaar) onze relatie spaak liep, heb ik ontdekt dat het ook anders kon. Dat seks inderdaad erg leuk en lekker kan zijn en dat het in mijn relatie gewoon een kwestie van een "mismatch" is geweest.

Zulke dingen zul je nooit weten als je elkaars eerste bent... maar zolang TS de behoefte niet voelt om dat wel te willen weten, zolang zij zich hierbij gelukkig voelt, zeg ik: vooral zo houden!

Ik vind alleen het soort topics waarin gezegd wordt "men vindt dit-en-dat, maar ik voel me gelukkig zoals het gaat" altijd een beetje dubieus, omdat het volgens mij toch meestal wel een beetje aantoont dat de TS er zelf bewust of onbewust ook een beetje mee zit... .
  dinsdag 7 november 2006 @ 12:44:28 #111
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_43321610
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 12:33 schreef An24 het volgende:
Leuk om te horen dat jij je zo voelt. Ik vraag me alleen nog af waarom je dan de mening van anderen nodig hebt, je hoeft jezelf toch niet te verantwoorden aan iemand?
Dat bedoel ik.
  dinsdag 7 november 2006 @ 13:33:38 #112
24360 Xtinction
Shaolin Kempo
pi_43322831
Zoals de magic kaart Wand of Denial ooit zo mooi zei: "You'll never miss what you've never had". Ik zou me er niet al te druk om maken. Als jij nu gelukkig bent, houden zo. Zolang je maar niet gaat beweren dat het hebben van meerdere bedpartners slecht is oid, dat kan je immers niet weten

Ik zat in dezelfde situatie als jij trouwens, die relatie is uitgegaan en weer aangegaan, tussendoor heel wat gebeurd. Nu weet ik (helaas) wel wat ik mis, maar met een beetje praten komt je sexleven er als winnaar uit.
pi_43323099
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 12:33 schreef An24 het volgende:
Eens. We zijn het ook niet oneens met elkaar. Ik speel in deze grotendeels de advocaat van de duivel. Als je namelijk zelf echt achter iets staat, ben je zelf de beste die iets kan verwoorden...

Ben het idd met je eens, en vind ook dat als je ergens achter staat, je verder geen bevestiging nodig hebt. Maar, ik denk wel dat dat ook iets is wat met leeftijd en karakter te maken heeft. De een is zich nu eenmaal veel minder bewust van omgevingsinvloeden en de mening van anderen, de ander is daar juist supergevoelig voor... Naarmate je ouder wordt, wordt dat minder, maar zeker in of net na de puberteit zijn mensen vaak wat onzeker.

En over verwoorden, dat ben ik niet met je eens. De een is nu eenmaal extraverter en kan veel beter uit zijn/haar woorden komen dan de ander.
  dinsdag 7 november 2006 @ 14:19:00 #114
131369 RobinK
pi_43324057
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 13:33 schreef Xtinction het volgende:
Zoals de magic kaart Wand of Denial ooit zo mooi zei: "You'll never miss what you've never had". Ik zou me er niet al te druk om maken. Als jij nu gelukkig bent, houden zo. Zolang je maar niet gaat beweren dat het hebben van meerdere bedpartners slecht is oid, dat kan je immers niet weten

Ik zat in dezelfde situatie als jij trouwens, die relatie is uitgegaan en weer aangegaan, tussendoor heel wat gebeurd. Nu weet ik (helaas) wel wat ik mis, maar met een beetje praten komt je sexleven er als winnaar uit.
MAGIC!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')