Och erm. Of je hebt echt een ongelukkig leven, of Lienekien heeft gelijk als ze zegt dat je de dingen wat positiever moet bekijken.quote:
O, ja. Koopzondag.quote:Oh, en ik heb meer geld verdiend door extra te werken vandaag. Maar daardoor heb ik dus niet echt een weekend gehad. Dat is dus niet positief.
Nee, ik zei dat je het nummer '9 crimes' moest downloaden. Maar inmiddels is de hele cd ook wel te vinden. (En ik vind hem mooi.)quote:Op maandag 6 november 2006 00:56 schreef wyccie het volgende:
Had je nou gezegd dat het nieuwe album van Damien Rice in/op de luisterpaal te horen was?
Ik zou pas helemaal gek worden als het niet druk is, als ik werk. Als ik slapend rijk wil worden, doe ik dat wel in bed.quote:Op maandag 6 november 2006 00:59 schreef broer het volgende:
Word je niet helemaal gek van die drukte als je moet werken?
Dat probeer ik dus met die extra cadeautjes; iets kleins wat bij die persoon past.quote:Op maandag 6 november 2006 01:30 schreef broer het volgende:
Maar ik ben nog zo'n lul die vindt dat de gedachte en de intentie belangrijker zijn dan het daadwerkelijke cadeau.
quote:Op maandag 6 november 2006 14:06 schreef Flabofski het volgende:
Ja, gefeliciteerd, Do2.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |